LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

In het filiaal van de Megastore, heb ik mij vandaag gemeld, omdat ik na 3 jaar nog steeds mijn kast niet geleverd heb gekregen, betreffende filiaal manager kon hier niets mee en zei dat ik te laat was om nog enige aanspraak te kunnen maken. Ik heb de bon en men levert niet. Ik heb verzocht dat de filiaal manager met het hoofdkantoor overlegt, de filiaalmanager die zijn naam niet wil geven, geeft aan dat het Hoofdkantoor er niets mee gaat doen, dus geen medewerking wenste te geven. Betreffend medewerker begon vervolgens met het uiten van insinuaties dat ik de kast wel ontvangen had, dat is niet het geval. Ik heb de bon van betaling en u heeft geen bon door mij ondertekend van levering. Betreffend gesprek vond plaats aan de balie, betreffend filiaal manager vond het nodig om de beveiliging te bellen nadat ik verzocht om de reactie met naam en toenaam op papier te zetten, de filiaal manager weigerde elke medewerking in deze.

Wilt u het pand verlaten was de reactie, ik ga de beveiliging bellen, nou daar was geen enkele aanleiding toe, dus dat mocht hij van mij je mag bellen wie je wilt. Beveiliging komt ik verzoek aan de beveiliging schriftelijk aan mij te verklaren dat hij de beveiliging heeft gebeld, dit beveiliger van de megastore weigerde dit te doen, zijn naam vernam ik via de portofoon "Roberto" in plaats daarvan moest de politie gebeld worden, die is gekomen dhr J. Hermans met collega, waarvan ik het politienummer heb, ik heb aangegeven dat ik tegen mijn wil ben vastgehouden, dat hier geen enkele aanleiding voor was, ik heb verzocht de beveiligingsbeelden op te vragen door de politie van Leen Bakker, hierop is te zien dat ik op geen enkel moment me misdragen heb, ik heb verzocht om een aangifte op te stellen tegen de beveiliger en de filiaalmanager , dit omdat zij mij tegen mijn wil in vasthielden. De aangifte voor wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal nog plaat moeten vinden, civiel zal ik tevens mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen:

Via mijn advocaat zal ik Jusitie vragen om vervolging inzake wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal ik verzoeken de beveiligingsbeelden van Leen Bakker op te vragen, tevens zal ik Leen Bakker civiel rechtelijk vervolgen, 1 om mijn volledige betaling terug te vragen, een vergoeding voor mijn vrijheidsberoving, jusitie te vragen strafrechtelijk te vervolgen tegen betreffend beveiligingsmedewerker van de Megastore en tegen de filiaal manager van Leen Bakker.

Wat de filiaal manager ook nog aan gaf, dat er in 3 jaar tijd 4 managers zijn geweest en dat hij niet verantwoordleijk is voor hun besluiten, dat zegt genoeg zo denk ik. Hier heb je alleen maar ergenis aan en gezien de enorme troom van klachten mbt Leen Bakker, een goede raad gewoon niets kopen!

Met vriendelijke groet GWDB

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dus 3 jaar ga je wachten op levering van een kast :shock: :?:

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Dat je hebt betaald en nog niet geleverd hebt gekregen, prima. Fout van Leen Bakker. Maar hoe zit dat met die tussenliggende periode? Pas gereageerd na 3 jaar of hoe zit dat? Indien ja, eigen schuld en superdom. Indien niet, nog steeds eigen schuld en superdom (onder voorbehoud).

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

3 jaar lang ben ik met en zonder bon bij Leen Bakker niet geholpen! Ik heb de bon, zij zeggen dat ze dit niet meer kunnen controleren, ik ben regelmatig in dit filaal geweest, de laatste manager geeft aan niets te kunnen doen, als mij iets te verwijten is is het engelengeduld, maar goed gezien hun optreden van vandaag, maar internet op, dus ook mijn ervaring op het forum gezet, tevens laat ik in overleg met de politie aangifte op maken, men wil je daar gewoon niet helpen.

Komt de aangifte er niet dan via Justitie een verzoek tot vervolging, ik heb teven aan de politie gevraagd de beveilingsbeelden van Leen Bakker veilig te stellen als bewijs last, die filaal manager weigert ook maar iets ondernemen, hij kon ook niet vertellen wie hij was of wie hij op het hoofdkantoor geproken had, met recht een K.......

Ook mijn vrouw is hier in het verleden voor hetzelfde onderwerp zo behandeld, dus niets kopen dit wordt vervolgd, ik ben zeker niet onder de indruk van de filiaalmanager nog van Leen Bakker

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sephora30 »

Waarom heb je in het begin na lang wachten niet gewoon de koop ontbonden?
En had je het hele bedrag al betaald vooraf?

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

JTC? je werkt zeker bij Leen Bakker? Hoe zit het met goed fatsoen, naar jouw mening, Leen Bakker heeft inmiddels alle gelegenheid gehad om die kast af te leveren dacht ik zo, men komt met allemaal vage uitspraken : ik heb de kast al gehad (onzin), ik had eerder moeten reageren (hoe bedoel je ik wacht jullie reactie af), ik ben onbereikbaar (hoe bedoel je mijn nummer is voorzien van een secetariaat) en je hebt mijn mobiel etc... En nu nou vergeet die kast, naar de rechter ook voor het feit dat men mij tegen mijn wil heeft vastgehouden in de winkel daar was geen enkele aanleding toe, wat mij betreft de media in, het internet op, de rechtbijstandsverzekering erop.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Nee, je laat iets cruciaals weg in je verhaal: wanneer ben je na de aankoop voor de 1e keer naar Leen Bakker teruggegaan? Na een week, 2 weken, 1 maand, wat? Daar gaat het hier om, niet eromheen draaien. Politie, aangifte en blabla is niet interessant.
GWDB schreef:3 jaar lang ben ik met en zonder bon bij Leen Bakker niet geholpen! Ik heb de bon, zij zeggen dat ze dit niet meer kunnen controleren, ik ben regelmatig in dit filaal geweest, de laatste manager geeft aan niets te kunnen doen, als mij iets te verwijten is is het engelengeduld, maar goed gezien hun optreden van vandaag, maar internet op, dus ook mijn ervaring op het forum gezet, tevens laat ik in overleg met de politie aangifte op maken, men wil je daar gewoon niet helpen.

Komt de aangifte er niet dan via Justitie een verzoek tot vervolging, ik heb teven aan de politie gevraagd de beveilingsbeelden van Leen Bakker veilig te stellen als bewijs last, die filaal manager weigert ook maar iets ondernemen, hij kon ook niet vertellen wie hij was of wie hij op het hoofdkantoor geproken had, met recht een K.......

Ook mijn vrouw is hier in het verleden voor hetzelfde onderwerp zo behandeld, dus niets kopen dit wordt vervolgd, ik ben zeker niet onder de indruk van de filiaalmanager nog van Leen Bakker

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als U drie jaar gewacht heeft is daar toch correspondentie over geweest ? Wanneer U deze laat zien aan de filliaalmanager is toch alles duidelijk ? Ik kan uw verhaal niet volgen. Wellicht heeft U de kast toch al in ontvangst genomen ?

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Beste Sefora, 3 jaar lang smoesjes van Leen Bakker aangehoord, dat heb ik tot nu toe te veel op zijn beloop gelaten, daar heb je gelijk in, maar dat is vanaf vandaag dus over, ik ben daar vandaag heel slecht behandeld en mijn vrouw ook, ben met name boos omdat men zonder enige aanleding de beveiliging belde ik stond gewoon aan de balie, met het vezoek voor een redelijke oplossing : zelfs mijn verzoek om het uit te zoeken werd geen gehoor aan gegeven, dus niets aanbetalen bij Leen Bakker gewoon een onfatsoenlijke zaak met een onfatsoenlijke filiaal manager, voor JTC dit loopt al vanaf 2 maanden dat ik betaald heb tot op heden...

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Jij krijgt niets mee bij Leen Bakker, dus je bouwt ook geen dossier op, ja volledig betaald 100% men gaf aan dat dit normal was.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Aha, dus je hebt pas van je laten horen na 2 maanden (= 9 weken) na aankoop. Ik vind je zelf debet aan dit probleem, als je zo lang wacht. 9 weken is wel erg lang he, vind je zelf ook niet. Welke levertijd gaf Leen Bakker op, ook toevallig 9 weken?...

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door Remster »

Vaag verhaal. Waarom zou je zoiets 3 jaar op z'n beloop laten? Dat is niet logisch.
Als ik daar nieuwe manager zou zijn, en ik kon het verhaal niet controleren, dan kon je van mij ook de boom in.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Lijkt wel alsof ik me hier moet verdedigen, wie is hier nu fout, dat zijn de mannen van Leen Bakker in alle opzichten evil: de reactie is heel fout zowel tegen mijn vrouw als vandaag tegen mijzelf, dus dat heeft een vervolg

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

ja remster ik heb toch een bon ik vraag toch of men het wil uitzoeken, wat is daar nu vaag aan, op de bon staat alles daarom moet men het ook makkelijk uit kunnen zoeken, wat is daar nu vaag aan.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sjoegel »

U bent erg vaag en niet concreet. Als de levertijd met enkele weken wordt overschreden trek je toch aan de bel bij Leen Bakker ? Na een paar keer tevergeefs bellen stuur je een aangetekende brief. Daarna nog een etc. etc. Zo bouw je een dossier op en blijf je ermee bezig.

Wanneer je 3 jaar lang geen communicatie hebt gehad zou je als ik de manager was ook de boom in kunnen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mijn vermoeden is, en dat is een vermoeden, dat U een bon heeft. De kast al lang ontvangen heeft, en denkt; Na drie jaar kunnen ze niet meer aantonen dat ik hem ook daadwerkelijk heb ontvangen ! Klopt dit ?

Dat zou ik als manager wel denken tenminste. Daarom bellen ze de beveiliging.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Sommige mensen hebben niet in de gaten dat ze zelf actie moeten ondernemen om bepaalde zaken voor elkaar te krijgen. Lekker een afwachtende houding aannemen en dan achteraf klagen en verwachten dat zaakjes voor hen geregeld worden, zonder dat men er zelf maar ook 1 poot voor hoeft uit te steken. Helaas, die vlieger zal niet opgaan en je bent zelf mede schuldig eraan, met je eigen laksheid snij je je nu in je eigen vingers. Klaar, volgend onderwerp!

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Remster JTC :D Mischien kan je werken bij Leen Bakker als filiaal manager, past je wel zo te zien aan je reactie, wat een onzin dat je me hier zo moet verdedigen gewoon een kast nooit ontvangen en daaar ga ik nu wel wat aan doen, dat is het....

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Als ik daar zou werken zou jij des te verdrietiger worden, dus laten we dat maar niet doen dan. Ben je nu echt zo arrogant, dat je niet inziet dat je zelf iets niet goed hebt gedaan?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sjoegel »

Gezien de wijze van communiceren van topicstarter verbaast het mij niets dat hij daar problemen krijgt met de beveiliging.

Erg warrig.

Gesloten