Ervaringen met Emma matrassen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
JorritFaes
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2023 12:23

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door JorritFaes »

Waardeloze klantenservice, nog steeds wachtende op retour halen levering

Op 26/6/23 bed ontvangen van Emma Sleep, dezelfde dag gemeld dat het niet naar wens is. Retourproces is dezelfde week in gang gezet, maar tot op heden (1/8/23) nog niets opgehaald. Vervoerder VOS al meerdere malen gesproken (25/7/23, 27/7/23, 1/8/23), geven aan nog geen opdracht te hebben gekregen vanuit Emma. Klantenservice van Emma is waardeloos, helft van de tijd is het personeel onverstaanbaar, ze moeten allemaal dezelfde dingen checken, alles blijkt tot 6x bellen toe goed te staan, maar opdracht voor VOS blijft uit! Ik zit inmiddels al ruim een maand met de immens grote dozen in huis, ben er helemaal klaar mee! Emma zegt mails te sturen, ter bevestiging, deze blijven uit. Als ik de klantenservice meld dat ik niet op hang voor ik iets per mail heb ontvangen, hangen ze gewoon op! WAAR-DE-LOOS!

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nou, 't is 6,5 jaar geleden dat ik dit topic heb geopend, en ik ben nog altijd blij dat ik niet voor Emma (en soortgelijke) ben gegaan :D

Dizyjolanda
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2024 16:54

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door Dizyjolanda »

Ook problemen met ophalen matras door Emma na proefslapen.
Het ergste is dat je geen geld terugkrijgt als de matras niet wordt opgehaald. Mag dat zomaar?
Laatst gewijzigd door Dizyjolanda op 04 jan 2024 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Emma is aangesloten bij Thuiswinkel waarborg. Daar misschien klagen?

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
04 jan 2024 22:45
Emma is aangesloten bij Thuiswinkel waarborg. Daar misschien klagen?
Dat helpt echt niet. Deze Emma ellende duurt al jaren en er verbetert helemaal niets. Ook hun 'keurmerk' raken ze niet kwijt ondanks dat ze allang niet meer aan de regels van Thuiswaarborg voldoen.

https://www.thuiswinkel.org/veilig-onli ... -waarborg/

En CB maar blijven cashen op beste keus of beste koop. :evil:

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ga lekker naar Ikea, kan je hem zo achter in je auto stoppen.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
04 jan 2024 22:54
Ga lekker naar Ikea, kan je hem zo achter in je auto stoppen.
Inderdaad, Prima matrassen (prijsafhankelijk natuurlijk) voor een leuk prijsje. En met bezorgen weet je tenminste zeker dat hij er met 1-2 weken ECHT is als het matras op voorraad is.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door witte angora »

Zijn die van Ikea echt zo goed? Ik heb nu een goed stevige, geen kuilen niks, maar na een jaar of 8 wordt het allemaal toch wel wat minder. Heb best vaak wel spierpijn bij het opstaan, dus er komt een moment dat er toch wat anders moet gaan komen.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bij Ikea kan je de matraswijzer gebruiken, weet je welke je moet kiezen.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zal er eens naar kijken. Nu nog even niet, met al dat geklooi, maar het is wel goed wat perspectieven te hebben om tzt verder te kunnen. En idd, een Ikea matras gooi je gewoon op de achterbank. Dat zie ik mezelf met een andere matras nog niet doen.

Hopen dat de gebruiks-/installatiewijzer van die dingen niet al te moeilijk is. Dat is bij Ikea vaak nog wel een dingetje.

Edit: even snel gekeken, als ik alles correct heb ingevuld en naar de details kijk zou het deze moeten worden:

VATNESTRÖM
pocketveringmatras

goed aan de prijs, 449 euro, maar als het goed is, dan heb je ook wel wat.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
04 jan 2024 23:21
Zijn die van Ikea echt zo goed? Ik heb nu een goed stevige, geen kuilen niks, maar na een jaar of 8 wordt het allemaal toch wel wat minder. Heb best vaak wel spierpijn bij het opstaan, dus er komt een moment dat er toch wat anders moet gaan komen.
Even voor de duidelijkheid: ik koop al jaren een Ikea matras, maar ik koop wel iedere 4-5 jaar een nieuwe. Gewoon omdat ik dat lekker fris vindt. Ik heb dus geen idee of je er 8-10 jaar lekker op ligt.

En je kan een kwalitatief goed matras kopen (waar dan ook) maar als het voor jou de verkeerde is, heb je daar niets aan.

Lees ook even de reviews die bij de matrassen staan en te beginnen dan met de max. 3 sterren. Voordeel van reviews bij Ikea is dat ze niet mee doen aan die 'kans op waardebon' o.i.d.

bloempje073
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2024 13:00

Re: Ervaringen met Emma matrassen

Ongelezen bericht door bloempje073 »

Ik heb al een jaar of.. zes, misschien langer.. een Emma matras. Bevalt prima, was destijds geen enkel probleem met bestelling. Dus ik vertrouwde hen tot op zekere hoogte.

Toen had ik een bank nodig. Emma heeft een slaapbank. Prima beschrijving, alleen maar goede reviews* over te vinden. Na een beetje geëmmer met de verzending (zij hadden mijn huisnummer niet doorgegeven aan Extra@Home), uiteindelijk naar wens afgeleverd.

*alle reviews die te vinden zijn, blijken gesponsord.

En toen.. nog geen maand later.. brak een deel van de lattenbodem. Volgende dag gebeld, gemaild.. Ik krijg elke keer copy-paste-antwoorden terug, maar die rukbank staat nog steeds hier. Het bedrijf dat de bank zou moeten ophalen weet van niks, Emma beweert al tien dagen dat mijn retour is aangemeld.

Ik word langzaam gek. Geen (fysieke óf financiële) ruimte voor twee banken, dus deze moet eerst weg voordat ik een nieuwe kan kopen.

Plaats reactie