Klacht service Hornbach Zaandam

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Lill
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2021 18:05

Klacht service Hornbach Zaandam

Ongelezen bericht door Lill »

Wij hebben in de winkel Hornbach Zaandam een douche kabine gezien. Een medewerker achter de balie bij de badkamer afdeling heeft voor ons de bestelling gedaan. Wij hebben duidelijk aangegeven dat het om een ‘zwarte’ douche kabine gaat. Paar dagen later is het bij ons thuis afgeleverd, wij hadden direct de monteur aan huis. Tot onze verbazing hebben wij de verkeerde kleur gekregen ‘Chroom’ ondanks dat wij duidelijk aan de medewerker hebben verteld dat wij zwart wilde. Ik heb vervolgens contact gehad met Casper teamleider die ontzettend brutaal reageerde aan de telefoon met als antwoord dat ik maar moest na checken welke kleur ik had, totaal geen empathisch vermogen. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat omdat het zaterdag was hij pas dinsdag kan na vragen of het mogelijk was het te retourneren en op te sturen. Dinsdag heeft hij één keer gebeld, ik was niet in de gelegenheid om op te nemen en heb hem vervolgens opnieuw teruggebeld maar hij nam niet op. Donderdag 25/11 om 16:58 bel ik op nieuw voor hulp en krijg ik Esther aan de lijn maar die weet ook niet wat eraan de hand is omdat er geen note is achter gelaten, alles wat ik vraag weet ze niet. Ze geeft aan mij over 15 min terug te bellen om na te vragen maar belt vervolgens niet meer terug.

Ik ben nu meer dan een week zonder douche thuis, het water loopt elke keer overal onder, mijn houten meubels gaan eraan en niemand die het serieus neemt of het initiatief neemt om te helpen. De service van de medewerkers is bizar slecht! Niemand weet iets er wordt niks met elkaar besproken en en worden beloftes gemaakt die niet nagekomen worden.

rvjapio
Berichten: 994
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Klacht service Hornbach Zaandam

Ongelezen bericht door rvjapio »

Stond de kleur vermeld op uw factuur? Dan heeft u in ieder geval bewijs en kunt u verder.

ateurlings
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:14

Re: Klacht service Hornbach Zaandam

Ongelezen bericht door ateurlings »

Beetje uitgebreid verhaal met informatie die er niet toe doet (dat je meubels nat worden komt niet omdat de kleur fout is.)

Altijd je bestelling controleren en bij levering of de nummers overeenkomen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Klacht service Hornbach Zaandam

Ongelezen bericht door reggie2 »

Misschien beter dat jij persoonlijk naar de winkel terug gaat , dat praat makkelijker dan via de telefoon.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Klacht service Hornbach Zaandam

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met hoofdkantoor van Hornbach. Wees echter vriendelijk, want de kans is groot dat je afhankelijk bent van hun service. Als laatste optie kan je advies vragen aan www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies.

Een mondelinge afspraak is ook geldig, echter omdat daar geen bewijs van is is het juridisch moeilijk om aan te tonen. Zeker als op factuur of kassabon iets anders zou staan.

Indien op de bon het kleur zwart staat dan is het juridisch heel eenvoudig. Als laatste redmiddel kan je naar www.degeschillencommissie.nl voor een bindend uitspraak.

Kokka1
Berichten: 397
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Klacht service Hornbach Zaandam

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Ik begrijp het probleem niet helemaal. Je mag bij hornbach alles binnen 30 dagen, voorraad artikelrn 90 dagen terugbrengen. Mits ongebruikt natuurlijk. Heeft niks met emphatie of emotie te maken. Als op de aankoopbon chroom stond kon je het alsnog terug brengen, stond er zwart op de bon en heb je chroom gekregen komen ze het kosteloos weer halen.

Veldt01
Berichten: 984
Lid geworden op: 16 jul 2006 15:05

Re: Klacht service Hornbach Zaandam

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Als er één bedrijf is dat soepel met retouren/ruilen omgaat dan is het Hornbach. Desnoods bestel je online alsnog de zwarte (als het echt spoed is) en breng je de chromen t.z.t. gewoon terug.
Zou idd gewoon langsgaan en e.e.a. even vriendelijk bespreken anders gaat dit niet goedkomen (en idd wat stond er op de bestelbon?)

Gesloten