Home24: ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bvbal79
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2015 14:18

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door bvbal79 »

Ook ik ingetrapt in Home24,

geluk valt het allemaal mee aangezien ik met paypal heb betaald. Schade aan salontafel. Na 3 weken nog steeds geen contact of oplossing. Gelukkig via de paypal claim het geld weer teruggevorderd. Apart is dat ze zelfs niet op de claim hebben gereageerd. Vraag me af of er uberhaupt mensen daar nog werken.

Schev/Den Haag
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2015 23:49

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door Schev/Den Haag »

Vooral niet bij dit bedrijf kopen!!!!!!!!!!!!
Ik heb op 2 april een bestelling geplaatsd: set van 2 stoelen - 380 euro
Ik heb er 1 aangeleverd gekregen op 26 mei, ben gaan bellen en heb mail gestuurd met foto's als bewijs.
Aardige dame Nicole aan de telefoon maar geen follow- up. Week erna weer gebeld, Joel aan de telefoon, hij beloofd mij 15 % korting voor alle ellende en een set van 2 stoelen over ja... nog maar eens 10 weken en daarna de ene (incomplete) stoel retour zenden. Ik krijg dan 2 mails : één met de labels voor UPS, de ene stoel retour sturen binnen 30 dagen en in de andere mail niets van wat mij beloofd is geen 15 % geen bevestging levertijd andere stoelen alleen iets over retour zenden.
Toen las ik alle ervaringen met home 24 en toen was ik heel erg blij dat ik met een credit card heb betaald. Koop nooit bij dit bedrijf!!!!!!!!!!!!!!!!

watzegje
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2016 16:38

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door watzegje »

Ook ik heb bij Home24 mijn eerste en laatste bestelling geplaatst, begin december vorige jaar.
Uiteraard heb ik betaald met iDEAL, maar het product is nooit geleverd, en op emails en telefonisch contact reageren ze niet.

Ik heb het probleem aangegeven bij Thuiswinkel Waarborg en ga kijken wat daar van komt. Daarna volgt aangifte van oplichting bij politie.

Blijkbaar zijn ze al heel lang bezig met oplichting als bedrijfsstrategie, en blijkbaar is het heel normaal om zo'n strategie succesvol en ongestraft te handhaven in bananenrepubliek Nederland.

Het vreemde is dat ze het Certificaat Thuiswinkel Waarborg mogen ze nog voeren. Of eigenlijk is het niet zo vreemd want Thuiswinkel Waarborg verdient veel geld aan iedere uitgegeven certificaat en trekt om die reden liever geen certificaten in. Daar zou Radar eens wat aandacht aan moeten besteden.

Brifra
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2016 07:37

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door Brifra »

Uitstekende service
Bank gekocht levertijd binnen 3 weken
Na 1 week al geleverd zonder beschadigingen
Goede kwaliteit goede service
Zal er zeker nog eens kopen

manana1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2016 14:34

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door manana1 »

Ik heb ook problemen met dit bedrijf. Ze bedoelen het wel goed, maar door de complexe organisatie worden de problemen niet adequaat opgelost. Dit leidt tot veel onnodige irritatie, en dus klachten op het internet. Bij mij ging het om een tafeltje waar een schroef miste. Die schroef had mijn man toevallig niet in zijn werkbank. Na wat mails en veel geduld (ik had er geen haast mee, dat scheelt) een nalevering ontvangen. Maar voor zaken die ik écht op tijd en correct nodig heb krap ik mij wel even achter de oren.

TomvH
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2016 20:04

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door TomvH »

Ik had al eerder opverschillende sites mijn beoordeling afgegeven i.v.m. een eerdere ervaring in april van dit jaar met Home24 (ééns maar nooooit meer!).

Nu moet ik constateren, dat er nog helemaal niets veranderd is.

Ik heb in de laatste twee weken al 5 mails gestuurd met het verzoek om een garantiegeval met mij af te wikkelen. Ze reageren gewoon niet!

Hoe onbeleefd kan het nog worden!

Hoe is het mogelijk, dat een bedrijf met zo`n enorm slechte reputatie überhaupt nog op de markt is?

De verantwoordelijken zou je toch al lang de deur hebben gewezen, zou je zo denken. Maar nee hoor, het feestje gaat nog steeds zo door als voorheen.

Als ik dit garantie-geval niet bij de hand had, zou ik met dat bedrijf niets meer van doen willen hebben.

Ik geloof steevast, dat de (te) positieve beoordelingen hier van henzelf afkomstig zijn; ligt er namelijk te dik bovenop!

Tom

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door berndv »

TomvH schreef:Hoe is het mogelijk, dat een bedrijf met zo`n enorm slechte reputatie überhaupt nog op de markt is?
Nou, heel simpel. Zo lang consumenten niet onderzoeken met welk bedrijf ze zaken doen, blijft zo'n bedrijf gewoon op de markt. Het is een kwestie van vraag en aanbod, zo lang er klanten zijn die schijnbaar blindelings vertrouwen hebben in een bedrijf en graag hun geld weggeven, zonder ook maar de naam van het bedrijf te googlen, blijft dit bedrijf gewoon bestaan.

Dus ja, indirect zeg ik dat onder andere u, en de overige klagers op dit 3-pagina's lange topic, een bedrijf als dit in stand houden.

HylkeTrein
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2017 15:57

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door HylkeTrein »

Heel erg te spreken ben ik over de no-nonse service van Home24. Twee leren draaifauteuils kregen doorzakverschijnselen op het zitgedeelte. Je voelde zelfs de veer als je plaats nam. Dus gebeld, want ze waren nog maar 18 maanden oud. Er werd goed naar mij geluisterd, en zeer attent en servicegericht op mijn klacht gereageerd. Uiteindelijk besloot Home24 de stoelen om te ruilen. Binnen no-time werden de nieuwe stoelen per bode gebracht. Ik heb van de ene alleen het bewuste zitvlak omgeruild, en van de tweede ook de rugleuning.
Je kon gelijk zien dat dit zitvlak er veel gevulder en steviger uitzag dan de eerste keer. Waarschijnlijk toen een fabricagefout. Dat werd mij ook aan de telefoon al verteld.
Ze deden absoluut niet moeilijk.
Uit een aantal reviews had ik er wel een beetje hard hoofd in. Maar dit bleek volledig anders te gaan. Ik vind het fantastisch dat op deze klacht zo adequaat is gereageerd.
En nee, IK BEN NIET VAN HOME24...!
Ik zie andere mensen al denken....
Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen dus...!!
Hylke Postma
 

EgeltjeMaastricht
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2017 10:16

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door EgeltjeMaastricht »

:x :oops: WAARSCHUWING : Bij HOME24 dacht ik een nieuwe staande LED lamp van "Steinmeyer" te kopen voor €255,-
Bij levering bleek dat de doos en de gehele verpakking reeds geopend was geweest, waarschijnlijk meer dan 1 keer, en het bleek dat de lamp zeer ondeskundig in de oude gescheurde verpakking terug in gepakt was geworden. Een duidelijk 2de handsie dus!
Het gevolg van deze manier van verpakken was dat de lamp voet beschadigd was met enkele diepe krassen.
Home24 was al niet de aller goedkoopste aanbieding op het internet! en na contact met Home24, wat (vreemd!) alleen via mail mogelijk is, niet via de telefoon, kon ik een schijntje korting krijgen van €30,- maar dan is dit tweede handsie nog erg duur.
Wie heeft dezelfde ervaring met home24.nl?
HOME24.nl verkoopt 2de hands producten tegen een hoge nieuw prijs en hun service afdeling is ver onder de maat.

Dus : HOME24.nl is een grote afrader!

Laulau66
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2018 09:54

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door Laulau66 »

Bestel niet op deze site, ze zijn gewoon schandalig !!!
Ik heb begin mei 2018 een kast besteld op hun site. Het kon niet worden afgeleverd omdat het tijdens de levering beschadigd was (geen probleem, dat kan gebeuren).
Ze vertelden dat ik tussen de 3 en 10 werkdagen zou worden vergoed. Omdat ik nog steeds geen restituties zag aankomen, nam ik eind mei contact met hen op. Ze vertelden me dat vanwege een logistiek probleem, de terugbetaling 2 tot 3 weken zou duren (we hebben het over een bedrag van 500 euro).
We zijn 20 juni en ik moest ze vanochtend opnieuw contacteren. Tot slot, er is niets gedaan voor de terugbetaling ... en dat ik nog 3 tot 10 werkdagen moet wachten omdat ze er niets voor hebben gedaan ... De persoon aan de telefoon had ook geen mededogen, ik voelde dat het was duidelijk niet zijn probleem. Het is zonde om zijn klanten zo te behandelen. Ik vraag me af of ik mijn 500 euro weer zal zien.
Daarnaast heb ik verschillende e-mails verzonden die onbeantwoord bleven. Hun klantenservice is gewoon betreurenswaardig, bestel niet op deze site ...

Potverdorienogantoe
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2018 19:37

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door Potverdorienogantoe »

Een kastje besteld op 10 mei. Ontvangen op 18 mei. Ernstig beschadigd; de
verpakking was la kapot. Op 19 mei werd het, zoals afgesproken, opgehaald.
Terugbetaling aankoopbedrag binnen 3 tot 10 werkdagen, zei Lieve Jaspers
van Home24. Na 7 mailtjes en een telefoongesprek nooit iets anders gehoord
dan: 'u wordt zo spoedig mogelijk geholpen' en 'uw bericht is ontvangen en
doorgestuurd'. Nu, na 40 werkdagen, nog geen aankoopbedrag terug. De dame
aan de telefoon (na een kwartier wachten en telkens de mededeling ; 'er is
nog één wachtende voor u' zei: 'Ja, er zijn problemen met de terugbetaling.
We zijn er mee bezig. Ik zal u met voorrang proberen te helpen'. Niet dus.

Stom dat ik niet eerst even hier heb gekeken.

radeloos6
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2011 20:24

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door radeloos6 »

Ik heb een kast besteld via home24 en daar meer dan 1000 euro voor betaald en vervolgens een email gekregen dat de bestelling is geannuleerd omdat ik zogenaamd nog niet betaald zou hebben.

Na dit te checken is wel degelijk het gehele bedrag naar hen overgemaakt.

En via hun website kan ik hun niet contacten .. ook hun telefoonnummer werkt niet.

Dit is echt te bizar voor woorden.

En weet nu even niet goed hoe dit verder aan te pakken.

vriendelijke groeten

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door berndv »

radeloos6 schreef:
26 mei 2019 20:29
besteld via home24 en daar meer dan 1000 euro voor betaald
Ik ben sprakeloos. 1000 euro betalen en niet eens even de naam in google intypen om te kijken wat anderen zeggen over deze webshop? Als ik alleen in google de zoekterm home24 intik zie ik behoorlijk bovenaan al trustpilot staan, alwaar de shop met een 3/10 wordt beoordeeld, dat cijfer 3 is een gemiddelde van 253 reviews. Op zich al een alarmbelletje an sich. Dan staat daaronder de link naar dit topic met een korte preview eronder, die preview luidt:
Sebastianjc schreef: Als je Home24 googled stuit je op honderden klachten. Mensen die al maanden op hun meubels zitten te wachten, die ...
Ik weet het niet hoor, maar ik vind 1000 euro een behoorlijk bedrag, alvorens ik 1000 euro overmaak naar een webshop, ga ik eerst goed uitzoeken hoe betrouwbaar die webshop is. U kunt zeggen wat u wilt, maar u heeft niet onderzocht aan wie u uw geld heeft gegeven.
radeloos6 schreef:
26 mei 2019 20:29
En weet nu even niet goed hoe dit verder aan te pakken.
Tja, aantonen dat u wel heeft betaald is niet moeilijk. In contact komen met dit bedrijf kan nog wel eens lastig worden. U heeft zaken gedaan met een Duits bedrijf. Hun Nederlandse KVK is ingeschreven op het adres van de Duits-Nederlandse Handelskamer. Misschien kunt u contact zoeken met hen, anders is de enige optie denk ik om uw talenknobbel aan te wenden en ze schriftelijk een termijn geven om over te gaan tot levering danwel terugbetaling. Hierbij zult u de bewijzen moeten aanleveren zoals een bevestiging van de bestelling en een afschrift van uw bank dat u betaald heeft.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door crazyme »

berndv schreef:
28 mei 2019 09:11
Ik ben sprakeloos. 1000 euro betalen en niet eens even de naam in google intypen om te kijken wat anderen zeggen over deze webshop? Als ik alleen in google de zoekterm home24 intik zie ik behoorlijk bovenaan al trustpilot staan, alwaar de shop met een 3/10 wordt beoordeeld, dat cijfer 3 is een gemiddelde van 253 reviews. Op zich al een alarmbelletje an sich. Dan staat daaronder de link naar dit topic met een korte preview eronder, die preview luidt:
Sebastianjc schreef: Als je Home24 googled stuit je op honderden klachten. Mensen die al maanden op hun meubels zitten te wachten, die ...
Ik weet het niet hoor, maar ik vind 1000 euro een behoorlijk bedrag, alvorens ik 1000 euro overmaak naar een webshop, ga ik eerst goed uitzoeken hoe betrouwbaar die webshop is. U kunt zeggen wat u wilt, maar u heeft niet onderzocht aan wie u uw geld heeft gegeven.
in 2018 was een verlies van 39 miljoen gerealiseerd, het jaar ervoor was het verlies nog 22 miljoen.

https://twinklemagazine.nl/2019/02/home ... /index.xml

Ik zou daar geen vooruitbetaling doen.

frits1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2012 16:52

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door frits1969 »

Wij hebben een bestelling van een salontafel gedaan en de levertijd zou 9 weken zijn. Dat vonden we lang, maar dan heb je ook wat dachten we. Ik wilde na levering ook een tv meubel gaan bestellen.
Maar de levering werd 3 keer uitgesteld. Steeds gebeld en mooie praatjes krijgen. Standaard geven ze 14% korting bij bestellingen. Maar toen ik vroeg voor een compensatie voor de lange wachttijd en het opnieuw uitstellen van de levering kon ik 15% voor de volgende krijgen. Dus 1% meer. Dat stelt natuurlijk niets voor.
Inmiddels is het al 3 maanden levertijd. We hebben nu geannuleerd. Nu maar hopen dat ze wel het geld terug gaan storten.

YSP
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2021 10:51

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door YSP »

Op 9 februari een bureaustoel voor mijn dochter bij Home24 besteld. Deze zou binnen 4-6 weken geleverd worden. kregen eind april een mail dat de levering met 9 weken vertraagd is. Na meer dan een half in de wacht te hebben gestaan eindelijk contact met de klantenservice. Begonnen meteen over 10 % korting. Maar de levering zou weer vertraagd zijn, tot eind september!!! 8 maanden wachten op een bureaustoel, belachelijk! en dan kon er nog niet met zekerheid gemeld worden dat hij er dan zou zijn. Toen we een discussie kregen werd ineens de verbinding verbroken. Nog niet het fatsoen hebben om je klant te woord te staan.
We hebben de bestelling geannuleerd. Hopelijk krijgen we ons geld nog terug. Maar als ik de reacties lees daarover heb ik er een hard hoofd in.
Ik bestel nooit meer bij Home24!!!!

Beauke1974
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2021 11:53

Re: Home24: ervaringen?

Ongelezen bericht door Beauke1974 »

Ik koop een slaapbank bij Home24, deze word geleverd na de 2de dag merk ik in de naad een klein stukje los, nu weet iedereen dat gaat al gauw verder!!! Ik verstuur met foto's en al meteen die dag dus ook BINNEN DE 14 dagen via contactformulier een aanvraag tot ruil ...... Na meermaals zelf contact zoeken, krijg ik een telefoontje ... jammer ik mis het net... maar uiteindelijk krijg ik het aanbod of 75 euro cash, of 100 euro voucher bij HUN uiteraard op te kopen..... waarom om nogmaals een defect iets geleverd te krijgen, waar zij zich met een peulschil vanaf maken, na zo een 2 maand blijvend contact zoeken omdat ik van hun telkens de wss automatische mail kreeg door drukte.... ook telefonisch kreeg ik steeds weer de klantendienst is momenteel niet beschikbaar.... welk moment van de dag dan ook....??? Klantgerichtheid is hun totaal vreemd en de service dus NOPPES! Dan ook stelde ik de vraag waarom het verschil 75-100.... evengoed was het een fout die zij moesten correct behandelen, volgens mij toch al zeker ik ook binnen hun termijn handelde moest worden vervangen door een wel intacte slaapzetel. Sorry mevrouw.... Maar daarmee is mijn zetel niet vergoed..... Is de zetel dan ook nog betaald door een rekening van men vriend met wie ik inmiddels geen contact meer heb, en vroeg ik uiteindelijk omdat ik blijkbaar geen andere optie kreeg de 75e met mijn ongenoegen uitend dat het evengoed 100e zou moeten zijn, zoals de voucher die ik bij hun zou moeten gebruiken, ik zie niet waarom het bedrag verschilt, maar ik vroeg hun dus het op mijn rekening te storten, tenslotte zou ik de zetel moeten laten repareren! Waarop dan het antwoord kwam dat ze de vergoeding storten op de rekening waarmee werd betaald..... Wat heb ik eraan, 1 is zelfs met 100e deze fout niet gerepareerd dat weet iedereen en 2 moet ik die reparatie betalen niet degene die met zijn rekeningnummer betaalde! MAW ik heb dus totaal GEEN vergoeding gehad! En blijf dus zitten met men losse stukje naad! Home24 is geen aanrader verre van, ik las hier ook van iemand dat vooraleer er besteld en betaald zou worden eerst de revieuws best gelezen worden, wel ja mss wel, doch nooit eerder ervaarde ik zulk een negatieve aankoop.

Gesloten