LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groenehart Steigerhout

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Singlesun
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2016 18:35

Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door Singlesun »

Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met Groenehart Steigerhout?

Het is inmiddels meer dan een maand geleden dat wij een bestelling geplaatst hebben bij Groenhart Steigerhout. Het ging ons vooral om de snelle levering. Er zou binnen 7 dagen geleverd worden. We besloten eerst een tuin set te bestellen. Wanneer de kwaliteit goed zou zijn, zouden we nog een lounge set bestellen.

Na 10 dagen niks gehoord te hebben, hebben we telefonisch contact gezocht. Helaas werden we niet klantvriendelijk te woord gestaan. Er was geen transport richting het noorden. Dat kan. Daarvoor hebben wij begrip. Maar zou het niet klantgericht zijn wanneer de klant dit ook weet? Een mailtje of telefoontje is een kleine moeite. Zet niet op je website dat er levering binnen 7 dagen mogelijk is.

Een week later hebben we gemaild. Opnieuw geen reactie op onze mail. Daarom maar weer gebeld. Onze tuin set zou 2 juli bezorgd worden. Wij zouden deze zaterdagavond (?) van bezorging niet thuis zijn dus een oppas geregeld. Wederom geen levering. Maandag maar weer gebeld. De transporteur had autopech..... Dan wordt de klant niet even gebeld? Vrijdag 8 juli zou de nieuwe levering volgen. Ik heb vrijdagmiddag nog gebeld. Helaas kon de meneer mijn geen antwoord geven of de tuinset werkelijk geleverd zou worden en ik zou teruggebeld worden. Jullie raden het al: ik ben niet teruggebeld en de tuin set is wederom niet bezorgd. Er is geen mail of telefoon richting ons huis gegaan met excuses. Helemaal niks.

U begrijpt dat wij deze tuin set niet meer hoeven. Bij deze annuleren wij de bestelling. Wij krijgen het gevoel dat Groenehart Steigerhout niet wil leven aan mensen die buiten de Randstad wonen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zou de annulering doorgeven aan het bedrijf. Per mail. Als ze die lezen.

Singlesun
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2016 18:35

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door Singlesun »

Dat hebben we al gedaan.
Maar u begrijpt het al..... geen reactie.

Gabrielle1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2016 13:28

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door Gabrielle1969 »

Helaas heb ook ik geen goede ervaring met Groenehartsteigerhout. Ben al vanaf 20 april 2016 bezig om de juiste kussens te krijgen, waardeloos bedrijf. Dus opzoek naar meubels van steigerhout? Koop dan NIET bij groenehartsteigerhout. nl. Deze mensen beloven van alles maar komen gemaakte afspraken niet na. Bij de de verkoop zeggen deze mensen overigens dat het hout dat zij gebruiken echt oud is, veel beter als nieuw hout ivm schuren, kromtrekken ed. Echter gebruiken ze gewoon nieuw hout. Maar als leek kom je daar dus pas achter als iemand bij je thuis komt die wel verstand van houtzaken heeft. Op hun site beloven ze kwaliteit, garantie en service maar trap er niet in! Heb inmiddels al tientallen keren gebeld, ge-smst en gemaild, mail reageren ze helemaal niet op en als ze per ongeluk mijn telefoonnummer niet herkennen, neemt een van hen op. Alle smoezen heb ik inmiddels al gehoord en ben nog geen steek verder. Dus wees ajb gewaarschuwd, ga bij een ander je meubels kopen. Groenehartsteigerhout is slechts een paar euro goedkoper dan anderen! Voor het geval ze volgend jaar onder een andere naam gaan opereren hun showroom adres is:
Zuid linschoterzandweg 53
3425 en snelrewaard

BenBennekom
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mei 2017 14:25

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door BenBennekom »

Ik zelf heb een hele positieve ervaring met Groenehart steigerhout. In maart een hoekbank bij hun gekocht. Heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb rustig op mijn gemak een keuze kunnen met goed advies van de verkoper. Alles is daarna ook goed verlopen. Het staat er echt heel mooi bij nu met dit zonnige weer.

Ik zou zeggen mannen, ga door met waar jullie mee bezig zijn. Van mij krijgen jullie een dikke pluim.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door crazyme »

BenBennekom schreef:Ik zelf heb een hele positieve ervaring met Groenehart steigerhout. In maart een hoekbank bij hun gekocht. Heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb rustig op mijn gemak een keuze kunnen met goed advies van de verkoper. Alles is daarna ook goed verlopen. Het staat er echt heel mooi bij nu met dit zonnige weer.

Ik zou zeggen mannen, ga door met waar jullie mee bezig zijn. Van mij krijgen jullie een dikke pluim.
Hoe was de koffie ?

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door hänschen klein »

BenBennekom schreef:Ik zelf heb een hele positieve ervaring met Groenehart steigerhout. In maart een hoekbank bij hun gekocht. Heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb rustig op mijn gemak een keuze kunnen met goed advies van de verkoper. Alles is daarna ook goed verlopen. Het staat er echt heel mooi bij nu met dit zonnige weer.

Ik zou zeggen mannen, ga door met waar jullie mee bezig zijn. Van mij krijgen jullie een dikke pluim.
Het bedrijf had inmiddels bijna een jaar na de klacht van TS de tijd om zich te verbeteren .... de klacht was midden 2016

BenBennekom
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mei 2017 14:25

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door BenBennekom »

crazyme schreef:
BenBennekom schreef:Ik zelf heb een hele positieve ervaring met Groenehart steigerhout. In maart een hoekbank bij hun gekocht. Heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb rustig op mijn gemak een keuze kunnen met goed advies van de verkoper. Alles is daarna ook goed verlopen. Het staat er echt heel mooi bij nu met dit zonnige weer.

Ik zou zeggen mannen, ga door met waar jullie mee bezig zijn. Van mij krijgen jullie een dikke pluim.
Hoe was de koffie ?
Leuk dat je het vraagt. Om gelijk antwoord op jouw vraag te geven: de koffie was lekker.

Maar ik kwam daar in eerste instantie om meubelen uit te zoeken met mijn vrouw en het hele proces is naar wens verlopen.

En oh ja! Als ik GRATIS koffie wil dan ga ik wel langs de Albert Heijn. Daar hebben ze op een hoekje in de winkel een koffiezetapparaat! Misschien een tip voor jou mocht je zin in koffie hebben! Ze zijn dagelijks tot 20.00 uur open!

BenBennekom
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mei 2017 14:25

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door BenBennekom »

hänschen klein schreef:
BenBennekom schreef:Ik zelf heb een hele positieve ervaring met Groenehart steigerhout. In maart een hoekbank bij hun gekocht. Heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb rustig op mijn gemak een keuze kunnen met goed advies van de verkoper. Alles is daarna ook goed verlopen. Het staat er echt heel mooi bij nu met dit zonnige weer.

Ik zou zeggen mannen, ga door met waar jullie mee bezig zijn. Van mij krijgen jullie een dikke pluim.
Het bedrijf had inmiddels bijna een jaar na de klacht van TS de tijd om zich te verbeteren .... de klacht was midden 2016
Dan hebben zij zich goed verbeterd! Je kan in mijn ogen beter verbeteren dan verslechteren! Maar ik ben zeer positief over het bedrijf!

BenBennekom
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mei 2017 14:25

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door BenBennekom »

hänschen klein schreef:
BenBennekom schreef:Ik zelf heb een hele positieve ervaring met Groenehart steigerhout. In maart een hoekbank bij hun gekocht. Heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb rustig op mijn gemak een keuze kunnen met goed advies van de verkoper. Alles is daarna ook goed verlopen. Het staat er echt heel mooi bij nu met dit zonnige weer.

Ik zou zeggen mannen, ga door met waar jullie mee bezig zijn. Van mij krijgen jullie een dikke pluim.
Het bedrijf had inmiddels bijna een jaar na de klacht van TS de tijd om zich te verbeteren .... de klacht was midden 2016
Dan hebben zij zich goed verbeterd! Je kan in mijn ogen beter verbeteren dan verslechteren! Maar ik ben zeer positief over het bedrijf!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door crazyme »

Bij een goede review hoort minstens een beschrijving van de koffie. Check.

Dus dit is een supertoko waar iedereen zijn bank moet gaan kopen.

BenBennekom
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mei 2017 14:25

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door BenBennekom »

crazyme schreef:Bij een goede review hoort minstens een beschrijving van de koffie. Check.

Dus dit is een supertoko waar iedereen zijn bank moet gaan kopen.
Review schrijven over koffie, doe ik voor de douwe egberts of een ander koffie fabriek of een café. En niet voor een meubelmaker. Ik heb gewoon goede ervaring. Basta punt.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door BL2 »

Ja na 5 berichten over dzee super ervaring binnen enkele uren weten we het wel...

Adriesnel
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2017 19:40

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door Adriesnel »

Persoonlijk zou ik hier wegblijven, er zijn genoeg bedrijven te vinden die in deze markt werkzaam zijn die een stuk betrouwbaarder overkomen. Na controle bij de kvk blijkt dat er geen KvK registratie is, ook niet als Handelsnaam, het is dus waarschijnlijk helemaal geen bedrijf. Op de manier hoe ze naar buiten treden denk ik wel dat ze een KvK registratie zouden moeten hebben.

Ook www.steigerhoutplaza.nl heeft op hetzelfde adres een showroom, waarschijnlijk dus dezelfde persoon. Hier wordt een webwinkel keurmerk op de site getoond, enkel bij controle op de site van webwinkel keur is de site niet te vinden in hun database.

Door middel van een google picture search lijken veel getoonde foto's van andere websites afkomstig, het zou dus goed kunnen dat de getoonde producten niet door hen zelf gemaakt zijn, dus wat koop je?

Ook het ontbreken van een Ideal betalingsysteem geeft geen vertrouwen bij online shoppen.

Persoonlijk denk ik dat de enige die bij dit "bedrijf" langs moet gaan de belastingdienst is.

Leon&Mariska
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2018 16:04

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door Leon&Mariska »

Een onprofessioneel bedrijf, die afspraken niet na komt en slechte kwaliteit levert.

Levering:
De hoekbank die wij besteld hadden kwam niet op de afgesproken datum, na zelf gebeld te hebben kregen we de reactie dat de bank later zou komen en werd er de week daarop afgesproken. dit herhaalde zich 2 keer.

Kwaliteit:
De kussens van de bank die speciaal voor buiten en vocht bestendig zouden zijn was na een klein regenbuitj helemaal doordrenkt met water. Het duurde weken voor dat de kussen (binnen tegen de verwarming aan) droog waren. Het vul materiaal zuigt zich helemaal vol met water en dit is er onmogelijk uit te wringen.

Na een paar weken lieten de planken los en zaten er spleten en oneven heden in de bank. De bank was wit gebeitst, vermoedelijke vlak voor de levering want de bank gaf af. Na 4 maanden zitten er ook vocht plekken in het hout.

Klachten behandeling:
Ik heb 2 keer gemaild, een contact formulier ingevuld en meerdere malen gebeld. Nordin de meneer aan de telefoon beloofde mij meerdere malen de klachten op te lossen maar tot op heden 5 maanden verder nog niks van gemerkt.
Volgens hem was de klacht over de kussens ongegrond en wist hij zeker dat dit niet waar kon zijn. Ook vroeg hij of we handig waren.... dan konden we de bank zelf even op nieuw beitsen en lakken.

We zijn eigenlijk vooral teleurgesteld in ons zelf, dat we ons zo hebben kunnen laten belazeren.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door crazyme »

Dit is een forum. Uw bericht lijkt meer op een review:

Daarbij : kussens voor buiten kunnen ook nat worden. U verwacht dat ze snel droog zijn. Is dat een eigenschap welke u heeft besproken tijdens de aankoop ?

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door juliomariner »

crazyme schreef:
Daarbij : kussens voor buiten kunnen ook nat worden. U verwacht dat ze snel droog zijn. Is dat een eigenschap welke u heeft besproken tijdens de aankoop ?
Kwaliteit:
De kussens van de bank die speciaal voor buiten en vocht bestendig zouden zijn
Dus daar hebben ze wel naar gevraagd of verkoper heeft dit aaneggeven

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door crazyme »

juliomariner schreef:
crazyme schreef:
Daarbij : kussens voor buiten kunnen ook nat worden. U verwacht dat ze snel droog zijn. Is dat een eigenschap welke u heeft besproken tijdens de aankoop ?
Kwaliteit:
De kussens van de bank die speciaal voor buiten en vocht bestendig zouden zijn
Dus daar hebben ze wel naar gevraagd of verkoper heeft dit aaneggeven
Dat is dus niet hetzelfde.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door juliomariner »

Hoezo niet?

Sigrid1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2019 19:21

Re: Groenehart Steigerhout

Ongelezen bericht door Sigrid1975 »

Ook ik heb een hele slechte ervaring met GroeneHart Steigerhout. Na de koop werd mijn tuinset keurig binnen de gestelde termijn geleverd en het zag er goed uit allemaal. Helaas had 1 stoel een flinke beschadiging (barst) en ik heb meteen een aantal foto's gemaild met de vraag of ze een nieuwe stoel wilden komen leveren. Helaas geen reactie op mijn mail en na zelf 3x gebeld te moeten hebben, werd mij verteld dat er die week erop een nieuwe stoel zou komen. Helaas niemand gezien of gehoord van GroeneHart en dus zelf maar weer gemaild en gebeld. Wederom geen reactie. Na een aantal keren gebeld te hebben, werd ik teruggebeld met een mobiel nummer van GroeneHart. Die meneer gaf aan dat hij me met een uurtje zou terugbellen omdat hij dan op de zaak was en alles bij de hand zou hebben. Helaas werd ik niet teruggebeld. Ik heb het mobiele nummer gebruikt om whatsapp berichten te sturen. Daar kreeg ik reactie op dat de stoel diezelfde week nog geleverd zou worden. Jullie raden het al.... wederom niemand gezien of gehoord. Nu heb ik afgelopen weekend via de consumentenbond online een klacht ingediend en plots werd ik vandaag gebeld door GroeneHart. De uiterst onvriendelijke, bijna onbeschofte man, gaf aan dat ik de klacht moest verwijderen en daarna zou hij de stoel leveren. Mijn reactie was dat ik eerst de stoel geleverd wil hebben en dat ik daarna de klacht zou verwijderen. Toen werd hij boos: Mevrouw, wij krijgen wel meer klachten 1 op de 25 heeft een klacht, dat doet me helemaal niks. Dan laat u hem lekker staan, ik heb werk zat. Ik sluit hierbij de klacht. Heeft u ook geen stoel, goedemiddag! En daar kon ik het mee doen!! Oftewel, ga niet met ze in zee, het lijkt zo mooi, maar de service en klantgerichtheid zijn echt WAARDELOOS!

Gesloten