LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energy+ matrassen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
belgtom
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2006 23:22

Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door belgtom »

Hallo, ik zou graag een traagschuim matras kopen. Na veel zoeken heb ik de matrassen van energy+ gevonden. ze hebben alle dingen die andere nasa matrassen hebben zoals mline en tempur,etc. Ze geven ook hele goede kondities en lage prijs, meer dan de helft goedkoper dan bvb m-line. Heeft iemand ervaring met deze matrassen, of enige goede tips voor mij? :?:

Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Wheeler »

Denk er aan goed na te vragen waar dat zogenaamde traagschuim vandaan komt, er zit namelijk heel erg veel verschil in de diverse soorten traagschuim.

Tempur heeft voor zover ik het weet de beste kwaliteit/prijsverhouding.

Succes

Maikel Lodewijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2006 12:00

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Maikel Lodewijk »

Ik zou ook graag willen weten wat de ervaringen zijn.

De site, kvk, whois e.d. zien er goed uit echter blijft het kopen van een matras riskant aangezien je geen goed advies krijgt.

Aan de andere kant kan je proef slapen maar dan wil ik wel graag ervaringen van iemand zodat ik weet of het zo makkelijk gaat als op de site staat aangegeven.

Maikel Lodewijk

nana 3
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 jan 2006 01:18

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door nana 3 »

wheeler
Ik ben het geheel met je eens dat je zegt
dat tempur een hele goede kwaliteit heeft
maar ik vraag me af of prijs/kwaliteit verhouding
hier wel goed is ze zijn wel erg duur

belgtom
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2006 23:22

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door belgtom »

Hallo,
hierbij even een link naar de website van de matrassen.
http://www.energy-plus.info/new.php?id=40#1
Laat a.u.b uw mening weten! Bedankt alvast voor de reacties!!!
:lol:

nana 3
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 jan 2006 01:18

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door nana 3 »

hoi belgtom
Ik heb geen ervaring met deze matrassen. Zelf
ben ik al zo'n jaar of 4 bezig met het vinden
naar een goed slaapsysteem
Heb naar tempur gekeken maar dat ligt
gewoon niet binnen mijn budget
De site van energy+ ziet er goed uit
Zelf ben ik bezig met een matras+onderbodem
van medisch matras.nl
Ik ga deze binnenkort bestellen

groetjes

teamdegunst
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2006 17:57

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door teamdegunst »

Hoi Tom,

Mijn buren hebben een matras besteld bij Energy+. Hun ervaringen zijn positief. Wij overwegen nu zelf ook om ze aan te schaffen. Ze zijn aangesloten bij het CBW en bij de thuiswinkel organisatie. Dan moet het volgens mij wel ok zijn.

Groeten
Eddy

belgtom
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2006 23:22

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door belgtom »

Hoi Eddie,
hebben je buren de matras al uitgetest?

Maikel Lodewijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2006 12:00

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Maikel Lodewijk »

Zet deze maar even op de juiste plek ;)

Hoi Tom,

Ze hebben de matrassen een week. Ze mogen het geloof ik 2 weken uitproberen. Maar ze weten al wel dat ze de matrassen willen houden.

Groeten,

Eddy de Gunst

KLAASJED
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2006 09:23

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door KLAASJED »

Ik heb een heleboel ellende achter de rug met een bestelling bij energy plus.
als eerste werd er 1 goede set geleverd, maar het 2e matras bleek een te kleine maat te zijn.
Vervolgens kregen we na 1,5 week een vervangend matras op de juiste maat. Alleen bleek bij het uitpakken dat dit martas hartsikke smerig was en ook stonk. Bij ons bestaat het zeer zware vermoeden dat we een 2e hands matras hebben gekregen. Man gebeld, en uiteindelijk teruggebeld. Matras is opgehaald, alleen hadden ze geen neiuwe in dezelfde maat staan. na 2 weken op een luchtbedje te hebben geslapen kwam dan eindelijk de nieuwe matras. wat bleek, wederom een smerig stinkend matras.
omdat ik het zo zat was ben ik uiteindelijk accoord gegaan met een minimale verlaging op de totaal nota. maar als bedankje heeft de beste man binnen afzienbare tijd een incasso buro op ons dak gestuurd, waardoor we nu op peperdure matrassen slapen.

voor ons is energy+ een hele koude kermis geweest, ook voor de kinderbedden die we dit jaar gaan vervangen komt er absoluut geen energy+ in huis.

energy
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2006 15:27

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door energy »

The Energy+ Company BV laat mensen eerst 14 dagen proefslapen alvorens men beslist om de matrassen te kopen. Indien deze mevrouw ontevreden was over de matrassen had zij de goederen zonder kosten kunnen laten ophalen en was zij geen euro kwijt gewesst aan de testperiode. Mevrouw heeft gekozen om de matrassen wel aan te schaffen. De incasso is ingezet nadat er na meerder aanmaningen en een periode van 3 maanden na factuur nog niet betaald was.

The Energy+ Company BV

Hans Veenman

ronalddejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2006 20:46

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door ronalddejong »

Kritiek hebben op een fabrikant als je niet wilt betalen is niet zo netjes. Na 3 maanden je rekening nog niet betalen en dan verbaasd zijn dat je een incassoburo op je dak krijgt is wel erg brutaal. IK heb gisteren matrassen en lattenbodems bij Energy+ besteld. Als het niet bevalt gaan ze terug. Dat is een harde garantie. En als ik ze wel wil houden, dan zal ik toch de rekening moeten betalen.

Ronald de Jong

panini
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2008 19:11

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door panini »

Hee, dat is toevallig, de persoon die als laatste een "onafhankelijk" bericht heeft achter gelaten, heeft dezelfde naam als de costumer support van Energy Plus: Ronald de Jong. kijk maar op deze link:
http://energy-plus.info/v2/nl/forum/index.php

niet helemaal fair om net te doen alsof je onafhankelijk bent en andere forumlezers op een valsspoor probeert te brengen... :oops:

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte bezoeker van het Radar forum,

Energy+ heeft het helemaal niet nodig om u op een vals spoor te brengen zoals wordt verondersteld. U kunt zelf vaststellen dat onze onderneming altijd open en onder eigen naam reageert op forumberichten. Deze wijze van communiceren werkt in de praktijk het beste.

Publieke fora zoals die van Radar en Kassa vervullen een belangrijke functie. Maar aan dergelijke fora kleeft helaas ook een nadeel. Iedereen die dat wil kan onder een verzonnen naam een verzonnen bericht plaatsen. Dit kan tot verwarring en verkeerde conclusies leiden, zoals nu weer blijkt. Het bericht van 26 december 2006 is namelijk niet van ons bedrijf afkomstig.

Onze onderneming beschikt over een eigen forum. Hier kunnen klanten vragen stellen en hun mening geven over onze producten en diensten. Wij nodigen de lezers van het Radar forum uit een bezoek te brengen aan het Energy+ forum. Ga daarvoor naar www.energy-plus.info en klik op Energy+ forum.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

Bullyleo
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 sep 2007 08:37

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Bullyleo »

Ik heb uitstekende ervaringen met Energy+. Ik heb zojuist een periode van proefslapen achter de rug en heb niets dan lof voor de verleende service. In mijn geval bevielen de matrassen niet omdat de overgang van een waterbed naar deze matrassen waarschijnlijk toch te groot is. Ik had de indruk dat de laag traagschuim te dun was (5 cm) waardoor ik te veel opwaartse druk voelde van de pocketveren. Het blijft toch een persoonlijk verhaal en daar kan je alleen maar achter komen door het matras gewoon te proberen. Maar het afleveren en het weer ophalen was voor de rest in orde, zonder addertjes onder het gras.

Leo

zwendelplus
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:16

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door zwendelplus »

Zoals in mijn reactie op een soortgelijk forum bij kassa
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... &qid=81828
is het voor mij duidelijk dat Energy+ op onbeschaamde wijze sluikreclame aan het posten is op deze forums.
Wat dhr. Veenman hierboven glashard loopt te ontkennen n.a.v. de reactie van "Ronald de Jong", is wel degelijk waar aangezien ik deze week, op zoek zijnde naar een nieuw matras, vriendelijk per e-mail te woord ben gestaan door Eddy de Gunst van Energy+, die hierboven als "teamdegunst" en "Maikel Lodewijk" positieve berichten heeft zitten posten. Mijn argwaan was ook al enigzins gewekt door een aantal overdreven pro-Energy+ postings op het forum op hun eigen website.

Voor mij geen Energy+, dus.

John Adrichem

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte heer Adrichem,

De reactie op het forum van Kassa waaraan u refereert is meer dan 2 jaar oud. In deze periode heeft onze onderneming duizenden matrassen en aanverwante artikelen aan consumenten geleverd. Het moet ook u opgevallen zijn dat op de fora van bijvoorbeeld Kassa en Radar nauwelijks tot geen negatieve berichten over onze dienstverlening en onze producten zijn verschenen. Kennelijk zijn onze klanten zeer tevreden over onze prestaties.

Op onze website www.energy-plus.info treft u een link aan naar het Energy+ forum. Als u de mening wilt horen van onze klanten, dan is een bezoek aan dit forum zeker de moeite waard.

Het is jammer dat u uw bericht wel op de fora van Kassa en Radar heeft geplaatst, maar niet op het forum van Energy+. Dan had u kunnen vaststellen dat uw reactie door ons was gepubliceerd. Tevens had u dan aan onze klanten de mogelijkheid geboden te reageren op uw beweringen. Een gemiste kans voor iedereen vinden wij.

Hoogachtend,

Directie The Energy+ Company

zwendelplus
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:16

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door zwendelplus »

Beste heer Veenman,

Als u dit forum goed bekijkt, dan ziet u dat naast de reacties waarvan inmiddels is vastgesteld dat deze door uw medewerkers gepost zijn onder de namen "Ronald de Jong", "teamdegunst" en "Maikel Lodewijk", er maar 2 reacties met ervaringen met Energy+ overblijven. Een hiervan is:

"Geplaatst op 01 Nov 2006 09:29 door KLAASJED


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een heleboel ellende achter de rug met een bestelling bij energy plus.
als eerste werd er 1 goede set geleverd, maar het 2e matras bleek een te kleine maat te zijn.
Vervolgens kregen we na 1,5 week een vervangend matras op de juiste maat. Alleen bleek bij het uitpakken dat dit martas hartsikke smerig was en ook stonk. Bij ons bestaat het zeer zware vermoeden dat we een 2e hands matras hebben gekregen. Man gebeld, en uiteindelijk teruggebeld. Matras is opgehaald, alleen hadden ze geen neiuwe in dezelfde maat staan. na 2 weken op een luchtbedje te hebben geslapen kwam dan eindelijk de nieuwe matras. wat bleek, wederom een smerig stinkend matras.
omdat ik het zo zat was ben ik uiteindelijk accoord gegaan met een minimale verlaging op de totaal nota. maar als bedankje heeft de beste man binnen afzienbare tijd een incasso buro op ons dak gestuurd, waardoor we nu op peperdure matrassen slapen.

voor ons is energy+ een hele koude kermis geweest, ook voor de kinderbedden die we dit jaar gaan vervangen komt er absoluut geen energy+ in huis. "


Klinkt niet echt positief, zou ik zeggen.

Wat uw eigen forum betreft. Als u bereid bent de publieke forums van Radar en Kassa te vervuilen met onzinreacties over ervaringen met Energy+, wat zou u er dan van weerhouden om niet hetzelfde te doen op uw eigen forum? Helemaal niets. Uw zogenaamde open forum wordt hiermee volledig onbetrouwbaar.

John Adrichem

Hans Veenman
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 okt 2007 10:03

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door Hans Veenman »

Geachte heer Adrichem,

Zoals u zelf aangeeft zijn er op het forum van Radar geen tot weinig negatieve reacties te vinden over ons bedrijf. Dat moet u toch geruststellen. Wij beschouwen dit gegeven als een groot compliment.

Onze producten zijn inmiddels in 4 Europese landen verkrijgbaar. Het succes van de onderneming wordt gerealiserd door de hoge kwaliteit van de producten, de meer dan uitstekende service en niet te vergeten onze attractieve prijzen.

Het voorbeeld dat u aanhaalt dateert al weer van 1 november 2006, bijna 1,5 jaar geleden. Hierbij willen wij opmerken dat de gerapporteerde klacht door ons bedrijf volledig is hersteld. De klant heeft daarna zelf aangegeven de matrassen te willen behouden. Als de klant na diverse aanmaningen de rekening niet betaalt, wordt de vordering overgedragen aan een incassoburo. Dat is standaard procedure binnen onze onderneming.

Een van de grote voordelen van Energy+ is dat de klant gratis 14 dagen kan proefslapen, thuis in de vertrouwde omgeving. Een vooruitbetaling wordt niet verlangd. Is de klant om welke reden dan ook niet tevreden, dan halen wij de goederen weer gratis op. Dit is de eerst stap op weg naar tevreden klanten.

Uw opmerking over de objectiviteit van ons forum laten wij geheel voor uw rekening. Onze klanten en bezoekers van het forum zijn zeer goed in staat om fake berichten van echte berichten te onderscheiden. U mag de bezoekers van het Energy+ forum niet onderschatten. Wij nemen hen in ieder geval zeer serieus.

Heeft u verder nog vragen of opmerkingen voor ons, dan staan wij u graag te woord. Wij zijn er voor u.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Energy+ matrassen

Ongelezen bericht door roko72 »

Ook wij zijn in bezit van een compleet energy+ slaapsysteem. (sinds 2 jaar)

Ik kan alleen maar positiev zijn over het totale plaatje.

Vanaf het bestellen tot en met de levering is alles perfect verlopen, en we slapen geweldig op de matrassen.

Ik kan het iedereen aanbevelen.....................goede service, goede kwaliteit, en een goede prijs.

Gesloten