Matt Sleeps: echt niet bestellen!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ninamaby
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2022 16:49

Matt Sleeps: echt niet bestellen!

Ongelezen bericht door Ninamaby »

Ik ben ontzettend ontevreden over de service van Matt Sleeps. Ik schrijf niet zo snel negatieve reviews, maar helaas geeft Matt Sleeps je geen andere mogelijkheid. Het leek me dan ook goed om potentiële kopers te waarschuwen voor dit bedrijf en de wijze waarop met consumenten wordt omgegaan.

Het begon met het plaatsen van de bestelling van een matras. Je kon op de website kiezen voor een bezorgdatum. Dit leek mij, gelet op mijn verhuizing, handig. Ik heb toen gekozen voor een bezorgdag eind juli. Aangezien eind juli naderde en ik nog steeds geen bericht had ontvangen van Matt Sleeps, heb ik er maar even achteraan gemaild. Wat bleek? Je kon helemaal geen bezorgdag kiezen, je kon enkel een verzenddag kiezen. Vanaf die dag zou het nog 4 tot 8 werkdagen duren voor de bestelling ook daadwerkelijk bij je werd bezorgd. Ontzettend onduidelijk en onlogisch dus, maar gelukkig kwam ik hier zelf op tijd achter en heb ik de verzenddag naar voren gehaald.

Vervolgens hoorden wij weer niets van Matt Sleeps, ook niet nadat de 8 werkdagen waren gepasseerd. Enkel een link van de vervoerder (GLS), waar niet uit bleek wanneer het matras zou worden bezorgd. Ondertussen was ik allang verhuisd en moest ik noodgedwongen op een luchtbed slapen. Ik heb wederom contact opgenomen met Matt Sleeps. Na meerdere telefoontjes en e-mails, heeft Matt Sleeps (met de nodige pijn en moeite) kunnen achterhalen dat de vervoerder al bij ons was langs geweest maar wij niet thuis waren. Ik heb hier geen bericht of briefje over ontvangen. Matt Sleeps schoof het wederom van zich af: dit zou een manco van de vervoerder zijn. Er zou een nieuw bezorgmoment ingepland worden.

Vanaf dat moment heb ik tientallen keren (!) gemaild en gebeld met Matt Sleeps. Beloofde bezorgdata werden niet nagekomen (waardoor wij voor niets thuisbleven), bezorgdata werden gewijzigd zonder dit met ons af te stemmen, Matt Sleeps kon niet vertellen wanneer het dan wel zou worden bezorgd, Matt Sleeps kon geen contact krijgen met de vervoerder en kon ons daardoor eigenlijk niets vertellen, er was sprake van miscommunicatie tussen het distributiecentrum van Matt Sleeps en de vervoerder, het matras werd zonder ons medeweten teruggestuurd naar Matt Sleeps, etc. etc. etc. Echt drama.

Ondertussen heeft Matt Sleeps geen enkele keer de verantwoordelijkheid genomen. Bij ieder contact geeft Matt Sleeps aan dat het niet hun fout is, maar die van de vervoerder. En dat ze daarom ook geen compensatie kunnen bieden voor het feit dat ik nog steeds geen matras heb en op een luchtbed slaap. Complete arrogantie. Matt Sleeps heeft vervolgens nog een nieuwe vervoerder ingeschakeld, maar ook daar gaat alles mis.

Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen matras, terwijl ik 26 juli 2022 had gekozen als bezorgdatum (maand eerder). Ik heb besloten de bestelling te annuleren. Ik wil iedereen dan ook waarschuwen voor Matt Sleeps. Het klinkt allemaal heel mooi, ze hebben een mooie website, en de prijs is scherp. Maar het is het niet waard. De service is ontzettend slecht en er worden geen concrete oplossingen geboden. Ook wordt er geen verantwoordelijkheid genomen.

Conclusie: bestel hier niet je matras! Je bent beter af bij ieder ander bedrijf.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Matt Sleeps: echt niet bestellen!

Ongelezen bericht door Jablan »

Check Matt Sleeps
Geen dropshipper, showroom in Amsterdam, bedrijfsgegevens onder algemene voorwaarden.

Vlinder61
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2022 22:24

Re: Matt Sleeps: echt niet bestellen!

Ongelezen bericht door Vlinder61 »

Sinds een aantal jaar in het bezit van deze matras, levering naar volle tevredenheid en kwaliteit is prima :roll:

Matt Sleeps
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2023 13:22

Re: Matt Sleeps: echt niet bestellen!

Ongelezen bericht door Matt Sleeps »

Beste Ninamaby,

We willen hier graag nog even op reageren. Dit hebben we ook al per e-mail gedaan.

De bestelling is inderdaad niet helemaal vlekkeloos, dat vinden we natuurlijk erg vervelend.
We staan juist bekend om onze goede service en is het dan ook jammer dat je dat niet hebt kunnen ervaren.

Mbt bezorgdatum, je geeft aan dat je dit erg onlogisch vind. We kregen vaak de vraag dat sommige klanten een product willen bestellen maar bijvoorbeeld vanwege vakantie het niet voor een bepaalde datum wil ontvangen. In dat geval kunnen ze een vanaf datum instellen.
We geven dit naar ons inziens zeer duidelijk aan.

Mbt bezorging, helaas kunnen niet alle matrassen met pakketpost (PostNL) mee.
Vanaf 160x210 of groter gaat dit via een koeriersdienst (boven de 31kg).
We werkte voor deze pakketten normaal met BMD, door een faillissement van deze partij hebben we tijdelijk met GLS moeten werken voor de grote pakketten, zij werken alleen niet met track&trace. Gelukkig heeft BMD een doorstart gemaakt en werken we weer met een track&trace.

Het Matt team heeft er echt alles aan gedaan om het matras bij je te krijgen en op een gegeven moment hebben we ook nog een externe koerier ingeschakeld. Omdat we het vervelend vonden het hoe is gelopen is er ook een €50 voucher bon aangeboden omdat we vervelend vinden hoe het is gelopen.

We zien dat je het matras uiteindelijk niet hebt geannuleerd en niet terug gestuurd.
Je hebt ook aangegeven blij te zijn met het matras. Mocht je in de toekomst met je voucher het weer proberen hoop ik dat je de service kan ervaren waar we juist bekend om staan.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Matt Sleeps: echt niet bestellen!

Ongelezen bericht door gosewijn »

Misschien zie ik het verkeerd ,dit topic is een jaar oud . Wel een snelle reaktie :roll:

Morgan le Fay
Berichten: 511
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Matt Sleeps: echt niet bestellen!

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Maar het kan geen kwaad om eens de andere kant van het verhaal te lezen.
Pakketpost?

Plaats reactie