LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energy+ matrassen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Keesm075
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2008 17:45

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Keesm075 »

Ja zo begrijp niemand hier meer wat van, wat is waar en wat is niet waar.
Erg onduidelijk allemaal.

GK

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte heer Keesmaat,

Vandaag heeft u over hetzelfde onderwerp een bericht geplaatst op het Energy+ forum. Wij hebben aan u het volgende antwoord gegeven.

Op het forum van Tros Radar, maar ook op het forum van Vara Kassa, kunt u een enkel negatief commentaar vinden over ons bedrijf. Wanneer u geïnteresseerd bent in een juiste afspiegeling van de mening van onze klanten, dan is het Energy+ forum het enige juiste platform. Overigens vindt u op het Energy+ forum veel meer negatieve berichten over onze producten en dienstverlening, dan bij Vara Kassa of Tros Radar.

U zult begrijpen dat ook onze onderneming fouten maakt. Echter het is ons streven deze fouten onmiddellijk op te lossen en nog veel belangrijker van deze fouten te leren. Positieve berichten vatten wij op als een compliment. Negatieve opmerkingen stimuleren ons om nog beter te worden.

Bij een open forum, zoals bijvoorbeeld Vara Kassa en Tros Radar, kan iedereen uit welke naam dan ook ongecontroleerd berichten plaatsen. Een dergelijk forum biedt voordelen, maar ook nadelen. De berichtgeving kan bijvoorbeeld tot misverstanden en/of onduidelijkheden leiden. Uw vraag of medewerkers van ons bedrijf positieve opmerkingen hebben geplaatst op het Tros Radar forum is daar een voorbeeld van. Overigens zijn wij op dit forum uitvoerig op deze vraag ingegaan.

Bezoekers van het Tros Radar forum verwijzen wij graag naar het Energy+ forum: [email protected].

Heeft u verder nog vragen of opmerkingen, dan horen wij graag weer van u.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

lionelv
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2009 07:57

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door lionelv »

Hallo,

Een wat late reactie, maar toch van belang denk ik.
Onze ervaringen met EnergyPlus zijn ook niet zo positief.
Mijn vrouw kreeg een matras op proef en besloot dit te kopen. Daarbij kwam zij overeen dat er betaald mocht worden in drie maandelijkse termijnen.
Zij deed een eerste betaling op 27 mei 2009, waarbij er iets mis ging. De betaling werd door de bank geweigerd. Helaas merkte zij dit pas op toen het papieren afschrift binnen kwam. Op ongeveer hetzelfde moment kwam er een aanmaning van DAS Incasso binne, waarin gesteld werd dat er herhaalde betalingsverzoeken werden gedaan.
Wij hebben nog niet eens een herinnering gezien. Hadden wij dat wel, dan hadden wij e.e.a. snel kunne herstellen.
Nu worden wij geconfronteerd met meer dan 180 euro extra kosten. En dat terwijl zij voor één termijn in gebreke was )180 Euro'
Ik vraag me af of dit eigenlijk wel kan. Misschien kan iemand hier iets over zeggen?
Alvast bedankt, Edwin Ventevogel

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte heer Ventevogel,

Onder uw naam is in onze adminisstratie geen order geregistreerd. Op basis van de door u beschreven omstandigheden kennen wij een vergelijkbare situatie. Wij gaan er van uit dat het om hetzelfde voorval handelt. Daar wij de privacy van de betrokken persoon respecteren, zullen wij de naam veranderen in mevrouw Jansen.

Onderstaand treft u de feiten aan.

1. Op 04 mei 2009 wordt er door mevrouw Jansen 1 matras besteld in de maat 90x200. Dit matras wordt op 11 mei daarop volgend geleverd.

2. Op 20 mei 2009 meldt de klant niet op tijd te kunnen betalen en vraagt om een betalingsregeling. Zij stelt voor in 3 maandelijkse termijnen haar rekening te voldoen. Bij hoge uitzondering wordt het voorstel van mevrouw Jansen geaccepteerd onder vermelding dat zij zelf verantwoordelijk is voor het vervolg. Bij niet-tijdige betaling zal zonder vooraankondiging het volledige bedrag uit handen worden gegeven aan een incassobureau. Mevrouw Jansen geeft aan hiervoor begrip te hebben en gaat akkoord.

3. Op 26 mei 2009 worden 3 facturen aan mevrouw Jansen verzonden met daarop de vervaldatum genoemd. De 1e factuur moet op 3 juni 2009 zijn voldaan.

4. Omdat op 8 juni 2009 de eerste betaling nog niet is ontvangen, wordt op deze dag een aanmaning gestuurd. Dus het incassobureau wordt in eerste instantie niet ingeschakeld.

5. Op 24 juni 2009 is mevrouw Jansen nog steeds in gebreke waarna besloten wordt de vordering uit handen te geven aan een incassobureau. Dit bureau berekent inderdaad Euro 180,- aan kosten.

6. Op 29 juni jl. betaalt de klant het volledige bedrag op onze rekening.

Op basis van bovenstaande feiten, zijn wij van mening dat wij mevrouw Jansen ruimschoots tegemoet zijn gekomen. Als zij zich niet houdt aan de door haar zelf aangedragen oplossing, dan kunnen wij daar geen verantwoordelijkheid voor nemen.

Indien een klant op afbetaling of met uitgestelde betaling wenst te kopen, dan biedt onze onze onderneming daar uitstekende faciliteiten voor aan. In samenwerking met Comfortcard worden een aantal mogelijkheden aangeboden.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

Florentino
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 15:30

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Florentino »

Geachte heer Veenman,

Ik was heel erg enthousiast over uw matrassen en was misschien van plan om er één aan te schaffen. Ik ben niet zo snel te beïnvloeden door kritieken van fora, van andere mensen. Maar u reageert veel op fora als Radar en Kassa, maar niet op het feit dat uw medewerkers reageren op deze fora alsof zij tevreden klanten zijn, of iemand kennen die supertevreden is. Dit is op beide fora en zelfs op de vorige pagina al aangegeven. Daarom heb ik één vraag aan u, ik hoop dat u deze kunt beantwoorden:
Op de vorige pagina reageren ene Ronald de Jong, "teamdegunst" en "Maikel Lodewijk"(met als onderschrift ook Eddy de Gunst). Deze personen schijnen bij u werkzaam te zijn. Kunt u aangeven waarom zij zich voordoen als 'onschuldige klanten'? Ik vind dit nogal beschamend. Mensen die vaak veel geld uitgeven vanwege hun gezondheid. Vaak zijn deze mensen ten einde raad en staan met veel pijn op uit bed. Vaak spenderen ze honderden, duizenden euro's uit, ten einde raad, als de pijn of ongemak maar iets verminderd. Als er dan mensen als een Ronald en een Eddy van uw bedrijf zich voordoen als symphatisanten en deze mensen op het verkeerde pad zetten, dan vind ik dit zelfs strafbaar.
Graag uw (concrete) reactie hier op.

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte mevrouw, heer Florentino,

Wij zijn het helemaal met u eens dat medewerkers van een bedrijf zich niet in positieve of negatieve zin moeten mengen in publieke forums. Het is medewerkers van ons bedrijf dan ook verboden zich aan dergelijke praktijken schuldig te maken.

De door u aangehaalde berichten zijn niet door medewerkers van ons bedrijf geplaatst. Een dergelijke handelswijze zou ook naïef zijn omdat de consument zich uiteindelijk niet laat misleiden. Uw reactie is daar een voorbeeld van.

Helaas komt het nog regelmatig voor dat berichten op publieke forums uit naam van (oud)medewerkers van ons bedrijf, anoniem of onder verzonnen namen worden gepubliceerd. Een concurrent van ons bedrijf gaat zelfs zo ver dat zij via een eigen zogenaamd objectief forum negatieve berichten over onze producten en dienstverlening onder verzonnen namen plaatst.

Vervuiling van publieke forums is helaas niet te voorkomen. Als u geïnteresseerd bent in de mening van onze klanten, dan verwijzen wij u naar het Energy+ forum op http://forum-nl.energy-plus.info/.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

B.vanderZwan
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door B.vanderZwan »

OOoh wat is Energy plus een vreselijke firma. Uit alles blijkt dat meerdere medewerkers van dit bedrijf hier en op andere fora positieve berichten plaatsen over hun eigen service en producten. Op hun eigen firma forum komen meerdere berichten voor over "collegae" (lees concurrenten) die post zouden plaatsen op andere fora....maar de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet !!!

Deze firma verdient een ijskoude douche !!!!

groeten,
Bert

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte mevrouw, heer Van der Zwan,

U staat bij onze onderneming niet geregistreerd als klant. Dat u ons een vreselijke firma vindt, zonder ervaring te hebben met onze producten en diensten, vinden wij opmerkelijk. Maar uiteraard bent u gerechtigd tot uw eigen mening.

De koude douche van Tros Radar wordt toegekend aan bedrijven en dienstverleners die een ondeugdelijk product of dienst aanbieden en niet bereid zijn deze situatie te corrigeren. Het zal u ongetwijfeld opgevallen zijn dat op het forum van Tros Radar, maar ook op de forums van Vara Kassa en Energy+, nauwelijks kritische berichten te lezen zijn over waar het werkelijk om gaat. Namelijk onze matrassen en service.

Daar u forums bezoekt over het thema matrassen, nemen wij aan dat u op zoek bent naar een dergelijk product. Wij nodigen u uit op onze matras 14 dagen gratis proef te slapen. Wij zijn er van overtuigd dat uw ijskoude douche zal veranderen in een behaaglijk warme douche. Durft u de uitdaging aan? Wij zien uw aanvraag voor proefslapen met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Behalve dat jullie prijzen belachelijk duur zijn, € 329 voor een 1 persoons matras!
Daarvoor zouden jullie je de ogen al uit de kop moeten schamen, maar goed!
Het is wat de gek er voor wil geven.
Ik denk echt niet dat veel mensen bij jullie een matras kopen en een deurwaarder van € 180, is te gek voor woorden, het zal me dan ook niet verbazen dat we uw bedrijf over een aantal jaren terug zien bij Tros opgelicht!
Ik heb een koudschuim matras 2 bij twee 2, voor 399, bij een even niet te nader noemende winkel, ook een Nasa. Ik mag hier namelijk geen reclame maken.

Ik hoop dat deze firma zich in de wet gaat verdiepen, eerst twee aanmaningen zal versturen, daarna de derde brief dreigen tot betalen en dan pas een deurwaarder inschakelen, die zich ook aan de wet moet houden qua opcenten!
Leer de wetten kennen!
Betaal niet onnodig teveel!
Meneer Veenman, uw kunt beter even uw mond dicht houden!
Uw kunt het natuurlijk blijven proberen met dure incasso bureaus in te schakelen, al vorens de wettelijke regels voorbij zijn, maar geloof me dit kost u klanten!
Beseft u hoe veel mensen deze forums lezen?

Verder nog, u maakt reclame voor uw matrassen, dit is tegen de Forum regels, laat me niets anders over dan dit te melden!




Mensen, kijk goed uit!

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte mevrouw, heer,

Graag zouden wij van u willen vernemen welk merk en type matras u heeft aangeschaft. Wij kunnen dan samen met u vaststellen of het om vergelijkbare producten handelt. Mocht blijken dat het inderdaad om identieke matrassen gaat, dan zullen wij zeker nog eens goed naar onze prijzen moeten kijken. De lezers van het Tros Radar forum zullen u dankbaar zijn.

Wij vinden het opmerkelijk dat u het opneemt voor mensen die de rekening niet willen betalen. Als de klant de rekening niet kan betalen, mogen de producten kosteloos binnen een periode van 14 dagen worden teruggestuurd. In het geval de klant heeft besloten de producten aan te schaffen, dan zal de rekening toch echt betaald moeten worden. Of houdt u er een andere mening op na?

Bij wanbetaling zullen wij altijd een incassobureau inschakelen en indien noodzakelijk een gerechtelijke procedure starten. Daarbij worden de wettelijke bepalingen correct opgevolgd.

Het staat u vrij onze berichten door de redactie van het Tros Radar forum te laten toetsen. Wij hebben onze reacties vandaag nog eens kritisch nagelezen. Op geen enkel bericht van ons hebben wij reclame geplaatst. In die zin zien wij de door u opgestarte procedure met vertrouwen tegemoet. Wij maken graag gebruik van het Tros Radar forum om openlijk met mensen zoals u van gedachten te wisselen. Per slot van rekening zijn dit soort forums daar ook voor bedoeld. Of bent u van mening dat een fabrikant zich niet mag mengen in een discussie die over haar producten en diensten gaat?

Uw reactie zien wij met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Compan B.V.

TonGr
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 dec 2007 07:48

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door TonGr »

Ik heb een koudschuim matras 2 bij twee 2, voor 399, bij een even niet te nader noemende winkel, ook een Nasa. Ik mag hier namelijk geen reclame maken.
De kwaliteit zal zich in de loop van tijd moeten gaan bewijzen.
Lijkt mij sterk dat voor een goede kwaliteit deze prijs mogelijk is.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Natuurlijk mag u eisen dat het geleverde betaald wordt, echter opcenten van een incasso met € 180 is wel even van de gekken.
Ik zal u als ondernemer een tip geven, niet leveren voordat de betaling binnen is, of anders onder rembours, ik neem aan dat u dit wel kent? Kijk, in deze bent u dan even te goed van vertrouwen geweest, zal denk ik een dure les zijn.

Ik heb een Nasa Koudschuim matras, als ik het merk hier zou neer zetten, maak ik reclame en dat ga ik echt niet doen. Met wasbare hoes, heel zwaar om te draaien trouwens! Slaapt wel uitstekend moet ik zeggen en beter dan een matras van Pulman!

Kijk, je hebt Wehkamp kopers, alles op afbetaling, zijn ze gewend, alles moet aan komen vliegen en ik neem het hier zeker niet op voor wanbetalers, maar ook niet voor onwijs hoge opcenten door een incasso!

Ik neem trouwens niet aan dat u een fabrikant bent, maar een verkoper van. Ik ben van mening dat u als verkoper achter uw product staat.
Tongr, schrijft in de zelfde toon als u, alleen dan informeler! Neem maar van mij aan dat ik een matras heb van goede kwaliteit! Gewoon betaald onder rembours, want ik als consument wou geen risico lopen!

U heeft wel degelijk reclame gemaakt!

Daar u forums bezoekt over het thema matrassen, nemen wij aan dat u op zoek bent naar een dergelijk product. Wij nodigen u uit op onze matras 14 dagen gratis proef te slapen. Wij zijn er van overtuigd dat uw ijskoude douche zal veranderen in een behaaglijk warme douche. Durft u de uitdaging aan? Wij zien uw aanvraag voor proefslapen met belangstelling tegemoet.

Ontkennen mag altijd hé?

Kijk en dat weet jij ook, door dit soort berichten kan je bedrijf kapot gemaakt worden, soms is het dan even handiger om je klep dicht te houden!
Ik weet dat jij je wilt verdedigen, maar is moeilijk op internet, helemaal als je onder drie namen post.
Er is ook zo iets te vinden als een credit check op internet, dus ga even op zoek en lever niet zomaar!
Heb je ook de kosten niet voor een incasso bureau!
Welke heb je trouwens als ik vragen mag?
Ik ben wel aardig voor de rest hoor!

B.vanderZwan
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door B.vanderZwan »

Energy plus = oplichters

Ik ben het volkomen met kaarsje69 eens. U bent hier toch aanwezig terwijl u pretendeert dit niet te zijn en u maakt wel degelijk reclame. Dit soort praktijken verdienen een koude douche daar het hier rechtstreeks over misleiding gaat.

Natuurlijk sta ik niet in uw klantenbestand, ik ben ook geen klant van u en zal dat ook nooit worden. Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw matras en kwam toen deze smerige vorm van oplichting tegen. Dus een aanvraag voor proefslapen kunt u zeker vergeten.

Ik vind het wel lef hebben dat u dit op het Tros radar forum durft te doen. Maar dan vind ik dat u daar wel voor uit moet komen en niet met zulke zogenaamd keurige berichten terug moet antwoorden.

Ook op het forum van Vara kassa kwam ik u en uw medewerkers meerdere keren tegen …..

Het wordt zelfs nog erger. Na enig speurwerk te hebben gedaan:

Belgtom
Eddy de Gunst
Team de Gunst
ronalddejong
energy (Hans Veenman)
Hans Veenman
Maikel Lodewijk ondertekend met Eddy De Gunst ?!?!

Allemaal medewerkers van Energy plus!!!! Hier kunt u niet over liegen want deze mensen werken op dit moment, 30-10-2009, voor uw firma en zijn dagelijks actief op u eigen (gemanipuleerde) forum.

Wat uw eigen forum betreft. U vervuild de publieke forums van Radar en Kassa met onzinreacties (leugen reacties)over ervaringen met Energy+, wat zou u er dan van weerhouden om niet hetzelfde te doen op uw eigen forum? Totaal niets! Uw eigen forum is dan ook een volledig gemanipuleerd forum.
Dat blijkt ook wel uit een aantal reacties van mensen die iets negatiefs over hun ervaring met Energy plus op u forum wilde plaatsen maar deze berichten bleken de volgende dag verdwenen te zijn. Ik kwam dit meerdere keren tegen op meerdere fora. Uw zogenaamde open forum is hierdoor volledig onbetrouwbaar.

U hoeft hier wat mij betreft niet op te reageren want naar meer leugens van u wil ik niet luisteren….. u bent door de mand gevallen Hans Veenman


B. van der Zwan

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte heer Van der Zwan,

De berichten die u aanhaalt dateren uit 2006. Wij zijn nu bijna 4 jaar verder.

U beschuldigt onze onderneming van oplichting. Dat is een serieuze aantijging die u niet kunt onderbouwen. U behoort namelijk niet tot onze klantenkring. Dus u heeft geen ervaring opgedaan met onze producten en dienstverlening.

Met de door u aangehaalde berichten hebben wij geen bemoeienis gehad. Het is voor derden heel makkelijk om uit onze naam berichten te plaatsen op welk forum dan ook. Helaas heeft u onze uitleg op de forums van Vara Kassa en Tros Radar genegeerd. Dat vinden wij jammer.

Sinds de start van onze webwinkel in 2005 hebben wij in Nederland alleen al 10.000 duizenden matrassen uitgeleverd. Als al deze klanten niet tevreden zouden zijn, dan verwacht je op de diverse publieke forums veel negatieve berichten. Maar u heeft zelf kunnen vaststellen dat dit niet zo is.

Wij wensen u prettige kerstdagen. En wellicht gaat u in 2010 de uitdaging aan om 14 dagen gratis proef te slapen op het Energy+ matras. U zult uw mening over ons bedrijf dan snel bijstellen.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

goederaad
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 dec 2009 20:12

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door goederaad »

Waarom zijn alleen op uw website de reactie's naar alle waarheid?
Kan u de reactie's niet heel eenvoudig manipuleren?
(zoals iedereen met een eigen website!!!!!)

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte mevrouw, heer Goederaad,

Dat alleen op het forum van Energy+ de berichten op waarheid berusten hebben wij nooit beweerd. Dit zou van een ongepaste arrogantie getuigen. Ook op publieke forums worden oprechte reacties geplaatst over onze producten en dienstverlening.

Terecht wijst u op het gevaar dat bij een eigen forum de beheerder berichten kan plaatsen voor eigen gewin. Maar dan onderschat de beheerder de intelligentie van de bezoekers. Het is dus zeer onverstandig van een forumbeheerder om zich aan een dergelijke praktijk schuldig te maken.

Abraham Lincoln, voormalig president van de Verenigde Staten, heeft over het manipuleren van een groot publiek het volgende gezegd. Iemand kan een groot publiek voor korte duur voor de gek houden. Iemand kan een klein publiek voor lange tijd voor de gek houden. Maar het is onmogelijk om een groot publiek voor lange tijd voor de gek te houden.

De beheerder van het Energy+ forum respecteert de visie van Abraham Lincoln. In het zakenblad Twinkle is een artikel verschenen over het Energy+ forum. Dit artikel geeft een goed beeld van het forumbeheer. Indien u geïnteresseerd bent in dit artikel gaat u naar http://www.villakoopzicht.nl/site/1/17/2/get.aspx.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

frbruinxx
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2010 15:35

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door frbruinxx »

Wij hebben sinds anderhalf jaar Energy+ matrassen en ze bevallen uitstekend.
Na telefonische afspraak met de fabriek, werden we op een dealeradres in Zwolle te woord gestaan door een deskundige verkoper.
Prijs/kwaliteitverhouding leek en lijkt ons prima!
Frank Bruintjes

Kanita
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 jan 2011 16:56

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Kanita »

Ook ik ben me aan het oriënteren op het gebied van matrassen daar ik al eens een Kat in de zak heb gekocht mbt M-line matrassen.

Allereerst kwam ik via google op het zogenaamde forum van Energy+

Erg veel positieve reacties terwijl ik nog nooit van deze matrassen heb gehoord.

Ook stuitte ik op deze reactie:
"Wat is dit een slecht forum,
Je kunt duidelijk zien dat sommige berichten gefaked zijn.
Gemiddelde internetter zal hier misschien gevoelig voor zijn, ik niet….

Advies voor Energy matrassen:
Ga uit van de kwaliteit van je product en de ‘echte’ positieve reacties komen vanzelf.
Omdat Nederlanders geboren zeikers zijn hou je altijd negatieve reacties.
Neem niet de moeite om hier als bedrijf op te anticiperen.
Een goed product verkoopt zichzelf !!!!

vr. gr.
V. Bos

"

Dit was wat ik zelf ook al dacht. Ik ben gaan googlen op meer reacties en kan helaas weinig ECHTE reacties vinden.

Ook hier op het tros forum lopen werknemers maar ik denk dat dit maar 1 werknemer betreft onder meerdere namen, te parasiteren en reclame te maken.

Een forum (gastenboek) zou het bewijs zijn voor goede matrassen?

En dit forum, alle reacties en nep reacties zou mijn vertrouwen kunnen wekken?

Helaas zijn jullie met deze reacties zwaar door de mand gevallen.

Een professioneel bedrijf post geen reacties op fora. Zeker niet alszijnde klanten. Een goedlopend bedrijf heeft dit niet nodig. Mond op mond reclame doet haar eigen werk.

Tevens posten werknemers niet NA 17/18 uur reacties op een forum.
Dit geeft weer dat er belang is bij deze zaak.
Een werknemer maakt zich niet druk om de business als hij zijn auto in stapt op weg naar huis.

Zoals al eerder gezegd in reacties: Jullie maken misbruik van het vertrouwen van mensen met chronische pijn.

Jullie wekken onterecht de indruk dat jullie matrassen geweldig zijn, beter dan die van Tempur en M-line zonder dat het echte reacties zijn.

Wij hebben de bewijzen al dat er met zeker 7 namen door 1 iemand gepost is alleen al op dit forum.

Het bewijs van de zogenaamde klanten op jullie forum is dus echt niet nodig. Iedereen die logisch nadenkt ziet dat de reacties op het forum zo fake zijn als de baard van sinterklaas.

Een professioneel en goedlopend bedrijf heeft niet zoveel tijd om persoonlijk te reageren op fora.

Mijn zoektocht gaat door. Helaas geen energy+ voor mij!

harryvandalen
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2011 13:25

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door harryvandalen »

Wat betreft "het schandalige bedrag van 329 euro" dat ik in deze thread tegenkwam... Ach ja: een turks Nasa-gevalletje kan best voor 100 euro verkocht worden, niet vloeken als je dan na 3 maanden in een kuil ligt. Een goed traagschuim, dat ook na 5 jaar nog uitstekende eigenschappen heeft en een fatsoenlijke steunlaag kost nu eenmaal een stuk meer.

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Beste lezers van het Radar forum,

De laatste 2 berichten van Kanita en de heer Harry van Dalen maken deel uit van een interessante ontwikkeling. De reacties op de forums van Vara Kassa en Tros Radar zijn voornamelijk afkomstig van mensen die geen ervaring hebben met onze producten en dienstverlening.

Voor reacties van onze klanten verwijzen wij u naar het Energy+ forum, maar zeker ook naar Trustpilot. Op dit onafhankelijke platform geven echte en gecontroleerde gebruikers een beoordeling.

Op het moment van plaatsing van dit bericht zijn er 86 beoordelingen door kopers van het Energy+ matras gegeven. Deze klanten waarderen ons met een 8,0. Het MediActive matras dat wij ook op de markt brengen wordt zelfs met een 8,4 gewaardeerd. Op deze cijfers zijn wij erg trots.

Indien u in de mening van daadwerkelijke Energy+ klanten bent geïnteresseerd, dan nodigen wij u uit naar de volgende pagina’s te gaan:

http://forum-nl.energy-plus.info

http://www.trustpilot.nl/review/www.ene ... nfo#791894

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

Gesloten