LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »


angel1978
Berichten: 10954
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door angel1978 »

Dr. John Cannell, a cardiac surgeon and Professor of Surgery at the University of Washington, recommends avoiding the flu shot and taking vitamin D instead.
Kan je me in het filmpje even aanwijzen WAAR onze Dr. dit advies geeft ?
Ik kan het namelijk niet vinden... Sterker nog, hij waarschuwt mensen ervoor dat men niet moet denken dat vitamine D influenza gaat genezen ( rond 4:50 ).. Het zou wel een sterk wapen kunnen zijn...

Oftewel: totaal geen advies van een arts.. Enkel van iemand die die suggestie wil wekken.


Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

http://www.depe...enscenering.html
citaat:
Tevens maakt de arts zich grote zorgen over het griepvaccin dat momenteel in Duitsland wordt getest. Dat wordt gekweekt op kankercellen van dieren. Volgens Wodarg zou er een kankerrisico voor gevaccineerden kunnen zijn. Dat wordt echter pas jaren na de voorgenomen massale inentingen duidelijk.
einde citaat.


Nou zo'n vaccin wil ik niet!! Ik wil niets wat op kankercellen gekweekt wordt.

Zijn wij daar in het verleden ook mee gevaccineerd? Heeft daarom 1 op de 3 kanker???

angel1978
Berichten: 10954
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door angel1978 »

Kan je me in het filmpje even aanwijzen WAAR onze Dr. dit advies geeft ?
Toch geen arts..
Of zijn de volgende links weer net zoveel onzin ?

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door __oi__ »

???
Waarom die vraagtekens Tullio?
Jij als Dr Tullio Simoncini fan weet het antwoord immers al!

Voor een ieder google die man even en je lacht je rot.
De beste dokter is veroordeeld voor kwakzwalverij naar aanleiding van een aantal doden op zijn naam. Fijne man.

http://www.kwakzalverij.nl/681/De_kanke ... i_uit_Rome

Evenals het googlen van 'tullio fan' en je ziet de stemmingmakerij die hij op andere fora te weeg brengt.

Gaan we hier nog aandacht aan spenderen?

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Het is een grote truc van de farmaceutische industrie..we gaan er allemaal een keer aan :shock:


jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door jor »

Zoutspuiter Tullio Simoncini en de bestrijding van kanker
De grootspraak van een ontmaskerde en doorgehaalde arts
23 sep 2008 | Sophie J.M. Josephus Jitta

In Nederland is sinds enige tijd een alternatieve kankertherapie populair en wel de kostbare maar zinloze en gevaarlijke zouttherapie van ene Tullio Simoncini uit Rome, een veroordeelde en levenslang geschorste arts, die in Italië door middel van candid camera ontmaskerd is. Hij heeft ook een Nederlandse website, die bescheidener is dan de originele Italiaanse site van Simoncini, maar die natuurlijk weinig verklapt over veroordeling(en) en ontmaskering, en ook weinig over het verdachte sterfgeval in Bilthoven in de herfst van 2007.
En maar blind achter iemand aanlopen, sommige figuren leren het nooit en noemen zich nog fan ook.Goed bekeken heel triest dat een mens zo weinig houvast in zijn leven heeft en hier achteraan gaat hobbelen.

Veroordelingen

Begrijpelijkerwijs maken zowel de Nederlandse fansite als het Italiaanse origineel geen melding van het feit dat Tullio Simoncini in 2006 door de rechter is veroordeeld. Het betrof één geval van dood door schuld (wegens het veroorzaken van een fatale darmperforatie) en twee gevallen van oplichting (het tegen betaling geven van valse hoop op genezing)
http://www.kwakzalverij.nl/751/Dottor_T ... van_kanker

Doe de meeste hier een plezier en ga je conspiracy theorie"s ergens anders ophangen.

http://www.igz.nl/actueel/nieuwsberichten/natriumcarb

angel1978
Berichten: 10954
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door angel1978 »

Tulliofan,
Kan je me in het filmpje even aanwijzen WAAR onze Dr. dit advies geeft ?
Toch geen advies ???
De volgende links zijn ook weer net zoveel onzin !

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door jor »

Viroloog Roel Coutinho:
'Levensgevaarlijk en onverantwoordelijk'
AMSTERDAM - De anti-vaccinatiemissie van Désirée Röver is gevaarlijk en onverantwoordelijk, vindt prof. dr. Roel A. Coutinho, directeur Centrum voor Infectieziektebestrijding van het RIVM. "Vroeger verkondigden dit soort mensen hun zelf verzonnen verhaaltjes op een zeepkist, bijvoorbeeld in het Londense Hyde Park. Daar kon je dan best om glimlachen. Nu hebben ze dankzij internet een podium voor miljoenen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4567 ... jk___.html

Bron= telegraaf.nl

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door jor »

Over halve zool gesproken...
za 08 aug 2009, 11:35 | lees voor
Aanvoerster hetze tegen griepprik blijkt discipel van sinistere complottheoriën
Anti-vaccinatie-extremist ontmaskerd
Charles Sanders
OOSTHUIZEN - "Nee", zegt Désirée Röver, "ik heb géén medicijnen gestudeerd. En nee, dat zie ik niet als belemmering voor mijn functioneren. Het is zelfs beter. Want daardoor zit ik niet opgesloten in het traditionele artsenharnas en kan ik onafhankelijk onderzoek doen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4567 ... RD___.html


Bron=telegraaf.nl
"Ik heb het nu over de Khazars. Hun nazaten heten Rockefeller, Rothschild, Brezinski en Kissinger. Zij bidden tot een andere god. Lucifer, Satan. Of hoe je hem ook wilt noemen! Zíj zitten hierachter." Uit NAVO-publicaties die ze in haar bezit zegt te hebben, blijkt volgens Röver dat "men al heel lang bezig is vaccins tot wapens van massavernietiging te smeden". "Mede met Amerikaans overheidsgeld is ooit het aidsvirus 'gemaakt'," zegt ze stellig. "Specifiek gericht tegen de zwarte bevolking." Röver noemt vaccins "heksenbrouwsels".

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Bravo Désirée,

Je verrichtte geweldig werk. Jij kunt dat doen want jij bent werkelijk onafhankelijk!!!

angel1978
Berichten: 10954
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door angel1978 »

Tulliofan,
Kan je me in het filmpje even aanwijzen WAAR onze Dr. dit advies geeft ?
Toch geen advies ???
De volgende links zijn ook weer net zoveel onzin !

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door Tullio fan »

Willen alle klokkenluiders opstaan a.u.b.

angel1978
Berichten: 10954
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door angel1978 »

plaats eerst maar eens iets dat waar is, in plaats van je eeuwige gelieg

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Het is een grote truc van de farmaceutische industrie..we gaan er allemaal een keer aan :shock:

fransbaars
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 mar 2009 22:17

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door fransbaars »

Complottheorieen zijn steed vaker complotfeiten!

Arts: Mexicaanse griep is 'enscenering' BERLIJN - De farmaceutische industrie voedt de angst voor de Mexicaanse griep. De Mexicaanse griep is niet gevaarlijker dan de gewone griep. Integendeel: het aantal gevallen is 'belachelijk' klein vergeleken met andere griepgolven.

Dat zegt de longarts en parlementariër Wolfgang Wodarg volgens Duitse media vrijdag. „Dit is big business voor de farmaceutische industrie”, aldus Wodarg. Volgens hem heeft de lobby van de farmaceutische industrie zijn belangen weten door te drukken in de politiek. Normaal is nooit van tevoren bekend hoeveel griepvaccins kunnen worden verkocht. „Nieuw is nu dat de regering de farmaceutische industrie een verkoopgarantie geeft”, aldus Wodarg.

Tevens maakt de arts zich grote zorgen over het griepvaccin dat momenteel in Duitsland wordt getest. Dat wordt gekweekt op kankercellen van dieren. Volgens Wodarg zou er een kankerrisico voor gevaccineerden kunnen zijn. Dat wordt echter pas jaren na de voorgenomen massale inentingen duidelijk. Volgens Wodarg worden de Duitsers massaal als cavia gebruikt.

Educate yourself: question everything.
A minority of one can still be right!

angel1978
Berichten: 10954
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door angel1978 »

feiten zijn normaal gesproken gebaseerd op bewijs..
Helaas alleen ontbreekt het daar hier eigenlijk altijd aan !

fransbaars
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 mar 2009 22:17

Re: Vaccin Mexicaanse Griep en medicijn Tamiflu

Ongelezen bericht door fransbaars »

Bewijs ontbreekt alleen als je je niet in zaken verdiept en niet alleen op de media afgaat.
Helaas ontbreekt het aan echte journalisten. De meeste zijn verworden tot 'voorlezers van andermans persberichten'. Voor diegenen die verder zoeken kan er een wereld open gaan.
Slaap zacht.

Gesloten