Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Charlotte60 schreef:
24 jun 2022 18:19
U heeft niet goed gelezen, wij hebben premium care aangeschaft en wij zijn hierdoor verzekerd voor 7 jaren!Het gaat mij om de verzekering en hoe dom kun je zijn om de stoel zelf te laten repareren? Hiervoor is een contract afgesloten door ons met Goossens! Hoe dom is deze reactie...u leest niet u schrijft maar wat. En dat is met vele mensen, welke expliciet moeten reageren...meneer u werkt voor dat zooitje of u ben echt dom..
Sorry, maar na zo'n antwoord bent u af. Als u ook zo het Goossens communiceert kom je ook niet ver. Als jij op je werk zo door een klant wordt benaderd gaan toch ook je hakken in het zand?

Charlotte60
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Nogmaals zou ik graag mensen met een klacht over Goossens willen spreken...alle andere reacties zijn irrelevant voor ons. Alvast onze dank!

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Charlotte60 schreef:
29 jun 2022 14:42
Nogmaals zou ik graag mensen met een klacht over Goossens willen spreken...alle andere reacties zijn irrelevant voor ons. Alvast onze dank!

En gaat u dan die klacht voor die mensen oplossen?

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door JozJan »

Charlotte60 schreef:
29 jun 2022 14:42
Nogmaals zou ik graag mensen met een klacht over Goossens willen spreken...alle andere reacties zijn irrelevant voor ons. Alvast onze dank!
Ja, het loopt niet echt heel hard met de aanmeldingen he. Hoe zou dat komen?

Duc
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2016 15:01

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Duc »

Charlotte60 schreef:
24 jun 2022 18:19
U heeft niet goed gelezen, wij hebben premium care aangeschaft en wij zijn hierdoor verzekerd voor 7 jaren!Het gaat mij om de verzekering en hoe dom kun je zijn om de stoel zelf te laten repareren? Hiervoor is een contract afgesloten door ons met Goossens! Hoe dom is deze reactie...u leest niet u schrijft maar wat. En dat is met vele mensen, welke expliciet moeten reageren...
Hmmm zo te zien is lezen ook niet bepaald je beste kant. Ik had het wel goed gelezen, maar ook dat ze het probleem niet naar jou smaak verhelpen En gaf ik vooral advies om bij een stoffeerder advies in te winnen…

En als je zo vreselijk hoog van de toren blaast kan ik indenken dat Goossens het compleet met jou gehad heeft.
Arme Goossens denk ik nu eerder dan arme jij.

artilux
Berichten: 103
Lid geworden op: 02 jul 2017 11:55

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door artilux »

Daarom ben ik zo blij dat ik met pensioen ben.
Altijd weer die bepaalde klant waar je niet van slaapt.
Die mensen leven van conflicten.

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar nu snap ik het niet meer. Een identieke stoel, maar met andere kleur en andere naden en andere vulling. Ik denk dat u toch een iets andere stoel heeft dan de andere 3.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door crazyme »

Nijogeth schreef:
29 jun 2022 18:02
Maar nu snap ik het niet meer. Een identieke stoel, maar met andere kleur en andere naden en andere vulling. Ik denk dat u toch een iets andere stoel heeft dan de andere 3.
Nee hoor, soms heb je in de meubels een kleine afwijkingen. Een andere stikkerij bijvoorbeeld. Daarom zijn kleine afwijkingen gewoon te tolereren.

Uit de Cbw voorwaarden:
9. Afwijkingen in kleur, slijtvastheid, structuur, etc. kunnen het recht op garantie en/of schadevergoeding beperken of uitsluiten. Dit is het geval als de afwijkingen uit vaktechnisch oogpunt aanvaardbaar zijn volgens geldende, gebruikelijke normen of handelsgebruik.

ts is wel heel krampachtig op zoek naar mensen met een klacht.

Het nut van zo’n klachtenclubje is mij alleen niet duidelijk.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door juliomariner »

Is ook totaal nutteloos. Bij de rechter wordt elke klacht apart bekeken en wordt er niet gekeken of er meerdere klachten zijn.

Charlotte60
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Raadsel68, Dit is natuurlijk al gedaan en ze komen weer langs. 1,5 jaar duurt dit "geintje".

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door BL2 »

Echt, anderhalf jaar bakkeleien over een stoel van een paar honderd Euro. Had al lang zelf de stoel laten repareren, of bij het grofvuil gezet, daar ga je je toch niet langdurig aan ergeren.
Mooi dat Goosens toch weer wil langskomen, dat verdient een compliment.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door moederslink »

Charlotte60 schreef:
24 jun 2022 12:26
Eind 2020 hebben wij vier 4 lederen eetkamerstoelen aangekocht, allen identiek qua vormgeving. Daarbij omda de stoelen per stuk bijna € 400,00 per stuk waren, een premium Care Service erbij aangekocht voor tenminste 7 jaren extra service en garantie.
(...)
Ik zie maar 2 oplossingen om uit deze impasse te komen :
- u heeft recht op extra service en garantie tot eind 2027 doordat u hiervoor een Premium Care Service heeft afgesloten en blijft hierbij , maar dan, helaas, kennelijk , met al het gebakkelei erbij.
- of u pakt de € 150 als tegemoetkoming aan en zoekt zelf een betrouwbare stoffeerder en laat de fa Goossens en het gedoe daarna los.

HandigeHarrie
Berichten: 1355
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Tjonge, wat een negativiteit zeg. Dit forum is om een juridische richting te geven; andere gedupeerden zoeken helpt juridisch niet maar wellicht kan de macht van het getal indruk maken, zodat Goossens zijn verantwoordelijkheid neemt. Verder allemaal onzin dat de toon wel veroorzaakt zal hebben dat Goossens zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Logisch dat als je dik betaald hebt, ook nog eens voor extra garantie, dat je dan wilt dat het bedrijf de zaak oplost, en boos bent als dat niet gebeurt. Het inzetten van een juridisch persoon kan mss indruk maken (juridisch loket?). Een advocaat kan ervoor zorgen dat u uw recht haalt, als u zeker bent dat de stoel niet deugt dan zal u dat toch moeten aangaan, als Goossens het niet uit zichzelf oplost.

Charlotte60
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Leer dus en ja totaal verzekerd. Dus "reparatie" was al 1x gedaan en een z.g.n.d "nieuwe stoel" er zitten nu andere naden in en de deuk zit er nog steeds in. Dus wij gaan gewoon door.

Charlotte60
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Wij zijn erg benieuwd, Goossens heeft een nieuwe stoel aangeboden. We weten alleen niet wanneer deze stoel komt, dat kan een half jaar duren. Hopelijk is deze stoel wel hetzelfde als de andere 3.. zelf vonden ze het nu ook ineens een groot verschil. Naden verkeerd, kussens verzakt...dus het heeft wel degelijk zin om je ongenoegen te uiten...we houden het in de gaten....en wachten wederom geduldig.. 8) !


NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De stoel is dus niet meer leverbaar en u kunt 4 nieuwe stoelen gaan uitzoeken. Wat is precies het probleem daarin? U hebt 4 verschillende stoelen gekocht, u had ook met 3 stoelen kunnen blijven zitten. Nu mag u ze alle 4 komen omruilen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
13 nov 2022 13:56
Wat is precies het probleem daarin?
Het probleem lijkt me duidelijk (en staat ook gewoon omschreven): na dik 2 jaar ellende heeft men gewoon geen vertrouwen meer in Goossens én geen zin meer in gedoe. En ik kan me daar alles bij voorstellen.

Charlotte60
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2012 20:16

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Charlotte60 »

Dat klopt helemaal! Het was een ellende op ellende en beloften op beloften. We waren blij toen de monteur goossens belde met een handtekening van mij, dat deze besteld was! Maar dat was de zoveelste leugen. Goossens laat na de recentie ons compleet in de steek en reageren niet meer. Wij zijn uitgevochten. Wel willen we iedereen waarschuwen: koop niets bij goossens en vooral geen extra verzekering van 7 jaar! Je hebt er niets aan. Het is een vreselijke winkel zonder enig respect om dit normaal op te lossen. Die 7 jaren extra verzekering, dstczijn er nog 5. Maar wat heb je aan een extra dure verzekering, als Goossens niets meer doet. Héél slecht voor hun klanten en zeer slecht voor hun naam. Nu kan iedereen bij ons bekijken hoe slecht deze grijze stoel is. Goossens kan ons nu wel negeren, maar de mond op mond reclame doet geen wonderen voor goossens. Koop er niets! Deze zaak is miet te vertrouwen. De meest slechte " klantenservice" van Nederland! Ik zie meerdere slechte recensies, maar daar tegenover worden klanten op uitnodiging gevraagd hen 5 sterren te geven. Dat is zeker niet niet werkelijkheid. We zijn met stomheid geslagen over deze winkel. De meeste 4 en 5 sterren zijn op uitnodiging, dan klopt er iets niet. Klaar met deze waardeloze
Winkel/zaak goossens, een familiebedrijf? Ja hun eigen zakken spekken! Wij kennen bn-ers en zullen de waarheid over goossens vertellen. Koop er niet! Oplichters zijn het!

Max33
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2022 21:41

Re: Een gigantische klacht aan het adres van meubelgigant Goossens

Ongelezen bericht door Max33 »

Wij hebben dezelfde teleurstellende ervaring met Goossens en de premium care service. Al vanaf het begin problemen met de stoffering. We zijn aan het lijntje gehouden, met smoesjes afgewimpeld. Totaal geen service, ze hopen dat je het opgeeft. Uiteindelijk pas na juridische stappen is een oplossing geboden.

Plaats reactie