LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Kabinet Bunnik

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Fam Kok
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2010 13:24

Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door Fam Kok »

Vorige maand een bank gekocht bij het Kabinet in Bunnik, zoals altijd naar korting gevraagd maar niet gekregen. Zij voeren nl. het beleid om niemand korting te geven om te voorkomen dat je buurman/kennis de zelfde bank koopt tegen de vraagprijs. Wat schertst mijn verbazing, nog geen maand later is er een kortingsactie van 10% op alle banken! Ik voel mij nu echt belazerd! Zijn er nog andere mensen met de zelfde ervaringen?

Gr René

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door sjoegel »

Sorry maar ligt ook aan je eigen naiviteit. Overal wordt korting gegeven. Alleen niet aan mensen die meteen in het "buurman verhaal trappen".
Nooit meteen beslissen maar Google bij thuiskomst even op de fabrikant en bijna altijd vind je het artikel elders ook. Vraag wat offertes aan en je hebt zo 15-20% korting. Er zijn er altijd wel wat die honger hebben.

Geloof nooit de praatjes van een verkoper.

Fam Kok
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2010 13:24

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door Fam Kok »

Dat zie je toch verkeerd, ze geven aan niemend korting, ook in de reactie van de directie wordt dit nog eens bekrachtigd. De bank die we gekocht hebben is er een die het Kabinet zelf in productie heeft dus nergens anders te koop is.
Je opmerking dat ik naief ben is voor jou rekening.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Maar de bank zit toch nog even lekker..... what is the problem... :mrgreen:

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Als het bedrijf niemand korting geeft uit principe dan kan je dit accepteren of weggaan. Waarschijnlijk was de bank al scherp omdat je hem toch hebt gekocht zonder korting. Wat je nu zegt is dat ze nooit een algemene actie mogen hebben omdat ze jou geen korting hebben gegeven? Met hoeveel korting was jij destrijd accoord gegaan dan? 5% , 10% of wou je 20%? Bij de Media Markt krijg je ook geen korting op een TV en later stunten ze hiermee, is dit ook belachelijk?

Fam Kok
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2010 13:24

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door Fam Kok »

Jannes kom eens met een opbouwend antwoord, al je commentaren zijn zulke dooddoeners

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door sjoegel »

Elke winkel zegt eigen modellen te verkopen. Een winkel als het kabinet is veel te klein voor eigen modellen. Mogelijk is er een enkel stiknaadje anders dan het standaard fabrieksmodel. Dan is het een "eigen" model. Als je even zoekt op internet heb je het moedermodel vaak snel gevonden.

Je stuurt dan wat winkels een offerteaanvraag. Je komt dan vaak veel lager uit. Het Kabinet geeft heel veel geld uit aan marketing. Wie denk je dat dat betaald ? Ik denk dat je voor de bank teveel betaald hebt. Ze hebben wel een goede service. Mogelijk kunnen ze iets uit coulance voor je doen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door crazyme »

Fam Kok schreef:Jannes kom eens met een opbouwend antwoord, al je commentaren zijn zulke dooddoeners
Het is wel waar wat hij zegt. Achteraf zeuren om korting is zo triest. Het enige wat je bereikt is een boel frustratie en minder plezier van de meubels. Korting zal je nooit achteraf krijgen.

Wanneer een wasmachine een week later in de aanbieding is kun je ook geen geld terug halen.

Dus geen antwoorden die je niet aanstaan afkraken, dat is zeker niet opbouwend....

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja fam. Kok, ik moet Jannes in deze toch wel gelijk geven. Zeker nog nooit van de uitverkoop gehoord? Koop je vandaag een jas, is die 2 weken later maar liefst 30% goedkoper.

Zo is het leven nu eenmaal.

Je kunt twee dingen doen: of een stuk gehaaider worden, of accepteren dat je niet altijd de hoofdprijs krijgt.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Het Kabinet Bunnik

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Fam Kok schreef:Jannes kom eens met een opbouwend antwoord, al je commentaren zijn zulke dooddoeners
Waarom zet je je frustratie op het forum? Om een antwoord te krijgen die je graag zou willen of om het bedrijf in een kwaad daglicht te zetten? Als iemand een andere mening heeft accepteer je dit blijkbaar niet. Gelukkig zijn er meer met dezelfde mening als ik heb.

Je geeft aan 'nog geen maand later' , wat is nog geen maand later? 1 week? 2 weken of 3 weken? Wanneer ze een aantal dagen nadat de bank is gekocht ineens de korting hebben kan ik begrijpen dat je boos bent, maar waar ligt de grens? Als ze iedereen die een bank koopt moeten gaan vertellen dat er over 4 weken een korting is dan verkopen ze 4 weken lang geen bank meer. En nogmaals, op het moment dat je de bank kocht was je van mening dat het een goede prijs voor die bank was, anders kocht je hem niet.

Gesloten