LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medicijnverkoop op Marktplaats

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Medicijnverkoop op Marktplaats

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

markmm99 schreef:
14 mar 2019 09:23
marktplaats zou er wat meer aan kunnen doen maar je bent er echter zelf bij wat je koopt.
Het feit dat er veel verkopers zijn die hun producten niet leveren vind ik zorgwekkender.
Klopt als dat eens aangepakt kan worden. Want op dat punt was MP zijn/haar handen in onschuld

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Medicijnverkoop op Marktplaats

Ongelezen bericht door juliomariner »

Marktplaats is niet meer wat het 10 jaar geleden was. Een leuk 2e hands ding is bijna niet meer te vinden doordat je eerst 10 advertenties van vage bedrijven en priducten krijgt. Waaronder dus o.a. illigale dingen als receptplichtige medicijnen

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Medicijnverkoop op Marktplaats

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

juliomariner schreef:
14 mar 2019 19:23
Marktplaats is niet meer wat het 10 jaar geleden was. Een leuk 2e hands ding is bijna niet meer te vinden doordat je eerst 10 advertenties van vage bedrijven en priducten krijgt. Waaronder dus o.a. illigale dingen als receptplichtige medicijnen
Ik draai met FireFox en die biedt een mogelijkheid om de handelaren eruit te filteren. Misschien een optie.
Marktplaats anti spam :mrgreen:

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Medicijnverkoop op Marktplaats

Ongelezen bericht door renewouters »

Bob Schurkjens schreef:
13 mar 2019 18:28
Hoezo "gewoon" melden? Het is toch niet mijn probleem?
Je ziet iets strafbaars en doet er niets mee? Als er bij jouw buren wordt ingebroken doe je dan ook niets? Is immers ook niet jouw problem.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Medicijnverkoop op Marktplaats

Ongelezen bericht door renewouters »

juliomariner schreef:
14 mar 2019 19:23
Marktplaats is niet meer wat het 10 jaar geleden was. Een leuk 2e hands ding is bijna niet meer te vinden doordat je eerst 10 advertenties van vage bedrijven en priducten krijgt. Waaronder dus o.a. illigale dingen als receptplichtige medicijnen
Gat in de markt voor een nieuwe "marktplaats". Wat houdt je tegen om dat op te zetten? De oprichter van Marktplaats is er zeker niet slechter van geworden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Medicijnverkoop op Marktplaats

Ongelezen bericht door moederslink »

Bob Schurkjens schreef:
13 mar 2019 18:02
ik meld deze advertenties al een tijdje dagelijks . Meestal maar niet altijd worden ze dan binnen 24 uur verwijderd.
Bob doet er dus wel iets mee ...

MP is idd bij lange na niet meer wat het eerst was. En dat dergelijke adverteerders niet gescreend en dan ook gelijk verwijderd worden , vind ik onbegrijpelijk.

Heel zelden zit ik er zelf nog wat op te zoeken. Ik ga net zo lief nd Kringloop :wink:
En als ik zelf wat te verkopen had was er vaak gezeur , of ze boden een belachelijk laag prijsje of kwamen gewoon niet opdagen.

Gesloten