LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boxspring

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Stefany
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2016 18:02

Boxspring

Ongelezen bericht door Stefany »

Hallo,

Ik zit nu al een tijdje te kijken naar een boxspring voor mijzelf en mijn vriendje, maar wij worden overspoeld met websites. Op dit moment hebben wij voorkeur voor AlphaMatrassen, maar dat is een bedrijf zonder een pand. Ze bieden wel garantie en gratis omruilen. Nu lees ik ook veel slechte berichten over BeddenReus.

Heeft iemand ervaring met AlphaMatrassen of BeddenReus? Graag hoor ik van iemand.

Groetjes :D

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Boxspring

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Regel 1 lijkt mij: niet via internet kopen. Als je een auto koopt (waar je minder tijd in doorbrengt en korter mee doet dan een bed) ga je uitgebreid vergelijken en maak je een proefrit. Altijd naar een winkel gaan zodat je in ieder geval al even kan gaan liggen, kan zien hoe het matras er uit ziet etc. Nooit ongezien een matras/bed kopen!

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Boxspring

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Volgens mij iets waar je 8 uur per dag op door brengt - en jullie misschien wel meer :wink: - lijkt het me verstandig wel te gaan proefliggen.

Heb ik wel gedaan.
Omdat ik overwegend op m'n buik slaap heb ik op advies gekozen voor een wat harder matras.
Voor mij achteraf foute keus want het lekkere van boxspring dat ik ken uit hotels, dat ervaar ik thuis in het geheel niet.

Dus nogmaals: proefliggen!

thof
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2016 12:07

Re: Boxspring

Ongelezen bericht door thof »

wij hebben een box-spring van ´lavital´,
al jaren slapen we er prima op. vooral door de ´topper´.
die maakt het exta zacht en comfortabel.
thof ]

Kuchkro01
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2016 10:41

Re: Boxspring

Ongelezen bericht door Kuchkro01 »

Altijd naar een winkel gaan zodat je in ieder geval al even kan gaan liggen, kan zien hoe het matras er uit ziet etc.????


Ali
Laatst gewijzigd door Kuchkro01 op 01 feb 2016 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Boxspring

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik ken ze beide niet, maar zoals al gezegd, ga naar een fysieke winkel waar je kan proefliggen.

Persoonlijk vinden wij de boxspring van Ikea die we hebben erg fijn, voor wat dat waard is. En daar kan je naast überhaupt proefliggen, ook proefliggen op zo ongeveer alle combinaties van matrasbodem/boxspring+matrassen+ evt dekmatras die je er kan kopen. Ik zou in ieder geval niet over 1 nacht ijs gaan, zoals al gezegd, je brengt een fors deel van je leven er op door, daar zou ik de tijd en aandacht aan besteden die het verdient.

Gesloten