LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Fat Killer

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Brendalewis
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2015 14:28

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Brendalewis »

Hallo ik ben van belgie en heb ook net zo'n pakketje toegestuurd gekregen. Terwijl ik niets heb besteld... ik zou 169 euro moeten betalen
1 fatkiller ' 00.00euro
1dragonslimextreme ' 140.57 euro
Plus btw verzendkosten erbij is 169euro
ik heb morgen een afspraak bij de politie voor dit...
Hoe is het bij jullie afgelopen want bij mij heb ik ern mail gekregen van hun waarin er sta dat ze bewijs hebbe van mijn bestelling ..ik ben wel een beetje bang..

Leendert56
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2015 16:58

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Leendert56 »

Mijn dochter heeft wat zitten google op afslankproducten. Kwam op een website waar deze producten kennelijk worden verkocht. Ze wilde alleen wat meer informatie omtrent het product en vulde op de website haar naw gegevens in en klikte op de voorwaarden (overigens zijn de voorwaarden er niet, want het is een blanco pagina!). Er gebeurde verder niets! Totdat een kleine week later een envelop door DHL wordt bezorgd met als afzender een bedrijf uit duitsland. In de envelop een potje met 60 pillen met een factuur van € 189,00! Toch heel vreemd als je iets koopt kom je toch op een betaalpagina met meestal een keuze hoe je wil betalen (meestal ideal). Niets van dit alles.
Ik ben voornemens om de envelop retour duitsland te sturen met een brief erbij dat we ook de vervolgzendingen niet willen ontvangen. Het was ook nog zo dat je gelijk vast zit aan een maandelijkse toezending. Dit kan je wel stopzetten, maar ook dit is zo wazig en onduidelijk, want je weet niet waar en hoe.
Uit berichten op dit forum begrijp ik dat wanneer je niet betaald er nogal dreigend wordt gereageerd. Ik heb geen zin in incassobureau's en allerlei heen en weer geschrijf. Wie weet raad? Radar of Consuwijzer miesschien of zijn er ervaringsdeskundigen onder ons?

AbigailCarrot
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2015 14:20

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door AbigailCarrot »

Beste,

Ik heb bij deze graag hulp nodig. Het is zo dat ik nu een aantal pakketten heb ontvangen van Fatkiller dat ik wat besteld heb, maar ik heb nooit een overkomst met hun gesloten en ik heb facturen gekregen dat ik €200 en € 99 moet betalen en dat het een maandelijkse gedoe zal zijn dat ik potjes pillen zal krijgen. Ik heb nou een mail bericht gestuurd naar [mailadres verwijderd] en ik kreeg een bericht terug met een link naar hun website om hun producte te bestellen. Is er iemand die mij kan helpen, wat voor stappen moet ik ondernemen om dit stop te zetten zodat ik niets meer van hun in de bus ontvang. Graag reactie alsjeblieft.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2015 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mailadres verwijderd

Amanda567
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2015 08:48

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Amanda567 »

Brendalewis schreef:Hallo ik ben van belgie en heb ook net zo'n pakketje toegestuurd gekregen. Terwijl ik niets heb besteld... ik zou 169 euro moeten betalen
1 fatkiller ' 00.00euro
1dragonslimextreme ' 140.57 euro
Plus btw verzendkosten erbij is 169euro
ik heb morgen een afspraak bij de politie voor dit...
Hoe is het bij jullie afgelopen want bij mij heb ik ern mail gekregen van hun waarin er sta dat ze bewijs hebbe van mijn bestelling ..ik ben wel een beetje bang..

Hallo, ik ben ook van België. Heb vandaag ook een pakketje aangekrege met een potje Fat killer... dat ik niet besteld heb welliswaar.
Hoe is het bij u afgelopen?

Mel480
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2015 10:29

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Mel480 »

Hallo,

Ik ben ook uit België en ik herinner mij vaag dat ik ergens gegevens heb ingevuld, maar helemaal niets heb besteld. Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar herinner mij er echt zeer weinig van, kan zelfs zijn dat ik eerst een enquête heb ingevuld, echt geen idee meer.
Vanmorgen belde de postbode aan, dat er een pakketje was toegekomen. Ik heb niets moeten ondertekenen, toen ik beneden kwam was hij al weg.
Het duurde even toen ik doorhad waarover het ging: een potje van dragonslim van 0,00 euro maar wel verzendingskosten van 38euro?
Ten eerste: heb ik dus niets ondertekend dus kan ik niet bewijzen dat ik het in ontvangst heb genomen
Ten tweede: heb ik toen blijkbaar een namaakprofiel aangemaakt (mijn naam klopt niet)
Ten derde: het is naar mijn kotadres gestuurd en ik ben helemaal niet gedomicilieerd.

ik zie dat iedereen hier stappen onderneemt met politie, testaankoop, mailt, of aangetekende brieven verstuurd. Moet ik ook iets doen of gewoon gebaren van niets want uiteindelijk klopt er buiten mijn straat niets, zelfs het huisnummer is niet volledig correct. ...straat 6 (en de bus van appartement staat er niet op)?

annw
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2015 08:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door annw »

Hey,

Net zoals jullie heb ik ook een pakketje aangekregen.
Ik heb al een mail gestuurd en antwoord gekregen. Hierbij zou ik ook onder eed iets moeten tekenen en nog meer gegevens moeten doorsturen.

Jullie doen dit blijkbaar niet. Hoe is het bij jullie dan gestopt? Welke stappen hebben jullie ondernomen?

Groetjes,

Ann

simonasy
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2015 13:42

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door simonasy »

Hallo iederen,

ik hed hetzefde gehaad. 3 pootjes fatkiller en 180 euro factuur zonder iets te bestellen. Ik heb een klacht ingediend naar de Europeese Consumentencentrum and nu de avocaten daar zllen alles in order brengen.

Ze hebben bevestigd dat ik niets moet betaleen als de firm aisilegaal and ze hebben geen toesteming om te verkopen.

Here is de link for the Centrum: http://www.eccbelgie.be/ voor Belgie.

Veel success.

Simona

nathalie27
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2015 14:27

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door nathalie27 »

Hoi,

Net ook een pakketje gehad met pillen slimXtreme en een rekening van 187 euro. Uiteraard niets besteld alleen had mn partner gekeken op deze site.. Pakketje aangenomen omdat we deze tijd (Sinterklaas en Kerst een hoop via internet of marktplaats bestellen) niet voor getekend.. Pas toen courier weg was en opende zag ik wat het was.

Wat kan ik nou het beste doen?? Mailen naar ze?? Aangifte doen of niets niets doen.. Als het mailen is kan iemand mij dan het mail adres geven. [Noot van Forummoderatie: emailadressen mogen alleen in een persoonlijk bericht verstuurd worden]

Alvast bedankt

chary
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2015 11:44

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door chary »

Hallo mensen!
Hetzelfde verhaal hier. Ik heb vandaag ook zo'n brief ontvangen met pillen.
Ik wil ervan af geraken. Ik was wel degelijk op die site ik wou het product bestellen en had alvast mijn gegevens opgegeven maar net voor ik op het akkoordknopje drukte heb ik alles stopgezet. Ik nam aan dat er ook niks werd verzonden. Maar nu heb ik dat pakje ontvangen.

Hoe kan ik dit het best aanpakken zonder dat ik heen en weer moet lopen. En wie kan me helpen met een mail te sturen in het Engels? Mijn Engels is niet zo schitterend. Aub mensen ik moet dit voor 16-11-2015 betalen.

Alvast bedankt

Angelfire_Nao
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2015 09:56

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Angelfire_Nao »

Hoi ! Dit is me ook gebeurd , ik heb al gemaild naar [email protected] en nu ook aan [email protected] maar die kwam niet aan ... Ik heb gezegd dat mijn buurman het pakketje heeft aangenomen en dat ik hier geen akkoord voor heb gegeven en wat het retourneer adres is ... tot nog toe geen antwoord ...

liseD
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2015 16:51

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door liseD »

Beste,

Ik ben via mijn gsm op de site gekomen van fat killer. Het was een promotie en ging het gratis krijgen. Ik vulde mijn gegevens in en toen ik op oke wou drukken zag ik dat er verzendingskosten aan waren dus heb ik de site terug toe gedaan. Ik ontving de week erna een potje. Eentje van 20 euro. Ik ben die dag op hun site geweest om te kijken of ik contact gegevens vond want betalen ging ik het niet doen aangezien ik niks besteld had. Vandaag kwam er opeens nog een potje toe. Eentje van 99 euro. Het contract datum is de datum dat ik op hun site ben geweest maar heb nooit mijn gegevens in gevuld!

Vandaag heb ik ook een aanmaning gekregen. Heb hun al enkele keren gemaild. Wie is er van af geraakt zonder iets te betalen want betalen ga ik zeker niet doen ?

Willems5
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2015 15:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Willems5 »

Ik heb zo 1 potje besteld op een website waar stond dat het gratis te proberen stond, ik kreeg dit vandaag aan hier mee deed ik het open en er zat een factuur van 20 euro bij wat moet ik doen?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Retour sturen.

Cloegaellemathis2015
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2015 15:30

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Cloegaellemathis2015 »

hallo ik ben van België- zelfste verhaal geklikt voor gratis staal krijg ik plots 2 pillendozen met factuur 169€ gewoon via brievenpost nergens voor moeten tekenen-dus ik hoef het niet ik stuur het terug krijg ik plots een aanmaning van zogezegde gerechtdeurwaarder( geen naam geen telefoonnet geen website) geloof er niet veel van belde ook al met test aankoop en ze zeiden me ook niet betalen dit zijn oplichters hun e-mailadres is ook heel raar( ik las van een Nederlandse vrouw dat het e-mailadres [email protected] is eigenaardig want bij mij is het [email protected] ? Wat doe ik hiermee?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Cloegaellemathis2015 schreef:hallo ik ben van België- zelfste verhaal geklikt voor gratis staal krijg ik plots 2 pillendozen met factuur 169€ gewoon via brievenpost nergens voor moeten tekenen-dus ik hoef het niet ik stuur het terug krijg ik plots een aanmaning van zogezegde gerechtdeurwaarder( geen naam geen telefoonnet geen website) geloof er niet veel van belde ook al met test aankoop en ze zeiden me ook niet betalen dit zijn oplichters hun e-mailadres is ook heel raar( ik las van een Nederlandse vrouw dat het e-mailadres [email protected] is eigenaardig want bij mij is het [email protected] ? Wat doe ik hiermee?
Niets. Je hebt niets besteld dus je hoeft niets te betalen. Weiger de pakketten en negeer de aanmaningen.. Laat hun er maar een rechtzaak van maken als ze zo graag geld willen zien.

Shaunidp
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2015 11:40

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Shaunidp »

Ik heb het ook zitten! Via facebook op een site terechtgekomen waar je zo'n gratis potje van dragon slim en fat killer kon bestellen. Er waren inderdaad geen verkoopsvoorwaarden (ik dacht dat het een technische fout was). Ik heb ook nergens gezien dat er verzendkosten zouden geweest zijn. Bij de dragon slim was mijn registratie zelfs niet gelukt! Nu krijg ik van beide een potje, elk in een andere enveloppe met beide een factuur :
Dragon slim : €0,00
Verzendkosten : 17,92
Factuurbedrag: 17,92 (dus dubbele verzendkosten?!)
Btw; €2,16
Totaal €38

Fat killer: 0,00
Verzendkosten: 9,43 (is nochtans zelfde gewicht als dragon slim)
Factuurbedrag: 9,43
Btw: 1,14
Totaal 20,00

Ik heb ook testaankoop gebeld en gemaild dat ik niet betaal, wel wil retourneren op hun kosten. Verder heb ik geschreven dat ik geen eedverklaring wil afleggen, niets meer wil ontvangen van producten, dat de verzendkosten niet stonden aangegeven en dat ik verdere stappen onderneem indoen nodig.

Rish91
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2015 20:11

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Rish91 »

Hallo,

Ook ik ben de dupe van dragon slim en ik vroeg me af hoe het bij jullie is afgelopen? Worden jullie nog steeds benaderd door hen met aanmaningen?

Vorig weekend heb ik uit t niets een pakje met een factuur van €189 ontvangen. Dit pakje heb ik retour gestuurd op mijn kosten ad €9. Ik heb hun gemaild en hun op de hoogte hiervan gesteld. Tevens hen verzocht mij uit hun klantenbestand te verwijderen. Ik krijg geen zinnig antwoord op mijn email. Elke keer proberen ze gegevens van mij te vissen. Ik krijg mailtjes zoals wat is uw adres en wat is uw naam etc etc. Ik reageer daar niet oo omdat ik bang ben dat ze aan de haal gaan met mijn gegevens. Vandaag kwam ik vervolgens thuis en lag er een nieuw pakketje in de bus. Een geheel nieuwe envelop met daarin een potje met de pillen en opnieuw een factuur van €189. Terugsturen brengt mij weer tot verzendkosten ad €9 en ik heb t gevoel dat t pakje toch niet aankomt bij hen omdat ik op een andere website ook heb vernomen van iemand die het pakje aangetekend had verstuurd dat het adres niet bestaat. Help hoe kom ik hiervan af??

m1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 dec 2015 14:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door m1966 »

Hoi , ook ik heb ongevraagd de beruchte fatkillerpillen gekregen . Testaankoop Belgie adviseerde het volgende : reageer niet op de aanmaningen (pure bangmakerij) .Pas als je bericht krijgt van een incassobureau stuur je een aangetekende brief naar zowel het incassobureau als naar fatkiller met de mededeling dat wettelijk gezien een overeenkomst alleen geldig is als die schriftelijk heeft plaats gevonden en U dus geen intentie heeft om te betalen en dat conform de Belgische (of Nederlandse) en Europese wetgeving inzake misleidende praktijken .Het ECC Belgie schreef mij ook het volgende : Het boek VI 'marktpraktijken en consumentenbescherming' van het economisch recht ( Boek VI WER) verbiedt elke onderneming om een consument zonder voorafgaand schriftelijk verzoek om een goed of een dienst te bezorgen ,met de vraag het te kopen of terug te sturen naar de verzender indien hij het niet wenst te houden (art.103.6 en 108 WER). In ieder geval moet de consument die het ontvangt niet betalen voor het goed of die dienst die niet besteld werd. Hij is evenmin gehouden tot het terugzenden ervan aan de onderneming. Deze reactie zou ik dus ook vermelden in de brief . Laat je dus niet bang maken .Ze treffen het liefst mensen die schrik hiervan hebben en die dan toch maar betalen in de hoop om verdere escalatie te voorkomen .NIET BETALEN !

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Gewoon negeren, niets betalen. Laat ze maar dagvaarden als ze geld willen zien.

evydh
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2015 12:40

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door evydh »

Shaunidp schreef:Ik heb het ook zitten! Via facebook op een site terechtgekomen waar je zo'n gratis potje van dragon slim en fat killer kon bestellen. Er waren inderdaad geen verkoopsvoorwaarden (ik dacht dat het een technische fout was). Ik heb ook nergens gezien dat er verzendkosten zouden geweest zijn. Bij de dragon slim was mijn registratie zelfs niet gelukt! Nu krijg ik van beide een potje, elk in een andere enveloppe met beide een factuur :
Dragon slim : €0,00
Verzendkosten : 17,92
Factuurbedrag: 17,92 (dus dubbele verzendkosten?!)
Btw; €2,16
Totaal €38

Fat killer: 0,00
Verzendkosten: 9,43 (is nochtans zelfde gewicht als dragon slim)
Factuurbedrag: 9,43
Btw: 1,14
Totaal 20,00

Ik heb ook testaankoop gebeld en gemaild dat ik niet betaal, wel wil retourneren op hun kosten. Verder heb ik geschreven dat ik geen eedverklaring wil afleggen, niets meer wil ontvangen van producten, dat de verzendkosten niet stonden aangegeven en dat ik verdere stappen onderneem indoen nodig.


heb je hierna nog verdere facturen gekregen? en wat heb je met de producten zelf gedaan? Ik heb net hetzelfde voor. Ik heb deze producten vandaag ontvangen en heb meteen ook een mail gestuurd dat deze kosten niet vernoemd waren en dat de rekening zelf niet klopt. Ik zou deze kosten ook niet willen betalen of verdere facturen wil ik ook niet toegestuurd krijgen.

Gesloten