LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DokterOnline

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Wen02
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2007 15:01

DokterOnline

Ongelezen bericht door Wen02 »

Heeft iemand daar ook klachten over?? :evil:

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Adne »

Hoezo wat zijn uw klachten ?

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Walter van V »

is zowiezo dubieuze handel...
Note 3:
Het betreft hier Duitse medicijnen die vanuit een Duitse apotheek geleverd worden, daardoor is het niet meer mogelijk om middelen uit andere categorieën samen met een middel uit de categorie psychische gezondheid te bestellen. Het is wel mogelijk om een combinatie bestelling te doen met middelen uit de categorie psychische gezondheid. Doordat de bestellingen nu uit Duitsland komen duurt de verzending ongeveer een week. De kosten van het verzenden, de producten en de receptregels zijn daarom ook duurder geworden, omdat de prijzen in Duitsland veel hoger liggen.
dit betreft een stukje tekst bij Temazepam, best wel hefit spul.. Waarom zou je via een internetsite iets gaan bestellen wat en via het buitenland duurder is, en bij voorschrift van een nederlandse arts gewoon vergoed wordt...?? om er maar 1 te noemen, er is veel meer over te vinden...

Wen02
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2007 15:01

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wen02 »

Ze kunnen niet leveren en reageren helemaal niet meer op mijn verzoeken om het orderdrag terug te storten. Is heel vreemd want eerdere levering ging zonder problemen. Heel onvriendelijk om patienten zo te behandelen door niets meer te laten horen.
Gr Wen

Pieter007
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2007 10:48

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Pieter007 »

Kwam toevallig dit item tegen, en wil hier wel even op reageren. Ik bestel regelmatig bij Dokteronline, en krijg altijd keurig geleverd vanuit een Nederlandse apotheek. Zover ik het begrepen heb is de website trouwens een bemiddelingsbedrijf een soort makelaar tussen artsen, apotheken en klanten.

Ik heb ook vorig maand een probleem gehad met een levering van Dokteronline die maar niet aankwam, maar nadat ik contact had opgenomen hebben ze me gewoon uitgelegd waar dit aan lag en mijn geld teruggestort. Ik was dus met deze service erg tevreden :D
Dus vandaar even dit tegenbericht. Ik raad je aan om gewoon even via de klantenservice contact te leggen en een vraag te stellen.

succes!

groetjes Pieter

Wen02
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2007 15:01

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wen02 »

Beste Pieter ,

Ik heb 25 nette berichtjes gestuurd (25!!) maar helaas geen reactie. Ook geen geld terug. Ik denk dat dhr. xxx snel geld wil verdienen en langzaam mensen oplicht.

Ik vind het fijn voor je dat het bij jou wel goed gaat, maar pas op.
Groeten Wen

Pieter007
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2007 10:48

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Pieter007 »

Beste Wendy,

Hier geloof ik helemaal niks van! Ik ken meer mensen die hier bestellen en altijd alles gaat goed of wordt opgelost.
Als je zoveel mails stuurt, zijn er echt wel antwoorden gekomen dat kan niet anders, misschien doe je zelf iets verkeerd? Heb je wel je spamfilters nagekeken en zo, het kan maar goed zijn dat je wel degelijk antwoorden krijgt maar dat deze door je provider als spam of zo worden aangezien. Ik vindt het altijd nogal crue om zomaar iemand of een site van oplichting te betichten. Ik heb niks dan goede ervaringen met deze site.
Ik stel je voor om eens met een ander emailadres een vraag te stellen op hun contactpagina.

Succes en ik hoop voor je dat het wordt opgelost, maar ik zou niet inzien waarom niet.

Wen02
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2007 15:01

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wen02 »

Beste Pieter,

Bedankt voor je reactie. Helaas het is echt zo. Ik zal niet zo maar een bedrijf afvallen en vind het zelf ook erg jammer. Ik ben na wat speurwerk er achtergekomen dat ik niet de enige ben. Voor alle duidelijkheid mijn eerste bestellingen zijn allemaal goed gegaan. Het heeft niets te maken met spam en spamfilters ik krijg geen producten na betaling en geen reactie's. Het bedrijf is niet bekend bij de kamer van koophandel en heeft alleen een postbus in Nederland. Nogmaals ik hoop voor jou dat het goed blijft gaan en ik hoop dat ik mijn honderden euro's nog terug zie (welke 3 maanden geleden betaald zijn).

Groeten en succes. Wen02

Pieter007
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2007 10:48

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Pieter007 »

Beste Wendy,

Ik blijf het een gek verhaal vinden. Ik wil je best helpen, als je mij je ordernummer geeft wil ik best op mijn naam even vragen hoe deze zaak zit op hun klantenservice. Ik wil voor mezelf ook weten dat het in de toekomst goed blijft gaan.

groetjes pieter

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Walter van V »

zou fraai zijn als er telefonisch over bestellingen van medicijnen van anderen info wordt gegeven....mag niet eens (wet op de privacy en zo...)

Wen02
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2007 15:01

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wen02 »

Beste Pieter,

Ik vind het heel lief van je dat je e.e.a. voor mij na wil vragen, maar ik voel me er niet zo prettig bij dat je mijn dossier bespreekt.

Ik heb vandaag nogmaals een bericht gestuurd (vriendelijk doch nu zeer dringend) of ik mijn geld terug mag ontvangen.

Ik ben bang te vergeefs, maar ik blijf hopen na 3 maanden op een goede afloop.

Gr. Wen02

Wessel H
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2007 17:27

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wessel H »

Met Dokter Online is het oppassen geblazen!! Heb op 27 maart 2007 een bestelling geplaatst waarvoor het verschuldigde bedrag meteen is afgeschreven van mijn rekening. Vervolgens toeterde men op hun website dat er problemen waren met de aflevering maar dat alles goed zou komen. Toen ik begin mei nog niets had ontvangen heb ik gerappelleerd. Ik kreeg daarop een mail waarin werd aangegeven dat mijn klacht snel zou worden opgelost danwel dat het betaalde bedrag zou worden teruggestort. Na diverse keren rappelleren kreeg ik vorige week uiteindelijk onderstaand antwoord: “Volgens uw tracktrace is uw pakket in Nederland aangekomen. En daar houdt het spoor op. Wij krijgen zelf nu nog van geen enkele partij een antwoord waar uw pakket is. Misschien kunt u zelf eens met de douane bellen ik vermoed dat uw pakket miscchien daar is. Komt u er niet uit, dan zullen we een reship aanvragen “ Het zal duidelijk zijn dat ik het er niet bij laat zitten! Heb inmiddels gevraagd om de order net als alle vorige gewoon op een nette wijze af te handelen.! Afwachten dus…..!

laura02
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2007 08:48

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door laura02 »

Vorige week heb ik weer een bestelling geplaatst bij dokteronline. Deze werd binnen enkele dagen keurig bezorgd.
Een aantal maanden geleden had ik inderdaad ook een bestelling die zeer veel vertraging had, maar ik werd wel op de hoogte gehouden door de klantenservice, ik kon gewoon mijn geld terug krijgen.

Bovendien bestel ik al een aantal jaren bij dokteronline en op deze ene keer na werd mijn pakketje altijd binnen een paar dagen bezorgd.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jul 2019 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: commerciële link verwijderd

Wessel H
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2007 17:27

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wessel H »

Wat heb jij het getroffen. Ze hebben jou zelfs op de hoogte gehouden tijdens de vertraging. Dat was bij mij in het geheel niet het geval. Het is dat ik er zelf achteraan ben gaan mailen want anders had ik nog niets gehoord! Dat er op tijd werd bezorgd was tot aan deze keer ook altijd het geval. Dat schept vertrouwen. Maar nu op eens is het over. En de antwoorden die ik krijg geven mij de indruk dat je absoluut niet serieus wordt genomen. Dus ik blijf waarschuwen: Pas op met dokteronline todat het tegendeel wordt bewezen !

laura02
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2007 08:48

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door laura02 »

Zeer waarschijnlijk was het dus maar een tijdelijk probleem en is alles nu weer alles vanouds en zullen bestellingen weer gewoon binnen enkele dagen bezorgd worden.

Wessel H
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2007 17:27

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wessel H »

Ja voor de rest zal het wel weer als vanouds zijn maar daar schiet ik weinig mee op. En het lijkt mij sterk dat ik de enige ben met deze klacht want anders hadden ze bij dokteronline mijn probleem al lang opgelost. Uit het feit dat het allemaal zo lang duurt bij de klantenservice mag je wellicht de conclusie trekken dat er meer aan de hand is. Het zullen immers niet allemaal klanten zijn die een mailtje naar dokteronline sturen met de felicitaties voor het feit dat men de leveringsverplichtingen is nagekomen! Totdat het tegendeel is bewezen
blijft het oppassen geblazen met dokteronline. Eerst mijn bestelling zien en dan geloven!

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Walter van V »

http://www.opgelicht.net/viewtopic.php? ... 88fab77206

jullie zijn echt niet de enigen waar iets mis gaat. De eigenaren van de toko lijken er geen al te frisse moraal op na te houden, gezien alle links die er bestaan tussen afnemers en leveranciers. mijns inziens op zijn zachtst belangenverstrengeling...

Waarom niet gewoon bij de reguliere apotheek?? Je lichaam is niet iets om mee te sollen..

grappig is dat laatste reactie op bovenstaande link van Jolanda dezelfde tekst is als hier van Laura02?! zal wel toeval zijn :wink:

hierboven geplaatst:
Geplaatst op 23 Mei 2007 07:51 door laura02


--------------------------------------------------------------------------------

Vorige week heb ik weer een bestelling geplaatst bij www.dokteronline.com. Deze werd binnen enkele dagen keurig bezorgd.
Een aantal maanden geleden had ik inderdaad ook een bestelling die zeer veel vertraging had, maar ik werd wel op de hoogte gehouden door de klantenservice, ik kon gewoon mijn geld terug krijgen.

Bovendien bestel ik al een aantal jaren bij www.dokteronline.com [url] en op deze ene keer na werd mijn pakketje altijd binnen een paar dagen bezorgd.
Op forum Opgelicht onder Jolanda04:
Geplaatst: Wo Mei 23, 2007 8:46 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Vorige week heb ik weer een bestelling geplaatst bij www.dokteronline.com. Deze werd binnen enkele dagen keurig bezorgd.
Een aantal maanden geleden had ik inderdaad ook een bestelling die zeer veel vertraging had, maar ik werd wel op de hoogte gehouden door de klantenservice, ik kon gewoon mijn geld terug krijgen.

Bovendien bestel ik al een aantal jaren bij www.dokteronline.com [url] en op deze ene keer na werd mijn pakketje altijd binnen een paar dagen bezorgd.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Walter van V »

http://www.nu.nl/news/499150/50/Vier_ze ... tsite.html

tja...geen woorden voor.. (ook niet voor die consulenten trouwens....)

m1110g1106c2311
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2007 21:21

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door m1110g1106c2311 »

Onderstaand verhaal van Wessel H is een kopie van wat er ook met ons is gebeurd, onze bestelling is geplaatst op 1 april 2007.
Ook wij gaan er werk van maken als het bedrag niet is terug gestort of de producten aan ons worden verzonden.


Geplaatst op 21 Mei 2007 18:38 door Wessel H


--------------------------------------------------------------------------------

Met Dokter Online is het oppassen geblazen!! Heb op 27 maart 2007 een bestelling geplaatst waarvoor het verschuldigde bedrag meteen is afgeschreven van mijn rekening. Vervolgens toeterde men op hun website dat er problemen waren met de aflevering maar dat alles goed zou komen. Toen ik begin mei nog niets had ontvangen heb ik gerappelleerd. Ik kreeg daarop een mail waarin werd aangegeven dat mijn klacht snel zou worden opgelost danwel dat het betaalde bedrag zou worden teruggestort. Na diverse keren rappelleren kreeg ik vorige week uiteindelijk onderstaand antwoord: “Volgens uw tracktrace is uw pakket in Nederland aangekomen. En daar houdt het spoor op. Wij krijgen zelf nu nog van geen enkele partij een antwoord waar uw pakket is. Misschien kunt u zelf eens met de douane bellen ik vermoed dat uw pakket miscchien daar is. Komt u er niet uit, dan zullen we een reship aanvragen “ Het zal duidelijk zijn dat ik het er niet bij laat zitten! Heb inmiddels gevraagd om de order net als alle vorige gewoon op een nette wijze af te handelen.! Afwachten dus…..!

Wen02
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2007 15:01

Re: DokterOnline

Ongelezen bericht door Wen02 »

DokterOnline heeft mijn totale orderbedrag van de order welke ik eind maart heb betaald, maar nooit ontvangen, vandaag teruggestort op mijn rekening.

Bovenstaand voor iedereen ter info.
Wen02

Gesloten