LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] medicatie

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
wallaceroon
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 dec 2009 18:54

medicatie

Ongelezen bericht door wallaceroon »

Benu apotheek geeft aan dat Raziles niet meer verkrijgbaar is maar bij navragen en rondbellen is het van uit een andere apotheek en groothandel wel verkrijgbaar. De apotheek heeft goed gehandeld, ik heb een klacht ingediend bij het hoofdkantoor die het weer terug bracht naar de slechte ervaring van mij bij de apotheek. De arrogantie straalt hier van af men schuift vallend beleid van het hoofdkantoor de verantwoording terug naar de apotheek. Maar het komt door de arrogantie van het hoofdkantoor die hun verantwoording en zorglicht tot op vandaag nog niet hebben begrepen. Ik hoef niet op zoek te gaan voor mijn medicatie waar geen alternatief voor is, dat is aan de apotheek in dit geval de inkoop van Benu. Maar ik ga er van uit dat dit wel meer zal voorkomen , maar dat komt niet in de openbaarheid. Als u belangstelling heeft in de correspondentie met Benu kan ik het u na sturen

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: medicatie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als uw apotheek medicatie niet wil of kan leveren, mag u rustig naar een andere apotheek gaan, waar dat geen probleem oplevert.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: medicatie

Ongelezen bericht door Lowieze »

Lady1234 schreef:Maar als uw apotheek medicatie niet wil of kan leveren, mag u rustig naar een andere apotheek gaan, waar dat geen probleem oplevert.
Inderdaad, de apotheek zelf kan ook even informeren welke apotheek in de buurt de medicatie wel kan leveren, zodat u het daar kunt ophalen.

wallaceroon
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 dec 2009 18:54

Re: medicatie

Ongelezen bericht door wallaceroon »

Ik ga er van uit dat een apotheek een zorg PLICHT ! heeft , ik hoef niet op zoek te gaan naar de medicatie. Dat is de zorg van de apotheek. En als Benu mij zegt dat het in NL niet leverbaar is en uiteindelijk bij een andere groot handel wel beschikbaar is en die te verstaan geven dat Raziles gewoon leverbaar is in Nederland . Ik als klant hoef dit niet te weten de apotheek moet gewoon leveren .

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: medicatie

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Zorgplicht? jawel maar wel zoals de Zorgverzekeraar het voorschrijft(sarcasm)
Er staat op oa op dit forum een flink dossier over medicatie, apothekers en verzekeraars.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: medicatie

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan ga je toch gewoon naar die ander. Je hierover opwinden helpt daar niet aan. Waar je niet tevreden mee bent moet je geen zaken willen doen.

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: medicatie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar dat is het hem juist. De apotheek hoeft dit niet te leveren als zij daarvoor geen contract hebben. En u bent er al achter dat het geleverd kan worden, belt u toch simpel even een andere apotheek?

Het gaat toch over uw eigen gezondheid?

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: medicatie

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

wallaceroon schreef:Ik ga er van uit dat een apotheek een zorg PLICHT ! heeft , ik hoef niet op zoek te gaan naar de medicatie. Dat is de zorg van de apotheek. En als Benu mij zegt dat het in NL niet leverbaar is en uiteindelijk bij een andere groot handel wel beschikbaar is en die te verstaan geven dat Raziles gewoon leverbaar is in Nederland . Ik als klant hoef dit niet te weten de apotheek moet gewoon leveren .
De apotheek heeft niet voldaan aan zijn zorgplicht. Maak er een Tuchtzaak van.

Gesloten