LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonder toezicht.

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
sammie

Zonder toezicht.

Ongelezen bericht door sammie »

Een kennis gebruik sinds nov. 2000 prozaq. Hij is nooit gecontroleerd door de huisarts en de psycholoog heeft het ook af laten weten. Omdat het medicijn toen goed zijn werk deed vond hij het wel goed zo. Nu probeert hij het af te bouwen en dat lukt gewoon niet. Ook vertelde hij dat zoals ik al meer gelezen had merk dat hij gevoelloos word. . Maar het feit dat huisartsen omgaan met anti-depressiva alsof het asperines zijn dat vind ik vreslijk eng idee, vooral als je de verschijnselen in de uitzending gehoord heb. Ik zelf heb bij mijn eerste depressie medicijnen gebruikt. Toen ik zwanger bleek te zijn ben ik op advies van de dokter accuut gestopt. Hij vertelde mij dat ik nu in mijn toestand stabieler zou zijn dan anders. Dat bleek dus onzin, want ik kwam nog verder in de put. In der loop der jaren bleef ik op een plek hangen waar ik me lekker voelde. Tot ik zwanger werd van de tweede en al snel een tweede postnatale depressie kreeg. Ik heb ongeveer twee jaar bij de laatste psychyater geweest en al die tijd heeft hij me opgedrongen medicijnen te nemen en ik heb het gelukkig niet gedaan. Ik weet dat sommige het echt nodig hebben. Maar er zijn ook mensen zoals ik die het zonder kunnen. Nu ben ik bij een maatschappelijkwerkster en het gaat perfect met me. Na deze uitzending ben ik blij dat ik geen medicijnen heb genomen. Voor mij was het ook uitstel. Want je moet er toch doorheen en bij mij moest dat meteen en niet over een aantal jaar. Dit verhaal is niet te met iedereen te vergelijken die ad gebruiken. Dus begrijp me niet verkeerd.

Gesloten