Matras Droomidee

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Beter Bed heeft mijns inziens niets van doen met Droomidee.

Afgezien daarvan hebben ze heel veel verschillende matrassen en ook verschillende boxsprings.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U hebt nu toch ook een matras?

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 19:48
Oh jee. Ik krijg vrijdag mijn bed met boxspring matrassen van Beter Bed. Moet ik me zorgen maken over de kwaliteit van de matrassen?
Waar moet ik op letten de komende tijd?
Ook wij hebben ons zorgen gemaakt over aankoop van ons bed 15 jaar geleden. Wij kregen namelijk een budget van mijn opa en oma (ze hoopte op nageslacht) voor een bed en we maakte ons grote zorgen hoe we dat grote bedrag konden besteden. Uiteindelijk bij Beter Bed geslaagd voor de lattenbodems en matrassen. Nu na 15 jaar begint de kwaliteit wat minder te worden. Het is dus niet altijd en meteen slecht wat er verkocht wordt.
Ik mag aannemen dat u proefgelegen hebt en weet hoe de bedden liggen. Probeer uw bed gewoon uit en let op of dat u na een maand nog net zo ligt als op de eerste dag.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door moederslink »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 20:07
Nee maar ik lees dat heel veel mensen klachten hebben over matrassen. Of is dat alleen over matrassen bij Droom Idee?
Nee hoor, ook ik ben doodsbenauwd voor nieuwe matrassen, minstens 50 mensen hebben er op proef geslapen , ze kunnen zijn geretourneerd met vlekken en zo.
Altijd die kuilvorming ook nog , ze zijn of te hard of te zacht , iedere 10 jaar moeten die dingen vervangen worden, allemaal 5 x niks . :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door witte angora »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 19:48
Oh jee. Ik krijg vrijdag mijn bed met boxspring matrassen van Beter Bed. Moet ik me zorgen maken over de kwaliteit van de matrassen?
Waar moet ik op letten de komende tijd?
Over de kwaliteit van de matrassen kan ik niks zeggen. Waar je wel op moet letten is huisstofmijt en ander ongedierte. De matras dagelijks goed luchten, af en toe in de zon leggen, en goed schoonhouden, dan lukt het wel. Ongedierte wil je een beetje uit de buurt houden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door moederslink »

Jose2501 schreef:
19 aug 2020 22:11
Ik had nog geen bed. Ik slaap al 4 jaar op twee matrassen van Ikea op de grond. Maar met mijn nieuwe woonruimte wil ik ook eindelijk een goed bed. Heb veel rond gekeken en wat ik nu heb gekocht ben ik wel content. Ik ben niet zo moeilijk met slapen dus zal wel goed komen.
2 matrassen op elkaar of naast elkaar? :roll:
Als je niet zo moeilijk bent zal het slapen op de boxspring van Beter Bed zonder problemen gaan.
Liggen jouw 2 poezen ook op die matrassen?

Maf Kees
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2020 10:30

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door Maf Kees »

Garantie
Pocketvering Matras, 7 Zones, (BxLxH) 160 x 200 x 22 cm + Traagschuim / NASA / Memory

Uitstekende klantenservice & garantie regeling.
Een pak melk ruilen kost meer moeite...
Na 3 jaar probleemloos gebruik toch enige kuil vorming.
Ik heb een paar foto's gestuurd (volgens de richtlijnen op hun website) .
Binnen een uur kreeg ik bericht dat er de volgende dag een nieuw matras geleverd zou worden.

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door gosewijn »

En hoe zit het met salaris verhoging ?. :mrgreen:

SimonsD
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2021 13:11

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door SimonsD »

Hoi.

Na ruim 7 jaar zijn we toch op zoek naar en nieuwe matras. Ik zag op internet de matrassen van Droomidee. Nu ging ik ook tussen de oude facturen kijken, welke matras we nu hadden.
Hahaha, wat blijkt, we hebben de 7 zones pokketveren matras met nasa schuim, gekocht in oktober 2013.........
Eigenlijk waren we lange tijd tevreden over het matras. Ook absoluut geen kuilvorming.
Wat wel is, de veren beginnen we toch wel door te voelen nu. Op de zij liggen wordt na een tijdje vrij pijnlijk. Op de rug liggend voel je de veren.........
Dus tijd om ze eens een mail te sturen..........
Wordt vervolgd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door Moneyman »

SimonsD schreef:
19 jan 2021 13:19
Dus tijd om ze eens een mail te sturen..........
Tijd om een nieuw matras te kopen, zou ik eerder zeggen.

Of wil je een beroep doen op de 10 jaar garantie? Dat schrijf je namelijk niet. En dan moet je in ieder geval beargumenteren waarom er sprake is van een productiefout.

Sleepy dreamy
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2022 22:07

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door Sleepy dreamy »

Op 31 oktober 2021 een matras besteld bij Droom idee. Matras was niet leverbaar, maar werd op 26 november geleverd. Na een maand of twee lag het nog steeds niet lekker. Last van pijn in de onderrug en aan een kant had ik het gevoel uit bed te rollen. 100 Dagen proefslapen, dus niks aan de hand.Ander matras besteld bij een ander bedrijf en toen dit er was, het Droom idee matras eraf gehaald. Het leek wel berg en daal. Op sommige plekken kuilen en andere plekken bobbels.Toen een verzoek gedaan bij Droom idee om het matras te retourneren. Prompt kreeg ik het bericht dat mijn 100 dagen proefslapen verstreken was. Ze hadden gemakshalve de bestel datum als begin van mijn 100 dagen proefslapen genomen en niet de dag dat het geleverd was. Nouja, kan gebeuren, dacht ik toen nog. Heb ze daar op geattendeerd en daarom kon ik het matras toch retourneren. Afspraak gemaakt en nu begint het pas echt...De bezorger zou het matras tussen 19.50u en 21.25u komen ophalen. Om 22.00u was er nog steeds niemand geweest. Ik besloot op de tracking link te klikken waar die bezorger toch bleef. Toen kreeg ik de melding dat hij al geweest was om half 10 en dat ik niet thuis was. En of ik maar even 25 euro kon aftikken omdat ik niet thuis was ,anders zouden ze het matras niet ophalen. Ik ging hier natuurlijk niet mee accoord. Ik kreeg toen een mail dat de bezorger meerdere malen had aangebeld en me ook nog gebeld op mijn telefoonnummer. Hoe komt het dan dat ik niets gehoord heb??? Mijn deurbel gaat nogal zwaar en je moet hem best ver induwen voor hij gaat. Het kan dus zijn dat de bezorger hem niet ver genoeg heeft ingeduwd, maar is dat mijn schuld? En dat hij getelefoneerd heeft??? Is hij zowel incababel om op een deurbel in te drukken als om een telefoon te bedienen? Of liegt hij gewoon of is hij nooit geweest? En dat kost mij dan 25 euro! Droom idee bleef volhouden dat ik de 25 euro boete moest betalen, daarmee implicerende dat ik een leugenaar ben en ik daadwerkelijk niet thuis was. En bedankt he.. Als klap op de vuurpijl kreeg ik nog deze mail (adres onleesbaar gemaakt):

[email protected]
Mon 2/21/2022 7:46 AM

Beste Tom,



Bedankt voor je bericht.



Onderstaande betaling van €25,00 moet worden voldaan om het matras bij je te komen ophalen. Als adres hebben we de ********in ******* klopt dit? Wanneer ik op Google Maps kijk, dan is dit een winkelcentrum. Als dit het geval is dan moeten wij de openingstijden van het winkelcentrum weten, anders staan we voor een dichte deur.



Ik hoor graag van je!



Met een vriendelijke groet,

Ismay | Droomidee

E: [email protected]
W: www.droomidee.nl
T: 085 7600 742


logo Droomidee

Dit is echt hilarisch. Mijn straat grenst aan een winkelcentrum, maar ligt er niet in. Wat denken ze nou? Dat in de Albert Hein woon? Niet alleen zijn ze niet in staat om een bel in te drukken of een telefoonnummer te draaien, google maps gebruiken is voor deze charlatans ook al te moeilijk!! En dit dan als smoes gebruiken dat ze het matras niet kunnen ophalen.., omdat ik in de Albert Hein woon ..of in de bakker..of in de slager. Ze slapen blijkbaar zo beroerd op hun eigen matrassen , dat ze permanent IQ verlies hebben opgelopen. Hahahahahahaahahahahahah. Ze hebben me 300 euro door mijn neus geboord maar ik heb tenminste nog even kunnen lachen. Ik begrijp dat het bedrijf een prijsvechter is met kleine marges , maar om dan zo aan je geld te komen...Want volgens mij was dit alles een vooropgezet plan om maar vooral niet aan hun eigen voorwaarden te voldoen. Wat een nachtmerrie!!!

leonie.carree
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 sep 2017 10:00
Contacteer:

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door leonie.carree »

Nooit en nooit meer droomidee,
Na een paar jaar en paar matrassen verder weer nog steeds een compleet doorgezakt matras binnen 1,5 jaar.
Nu had ik zonder vragen de toekenning gekregen om het aan koopbedrag terug te krijgen !
Ik was zelf perplex.
Op verzoek van droomidee overal positieve reviews schrijven, jawel...
Daar komt het ...
Ik zie niets verschijnen of hoor niets !
Nu moet ik al dagen bewijzen aanvoeren dat ik het matras heb besteld en dat ik omgeruild heb .
Order is ook bij hen gevonden.
Meerdere medewerkers zijn al dagen aan het verzinnen hoe ze hier onderuit kunnen komen, je kan t zo gek niet bedenken.
Eigenaar is niet te spreken, medewerker is vreselijk klantonvriendelijk.
Het komt er op neer dat ze een fout gemaakt hebben zonder juiste uitleg.
Zonder bericht !
Dank

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Matras Droomidee

Ongelezen bericht door crazyme »

Wazig verhaal.

Wanneer u op deze manier en toon communiceert met de winkel snap ik dat u niet verder komt.

Plaats reactie