LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door gravedigger »

Vertel dat even de eerste dode die in Nederland is gevallen !

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door puma73 »

tulliofan kan niks anders dan anderen napapagaaien, heeft geen eigen mening en doet precies wat treutelneus cs haar opdragen, namelijk het plaatsen van artikelen die desinformatie geven, die mensen angst aanjaagt en op die manier paniek te zaaien.

tulliofan, ik mag hopen dat jij een van de eerste ernstig zieken wordt als gevolg van de mexicaanse griep.
Laatst gewijzigd door puma73 op 01 aug 2009 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.


L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Ik weet niet wie hier nou "zieker" zijn: degenen die zich hebben laten indoctrineren door media, overheid en het verschijnsel massa histerie (en als klap op de vuurpijl ook nog eens de nuchter denkende durven te beschuldigen van "aluhoedjes gedrag") of de veroorzakers van de genoemde indoctrinatie.

Vergeet 1 ding niet: de farmacy is er niet voor u maar voor de $$$$$$$
$$$$$$$$=macht :shock:

Mijn betoog zal wel beschouwd worden als zei ik tegen een alcoholist dat ie verslaafd is........ (die gelooft dat n.l. ook niet)

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Kinderen misselijk door Tamiflu

Meer dan de helft van de kinderen die behandeld worden met griepremmer Tamiflu heeft last van bijwerkingen.

Uit Brits onderzoek blijkt dat de kinderen vooral last hebben van maag- en darmproblemen en nachtmerries. Dit meldt zorgtijdschrift Bijzijn.

Aan het (online) onderzoek deden 103 kinderen mee, waarvan 95 Tamiflu moesten gebruiken. Het grootste deel van hen (85 kinderen), deed dat ook. Meer dan de helft van hen (53%) meldde een of meer bijwerkingen, zoals misselijkheid, maagpijn, en maagkrampen (40 procent). 12 procent van de kinderen kreeg last van slaapproblemen als nachtmerries. Eenvijfde van de kinderen kon niet meer goed nadenken of begon vreemd gedrag te vertonen.
Bron: www.spitsnieuws.nl

Puma73, dit zullen ook wel weer van die aanstellers zijn die denken dat griepmedicatie je ziek maakt........ :shock:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ach.op dit forum vertonen sommigen ook vreemd gedrag. En die hebben geen Tamiflu gebruikt 8)



puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door puma73 »

ach ja, sommigen willen terug naar voor de jaren 50. toen bestonden er nog geen afdoende vaccinatie's en stierven mensen een gruwelijke en zeer pijnlijke dood aan b.v polio en andere zeer besmettelijke en pijnlijke dodelijke ziektes.

tulliofan is er een van. van mij mag ze iets oplopen dat zeeeer pijnlijk is en uitzicht biedt op een gruwelijke dood.

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

puma73 schreef:
van mij mag ze iets oplopen dat zeeeer pijnlijk is en uitzicht biedt op een gruwelijke dood.
Laten we medelijden hebben met puma73. Een normaal mens doet zulke uitspraken immers niet........

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik lees dit al een tijdje mee, en weet nu niet zeker of ik mij ga inenten.
En dat komt doordat ik alle berichten heb gelezen ook de linken naar bepaalde site waar word geschreven dat eigenlijk niemand nog weet hoe en wat de uitwerkingen zijn over het vaccin.


Denk dat er ook niemand is die daadwerkelijk kan zeggen of het vaccin wel/of niet helpt, en ook niet gezegd kan worden of er wel/of niet bijwerkingen zijn als van dit vaccin. Zoals te lezen is in diverse berichten die op het internet te lezen zijn. En er ookk niet gezegd kan worden als je je niet inent wat er dan wel gebeurd. Ook bij een gewone griepepedimie gaan mensen dood. Dit heeft vaak te maken met de gezndheidstoestand van de persoon.
En weet men dit pas rond december wat de uitwerkingen/nadelen zijn van het vaccin.

Dat een ieder zijn eigen mening heeft over het vaccin, daar is niks mee, maar om iemand nou de ergste dood toe te wensen, vind ik wel heel erg ver gaan.

Als iemand van mening is om zich niet laten inenten om watvoor reden dan ook, is diegene dat zijn eigen keus.
Ik meen mij te herrineren dat er mensen zijn geweest die vanwege geloofsovertuiging(en dit waren geen buitenlanders) hun kinderen niet hebben laten inenten tegen dktp etc.
Of dit nu nog zo is dat weet ik niet. Maar dat is de keuze van die mensen zelf.

Als je dus niet wilt inenten heeft dit niks te maken met egoisme. Maar met een keuze die je zlef maakt.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door puma73 »

een normaal mens maakt ook geen reclame voor een dodelijke kwakzalver

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Schijnbaar normale mensen promoten wel het gebruik van verzwakte virussen met niet bepaald gezonde toevoegingen en chemicalien welke onder de noemer medicijn aan de man/vrouw worden gebracht met als hoofddoel een flinke geldstroom te genereren richting hen zelf......

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door puma73 »

jullie bekijken het maar hier, zoals mijn grootmoeder al zei, er lopen er meer buiten dan er in zitten.

dat blijkt hier ook wel, iedereen laat zich opnaaien door tulliofan c.s.. en ze worden nog gelooft ook.

degene namens wie ze hier de links plaatst lachen zich het apelazerus om zoveel domheid en meeloperij.

blijkbaar maken complottheorieeën zoveel indruk dat men er dom achteraan hobbelt.

ik lach me een apekriek om de domheden die hier achternagelopen worden.
Schijnbaar normale mensen promoten wel het gebruik van verzwakte virussen met niet bepaald gezonde toevoegingen en chemicalien welke onder de noemer medicijn aan de man/vrouw worden gebracht met als hoofddoel een flinke geldstroom te genereren richting hen zelf......
nog zo'n aanhanger van de complottheorie.

pas maar op. morgen komen de marsmannetjes en nemen iedereen mee die een griepprik krijgt.

wat een intelligentie bij elkaar

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

puma73 schreef:
jullie bekijken het maar hier
De enigste verstandige woorden van puma73 :D :D :D :D

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 26 Jul 2009 21:17 door dhc
En als je dan verder zoekt lees je overal dat ernstige bijwerkingen nergens zijn aangetoond, oftewel bewezen!
De enige bijwerkingen die bekend zijn, zijn misselijkheid en evt. braken. Bijwerkingen die overigens ook weer verdwijnen...

Typisch gevalletje van paniekschoppen om niks!

Zo, en nu krijgen alle angsthazen, geitenwollensokken-aanhangers, Scientology-fanaten en volgers van de gras-eettherapie het woord.

Succes met dit topic dat, gok ik, wel een pagina of 30 gaat opleveren.
Denk dat dhc het aardig goed had opgemerkt. Een stelletje paniekschoppers die de tijd 50 jaar terug willen draaien en achter elke boom(inenting) een complottheorie of samenzweringstheorie zien. Op naar de volgende pagina's met links naar onbewezen geouweh*er.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door mar42 »

Het kan wel zo zijn over complot therorien enzo, maar waar staan dan de bijwerkingen van het vaccin.

Als dat ergens staat beschreven, wie zegt dat dan de waarheid is.?

Er worden hier zoveel tegenargumenten gegeven over wel doen of niet doen. En als je dan besluit het niet te doen, dan word je gelijk de ergste doodsverwensing toegegooid. Vind dat wel erg bizar hoor.

Waarom zou iemand zich niet mogen inenten, wie bepaald of een ander zich moet inenten??

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 03 Aug 2009 07:22 door mar42

Er worden hier zoveel tegenargumenten gegeven over wel doen of niet doen. En als je dan besluit het niet te doen, dan word je gelijk de ergste doodsverwensing toegegooid. Vind dat wel erg bizar hoor.
Dat ben ik helemaal met je eens, ik vind dat ook te bizar voor woorden en keur dat zeker af.Maar ja, als ik er een abusemail over zou versturen ( want dit kan eigenlijk niet) valt iedereen weer over mij heen dat ik me nergens mee moet bemoeien. Terwijl dit forum natuurlijk van jou en mij is ( alle bezoekers mogen de knop forumklacht gebruiken ).

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door mar42 »

Denk dat onderstaande link een beter beeld geeft voor mensen die twijfelen over vaccinatie;

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... onzin.html#

Daar staat ongeveer beschreven wat het met je doet als je je niet inent, en wat het met je doet als je je wel inent.
En ik denk dat je dat juist beter kunt lezen als over complot theorien tegen/of voor inenten.
En als je dan besluit om wel/of niet in te enten, dat dan je eigen keuze is.

Perdita
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 jul 2008 14:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Perdita »

@ mar42
Geplaatst op: 03 Aug 2009 07:22 Onderwerp:

Het kan wel zo zijn over complot therorien enzo, maar waar staan dan de bijwerkingen van het vaccin.

Als dat ergens staat beschreven, wie zegt dat dan de waarheid is.?

Er worden hier zoveel tegenargumenten gegeven over wel doen of niet doen. En als je dan besluit het niet te doen, dan word je gelijk de ergste doodsverwensing toegegooid. Vind dat wel erg bizar hoor.

Waarom zou iemand zich niet mogen inenten, wie bepaald of een ander zich moet inenten??
Er ís nog geen vaccin, het vaccin is nog in ontwikkeling. Dus over bijwerkingen valt nog helemaal niks zinnigs te zeggen. Voorgaande jaren hebben echter uitgewezen dat het met bijwerkingen van griepvaccins enorm meevalt.
Waarom zou iemand zich niet mogen inenten
Mensen die zich niet inenten, brengen niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook anderen en daar ligt altijd het probleem met mensen die weigeren zich te vaccieren. Wat dacht je bijvoorbeeld van een niet ingeënte verpleegkundige bij vroeggeborenen? Sowieso iedereen die in een ziekenhuis ligt is kwetsbaar. Die hebben allemaal grote kans om die griep niet doorstaan en je bent al besmettelijk als je zelf nog geen ziekteverschijnselen voelt.

Niet vaccineren is een zeer egoïstische daad, omdat je het leven van kwetsbare groepen ermee op het spel kunt zetten. Dat geldt voor alle bestaande vaccinaties, inclusief de griepvaccinatie.

Dus als verpleegkundigen besluiten zich niet te vaccineren, zullen ze uit de buurt moeten blijven van de patiënten.

Gesloten