LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Fat Killer

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Amber456
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2016 13:27

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Amber456 »

KimV1983 schreef:Ook hier domme domme fout begaan.
Formulier ingevuld om te bekijken hoeveel het kostte.
En opeens had ik blijkbaar besteld.
Gisteren enveloppe in de bus met factuur van 38€

Heb vandaag deze mail gedaan

Beste,

Onlangs kwam ik via een advertentie op jullie site.
Ik besloot het formulier in te vullen om te bekijken wat de kostprijs was.
En opeens bleek ik besteld te hebben.
Ik wens deze echter niet te aanvaarden.
Ik hoop dat jullie hier dringend gevolg aan geven.

Mvg,


Daarna kreeg ik volgend automatisch mail

PG-367279 Re: 49400740745‏


PG-367279 Re: 49400740745
Support - Dragon SlimXtreme ([email protected]) 9:51 AM Keep this message at the top of your inbox
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Dank u voor het opnemen van contact met ons. Dit is een automatische reactie ter bevestiging van de ontvangst van uw aanvraag.

We hebben te maken met een toenemend aantal aanvragen vanwege de vertraagde aflevering van bestellingen, en dit betekent dat onze reactietijd op uw specifieke e-mail langer zal zijn.

Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. U kunt binnen 1-3 werkdagen een reactie verwachten

Voor uw administratie worden hieronder de gegevens van de aanvraag vermeld. Als u reageert moet u ervoor zorgen dat de ticket-ID in de onderwerpregel staat, zodat uw reacties op de juiste manier gevolgd worden.

Ticket-ID: PG-367279
Onderwerp: 49400740745

Met vriendelijke groeten,

DragonSlim


Is dit correct gedaan? Moet ik nog iets anders doen.
Hey Kim,
Ik heb een soortgelijke mail als de jouwe gestuurd. Het leek me het efficienste. Heb je ondertussen al deftig antwoord gekregen?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Julie4444 schreef:Je hebt niets besteld en kan met dat mailtje aantonen dat je tijdig hebt "opgezegd". Ze mogen dus niets toesturen en je hoeft niets te betalen.

Alfredo85
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2016 16:18

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Alfredo85 »

Ik woon in België, mijn stiefdochter heeft online ons adres ingevuld en plots kregen we deze pillen. Ik heb hier het hele onderwerp gelezen, bedankt iedereen voor de goede hulp!

Ikzelf heb tot 3x toe de hele bestelling teruggezonden. In België kan je gewoon het adres doorstrepen en erbij schrijven: "woont niet op adres" en dan gaat het pakketje in kwestie op kosten van de post terug naar de afzender.

Verder ben ik absoluut niet van plan zelf geld uit te geven via aangetekende schrijven om dit stop te zetten. Ik wil hoogstens een mail sturen. Maar dat heb ik tot op heden nog niet gedaan. Laat ze maar wat geld opdoen aan placebopillen en postpakketjes :D

polsoleil
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2016 20:51

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door polsoleil »

Ik zou zelfs zeggen, niet, helemaal niet reageren. Ik heb in totaal 10 potjes pseudo-vermagerpillen toegezonden gekregen, en een veelvoud van betaaluitnodigingen/herinneringen. Met mooie dreigwoorden erop. Laatste brieven die zi stuurden was al + 500 euro. Ik heb echter nooit iets besteld, en geen cent betaald. Heb ook een gelijkaardig verhaal met sokken aan de hand (nee, aan de voet...)

Alleen ergens, lang, lang geleden een enquete ingevuld. En voor je't weet krijg je ongevraagd spul opgestuurd.

Als je nooit iets daadwerkelijk besteld hebt, hoef je echt NOOIT iets te betalen.

De betaaluitnodigingen stoppen vanzelf. Het is nu al enkele maanden dat ik niks meer ontvangen heb. Ga zo door jongens. Ze kunnen je echt niks, NIKS maken. Geen poot om op te staan.

En de pillen, reken maar dat ze NIET werken. Ik heb ze bij wijze van proef allemaal geprobeerd. Ik bedoel de 3 merken die ik heb ontvangen, niet alle 10 de verpakingen... Telkens andere naam en verpakking, wat erin zit, altijd blauwe capsules die beetje raar ruiken, weet geen kat, is niet belangrijk, ze doen toch niet wat er beloofd wordt.

Conclusie, alles in de correcte desbetreffende containers. Papier, chemisch afval en het collectieve geheugen. Nooit betalen!

Laiman
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2016 10:03

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Laiman »

Brendalewis schreef:Hallo ik ben van belgie en heb ook net zo'n pakketje toegestuurd gekregen. Terwijl ik niets heb besteld... ik zou 169 euro moeten betalen
1 fatkiller ' 00.00euro
1dragonslimextreme ' 140.57 euro
Plus btw verzendkosten erbij is 169euro
ik heb morgen een afspraak bij de politie voor dit...
Hoe is het bij jullie afgelopen want bij mij heb ik ern mail gekregen van hun waarin er sta dat ze bewijs hebbe van mijn bestelling ..ik ben wel een beetje bang..
Beste Brendalewis,

Ik heb hetzelfde probleem, een mail terug ontvangen van dat ze een 'bewijs van mijn bestelling' hebben. Hoe is het met jou afgelopen? Alvast bedankt voor uw antwoord

petra32
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2016 12:48

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door petra32 »

Hoi, nog een Belgisch slachtoffer hier, niks besteld, enkel enquete ingevuld. Intussen al 2 potjes en aanmaning ontvangen.
Voorlopig niks doen? Of toch al een mail sturen zoals hierboven?
thx

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Wat ik niet begrijp is dit:
4 pagina's met ervaringen en 20.000 x de tips hoe te handelen en er blijven mensen de vraag stellen: "Wat moet ik doen??"

Begin eens met de vorige 4 pagina's te lezen!!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

taxikemperman schreef:Wat ik niet begrijp is dit:
4 pagina's met ervaringen en 20.000 x de tips hoe te handelen en er blijven mensen de vraag stellen: "Wat moet ik doen??"

Begin eens met de vorige 4 pagina's te lezen!!
+1

Elisev
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2016 17:49

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Elisev »

1 maand geleden heb ik ook een pakketje ontvangen zonder dat ik dit gevraagd had...daar zat toen een factuur van 37,00€ bij
Deze morgen heb ik opnieuw een pakketje ontvangen met een factuur van 187,00€
Ik heb niks betaald daarvan omdat ik dit ook niet gevraagd heb!
Kan iemand mij aub helpen om te weten wat ik hiermee moet doen??

Brien
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2016 19:34

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Brien »

Hoi,

hier een gelijkaardig geval in België... Mijn moeder was op de tablet een spel aan het spelen... Er kwam reclame voorbij voor een gratis proefpakket van DragonslimXtreme en zij heeft erop geklikt. Zij heeft haar e-mailadres en adres ingevuld. Verder weet ze niet meer zeker of erbij stond of er verzendkosten moesten betaald worden, en ze wist ook niet meer of ze effectief op "AKKOORD" heeft geklikt.
Dit maakt het dus wat moeilijker...

Vorige week kreeg ze dus een pakketje met 1 pot van 60 pillen. Hierbij zat een factuur voor 187euro (vind ik ook alweer zo raar, want als ik op hun site kijk zie ik dat ze iets goedkoper zijn, en de mensen hier hebben ook allemaal verschillende bedragen)
Deze factuur had als contractdatum 29-4-2016, de verzenddatum was 03-05-2016, en de vervaldatum is 17-5-2016 (MORGEN dus)

Donderdag 12-5-2016 kreeg ze een eerste aanmaning (dus 5 dagen voor de effectieve vervaldatum van de 1e factuur!) Heb nog nooit meegemaakt dat ik een aanmaning kreeg vooraleer de factuur vervallen is.
Op deze factuur staat dat ze enkel nog 38 euro moet betalen voor DragonslimXtreme.

Ik lees hier verschillende zaken, en weet wel ongeveer wat doen..
Zou het een verschil uitmaken dat mijn moeder niet zeker weet of ze effectief besteld heeft? (ze is aan de simpele kant)
Ben ook van plan om de ECC te contacteren.

Hoe is het voor jullie allemaal afgelopen?

meeuwihe
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 feb 2013 16:35

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door meeuwihe »

Het bedrijf Aliaz Cooperation SIA verkoopt o.a. het merk GoWHite, voor wittere tanden.
Je kunt hun website pas bezoeken als je eerst al je naam en adresgegevens invoert EN het vinkje aanklikt bij hun Algemene Voorwaarden.
En daarmee heb je dan blijkbaar ook direct je bestelling geplaatst. Lees die algemene voorwaarden er maar op na.

Volgens mij kun je die Algemene Voorwaarden al lezen vóórdat je inlogt.

het is dus zeker niet zo dat ze je adresgegevens zomaar ergens vandaan halen, dat heb je echt zelf gedaan.
En op hetzelfde scherm staat ook wat je kunt bestellen, je kunt daar echter niet kiezen om NIETS te bestellen.

Dus de misleiding is: je kunt hun website niet eens bezoeken zonder direct een bestelling te plaatsen. Als je op het 2e scherm komt, en dan (b.v. omdat je het allemaal te duur vindt) de website afsluit, hebben zij toch al je gegevens en volgens hun eigen voorwaarden ook je bestelling. Sterker nog, bij GoWhite geef je tevens toestemming elke maand een nieuw pakket te ontvangen, totdat je het opzegt. Hoe dat moet? Dat staat er niet bij.

Wat te doen? Klacht indienen via Klachtenkompas.nl . Ze zijn daarbij aangesloten en als je gewoon zegt dat je dit nooit gewild hebt, krijg je meestal je geld wel terug. Wel opletten dat je moet reageren nadat zij dit ook doen. En schelden helpt niet, dan houden ze zich gelijk aan hun Voorwaarden, die je zelf hebt geaccepteerd.
Ben ik een fan van hen ? NEE, ik heb ook een pakket ontvangen waar ik vanaf wil. Maar ik zie wel dat ikzelf zo dom ben geweest in te loggen met al mijn gegevens, dus ik HAD het kunnen weten. 14 dagen bedenktijd heb je trouwens ook altijd, dus je kunt hen melden dat je afziet van de koop. Of hun emailadres ook echt werkt? Geruchten gaan dat als je ze mailt, je emailadres door hen gespamd gaat worden. (dat doet geen pijn overigens, en kun je afvangen). Dat het gerucht ook gaat dat ze voor een retourzending eerst NOG meer gegevens en zelfs een handtekening van je willen, heb ik wel gelezen, maar nog geen ervaring mee. Stuur nooit iets met je handtekening op terug, en als je moet betalen voor de retourzending, dan doe je dat ook niet. Onder rembours terugzenden. Want als je hen eerst vraagt de verzendkosten te vergoeden, vragen ze om je bankrekening.....duh.....!!!

bommel66
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2016 21:29

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door bommel66 »

Goed hier weer een sukkel die een pakket je heeft aangenomen die ze niet besteld heeft.

Terwijl ik op Pinterest bezig was stond er een reclame recht over Fatkiller. Ik dacht wat is dat nu weer. Helemaal omdat ik me bezig houdt met gezonde voeding. Ik wilde weten hoe duur dat spul was en heb dus wat gegevens ingevuld maar ben nooit verder gegaan naar de betaalmogelijkheden ten eerst omdat ik het product niet wil en tweede omdat ik geen creditcard heb en dat de enige manier van betaling is.

Ik ga zojuist met mijn oude moedertje van 82 een blokje om hoor ik vanaf de straat de deurbel gaan. Staat daar een bezorger die me alleen vraagt of ik de persoon die op het pakje staat en ik zeg ja, maar zeg er al bij ik heb niks besteld. Ik heb in de snelheid het pakje maar aangenomen omdat mijn moeder alleen wankel op straat stond. Ik hoefde ook nergens voor te tekenen.

Ik heb het pakje opengemaakt maar zag tot mijn schrikken de pillen die ik niet besteld heb.

Nu zit ik met het volgende. Moet ik ze nou een mail sturen met de mededeling dat ik niks besteld heb? Ik heb eigenlijk niet zoveel zin dat ze op deze wijze mijn e-mailadres verkrijgen aan de andere kant wil ik ook vanwege evt. juridische consequentie kunnen aantonen dat ik ze geïnformeerd heb. Wat is wijsheid om te doen.

Vriendelijk groet MT

ChrisWizzz
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2016 13:53

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door ChrisWizzz »

Ook ik kreeg ongevraagd een pakketje met 3 potjes pillen en een rekening van €169.

Ik heb direct een mailtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik dit niet besteld had en niet van plan was dit bedrag te gaan betalen. De reactie terug liet niet lang op zich wachten, ik kreeg een "bewijs" van bestelling waarop mijn gegevens stonden en een IP-adres waar vandaan dit besteld zou zijn. Wederom heb ik gemaild dat ik niet ging betalen en het pakket terug zou sturen mits dit gratis was. Toen bleek dat dit terugsturen mij geld ging kosten heb ik ze wederom gemaild met de vraag om met een oplossing te komen. Vervolgens stuurden ze mij een document waarop mijn gegevens stonden vermeld en ik diende dit aan te vullen, te ondertekenen en te retourneren. Als antwoord heb ik weer gemaild dat ik niets besteld had en zeker niets ging ondertekenen. Nogmaals heb ik om een oplossing gevraagd zodat ik het pakket voor mij kosteloos kon terugsturen. De oplossing is er gekomen:
Geachte Chris,
Bedankt voor uw e-mail. Wij stellen dit zeer op prijs.

We hebben uw situatie onderzocht en besloten de factuur xxxxxxxxx te annuleren.
Mocht u de producten niet willen retourneren dan kunt u deze behouden.

Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet
De pillen zijn rechtstreeks de vuilnisbak in gegaan. Mijn advies aan iedereen om deze rommel direct weg te gooien, als het goed spul zou zijn en een waarde heeft van €169 zouden ze het wel terug willen hebben. Laat je niet bang maken door hun "bewijs van bestelling", blijf mailen en onderteken niets!

f.soker
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2016 22:34

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door f.soker »

Nou ik ben boos ik heb in brieven bus fatkiller melicijn gekregen wat ik niet besteld heb zonder mijn toesteming wat kan ik doen ik had alleen maar gekijken maar niet akkoord gegaan maar nu heb ik 3 potjes en rekening wat moet ik doen ben met dat potten naar postkantoor geweest om trug te sturen maar dan kost ook geld waarom zou ik het betalen wat ik niet besteld heb en postkantoor zegt en als je stuurt wij weten ook niet of die wel gaat dan moet je nog alles betalen os ook zonder zij ze en is bij paar mensen gebeurt wat ze zij maar hoe kan ik dit op lossen ik weet niet wat ik moet doen graag hulp

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

f.soker schreef:Nou ik ben boos ik heb in brieven bus fatkiller melicijn gekregen wat ik niet besteld heb zonder mijn toesteming wat kan ik doen ik had alleen maar gekijken maar niet akkoord gegaan maar nu heb ik 3 potjes en rekening wat moet ik doen ben met dat potten naar postkantoor geweest om trug te sturen maar dan kost ook geld waarom zou ik het betalen wat ik niet besteld heb en postkantoor zegt en als je stuurt wij weten ook niet of die wel gaat dan moet je nog alles betalen os ook zonder zij ze en is bij paar mensen gebeurt wat ze zij maar hoe kan ik dit op lossen ik weet niet wat ik moet doen graag hulp
Hier is een hint:
taxikemperman schreef:Wat ik niet begrijp is dit:
4 pagina's met ervaringen en 20.000 x de tips hoe te handelen en er blijven mensen de vraag stellen: "Wat moet ik doen??"

Begin eens met de vorige 4 pagina's te lezen!!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door thecure »

Volgende hint: Misschien kun je die pillen achter elke zin leggen, zo hebben ze nog een functie als punt.
Dan wordt het verhaal meteen beter leesbaar.

Rianne88
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2016 22:23

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Rianne88 »

Hallo. Na welk email kan ik sturen en kan dat gewoon in het Nederlands? Ik kan namelijk geen Engels en ik heb ze af gelopen zaterdag binnen gekregen.

ChrisWizzz schreef:Ook ik kreeg ongevraagd een pakketje met 3 potjes pillen en een rekening van €169.

Ik heb direct een mailtje gestuurd waarin ik aangaf dat ik dit niet besteld had en niet van plan was dit bedrag te gaan betalen. De reactie terug liet niet lang op zich wachten, ik kreeg een "bewijs" van bestelling waarop mijn gegevens stonden en een IP-adres waar vandaan dit besteld zou zijn. Wederom heb ik gemaild dat ik niet ging betalen en het pakket terug zou sturen mits dit gratis was. Toen bleek dat dit terugsturen mij geld ging kosten heb ik ze wederom gemaild met de vraag om met een oplossing te komen. Vervolgens stuurden ze mij een document waarop mijn gegevens stonden vermeld en ik diende dit aan te vullen, te ondertekenen en te retourneren. Als antwoord heb ik weer gemaild dat ik niets besteld had en zeker niets ging ondertekenen. Nogmaals heb ik om een oplossing gevraagd zodat ik het pakket voor mij kosteloos kon terugsturen. De oplossing is er gekomen:
Geachte Chris,
Bedankt voor uw e-mail. Wij stbellen dit zeer op prijs.

We hebben uw situatie onderzocht en besloten de factuur xxxxxxxxx te annuleren.
Mocht u de producten niet willen retourneren dan kunt u deze behouden.

Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet
De pillen zijn rechtstreeks de vuilnisbak in gegaan. Mijn advies aan iedereen om deze rommel direct weg te gooien, als het goed spul zou zijn en een waarde heeft van €169 zouden ze het wel terug willen hebben. Laat je niet bang maken door hun "bewijs van bestelling", blijf mailen en onderteken niets!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Rianne88 schreef:Hallo. Na welk email kan ik sturen en kan dat gewoon in het Nederlands? Ik kan namelijk geen Engels en ik heb ze af gelopen zaterdag binnen gekregen.
Lijkt me niet he, want zij kunnen natuurlijk geen Nederlands. Als je je brief hier post vertaal ik hem wel voor je.

monique.lodhi
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2016 23:10
Contacteer:

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door monique.lodhi »

Hoi,
Ik had een potje fatkiller besteld en had ook betaald ervoor. Maar dat hielp niet. Dus hoefde ik niet nog een keer bestellen, geen nut. Maar achtervolgens kreeg ik toch een voor een 2 pakjes in 3 weken tijd opgestuurd, wat ik niet besteld had. Ik heb ze toen retour gedaan. Wat krijg ik vandaag ? Een aanmanningsbrief van €99,- . Ik ga voor niks betalen daar heb ik geen zin. Kunt u mij helpen aub. Groetjes

monique.lodhi
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2016 23:10
Contacteer:

Re: Ervaringen met Fat Killer

Ongelezen bericht door monique.lodhi »

By the way ik had hun ook een email gestuurd maar tot nu toe geen reactie erop gekregen

Gesloten