LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kind van 18 heeft al 2 jaar lang seroxat

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
wilma

kind van 18 heeft al 2 jaar lang seroxat

Ongelezen bericht door wilma »

ik heb een dochter van 18 jaar zit nu 2 jaar aan seroxat.maar ze is ook spatische motorisch gestoord en zit in een rolstoel. zij heeft heel veel bijwerking van die medicijnen, heeft ook angst aan vallen en wilt er ook iedere keer een eind aan maken. maar haar gedachten zegt niet doen. want als ik het zou doen dan geef ik heel veel mensen verdriet, maar dat wil ik niet. ik weet wel dat je hier heel moeilijk mee kan omgaan en dat ik zelf ook heel veel moeite er mee heb.ze heeft nu al een keer medecijnen ingenomen en heeft ze haar leven mee aangetast en ik hoop dat ik dit niet meer mee hoeft te maken. zij heeft ook allemaal schokjes en is ook 10 kilo er van aan gekomen en heeft ook last van diaree. en is ook heel gauw moe en kan nacht-s bijna niet slapen en slaap ook heel veel overdag maar nu heeft ze er weer een medicijn bij gekregen en dat is risperdal omdat ik nu ook stemmen er bij heb gekregen. en die bijwerking is nu dat zij helemaal suf is net dat ze verslaafd is aan drugs zo ziet ze er ook uit ik hoop dat ik hier meer mensen er mee geholpen heb wat allemaal seroxat doet als er iemand nog meer van deze klachten heeft zou ik graag op te hoogte gehouden worden mijn email is [email protected]

MDGO-AA
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2009 23:16

Re: kind van 18 heeft al 2 jaar lang seroxat

Ongelezen bericht door MDGO-AA »

Niet gebruiken bij kinderen en adolescenten (7–17 j.) vanwege een vergroot risico van suïcidaal gedrag en vijandigheid, terwijl de werkzaamheid niet voldoende is aangetoond en er onvoldoende gegevens zijn over het effect op groei en op de seksuele, cognitieve, emotionele ontwikkeling. Vanwege onvoldoende gegevens niet toedienen aan kinderen onder de zeven jaar. De werkzaamheid op de lange termijn is bij sociale angststoornis, gegeneraliseerde angststoornis en post-traumatische stressstoornis nog onvoldoende aangetoond.

Ralph84
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 mar 2007 21:01

Re: kind van 18 heeft al 2 jaar lang seroxat

Ongelezen bericht door Ralph84 »

Als je quote, zeg dan ook even waaruit ;)

Ik ben zelf geen voorstander van paroxetine an sich, zeker niet bij kinderen. Het is zelfs binnen de klasse antidepressiva waartoe het behoort (de zgn. SSRI's) het meest vervelende middel. Breng het ter sprake bij de voorschrijver en wijs hem of haar erop dat hij/zij hierover overleg kan plegen met een apotheker, om zo samen tot een betere oplossing te komen.

Gesloten