LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Temazepam vergeten op vakantie

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Wesley23
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2017 11:16

Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Wesley23 »

Hallo mensen

Ik ben al een week op vakante maar nu ben ik de temazepam vergeten mee te nemen. Na twee dagen begon ik hevig te zweten en kreeg snachts hartkloppingen ook slaap ik nu veel moeilijker. Ddit zijn denk ik ontwenningsverschijnselen hoe lang zou dat blijven. Wel had ik de lorazepam mee genomen en die gebruik ik nog wel gewoon. Wat moet ik nou doen volgens de huisarts moet ik nu door de ontwenning heen want als ik weer begin met temazepam kunnen de ontwenningsverschijnselen ook niet weg gan dan hou je hwt alleen maar in stand.

Mvg brandon

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door scontra »

Wesley23 schreef:Hallo mensen

Wat moet ik nou doen volgens de huisarts moet ik nu door de ontwenning heen want als ik weer begin met temazepam kunnen de ontwenningsverschijnselen ook niet weg gan dan hou je hwt alleen maar in stand.

Mvg brandon


De goede raad van de betreffende huisarts opvolgen en afkicken van uw verslaving.
Neem gelijk het afkicken van die lorazepam ook terhand, het gaat/kan nu in één keer en uw leven zal er veel vrolijker, opgeruimder en zonniger uit gaan zien als u van die verslavende slaapverwekkers af bent.
Wees een vent en zet door nu u er toch mee bezig bent, ook al ziet u mogelijk even groen :mrgreen: en geel :twisted: .

Wesley23
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2017 11:16

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Wesley23 »

De lorazepam gaan we ook afbouwen hopelijk krijg ik daar geen ontwenningsverschijnselen van. De seroquel ga ik afbouwen als ik me iets beter voel is dat een goed idee ? Mvg brandon

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door riddert »

Wesley23 schreef:De lorazepam gaan we ook afbouwen hopelijk krijg ik daar geen ontwenningsverschijnselen van. De seroquel ga ik afbouwen als ik me iets beter voel is dat een goed idee ? Mvg brandon
Ik zou zeggen; stel niet uit tot morgen, wat je ook vandaag kunt doen. Dus stoppen met die troep. Maar ik ben geen huisarts natuurlijk.

Wesley23
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2017 11:16

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Wesley23 »

En wat is dan een goede afbouwschema

riddert
Berichten: 2129
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door riddert »

Geen flauw benul, ik zou per direct stoppen, maar, zoals gezegd ik ben geen arts.

Wesley23
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2017 11:16

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Wesley23 »

Per direct stoppen jonge jonge wat een gozer hartstikke gevaarlijk

Mucha

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Wesley23
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2017 11:16

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Wesley23 »

Ja dit moet ook cold turkey zegt me huisarts ook al alleen vraag ik me af of de ontwenningsverschijnselen van temazepam wel verdwijnen als ik nog langer door ga met de lorazepam

Mucha

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door BL2 »

Mucha schreef:Dat zou je ook aan je huisarts kunnen vragen. Die zal het beter weten dan de forumleden hier.
Juist, stel dit soort vragen over medicijnen of medicijn gebruik nooit op een forum, maar aan je behandeld arts !
Daarvoor zijn de goed bedoelde adviezen op dit soort forums vaak net wat te gevaarlijk.....

Snoodaard
Berichten: 116
Lid geworden op: 01 dec 2016 13:57

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Snoodaard »

Wesley23 schreef:Per direct stoppen jonge jonge wat een gozer hartstikke gevaarlijk
Nee, medisch advies op een forum inwinnen terwijl in contact staat met je huisarts is zo snugger...

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door berndv »

Wesley23 schreef:Per direct stoppen jonge jonge wat een gozer hartstikke gevaarlijk
Weet u wat gevaarlijk is? Medische adviezen vragen aan anonieme personen op een forum. Ik loop ook niet op zaterdagmiddag in het centrum en vraag willekeurige winkelende klanten om medisch advies. Voor medisch advies ga ik naar iemand die er voor geleerd heeft. Dat is een dokter, of als het gaat om eventueel afbouwen van medicatie, kan ik de vraag ook bij de apotheek voorleggen. Maar adviezen over voorgeschreven medicatie vragen op een openbaar en redelijk anoniem forum, dat noem ik pas gevaarlijk.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door olaf79 »

Wesley23 schreef:De lorazepam gaan we ook afbouwen hopelijk krijg ik daar geen ontwenningsverschijnselen van. De seroquel ga ik afbouwen als ik me iets beter voel is dat een goed idee ? Mvg brandon
Elk advies dat je hier krijgt is per definitie de foutieve want niemand kent jouw medische / psychische geschiedenis.

Zomaar stoppen met door de psychiater voorgeschreven (mag ik hopen) medicijnen kan zeer slecht zijn en negatieve gevolgen hebben. Laat je goed informeren door je psych en huisarts. Alles te gelijk afbouwen en of stoppen lijkt me zeer ongewenst.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Temazepam vergeten op vakantie

Ongelezen bericht door Boesta »

Wesley23 schreef:En wat is dan een goede afbouwschema
Daar kunt uw huisarts u het beste over informeren. Stel samen met uw huisarts een afbouwschema op. Het kan gevaarlijk zijn om zonder uw huisarts om advies te vragen adviezen van (in dit soort gevallen onkundige) mensen op dit forum op te volgen. Alleen U en uw huisarts kennen uw medische toestand.

Zo maar stoppen met wat voor een geneesmiddel kan erg gevaarlijk zijn. Neem AUB (nogmaals) contact op met uw huisarts!!

Gesloten