LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Knibbeler meubelen Roermond

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
hanalo
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2012 11:23

Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door hanalo »

Enkele maanden geleden een bank geleverd gekregen van knibbeler meubelen Roermond, na enkele dagen werd het zichtbaar dat er kleurverschil in de bank zichtbaar was, service melding van gemaakt, service monteur geweest deze bevestigt inderdaad dat dit niet kan er zou een nieuwe bank voor moeten komen.
Enkele keren terug geweest bij knibbeler roermond deze verwijzen mij naar de service afdeling in Heerlen hun kunnen niks voor mij doen, (Nee ze verkopen mij wel een bank is er iets fout is niemand thuis) met de service afdeling meerdere keren telefonisch contact opgenomen, ze moesten met de leverancier overleggen al ruim 5 weken geleden tot op heden geen reactie van de Firma Knibbeler Meubelen Roermond.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door sjoegel »

Iedereen in meubelland is natuurlijk met vakantie geweest. Logisch dat het even duurt. Om direct alles hier neer te kwakken is dan niet gepast.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door crazyme »

hanalo schreef:(Nee ze verkopen mij wel een bank is er iets fout is niemand thuis)
Men is toch bij u geweest ? Dan kun je toch niet zeggen dat ze nergens op reageren ?

Sommige meubelfabrieken zitten gewoon 4 weken dicht. En ook daar kost de behandeling van uw klacht tijd.

Ik kan mij niet voorstellen dat Knibbeler u dat niet heeft verteld. Dit is een serieuze firma welke de boel echt wel voor elkaar heeft.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door nevermind »

@ hanalo

Je had toch al in een ander topic je beklaag gedaan, waarom open je opnieuw een eigen topic?

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1626146
Gaat het jouw toch te langzaam, tot het bedrijf in actie komt?

hanalo
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2012 11:23

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door hanalo »

Aan crazyme, als knibbeler meubelen alles in orde heeft, dan mogen dat wel eens laten zien inderdaad er is een service monteur bij mij geweest verder hebben wij ook niks meer gehoord als de vakantie het probleem is had knibbeler mij hierover kunnen informeren.
In de winkel zegt een baliemedewerker wij kunnen niks voor u betekenen
u moet contact opnemen met de service afdeling, als ze alles in orde hebben biedt je de klant een helpende hand aan en ga voor hem informeren wat de stand van zaken is.
Verder zal ik op dit forum zeker berichten hoe knibbeler deze zaak met mij afhandeld, op dit moment staat hier alleen de waarheid wat andere consumenten mogen weten

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door crazyme »

hanalo schreef:Aan crazyme, als knibbeler meubelen alles in orde heeft, dan mogen dat wel eens laten zien inderdaad er is een service monteur bij mij geweest verder hebben wij ook niks meer gehoord als de vakantie het probleem is had knibbeler mij hierover kunnen informeren.
U kon zelf niet verzinnen dat in de vakantieperiode mensen met vakantie gaan ?

En zoals Nevermind al stelde: u had al in een ander topic gereageerd. Daarin vroeg ik wat er mis was met de meubels. Ook kreeg u andere reacties.

Toch vond u het niet nodig om daarop te reageren en een nieuw topic te openen ?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik krijg stellig de indruk dat Topic starter hier een bedrijf zwart probeert te maken omdat hij zijn vermeende gelijk niet krijgt.

hanalo
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2012 11:23

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door hanalo »

@ Sjoegel, ik als topic starter heb een probleem met de afhandeling en communicatie met knibbeler meubelen, ik heb een product bij hun gekocht en betaald wat niet in orde is dus voor alle duidelijkheid jou indruk, is voor mij helemaal niet aan de orde, vervolgens is er geen sprake dit bedrijf zwart te maken anders anders had ik hier toch geen meubelen gekocht ???
Overigens over "vermeend gelijk halen" is hier helemaal niet aan de orde.
Ik zal berichten hoe deze zaak verder wordt afgehandeld.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door crazyme »

Je reageert in elk geval wel selectief.

hanalo
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2012 11:23

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door hanalo »

Uiteindelijk een "nieuwe" 3 zits bank gekregen in November 2012, is nu 5 maanden oud vertoont nog ergeren gebreken dan de vorige bank, besloten de 2 en de 3 zits weg te doen.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door Jannes22 »

En wat voor gebreken zijn dit dat? Knibbeler is nog één van de betere meubelzaken in het land en bied prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs een prima service.

hanalo
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 aug 2012 11:23

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door hanalo »

inderdaad had ik ook gedacht, dus niet, wil er verder ook niet veel woorden aan vuil maken voor mij was dit een keer maar nooit meer de gebreken waren kleurverschil plooien in het leer helaas 2700,- euro weggegooid.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door crazyme »

hanalo schreef:inderdaad had ik ook gedacht, dus niet, wil er verder ook niet veel woorden aan vuil maken voor mij was dit een keer maar nooit meer de gebreken waren kleurverschil plooien in het leer helaas 2700,- euro weggegooid.
Lekker genuanceerd : 2700 euro weggegooid.

Heb je de bank dan ook echt weggegooid ?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Knibbeler meubelen Roermond

Ongelezen bericht door sjoegel »

Plooien zul je altijd krijgen in leer. Ik begin langzaam aan wel door te krijgen dat U misschien het onmogelijke verlangt van een bank !

Gesloten