LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Fat Killer

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
n.rodriguez
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2014 21:03

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door n.rodriguez »

Hoi,

Ook ik heb ongevraagd afslankpillen ontvangen die ik op 16 oktober 2014 besteld zou hebben. Heb even hierboven een aantal reacties gelezen en toevallig heeft iedereen op 16 oktober 2014 de pillen besteld hahaha. Eergisteren kwam er weer een pakket, maar dit keer voelde ik aan het pakket voordat ik het in ontvangst nam. Ik voelde dat er een potje in zat en deelde de bezorger mee dat hij dit pakket terug kon brengen waar het vandaan kwam. Ik ben niet van plan om een cent te betalen en heb de onderstaande mail gestuurd. Let niet op mijn engels hahaha. Ben benieuwd hoe zij zullen reageren.

Dear Sir / Madam,

Recently, I have just received a package from you with diet pills. I've never ordered this
and also do not know how you got my address. I don't want to be harassed and I demand that you
immediately stop sending pills I didn't ask for.

The first time I received a package and didn't know there were pills. Unfortunately the deliveryman had
already driven away before I had opened the package. The second time, a package was delivered again
and this time I felt the package first. And I felt that it were pills again. I told the deliveryman he can bring that package immediately back to where it came from. The pills I have received the first time by accident I have send them unopened return.

I never asked for these pills, so you can stop immediately sending these pills.
I will never accept them, so do not waste your money. I know this is a scam, but I can tell you
you I will never pay a penny.

Remove me from the file where you have stolen my address. Save us both a lot of onzin.

Conclusion: DONT BOTHER ME WITH YOUR STUPID PILLS AND GOOD LUCK WITH FINDING
A NEW VICTIM!

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door encore »

changeless :mrgreen:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ongevraagd iets ontvangen, gewoon houden, en niet betalen. Wel uitkijken wie weet zit er gif in de pillen. Zou ze niet zomaar slikken.

Linda Coffa
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 okt 2014 10:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Linda Coffa »

Vandaag kreeg ik weer een brief binnen, maar nu van Alektum, gedateerd op 04-12-2014

Geachte Heer, Mevrouw,
tot ons wendde zich onze cliente Aliaz Cooperation SIA NL te Riga-Latvia met het verzoek onderstaande schuld te incasseren, eventueel middels een gerechtelijke procedure.
Cliente is echter bereid de kwestie in der minne te schikken.
Onderstaand treft u een specificatie aan van de ontstane schuld.
Het bedrag staat nu op 258,78

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Laat ze eerst maar eens bewijzen dat er besteld is. xD

Linda Coffa
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 okt 2014 10:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Linda Coffa »

En weer de volgende brief ontvangen van Alektum, gedateerd 16-12-2014

Geachte Heer/Mevrouw,

Wij hebben uw adresgegevens geverifieerd en ondanks diverse telefonische, als ook schriftelijke acties onzerzijds hebben wij tot op heden geen betaling, noch enige reactie van u ontvangen.

Kennelijk zijn er andere maatregelen nodig om u tot betaling te dwingen.

Ten aanzien van de bovenvermelde vordering ontvangen wij gaarne per omgaande het verschuldigde bedrag ad 259 euro op bankrekeningnummer bla bla, onder vermelding van dossiernummer bla bla.

Indien u alsnog in gebreke blijft is ons bureau genoodzaakt , om in opdracht van onze client Aliaz Cooperation SIA NL, rechtsmaatregelen jegens u te treffen. Houdt u er dan wel rekening mee dat de aanzienlijke proceskosten, griffierechten en deurwaarderskosten voor uw rekening komen.

Vooralsnog vertrouwen wij op een minnelijke afhandeling in onderhavige kwestie.


Nou dat was de brief.
Erg raar dat deze zo agressief is en dat er in staat dat ze me diverse keren hebben gebeld, want daar weet ik niks van.
Wat moet ik nu doen, een brief terug schrijven of gewoon voorbij laten gaan.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door olaf79 »

ik verwijs naar mijn eerdere post. Aangifte doen van acquisitiefraude is het beste wat je kunt doen. Laat je vooral niet bang maken en wens ze veel plezier bij de rechter. Als jij niks bestelt hebt en je weet dat zeker heb je niks maar dan ook niks te vrezen.

Linda Coffa
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 okt 2014 10:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Linda Coffa »

Ik heb al een brief opgesteld dat een ip adres geen rechtsgeldig bewijs van overeenkomst is.
Dat ze me een bewijs van overeenkomst moeten sturen en dat er anders geen koop heeft plaats gevonden.
Ook dat er nooit telefonisch contact is geweest, enz.
Morgen ga ik dat aangetekend versturen, want ik wil ze niet mailen omdat ze dan mijn emailadres ook nog hebben. En dat zowel de Consumentenbond als Radar op de hoogte is van mijn situatie.

Olaf79 bedankt voor je reactie.

yasir0318
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2015 22:30

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door yasir0318 »

Ik heb ook een pakketje gekregen waarin 2 potjes 1 zaten Van Aliaz wat moet ik nu doen ?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

yasir0318 schreef:Ik heb ook een pakketje gekregen waarin 2 potjes 1 zaten Van Aliaz wat moet ik nu doen ?
Heb je ze besteld? We hebben meer informatie nodig om een zinnig antwoord te geven.

Lenamatthys93
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2015 20:38

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Lenamatthys93 »

Linda Coffa schreef:Zaterdag 11 oktober 2014 kreeg ik een brief in de bus van DHL dat de buren een pakketje voor mij hebben aangenomen. Na het openen van het pakketje was ik erg verbaasd, er zaten afslankpillen in die ik niet had besteld en een rekening erbij van 218 euro, die ik voor 21 oktober moet betalen. Ik heb ze toen dit gemaild....
Hallo,

Ik krijg van jullie een pakketje binnen met 3 potjes Fatkiller en 1 potje DragonSlimExtreme.
Naar mijn weten heb ik nooit wat besteld.
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik op de site heb gekeken, maar ik heb nooit ergens op akkoord gedrukt.
Ik ben dus niet van plan om deze produkten te betalen en wil ze ook op jullie kosten retourneren.

Graag zo spoedig mogelijk antwoord hoe dit opgelost kan worden.

Ik kreeg dit terug als antwoord........

Thank you for contacting us, we appreciate it
  
  
We remind you that act of providing false and misleading information is a commercial liability and can be taken as a criminal act of fraud. Any such intentions to act will be given to authorities, if needed.
  
We remind You that upon placing an order You have agreed to our Terms and Conditions.
  
If You believe that the provided information is not yours or your identity has been misused - please reply to this message as soon as possible and we will take care of it.
  
We are looking forward to your reply,

Dit heb ik ze weer gemaild...........

The information that is provided by the order is my information. But as I stated earlier, i did not place an order.

When i look at the time stamp, at that time no body was in the house.

So it seems that my identity is missused to order goods i don not even want.

How can we solve this issue?

En dit kreeg ik als antwoord terug..........

Thank You for contacting us, we appreciate it.
  
If You are sure that information provided to place this order was not given and You can take full responsibility of it, we ask You to fill out the following agreement
  
This document is valid without physical signature and can be filled electronically.
  
After inspection of submitted data our customer service will contact You as soon as possible.
  
Submitted data is protected under European Union laws of data privacy and will not be given by any means to third person's possession.
  
Thank You for understanding.

Het document dat ze me hebben toegestuurd (een verklaring onder eed) heb ik niet ingevuld.
Ik moet er mijn telefoonnummer en nog meer gegevens plus handtekening in zetten en heb er een slecht gevoel over.

Kan iemand mij hiermee helpen en me vertellen welke stappen ik moet ondernemen?
Ik kan het produkt ook niet retourneren, want bij hun adres staat alleen een P.O. Box en onder aan de brief staat Alektum voert namens Aliaz Cooperation LLC het debiteurenbeheer uit.

Beste Linda

Hoe is dit verhaal afgelopen?
Ik heb vandaag namelijk hetzelfde meegemaakt en krijg net dezelfde emails als jij.
Heb jij die brief ingevuld en gehandtekend?

Groetjes
Lena

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Lenamatthys93 schreef:
Linda Coffa schreef:Het document dat ze me hebben toegestuurd (een verklaring onder eed) heb ik niet ingevuld.
Ik moet er mijn telefoonnummer en nog meer gegevens plus handtekening in zetten en heb er een slecht gevoel over.

Beste Linda

Hoe is dit verhaal afgelopen?
Ik heb vandaag namelijk hetzelfde meegemaakt en krijg net dezelfde emails als jij.
Heb jij die brief ingevuld en gehandtekend?

Groetjes
Lena
Ze willen waarschijnlijk gewoon al je persoonlijke informatie. Niet doen. Gewoon aangeven dat er niets besteld is en niets betaald zal worden. Verder geen persoonlijke info geven en ook niets betalen.

Leentje85
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2015 22:10

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Leentje85 »

Hallo iedereen,
Hier hetzelfde... Ik kreeg vandaag 2potjes in de bus.
Na een klachtenmail naar [mailadres verwijderd], kreeg ik reactie dat ik het ongeopend mag retouren.
Ik moet het verzendbewijs wel mailen, dan pas annuleren ze de factuur.
Kan ik hen vertrouwen? Moet ik die potjes houden en toch niets doen? Kan ik retourkosten vragen?
Groetjes
Leen
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jun 2015 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mailadres verwijderd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Leentje85 schreef:Hallo iedereen,
Hier hetzelfde... Ik kreeg vandaag 2potjes in de bus.
Na een klachtenmail naar [mailadres verwijderd], kreeg ik reactie dat ik het ongeopend mag retouren.
Ik moet het verzendbewijs wel mailen, dan pas annuleren ze de factuur.
Kan ik hen vertrouwen? Moet ik die potjes houden en toch niets doen? Kan ik retourkosten vragen?
Groetjes
Leen
Je had ze niet besteld, toch?

Nou, dan hoef je ze ook niet te retourneren. Stuur een mail terug dat zij ze mogen komen ophalen of anders het geld voor het retourneren eerst mogen opsturen. Het is immers hun eigen fout, dus dan mogen ze daar ook zelf de kosten voor dragen.

Timothy_1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2015 20:10

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Timothy_1987 »

ik heb nu het zelfde binnen gehad van Aliaz cooperation ik heb niks besteld bij hun ik heb een rekingen er bij gehad van 419 euro moet binnen 14 dagen betaald worden WAT MOET IK HIER NU AAN DOEN ???

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Timothy_1987 schreef:ik heb nu het zelfde binnen gehad van Aliaz cooperation ik heb niks besteld bij hun ik heb een rekingen er bij gehad van 419 euro moet binnen 14 dagen betaald worden WAT MOET IK HIER NU AAN DOEN ???
Je hebt niets besteld. Waarom heb je het pakket dan aangenomen? Weigeren was beter geweest want nu zit je er mee.
Staan er contactgegevens op het pakket?

TimEnDaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2015 19:18

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door TimEnDaan »

Helemaal niets!

Je kan de pillen terug zenden!

Ik en mijn vriend hebben beide hetzelfde gehad met 2 verschillende soorten pillen. Ik had Via Facebook een bericht gelezen over één of andere artiest die mega was afgevallen en was erg benieuwd wat het was. Maar heb die Pillen nooit besteld!!! Paar weken later ontving ik opeens 3 potjes en een rekening. Ik was erg verbaasd, en begon aan mezelf te twijfelen en heb toen stom genoeg betaald om er vanaf te zijn. Vandaag heb ik opeens weer een zending gehad.

Mijn vriend bleek dit een jaar geleden ook te hebben gehad. Er werd zelfs een incasso bureau achter hem aan gestuurd, omdat hij zo slim was niet te betalen.

We hebben contact opgenomen met het incassobureau. Maar deze werkt niet meer voor de ALIAZ (het bedrijf wat pillen aan je doet toekomen.

Ze kunnen ook geen enkele claim neerleggen bij iemand die nooit een bestelling heeft gedaan, geen bevestiging heeft gehad van een bestelling. het bedrijf is niet gevestigd in Nederland en blijkbaar willen incassobureaus niet met hen samenwerken omdat ze onbetrouwbaar zijn.

Ze zenden de producten omdat ze verwachten dat de meeste mensen (helaas val ik daar ook onder) gewoon betalen om er vanaf te zijn. NOOIT DOEN!!!

Reageer ook liever niet op het email adres wat ze erbij vermelden, hiermee wordt je direct in een spamlijst mee genomen voor overige producten! (en om helemaal paranoia te doen over dit bedrijf, wellicht proberen ze meer gegevens van je te screenen)

Quartierke28
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2015 11:10

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Quartierke28 »

Ik ging enkele maanden geleden online omdat er mij gevraagt werd een enquete in te vullen. Na dat heel de enquete was ingevuld kwam ik op de site Aliaz cooperation. Dit ging over afslankpillen ... ik sloot de website af. Paar dagen geleden ontvang ik plots die afslankpillen die ik niet besteld had! Op de 2 facturaties staan 2 verschillende contractdatums terwijl ik maar 1keer op die site uitgekomen ben ... het is een totaalprijs van 218€ .. iemand enige ervaring hiermee en wat ik ermee kan doen???

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door olaf79 »

Julie4444 schreef:
Timothy_1987 schreef:ik heb nu het zelfde binnen gehad van Aliaz cooperation ik heb niks besteld bij hun ik heb een rekingen er bij gehad van 419 euro moet binnen 14 dagen betaald worden WAT MOET IK HIER NU AAN DOEN ???
Je hebt niets besteld. Waarom heb je het pakket dan aangenomen? Weigeren was beter geweest want nu zit je er mee.
Staan er contactgegevens op het pakket?
Sterker nog, indien het pakket is verzonden met het duidelijke oogmerk je tot koop te bewegen terwijl jij aantoonbaar nooit iets besteld hebt, dan mag je het pakket om niet houden. Het terugsturen van het pakket (uiteraard tegen vergoeding van de verzendkosten) is een gunst die jij het bedrijf levert.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

olaf79 schreef:
Julie4444 schreef:
Timothy_1987 schreef:ik heb nu het zelfde binnen gehad van Aliaz cooperation ik heb niks besteld bij hun ik heb een rekingen er bij gehad van 419 euro moet binnen 14 dagen betaald worden WAT MOET IK HIER NU AAN DOEN ???
Je hebt niets besteld. Waarom heb je het pakket dan aangenomen? Weigeren was beter geweest want nu zit je er mee.
Staan er contactgegevens op het pakket?
Sterker nog, indien het pakket is verzonden met het duidelijke oogmerk je tot koop te bewegen terwijl jij aantoonbaar nooit iets besteld hebt, dan mag je het pakket om niet houden. Het terugsturen van het pakket (uiteraard tegen vergoeding van de verzendkosten) is een gunst die jij het bedrijf levert.
Lijkt me dat de weldenkende mens die troep niet wil hebben, dus dan is het zonde van de ruimte die het in je prullebak opneemt. In behoorlijk wat gemeentes betaal je namelijk per vuilniszak of container. ;)

Gesloten