Klacht over Exterioo Tuinmeubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Estherverbeek

Klacht over Exterioo Tuinmeubelen

Ongelezen bericht door Estherverbeek »

Op 22 januari jl. heb ik online een loungeset gekocht bij Exterioo tuinmeubelen. De loungeset zou op 3 mei jl. worden bezorgd. De aankoop is netjes per mail bevestigd en een dag van te voren zou ik een mailtje/sms krijgen waarin het tijdslot van de levering zou worden aangekondigd.

3 mei had ik geen mailtje/sms ontvangen daarom zelf even gebeld. Tot mijn grote verrassing kreeg ik te horen dat de levering was uitgesteld tot juli/augustus aangezien 1 onderdeel van de bestelling niet voorradig was. Uiteindelijk overeengekomen dat de beschikbare onderdelen (de loungeset) binnen 2 weken zou worden geleverd, het ontbrekende onderdeel (beschermhoes) zou dan in juli/augustus worden geleverd. Nog geen uur later krijg ik een telefoontje dat er een fout is gemaakt, ook de loungeset is niet voorradig, het laatste exemplaar was net verkocht. Ik moest wachten tot juli/augustus.

Aangegeven dat ik het daar niet mee eens was en de bestelling. Exterioo tuinmeubelen gaf aan dat ik mijn geld kon terugkrijgen, aangegeven dat ik dat inderdaad wilde. Binnen 10 werkdagen zou het geldbedrag worden teruggestort, ik heb dit zelfs schriftelijk toegezegd gekregen. Vandaag is het 20 mei en nog steeds heb ik het geldbedrag niet terug. Er wordt niet gereageerd op mails en sinds vandaag wordt ook de telefoon niet meer opgenomen. Ik ben bang dat ik het geld kwijt ben. Waardeloos!!

Moneyman

Re: Klacht over Exterioo Tuinmeubelen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je bent niet bepaald de enige, zo te zien: https://nl.trustpilot.com/review/exterioo.nl

Stel ze in gebreke en dreig met een rechtszaak. Blijven soebatten heeft geen nut. Wellicht heb je een rechtsbijstandsverzekeraar, of loop eens langs bij het Juridisch Loket.

jhogaarts

Ongelezen bericht door jhogaarts »

Als ze een lounge set/bankstel komen brengen en het is beschadigd meteen mee terug laten nemen en niet accepteren.

Hawk-Eye

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

je kunt ze aanschrijven, per mail en brief, daarin kun je je geld eisen zoals toegezegd binnen 15 dagen heb je het dan nog niet zet je dit door naar een deurwaarder....

Plaats reactie