Extreem slechte klantenservice Loods 5

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Wjmeijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2020 12:21

Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door Wjmeijer »

De winkel zelf ziet er leuk uit, en voor kleine spullen ook vast wel ok. Wij zochten alleen naar een bankstel en twee stoelen en hebben deze hier (helaas) aangeschaft. Alleen al een beetje hulp krijgen voor wat vragen over een eventuele aankoop is al een gigantische missie, er was bijna geen personeel om te helpen en dit resulteerde in extreem lang wachten (tot wel 1 uur!). Uiteindelijk besloten tot de aankoop en ook de koop zelf duurde echt zeer lang wegens bellen met de leverancier en systeem problemen. Ook het feit dat onmiddellijk het volledige bedrag betaald moet worden is niet meer van deze tijd. Toen het bankstel en stoelen uiteindelijk werden geleverd bleek de grote bank beschadigd te zijn. Na vele malen (minimaal 30 keer over en weer) te hebben gebeld en gemaild en na allerlei loze beloftes is de bank 5 weken na (kapot) geleverd te zijn opgehaald ter reparatie en werd de bank hierna uiteindelijk na 4 weken afgeleverd! Kortom, in totaal 9 weken nadat de bank kapot werd geleverd is er pas met een passende oplossing gekomen door Loods 5!!! En over een kleine schadevergoeding wil het bedrijf niks horen. Een ongelooflijke slechte klantenservice, voor ons echt nooit meer!
Wij zijn zeer geduldig gebleven wegens de Corona tijd, ik snap dat het hierdoor allemaal wat langer kan duren. Maar zelfs in deze tijd is 9 weken niet meer goed te praten. Ik hoop dat mensen deze review lezen en de winkel voor de grote aankopen links laten liggen.

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Wjmeijer schreef:
26 mei 2020 12:26
De winkel zelf ziet er leuk uit, en voor kleine spullen ook vast wel ok. Wij zochten alleen naar een bankstel en twee stoelen en hebben deze hier (helaas) aangeschaft. Alleen al een beetje hulp krijgen voor wat vragen over een eventuele aankoop is al een gigantische missie, er was bijna geen personeel om te helpen en dit resulteerde in extreem lang wachten (tot wel 1 uur!). Uiteindelijk besloten tot de aankoop en ook de koop zelf duurde echt zeer lang wegens bellen met de leverancier en systeem problemen. Ook het feit dat onmiddellijk het volledige bedrag betaald moet worden is niet meer van deze tijd. Toen het bankstel en stoelen uiteindelijk werden geleverd bleek de grote bank beschadigd te zijn. Na vele malen (minimaal 30 keer over en weer) te hebben gebeld en gemaild en na allerlei loze beloftes is de bank 5 weken na (kapot) geleverd te zijn opgehaald ter reparatie en werd de bank hierna uiteindelijk na 4 weken afgeleverd! Kortom, in totaal 9 weken nadat de bank kapot werd geleverd is er pas met een passende oplossing gekomen door Loods 5!!! En over een kleine schadevergoeding wil het bedrijf niks horen. Een ongelooflijke slechte klantenservice, voor ons echt nooit meer!
Wij zijn zeer geduldig gebleven wegens de Corona tijd, ik snap dat het hierdoor allemaal wat langer kan duren. Maar zelfs in deze tijd is 9 weken niet meer goed te praten. Ik hoop dat mensen deze review lezen en de winkel voor de grote aankopen links laten liggen.
Ik vind 9 weken niet absurd in Corona tijd. Veel fabrieken hebben totaal stil gestaan en bij bedrijven moest opeens thuisgewerkt worden. Echter was ik al niet gaan kopen als ik in de winkel niet goed geholpen wordt.

Maar als u een review wilde achterlaten kunt u beter een review site gebruiken en niet een forum. Een forum is meer bedoeld om vragen te stellen hoe u om moet gaan met een bepaalde kwestie.

Arizonakid
Berichten: 1092
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Zinloze post, 9 weken is niet absurd lang in de wondere wereld van banken verkopers, sterker nog, dat is sneller dan de meeste.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door crazyme »

Wjmeijer schreef:
26 mei 2020 12:26
Uiteindelijk besloten tot de aankoop en ook de koop zelf duurde echt zeer lang wegens bellen met de leverancier en systeem problemen. Ook het feit dat onmiddellijk het volledige bedrag betaald moet worden is niet meer van deze tijd. Toen het bankstel en stoelen uiteindelijk werden geleverd bleek de grote bank beschadigd te zijn. Na vele malen (minimaal 30 keer over en weer) te hebben gebeld en gemaild en na allerlei loze beloftes is de bank 5 weken na (kapot) geleverd te zijn opgehaald ter reparatie en werd de bank hierna uiteindelijk na 4 weken afgeleverd!
Repareren kost tijd. Een leenbank was waarschijnlijk geen optie...

100% aanbetaling vragen mag helemaal niet. Maar ik denk dat u nu wel weet waarom ze u alles vooraf laten betalen. Loods 5 werkt met allemaal verschillende leveranciers welke hun handel daar kunnen verkopen. Een soort marktplaats dus. Het personeel kent de collectie niet omdat dit om de haverklap wisselt. Dat is aan de ene kant hun charme, maar voor grote meubelstukken is het een drama.

Dat er 30 keer heen en weer gebeld moet worden om een beschadiging hersteld te krijgen en dat u dan de bank 4 weken kwijt bent is ook niet meer van deze tijd.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De enige goede bank bij hun is blijkbaar de BANK rekening.
Nooit 100% aanbetalen en hard weglopen.
Zolang een bedrijf nog geld moet krijgen en maximaal 10% aanbetalen lopen ze veel harder om het binnen te halen.

Een schade bank gelijk weigeren en de 90% vasthouden.

Ik woon naast een winkel die enig sinds gelijkwaardige verkoopt, gewoon bestellen en alles in 1x betalen na foutloze aflevering.
Die hebben eigen meubelmaker in dienst en weet alleen niet hoe de prijzen zijn omdat het niet mijn stijl is en je naar binnen moet omdat ze niets online hebben....

Wegens Lock Down tot 8 juni nog even voor U allen niet bereikbaar, maar ze leveren ook in NL begreep ik maar nu even niet.

arzu onen
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:41

Re: Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door arzu onen »

Hele slechte kwaliteit en slechte service!! Nooit meer Loods 5!
We wilden absoluut geen bank om lekker in weg te zakken maar een stevige strakke bank. Daarom hebben we voor een hoekbank gekozen en niet een bank met zachte losse kussens. Benno hoekbank voor 1995 euro.

Tot onze verbazing is onze bank is binnen enkele weken begon heel anders eruit te zien. De stof over de bank zit niet meer strak omheen en om de plekken waar we meestal zitten, zijn er zichtbare verzakkingen ontstaan binnen twee maanden.
We hebben best veel geld betaald en we wilden graag enkele jaren met deze bant te doen. Maar helaas is het nu al niet meer mooi.
Ik stuurde een mail naar klanten service van Loods 5 en ze hebben er letterlijk niets mee gedaan.
Zonde voor het geld en nooit meer loods 5!

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

arzu onen schreef:
13 apr 2022 20:18
Ik stuurde een mail naar klanten service van Loods 5 en ze hebben er letterlijk niets mee gedaan.
Hebben ze helemaal niet gereageerd, of hebben ze de klacht afgewezen? In het eerste geval, hebt u nagevraagd of de mail wel aangekomen is en in het tweede geval, met welke reden is het afgewezen?

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Extreem slechte klantenservice Loods 5

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt contact opnemen met het contactformulier en Whatsapp https://loods5.nl/klantenservice.

Indien u niet geholpen wordt neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Als laatste optie kunt u een rechtzaak starten.

Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t/garantie staan de regels en voorbeeldbrieven.

Plaats reactie