LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hästens bedden

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
karst
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2011 12:21

Re: Hästens bedden

Ongelezen bericht door karst »

De dealer geeft het zelfde antwoord,,moet wennen.
Ik draai het bed/matras min. 2x per week om.
Nogmaals met de houten bodums er tussen is het wel een stuk beter geworden,,maar toch,,dit verwacht je niet met zo,n bed voor dat geld, dat je zelf andere dingen moet gaan bedenken om een beetje redelijk te kunnen slapen.Het gaat mij niet zo zeer om het geld,,en ook niet dat ik een miskoop heb gedaan maar wel om de reaktie,s en antwoorden van mijn mails die ik had verstuurd,,ze hebben niet eens de moeite genomen om eens langs te komen om ons bed te bekijken,vindt ik een kwalijke zaak,,dus nooit weer een ,,HASTEN,,Ik heb zelf ruim 40 jaar verdienstelijk in het zaken leven gezeten maar zoiets kan ik niet begrijpen.Dit was even een reactie op de mails.

mrroy44
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 apr 2006 09:07

Re: Hästens bedden

Ongelezen bericht door mrroy44 »

Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt Karst. Twee houten bodems is toch niet echt een oplossing.
En dat draaien moet ruim voldoende zijn.
Ik zou nog maar eens flink bij die dealer en Hastens zelf gaan zeuren, want wennen na 3 jaar?
Ik weet wel dat wennen soms nodig kan zijn, maar mijn dealer zei dat dat gemiddeld een half jaar duurt, omdat het matras zich nog op de juiste manier moet vormen. En dat klopte bij mij ook. Want hoewel het meteen al aardig lag, is het steeds beter gaan liggen.
Misschien moet je proberen het wennen verhaal van hun zwart op wit te krijgen en het dan juridisch aankaarten?
Ik weet dat er een aantal dealers zijn, die zeggen hastensdealer te zijn, maar dat niet officieel zijn, ik hoop dat je daar niet terecht bent gekomen?

Succes!

Gesloten