LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] xanax 1mg en 60mg paroxetine dagelijks

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
purmerend
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2013 22:04

xanax 1mg en 60mg paroxetine dagelijks

Ongelezen bericht door purmerend »

Mijn zoon gebruik xanax (alprazolam)1mg en 60mg paroxetine samen. Hij voelt zich helemaal niet goed, paniekaanvallen,angstig ,zweterig en slaapt de hele dag verlamming door lichaam heen en kwellingen.
Hij wil zo graag stoppen/afbouwen maar het lukt hem niet.... .Heeft iemand deze medicijnen gebruikt en afgebouwd.? Ik heb zelf verschillende medicijnen gebruikt o.a. Tryptizol 25mg,Limbitrol25mg,Temazepam 20mg,Ludiomil 50mg,Tranxene 5mg,nitrazeepam 5mg,Mutabon-A 4mg/10mg, anafril 75mg,sandoz 75mg en de laatste jaren Dipiperon 40mg...! tussen 1986 en 2006 2xdaags. Ik begon bewegingsstoornissen te krijgen hevige onrust,in de war voelen,verwardheid en slapeloosheid......... Het is mij geluk na jaren af te bouwen door de sterke wilskracht,doorzettingsvermogen,afleiding door van plaats/omgeving te veranderen(provincies) en de verschrikkelijke ontwenningsverschijnselen te doorstaan en in samenwerking met deskundigen . nogsteeds blijf ik vechten om niet terug te vallen. Als de bovengenoemde symptonen of negatieve gedachte op duikt blijf ik het negeren en ontspanning zoeken.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: xanax 1mg en 60mg paroxetine dagelijks

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Sorry is nu de vraag,mededeling voor u,of u zoon

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: xanax 1mg en 60mg paroxetine dagelijks

Ongelezen bericht door eleven »

Hij wil zo graag stoppen/afbouwen maar het lukt hem niet
Wat zegt/adviseert de behandelende arts?

Of is de zoon het gewoon in zijn eentje aan proberen?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: xanax 1mg en 60mg paroxetine dagelijks

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Er lopen al diverse lange draadjes hier op het forum. Gebruik even de zoekfunctie! Bovendien is dit een consumentenforum. Met problemen met zulke zware medicijnen moet je naar je arts!

Gesloten