Wij zitten met een ikea-bedden probleem en ik vroeg mij af of meerdere mensen hier al tegen aan gelopen zijn?
Sinds onze 1e aanschaf van 2 Sultan bedden bijna 9 jaar geleden zitten we inmiddels aan onze 4e of 5e vervanging vanwege kuilen. Tot nu toe is ikea heel correct geweest in vervangen van het bed gezien de klachten, maar het verbaasd mij dat er een steeds kortere periode zit tussen het ontstaan van de kuilvorming en vervanging. Het betreft wel iedere keer de stevigste matrassen (volgens ikea) en tevens zitten wij ruim onder het gewicht wat de matrassen zouden aankunnen

Zijn er anderen die eenzelfde ervaring hebben met ikea-sultanbedden. Het betreft overigens in de afgelopen jaren bijna iedere keer andere Sultanmatrassen want de eerdere sultanmatrassen zijn uit de serie en vervangen door een nieuwe sultanserie. Alsof het dus bijna niet alleen ons probleem kan zijn, maar ik kan er nooit wat over terugvinden vandaar ook deze vraag op dit forum.
Graag jullie reactie en ja we zijn inmiddels al overgestapt naar andere matrassen en niet van ikea (eerder ook vanwege ontbreken van voldoende geld niet een mogelijkheid!) Ikea reageert tot nu toe heel netjes maar ik blijf met die kater zitten van ik moet weer een klacht indienen en weer vragen om een oplossing terwijl ons iedere keer verzekerd is dat het probleem van de baan is.
Vriendelijke groeten