LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Donzen vulling bankstel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
jema
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jul 2007 00:25

Donzen vulling bankstel

Ongelezen bericht door jema »

Hallo,

Wij hebben ongeveen 12 jaar geleden een italiaanse bank gekocht bij van Til met zeer zwaar leer erop. Het leer ziet er nog steeds als nieuw uit maar zit niet meer lekker omdat het dons is ingeklonken. We overwegen nu de kussens (zitten los) opnieuw te laten vullen.

Wie kan mij vertellen waar ik dit het beste kan laten doen. We wonen in Friesland en wat zou zoiets ongeveer kosten per kussen.

Sommige mensen zeggen ook dat we er beter een andere soort vulling in kunnen doen omdat dons alijd moet worden opgeklopt (zeer zwaar ivm leer) maar wat dan.

Ik hoop dat iemand mij hierover wat meer inlichtingen kan geven, want opzich willen we de bank eigenlijk wel houden maar dan moet de zit wel verbeteren.

Alvast hartelijk dank.Jema

Hans1953
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 jun 2008 13:06

Re: Donzen vulling bankstel

Ongelezen bericht door Hans1953 »

Het lijkt mij verstandig om er vast schuim in te doen. Koudschuim van een niet al te harde kwaliteit . SG 30 of in die buurt.

jema
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jul 2007 00:25

Re: Donzen vulling bankstel

Ongelezen bericht door jema »

Bedankt voor je berichtje. We hebben er schuim in gehad maar dit zat veel te hard en komt de bank niet ten goede, daarom ben ik bang er weer iets van schuim in te laten zetten.

peter82
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 dec 2007 22:24

Re: Donzen vulling bankstel

Ongelezen bericht door peter82 »

u kunt natuurlijk ook een andere vlokvulling proberen.

Gesloten