LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valsartan

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Valsartan

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Tja, van verkeerde pillen naar kwakzalverij. Dat schiet op.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Valsartan

Ongelezen bericht door juliomariner »

Radar heeft deze spam bijgwerkt, ze hadden beter deze hele kwak bijdrage kunnen verwijderen

Erthanax
Berichten: 9675
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Valsartan

Ongelezen bericht door Erthanax »

En bovendien is er al een boeiend topic over.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Valsartan

Ongelezen bericht door sjohie »

Donna schreef:
Lillie0909 schreef:@ruudvanginkel
Heb je weleens gehoord van Protandim? Een wetenschappelijk bewezen voedingssupplement dat bestaat uit 5 soorten plantenextracten, zoals de Mariadistel, Groene thee, Ashwagandha, Turmeric en Bacopa. Je kunt per plant de genezende krachten overal terugvinden. Deze samenstelling is uitgevonden door Dr. Joe McCord uit Amerika. Wat al jaren een groot succes is in Amerika. Medicijnen genezen niet, tijdelijke oplossing, uitstellen van de klachten of soms verminderen van klachten doen ze, dat zeg ik altijd. Medicijnen worden opgenomen door je organen toch? Zo doen ze hun werking, maar wat als de opname kracht van je cellen verminderd zijn of zelfs nog heel weinig actief zijn? De chemische stoffen die erbij komen zijn de bonus. In Nederland zijn we nogal terughoudend met voedingssupplementen. Hierbij wil ik je aanraden om eens deze unieke, natuurlijke en wetenschappelijk bewezen product, Protandim te proberen of eerst informeren kan natuurlijk ook. Zodra je start met Protandim slikken, kun je ook vragen naar persoonlijke leefstijl adviezen en tips. Hier blijf je altijd recht op hebben. Je krijgt je eigen contactpersoon voor al je vragen.

[Commerciële bijdrage verwijderd door Moderator]

"Protandim"
De vraag van TS gaat over het betalen van een medicijn wat teruggeroepen is omdat er een kankerverwekkende stof in zit, niet over de werkzaamheid van het middel. U zegt dat uw voedingssupplement wetenschappelijk bewezen is, kunt u een link plaatsen naar het rapport?
Protandim is een voedingssupplement, wat verkocht wordt door iets anders heel Amerikaans, een MLM bedrijf, genaamd LifeVantage, waar die biochemicus Dr. Joe McCord aandeelhouder/oprichter van was.

En Protandim heeft de vrij dubieuze eer om een waarschuwing van de Amerikaande FDA te hebben gekregen ivm valse gezondheidsclaims, zoals het kunnen genezen van kanker en diabetes.

Marcel1961
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2018 16:41

Re: Valsartan

Ongelezen bericht door Marcel1961 »

Kreeg een dag voor mijn vakantie bericht van mijn huisarts dat ik direct moest stoppen met de valsartan Diovan. Slik deze al meerdere jaren en elke drie maanden kreeg ik weer een ander Valsartan van de apotheek die blijkbaar weer als het goedkoopste op de markt verkrijgbaar was. Dit koste weer de nodige aanpassing (bijwerkingen) problemen. Als ik hier op mailde of commentaar had kreeg ik te horen dat het door de zorgverzekeraar verplicht was gesteld het goedkoopste middel voor te schrijven, want er zat toch het zelfde bestandsdeel in ? .

Kreeg de dag voor mijn vakantie dus te horen dat het middel uit de handel was genomen en kreeg bij de apotheek te horen dat dit middel bij Duitsland al een maand eerder uit de handel was genomen ?. Er was dus nog een restje over om aan de klant te geven. Dit geeft nog een slechtere bijsmaak.

Dat dit een middel is, wat blijkbaar in China wordt geproduceerd, waar ze hun eigen kinderen vergiftigen en de melkpoeder bij onze winkels weghalen is dus bijzaak, als het maar zo goedkoop mogelijk is. Heb nu een andere middel gekregen waarvan ik de eerste dagen op mijn vakantie ook weer wat bijwerkingen kreeg en vraag me af of ik nu "voor deze service" ook exstra moet betalen.

Gesloten