Geen afterservice van Luxaflex Nano

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
RikSnel
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2021 00:53

Geen afterservice van Luxaflex Nano

Ongelezen bericht door RikSnel »

Ik heb bij smalle ramen 5 Luxaflex Nano rolgordijnen geïnstalleerd in 2010 die ongeveer Euro 2,500 hebben gekost (5x50cm= 250cm).
In 2017 ging er bij een de draden stuk, dat voor Euro 150 gerepareerd is. De monteur zei dat dit euvel regelmatig voorkwam en verwachtte dat de draden sowieso maar 12 jaar meegingen.
In 2020 knapte er weer een draad bij een gordijn en recentelijk weer.

Ik zou graag de draden van alle 5 rolgordijnen tegelijk willen vervangen maar de leverancier zegt de gordijnen niet langer te kunnen repareren wegens gebrek aan Luxaflex onderdelen. Echter Luxaflex heeft het product inmiddels uit de handel genomen omdat er te veel problemen mee waren.

Vele andere leveranciers die ik gebeld heb lieten mij weten de rolgordijnen niet te kunnen of te willen repareren.

De Klantenservice van Luxaflex zegt mij niet te kunnen helpen en verwijst mij naar een leverancier.

Mijn eigen leverancier vindt het doodnormaal en stelde voor dat ik maar nieuwe (ander model bijvoorbeeld Luxaflex Framefix) moet kopen a raison van Euro 3,000

Ik vind dit kort door de bocht en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het is toch niet normaal dat zulke dure zonwering maar zo kort meegaat (7 jaar?).
Ik ben gewoon erg boos en zeer teleurgesteld in de service/nazorg van Luxaflex Klanten Service.

Ik hoop dat U mij kunt adviseren of U mijn standpunt redelijk vindt en of U weet wat er aan te doen valt of wie dan nog wel kan repareren.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Geen afterservice van Luxaflex Nano

Ongelezen bericht door Jablan »

Om het tot de kern terug te brengen: de levensduur blijft achter bij de verwachting.

Heb je de originele documentatie nog? Wat staat daarin over garantie en levensduur?

Lady1234
Berichten: 26915
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geen afterservice van Luxaflex Nano

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het kan toch niet zo bijzonder zijn er een nieuwe draad door te rijgen?

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Geen afterservice van Luxaflex Nano

Ongelezen bericht door gosewijn »

Kijk eens bij Bosman in Amsterdam .

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Geen afterservice van Luxaflex Nano

Ongelezen bericht door Sira »

Zelfde vraag ook hier gesteld; https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... n-luxaflex. Maar er komt geen enkele reactie meer van Rik Snel.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Geen afterservice van Luxaflex Nano

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ik zou eens kijken of ik een ander bedrijf kan vinden buiten Luxaflex om.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Geen afterservice van Luxaflex Nano

Ongelezen bericht door Sira »

Nevyn schreef:
18 sep 2021 11:18
Ik zou eens kijken of ik een ander bedrijf kan vinden buiten Luxaflex om.
Hij moet helemaal niet bij Luxaflex zijn, maar bij de winkel waar hij ze gekocht heeft. Maar buiten dat, hij reageert toch niet meer, ook niet bij Vraag en Beantwoord van de collega's.

Gesloten