LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
mirre
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 16:16

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mirre »

Ik gebruik het nu 5 maanden en ben heel tevreden.
Ik slik trouw elke dag 4 tabletten.
Soms wel lastig ja met mensen in je buurt (werk ).
Ik kan het echt goed merken ze zijn echt veel voller en zwaarder.
Ik heb het geld er echt voor over , voel me er veel beter bij.
Voel nu ook dat ze soms tintelen.
Vind het wel eng om straks af te bouwen ,na 8 maanden geloof ik ?
Wat me wel opvalt is dat er weinig over te lezen valt op internet, jammer hoor graag andere reacties hier over

Birgit22
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2008 13:05

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Birgit22 »

Beste Breast Gro gebruiksters

Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo negatief doet,
ik begrijp als het voor jou niet werkt,
er staat er dan ook duidelijk bij omschreven dat niet iedereen hiervoor in aanmerking komt,
maar om nou meteen zo negatief te gaan liggen gillen dat het niet werkt bij niemand is onzin.
ik gebruik het nu een tijdje en bij mij werkt het wel,
al moet ik wel zeggen dat er bijwerkingen bij zitten ik voel af en toe steken in mijn linkerborst plus meer pukkels :( ..
ik begrijp dat sommige vrouwen teleurgesteld zijn dat het bij hun niet werkt,
maar dit is geen reden om maar meteen alles af te kraken en dat hier op het forum te plaatsen.
Je mening daarentegen kan altijd maar zet er dan wel bij dat het JOU eigen mening is....
plus voor de vrouwen die hier stiekem over doen: wat maakt het uit je kan toch ook gewoon een strip meenemen naar je werk niemand hoeft dan te zien dat jij pillen voor je borsten gebruikt,
ik bedoel mijn collega's weten dat ik ze slik en natuurlijk weet niet iedereen het waarvoor ik ze slik.
maar ik maak er geen geheim van.

Groetjes,

een Breast Gro gebruiker die wel tevreden is.


mascotje
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mascotje »

Borsten groeien onder invloed van oestrogeen.
Dit middel bevat dit hormoon en kan dus leiden tot (ongecontroleerde) groei met alle risico's van dien.
De kans op borstkanker zónder dat je uberhaupt de pil slikt of andere hormonen slikt, is al erg groot is, nl 1 op 8...........

Hoe meer en hoe langer je bloot gesteld staat aan het hormoon oestrogeen hoe groter je kans op borstkanker wordt.

mirre
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 16:16

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mirre »

In de pillen zitten fyto-oetrogenenen die worden juist aangeraden ter voorkoming van borstkanker !
En het schijnt goed te zijn voor de ontkalking van de botten.

mascotje
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mascotje »

Over hormonen worden heel veel onwaarheden verteld.

Jouw bericht verspreidt er twee.

mirre
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 16:16

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mirre »

Breasth gro bevat geen hormonen ,alleen natuurlijke .

mascotje
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mascotje »

Jawel, Breastgro is een verzameling van ingerediënten met een hoog gehalte aan fytohormonen.

Fyto-oestrogenen zijn hormonen en werken als hormonen. Dat is precies waarom ze in dit soort middelen worden gestopt.
Dat ze uit de natuur komen wil niet automatisch zeggen dat ze onschadelijk zijn. Dat is echt een misvatting.

Extra hormonen toevoegen aan een gezond lijf is altijd tegennatuurlijk.

mirre
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 16:16

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mirre »

Als dat zo is waarom zijn ze dan wel te koop en is er zo weinig over te lezen ?
Alles wat ik er over lees is alleen maar positief

mascotje
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mascotje »

Maar Mirre toch.........

Dit soort middelen noemt men voedingsupplementen. Dat wil zeggen dat ze nauwelijks gecontroleerd hoeven worden en vrij te verkopen zijn.
Ze zijn te koop omdat er genoeg vrouwen zijn die ze kopen.
Vrouwenlijven is handel ! Onderschat het niet.

Het is handel, commercie, geld verdienen.
De medische industrie heeft overal een vinger in de pap, en wel meer dan een. Die hebben als belangrijkste doel, datgene aan de vrouw brengen wat het meest oplevert. En dat is zorgen dat je de beschikking houdt over voldoende patienten.

Geslachtshormonen spelen een rol bij al je lichaamsfuncties, inclusief de werking van je hersenen.

Jouw borstweefsel verandert schrijf je. M.a.w. het doet nu iets wat jouw natuur niet bedoelt en niet nodig had. Blijft dat zonder gevolgen? Je weet het niet van tevoren.
Wees je ervan bewust dat je met het slikken van dit soort producten bezig bent medicijnen te stoppen in een lijf
dat gewoon g e z o n d ! was.

sandraatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2008 19:23

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door sandraatje »

ik slik de pillen al 2 jaar. ze helpen mij wel degelijk. ik had echt GEEN borsten, nu zijn ze wel groter en heb voor het eerst borsten. welliswaar niet groot, maar toch een B cup. ik slik een onderhoudsdossis van 1 pil per dag. ben wel eens gestopt een paar maanden(om te testen of het echt zou afnemen) en dan werden ze echt weer klein. voor mij werken ze dus wel.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Sandraatje , daar had Mascotje het helemaal niet over.


http://nl.youtube.com/watch?v=Zm-MIdFXV_4
Goed/leuk liedje. Je bent goed zoals je bent. Laat je niet gek maken. !

Anoniem50
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2008 09:42

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Anoniem50 »

Hallo,

Bij deze wil ik graag mijn mening over dit product met jullie delen.
Zelf heb ik een C-cup dus eigenlijk helemaal geen reden om dit product te gebruiken. Toch heb ik het een periode gedaan, voor een testsituatie. Ik heb helemaal niks met dit soort middelen en nog steeds niet...

Echter...er was wel degelijk een effect zichtbaar. Ik moet zeggen dat ik er nog steeds niet in geloof, dat het je borsten daadwerkelijk vergroot...dan zou het product veel bekender zijn, bij een apotheek te verkrijgen zijn en waarschijnlijk nog duurder.
Het effect wat ik heb gemerkt, is met name dat mijn borsten steviger en voller aanvoelden. Ik was tevreden over mijn borsten en ben dat nu nog steeds (gebruik het namelijk allang niet meer), dus er is in deze geen sprake van het placebo effect.

Of het kwaad kan, ik denk het niet, maargoed het blijft zo dat je het natuurlijke proces probeert te beinvloeden...echt goed lijkt me dat ook niet.

Los van dit verhaal denk ik niet dat je kan voorkomen dat mensen zich laten leiden door mooie verhalen van leveranciers, als reclame niet zou werken, zou de reclamewereld niet bestaan.
Mensen heftig toespreken op een forum als deze, lijkt me dus ook totaal zinloos, uiteindelijk gelooft ieder toch wat hij/zij wil geloven (zeker als het je enige hoop is) en hoe meer je er tegenin gaat hoe sterker mensen zich willen bewijzen.
Bovendien, als je niks hebt met Breast Gro en ook geen ervaringen kan melden, meng je dan in een forum waar je daadwerkelijk iets toe kan voegen.

En voor degenen die het gebruiken; Ik heb er niks tegen en begrijp ook dat kleine borsten een onzeker gevoel kunnen geven, maar wat mij betreft is het wel het belangrijkste dat een geluksgevoel voornamelijk van binnenuit moet komen en deze pillen waarschijnlijk slechts tijdelijk je gevoel positief beinvloeden en dan komt er wel weer een nieuwe lijfelijke frustratie waar je een midddeltje voor moet zoeken...

Veel succes!

paula1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2008 11:41

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door paula1 »

Hoi..

Heb een vraagje.. moet je de pillen over de hele dag verdelen. of kan je ook 2x2 pillen innemen.,. maakt dit uit voor het effect..

Mijn 2e vraag.. het is jammer als je na de kuur, een afbouwtraject volgd van 2 pillen per dag., en vervolgens het resultaat afneemt.. kan het kwaad als je de 4 pillen blijft slikken.. heeft iemand dit wel eens gedaan..

paula

Lieanne
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2009 18:25

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Lieanne »

Ik gebruik het nu ruim drie weken en ik merk al verschil! Mijn borsten zijn duidelijk voller en erg gevoelig. Had niet verwacht al zo snel iets te merken... :D
Ben benieuwd wat het resultaat is na een paar maanden, ik hou jullie op de hoogte...

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door flabbergasted »

ik speel even advocaat van de duivel...

en hou vooral alle andere veranderingen in borst- en kliergebied goed in de gaten!

Lieanne
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2009 18:25

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Lieanne »

Zou jij je opmerking even willen onderbouwen, Flabbergasted?

Je kunt wel zomaar lukraak iets roepen, maar als je daadwerkelijk van mening bent dat dit product een gevaar op kan leveren voor de gezondheid, vertel dan ook waarom je dat denkt. Anders lijkt het er sterk op dat je enkel probeert mensen angst aan te jagen.

Ik kan totaal niets vinden over eventuele risico's en er zijn geen verhalen bekend over mensen die een ziekte hebben opgelopen waarbij het gebruik van Breast Gro een rol zou hebben gespeeld.

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door flabbergasted »

Lukraak roepen? Zie evt. mijn eerdere postings.
Jouw felle reactie geeft mij juist weer te denken. Waar heb ik het over een gevaar voor de gezondheid? Je hebt nog nooit iets negatiefs gelezen dus is het niet schadelijk? Werkte de wereld maar zo! Als jij als consument niet voorzichtig bent en kritisch blijft, zal een ander het zeker niet voor je doen, zeker niet de fabrikant of importeur of verkoper van dat spul. En denk nou na....iets slikken om je borsten te vergroten: ik vind het juist erg dat vrouwen zich geroepen voelen aan hun lijf te sleutelen omdat ze een ander, 'idealer' beeld van 'vrouw zijn' wordt voorgespiegeld dan ze zelf in de spiegel zien.
Laat die producenten (laat me raden: vooral mannen?) het zelf eerst een paar jaar slikken, en dan eens zien of er echt langdurig effect te zien is (en blijft) zonder bijwerkingen....

Beschouw mijn bericht puur als 'laat je niet gekmaken door het effect op korte termijn, maar denk erover na en verlies de lange termijn effecten niet uit het oog'.
Het is totaal niet mijn bedoeling mensen angst aan te jagen,
maar als ik lees hoe anderen gemakkelijk over (in feite) hormoon(en dus borstweefsel-)beïnvloedende middelen omgaan, vraag ik me af hoe onderbouwd de mening is van diegenen die er onvoorwaardelijk jubelend op reageren! Borsten zijn vooral .... vetweefsel, dat kan alleen maar in volume toenemen door...juist, meer vet toe te voegen. Het borstweefsel neemt alleen in volume toe door ze hormonaal te stimuleren. Ik vraag me af hoever je hierin kunt gaan zonder dat dat ongewenste bijwerkingen geeft.
En stevigheid ... krijg je vooral door de onderliggende borstspieren in conditie te houden. Niet meer, niet minder.

Dat iets een natuurlijk product zou zijn, geeft totaal geen garantie voor de veiligheid! De hoge doses die gebruikt worden om het effect te bereiken, kúnnen ook nadelige gevolgen hebben, bv. voor cholesterol of het tenietdoen van medicijnen die men al slikt. Zowiezo is het nooit onverstandig om even met je huisarts te bespreken of het gebruik van dit middel niet interfereert met wat je al gebruikt aan medicijnen.

Meer zeg ik er niet over. Een ieder maakt zijn keuzes en overwegingen, en het mooie van een forum is dat nieuwkomers de voors en tegens zelf kunnen beoordelen.

Succes ermee,
en doe waar je achter kunt staan.
Laatst gewijzigd door flabbergasted op 18 apr 2009 19:45, 2 keer totaal gewijzigd.


Mama van 2
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 18:55

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Mama van 2 »

Na 2 zwangerschappen en daarna de bijbehorende borstvoeding had ik de welbekende theezakjes overgehouden. Ik had er echt een complex van. Nu gebruik ik 2 weekjes Breastgro en merk nu echt al verschil, mijn borsten zijn steviger, voller en ronder. Ik ben er nu al heel erg tevreden over, ben benieuwd hoe het er over een aantal weken uitziet! :D

WenlovesHen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2009 19:54

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door WenlovesHen »

hallo.

ik ben ook van plan om breastgro te gaan gebruiken, ik lees jullie verhalen allemaal wel positief zeg, ga nu zeker ook proberen. wil al jaren een borstvergroting laten doen en zou het ook zo doen maar het is erg duur en zeker als je een gezin hebt :D

gr.

Gesloten