Matras Droomidee

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Jose2501

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door Jose2501 »

Oh jee. Ik krijg vrijdag mijn bed met boxspring matrassen van Beter Bed. Moet ik me zorgen maken over de kwaliteit van de matrassen?
Waar moet ik op letten de komende tijd?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Beter Bed heeft mijns inziens niets van doen met Droomidee.

Afgezien daarvan hebben ze heel veel verschillende matrassen en ook verschillende boxsprings.

Jose2501

Nee maar ik lees dat heel veel mensen klachten hebben over matrassen. Of is dat alleen over matrassen bij Droom Idee?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U hebt nu toch ook een matras?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 19:48
Oh jee. Ik krijg vrijdag mijn bed met boxspring matrassen van Beter Bed. Moet ik me zorgen maken over de kwaliteit van de matrassen?
Ook wij hebben ons zorgen gemaakt over aankoop van ons bed 15 jaar geleden. Wij kregen namelijk een budget van mijn opa en oma (ze hoopte op nageslacht) voor een bed en we maakte ons grote zorgen hoe we dat grote bedrag konden besteden. Uiteindelijk bij Beter Bed geslaagd voor de lattenbodems en matrassen. Nu na 15 jaar begint de kwaliteit wat minder te worden. Het is dus niet altijd en meteen slecht wat er verkocht wordt.
Ik mag aannemen dat u proefgelegen hebt en weet hoe de bedden liggen. Probeer uw bed gewoon uit en let op of dat u na een maand nog net zo ligt als op de eerste dag.

Jose2501

Ik had nog geen bed. Ik slaap al 4 jaar op twee matrassen van Ikea op de grond. Maar met mijn nieuwe woonruimte wil ik ook eindelijk een goed bed. Heb veel rond gekeken en wat ik nu heb gekocht ben ik wel content. Ik ben niet zo moeilijk met slapen dus zal wel goed komen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 20:07
Nee maar ik lees dat heel veel mensen klachten hebben over matrassen. Of is dat alleen over matrassen bij Droom Idee?
Nee hoor, ook ik ben doodsbenauwd voor nieuwe matrassen, minstens 50 mensen hebben er op proef geslapen , ze kunnen zijn geretourneerd met vlekken en zo.
Altijd die kuilvorming ook nog , ze zijn of te hard of te zacht , iedere 10 jaar moeten die dingen vervangen worden, allemaal 5 x niks . :mrgreen:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 19:48
Over de kwaliteit van de matrassen kan ik niks zeggen. Waar je wel op moet letten is huisstofmijt en ander ongedierte. De matras dagelijks goed luchten, af en toe in de zon leggen, en goed schoonhouden, dan lukt het wel. Ongedierte wil je een beetje uit de buurt houden.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 22:11
Ik had nog geen bed. Ik slaap al 4 jaar op twee matrassen van Ikea op de grond. Maar met mijn nieuwe woonruimte wil ik ook eindelijk een goed bed. Heb veel rond gekeken en wat ik nu heb gekocht ben ik wel content. Ik ben niet zo moeilijk met slapen dus zal wel goed komen.
2 matrassen op elkaar of naast elkaar? :roll:
Als je niet zo moeilijk bent zal het slapen op de boxspring van Beter Bed zonder problemen gaan.
Liggen jouw 2 poezen ook op die matrassen?

Maf Kees

Ongelezen bericht door Maf Kees »

Garantie
Pocketvering Matras, 7 Zones, (BxLxH) 160 x 200 x 22 cm + Traagschuim / NASA / Memory

Uitstekende klantenservice & garantie regeling.
Een pak melk ruilen kost meer moeite...
Na 3 jaar probleemloos gebruik toch enige kuil vorming.
Ik heb een paar foto's gestuurd (volgens de richtlijnen op hun website) .
Binnen een uur kreeg ik bericht dat er de volgende dag een nieuw matras geleverd zou worden.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

En hoe zit het met salaris verhoging ?. :mrgreen:

Plaats reactie