LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puresential Acai Slim

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
wolter72
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 apr 2009 22:01

Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door wolter72 »

Zijn er ook anderen die met het volgende probleem zitten?

Ik heb een tijdje geleden een proef pakket aangevraagd bij Puresential dit ging om Acai Slim een soort afval pil.
Voor dit proefpakket moest je ook nog 2,99 betalen maargoed als het werkt dan werkt het alleen wat blijkt je zit er direct aan vast.
Volgens Puresential moest je binnen 7 dagen na ontvangst van het proefpakket je afmelden alleen waar dat dan stond geen idee want ik heb het niet gezien dus was dit niet duidelijk.
Nou kreeg ik dus het kwartaal pakket waar ik niet blij mee ben en wil hem nu terug sturen maar dit mag niet van Puresential omdat de wet dit verbied met andere woorden je komt er dus niet meer vanaf en die eerste 49,50 MOET je betalen want anders had je je maar af moeten melden!
Ik vind dit een beetje de omgekeerde wereld ik bedoel als ik het een super product vond dan geef ik toch zelf wel aan dat ik het wil blijven ontvangen Puresential beweerd ook nog dat ze 'er niet op uit zijn ongewenste producten naar je toe te sturen' haha maar dat is dus nu net het probleem.
Ik wil het NIET en ik wil er ook verder NIET voor betalen.
Hoe moet ik dit nu weer aanpakken??

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door manondoris »

kijk even op dit forum bij beyond beauty in mogelijke oplichters, precies het zelfde verhaal. kassa heeft het afgelopen zaterdag ook behandeld in hun programma.

nathalie_3
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2011 17:54

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door nathalie_3 »

Dat je binnen 7 dagen na ontvangst van het proefpakket moet afmelden staat in de voorwaarden (wel op een onlogische plek maar het staat er in)
Ik heb ook slechte ervaring met puresential.
Ik was dus wel binnen de 7 werkdagen om op te zeggen maar kreeg geen reactie op mijn mail. telefoonnummer was niet in gebruik en toen ik een aangetekende brief wilde sturen bleek het adres niet te bestaan.
Uiteindelijk heb ik mijn gelijk gekregen omdat ik daadwerkelijk binnen de 7 dagen was met opzeggen en dit ook aan kon tonen dmv mijn emails en puresential zich dus in dit geval niet aan de wet hield door niet te reageren (je hebt het recht op die 7 dagen bedenktijd)
Hoe het dus in uw geval zit durf ik niet te zeggen maar ik zou in ieder geval nu opzeggen om te voorkomen dat er straks weer een kwartaalpakket komt.
Nog een tip, als u hebt opgezegd (en daarvan bewijs hebt door bv een mail of brief die u hebt verzonden) laat dan gelijk het rekeningnummer van puresential blokkeren vaak gaan ze gewoon door met paketten sturen en afschrijven.

zomerwens63
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2011 15:35

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door zomerwens63 »

Ook ik was zo blasé om in te gaan op toezending van een gratis proefverpakking, dit door het invullen van een enquete. Kreeg er een factuur bij en ja daar stond netjes op dat het gratis was dus alles ok. Een paar weken later kreeg ik een verpakking toegezonden met een factuur dat ik nu een abonnement had. Wat??? Het geld laten storneren bij de bank en laten stopzetten dat puresential van mijn rekening nu en in de toekomst kan afschrijven. Ik heb ze een mail gestuurd om een adres te krijgen om het terug te sturen. Geen reactie. Weer gemaild en toen kreeg ik als antwoord dat het niet teruggestuurd kon worden omdat het onder de warenwet etenswaren viel. Ik weer een mail dat ik géén abonnement had aangevraagd maar alleen een gratis proefverpakking. Toen kwam de aap uit de mouw...op de achterkant van de factuur staat ergens verdekt tussen al die kleine letters dat je binnen 7 dagen na ontvangst proefverpakking je moet afmelden anders gaat het abonnement in. Volgens mij valt dit onder colportage/agressieve verkoop!
Nu ontvang ik een aanmaning ontvangen en om niet in de problemen te komen voel ik mij gedwongen om het tóch te betalen. Wel wilde ik het op deze site melden voor als dit bedrijf nog eens teruggefloten gaat worden!!

Ook zijn er veel meldingen hierover op de site : OPGELICHTOPINTERNET.NL.
Misschien dat Radar kan samenwerken met deze site om puresesential hard aan te pakken voor deze fraude praktijken!

tamarawerk
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2011 21:36

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door tamarawerk »

Halo ,

Ik heb ook een slechte ervaring met PURESENTIAL. Ik heb alleen voor een proef pakket gevraagd en daarna kreeg ik een andere pakket dat ze de betalling uit mijn rekening hadden gepakt. Ik kan zeggen dat ik nooit akoord was met dat pakket. Ze hebben geen handtekening van mijn om zomaar 49,50 te pakken.
Dus dat laat je voelen, dat je bankrekening zo onveilig is dat iedereen kan van uit je rekening geld afschrijfen.


Wat kun je doen om je geld terug te krijgen..........????? :cry:

wolter72
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 apr 2009 22:01

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door wolter72 »

Eigenlijk is het ook belachelijk dat ze het zo kunnen doen, ik bedoel het pakket wordt bezorgt zonder handtekening voor ontvangst dus voor het zelfde geld wordt hij op het verkeerde adres bezorgt en dan mag jij er ook voor gaan betalen want ja bewijs jij dan maar eens dat jij hem niet hebt ontvangen.
Ik vind het ook een belachelijke regel dat ze i.v.m. de warenwet het pakket niet terug mogen nemen de pillen zijn toch niet geopened met de verpakking is toch niks aan de hand, niet papiertje met adres er in en opnieuw in plastic en dat is het.

alexsandraatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2011 22:00

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door alexsandraatje »

Ook ik heb erop gereageerd, dom heb de brief niet goed gelezen.
Maar goed, op een dag was er zomaar 49,50euro van mijn rekening af.
Na lang zoeken heb ik het zelf kunnen retour halen.
Later heb ik een boze mail van hun ontvangen, en heb gelijk gevraagd of ik het later mocht betalen.
Nu heb ik de rekening thuisgekregen met een brief erbij waarop staat dat ik de pillen al hebt ontvangen, maar de rekening nog niet hebt betaald.
Wat wil het geval; ik heb de rekening hier liggen, maar nog geen pilletje ontvangen voor de komende 3 maanden.
Nu de vraag hoe ik het ga bewijzen, want ik heb het echt niet ontvangen, en als ik het zo lees, hoeft het van mij ook niet meer.
HELP HELP. :(

rodanfre
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2011 14:13

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door rodanfre »

Ik ben ook zo stom geweest om iets te bestellen en niet de kleine letters te lezen.
Er staat dat je het stop kan zeggen door een aangetekende brief te sturen naar een postbus in Amsterdam. Maar als ik het goed heb kan je geen aangetekende brief sturen naar een postbus. Je moet dan je ordernummeren en of je klantnummer vermelden. Ik heb overal op de verpakking gekeken maar er staat nergens een klantnummer en of ordernummer. Hoe kom ik hier in Godsnaam van af. Ik wil niet weer 50 piek volgend maand van mijn rekening afgeschreven zien worden. Help!!!!!!!!!!!!!!! :x

alexsandraatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2011 22:00

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door alexsandraatje »

Lieve mensen,

Ik heb al eerder een reactie hier geplaatst nen het gaat nu om het volgende:
Ik heb de rekening van 49.50 euro betaalde en geen pillen ontvangen.
Ik heb daarna direct een mailtje geschreven naar hun toe met de melding dat de rekening is betaald, maar verder niets ontvangen, en dat ik verder ook niets meer wenste te ontvangen.
Tevens heb ik erbij gezet dat ik hierbij de abonnement of hoe je het ook wil noemen niet meer wenst te ontvangen.
Vandaag kijk ik mijn mail na en wat denken jullie???? ik heb een reactie gehad en weliswaar positief.
Oftewel; ze zullen mij in de toekomst niets meer sturen, en ik ga dat mailtje echt nog wel bewaren. :D

alexsandraatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2011 22:00

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door alexsandraatje »

vervolg op mijn vorige verhaal; advies; probeer ook een mailtje naar hun te sturen, hou het vriendelijk.
Mijn volgende stap is wel de bank bellen en alsnog hun rekeningnummer laten
blokkeren.
Mochten jullie de acai pillen willen hebben in de toekomst, hier een adresje,
de kruidentuin= een winkel en het kost 14.95euro voor dacht ik 120 stuks.
Die ga ik zeker wel halen.
Hoop hiermee jullie allen een beetje het leed mee te verzachten die wij met z,n allen ondergingen.
Verder zou ik zeggen"word vervolgd", hoop het niet, zowel op een positieve manier.

groetjes Sandraatje

rodanfre
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2011 14:13

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door rodanfre »

Hoi mede lotgenoten,

Ik heb gisteren nadat ik jullie berichtjes gelezen heb en zelf gereageerd heb een mailtje naar het adres gestuurd die ik op hun internetpagina ontdekt heb. En heb er een positief mailje op terug ontvangen en bij deze is het abonnement opgezegd. Hun mailadres is [email protected].
Succes

nelols
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2010 12:54

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door nelols »

ook ik zit met dat probleem, een les is beter lezen ze gokken dat bijna niemand die voorwaarden leest) bij andere proefpakketen, kon ik de 1ste zending gewoon terug sturen of ik werd gebeld .
terugssturen kan niet, want dat is, volgens hen, poductverlies. dus dokken de 59,95.
pas op met blokkeren van hun rekening, er zijn er 2, ben ik achter gekomen, het rekeningnummer van de proefpakketten is anders, dan die van de vervolgpakketten.
voor 50% is het eigen schuld, maar wel hebben ze een hele slinkse manier van je erin te luizen. dus nooit meer .

noravanraaphorst
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 nov 2003 19:18

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door noravanraaphorst »

ook ik heb dit probleem.
Natuurlijk had ik beter moeten weten. Mijn man kwam met een mailtje en omdat ik op dieet ben, zei hij "is dit niet iets voor jou?"

Toen ik het proefpakketje kreeg kon ik niet eens vinden waar ik moest zijn om dte reageren.
Stom, stom,stom... maar het zijn oplichters!
Heb die 49,50 gestorneerd en mijn bank de opdracht gegeven hun rekening te blokeren. Nu krijg ik dus een aanmaning om binnen 3 dagen te betalen.

Ben het eens met enkelen hier. Kan Tros Radar hier ook niet eens aandacht aan besteden.

Las trouwens ergens dat bij kopen op afstand de leverancier verplicht is een gewoon adres te hebben en niet een "boxnummer", zoals hier aangegeven. Heb mijn aangetekende brief anders niet terug gekregen.

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door berend12 »

Hallo Nora,

De site staat volgens een zoekmachine op naam van:

R&D Media Holding BV
Max Euweplein 32
1017MB Amsterdam

020-6621348

lady4757
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2011 15:51

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door lady4757 »

hallo allemaal,

Puur omdat ik naar bovenstaand bedrijf op het internet op zoek was, kwam ik hier terecht en wat lees ik hier. Juist ja hetzelfde als in mijn geval. Mails over en weer en die komen allemaal van een freelancer af die gewoon mails zit te beantwoorden thuis achter de laptop. Ik had ook het proefpakketje besteld, maar toen dat binnenkwam lag ik in het ziekenhuis en heb daar 11 dagen in gelegen, dus never nooit meer aan dat proefpakket gedacht en dus ook never nooit de kans gehad om het op te zeggen. met als gevolg...nou ja dat verhaal kennen jullie wel. Ik ga dus nu een mail sturen naar die klantenservice in plaats van naar de administratie en kijken wat daar uit komt.

Radar succes met deze oplichters want ik heb dat kwartaal pakket wel gewoon terug gestuurd en zij hebben het gewoon aangenomen en niet naar mij terug gestuurd. Hoezo niet terug kunnen sturen????

lady4757
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2011 15:51

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door lady4757 »

Hallo allemaal,



[email protected].
[email protected]

beiden werken

Jammer maar helaas zit hier weer die freelancer achter die de standaard mailtjes stuurt dus nu toch maar naar dat postbusnummer schrijven

Puresential B.V.
postbus 15748
1006 AP Amsterdam


en als we dit nu met zijn allen gaan doen!!!!!
Laatst gewijzigd door lady4757 op 05 mei 2011 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

daniela65
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2011 11:16

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door daniela65 »

ook ik heb slechte ervaringen met puresential.
in februari ontving ik spontaan een kwartaalverpakking voor 49,50.
ik heb nooit iets besteld bij deze firma. volgens hun gegevens heb ik dit wel gedaan en is er een proefpakket bezorgt. ik weet helemaal van niets.
ik heb diverse keren met hen gemaild en ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik toch moet betalen. terugsturen kon ook niet. ze zeggen dat ik bij politie aangifte moet doen wat vinden jullie hiervan? ik hoop goede reacties t ontvangen. ik ben nog steeds niet van plan om te gaan betalen voor iets waar ik niets van af weet.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door bianca82 »

mensen weet dat het een beetje achteraf gepraat is maar als je persee een hulpmiddel wilt voor afvallen of ander iets (kruiden enz)

ga dan aub naar een reformzaak of gezondheidswinkel dan ben je uiteindelijk goedkoper uit en grote kans dat (mits je t goede bedrijf heb te pakken) er meer van het "werkende"bestandsdeel inzit..

die acai wordt nu inderdaad voor afvallen gebruikt en kan je nu bij meerdere gezondheidswinkelsketens en reform zaken kopen..

en t mooie ervan is.. je zit er niet aan vast! (wel verstandig om vante voren bij een verkoper/ster na te gaan of dat product inderdaad voor u geschikt is omdat iedereen om een andere reden wilt afvallen en geen 1 lichaam gelijk is)

lady4757
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 apr 2011 15:51

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door lady4757 »

Daar gaan we weer,

Ik heb om van het gezeur af te zijn het bedrag overgemaakt, met de op de acceptgiro staande gegevens. Krijg ik net een melding van de bank terug, met het bedrag, dat de acceptgiromelder ongeldig is!!!!! Nou breekt mijn klomp hoor. Als nu straks om een of andere reden toch die deurwaarder voor de deur staat dan zal ik hem laten zien dat ik best WIL betalen (nou ja wil???????) maar dat het niet gaat.

Nog steeds geen bericht terug gehad op beide email adressen alleen dan dat de email gelezen (ontvangstbevestiging aangezet) en dat ze volledige gegevens nodig hebben om het af te handelen. Belachelijk want ze hebben toch een nummer???
We wachten maar weer af op deze OPLICHTERS.

Caro66
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2011 13:04

Re: Puresential Acai Slim

Ongelezen bericht door Caro66 »

Ook ik heb een gratis proefpakket aangevraagd.
Dit staat er in de voorwaarden:
De bestelling kan geannuleerd worden tot zeven werkdagen na de datum waarop je proefpakket is ontvangen zonder opgaaf van reden. In dat geval brengen wij u geen kosten in rekening, behalve de verzendkosten van € 2,99, en mag je het proefpakket houden. De periodieke verzending geldt tot wederopzegging vooraf waarbij je alleen rekening hoeft te houden met de opzegtermijn van veertien dagen na de datum van de begeleidende brief van uw laatste zending. Annuleren en opzeggen is gemakkelijk: ga naar http://uitschrijven.puresential.com en volg de instructies op de website. De actie geldt zolang de voorraad strekt.

Ik heb me uit geschreven op de bovengenoemde website. Ik neem aan dat dit voldoende is.

Gesloten