LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubel Outlet XL Venlo

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door crazyme »

Hypo63 schreef:
27 nov 2018 15:45
crazyme schreef:
26 sep 2017 23:46
Waarom heeft u het recht om uw koopovereenkomst te ontbinden ?

En waarom zou u dat willen doen? U koopt een bed en 6 dagen later denkt u plotseling : ach, mijn kind heeft toch eigenlijk geen bed nodig ? En dan de politie, een incassobureau, een analyse van de inschrijvingen bij de kamer van koophandel en als toetje de naam van de eigenaresse en tussen de regels door het vermoeden dat er wordt gefraudeerd.

Iets zegt mij dat dit niet in verhouding staat tot het kopen van een bedje en een aanbetaling van 205 euro.

Eigenlijk geloof ik er geen snars van.
Er is terecht vermoeden van fraude. Als zelfs een curator overweegt aangifte te doen bij het Landelijk Meldpunt faillissementsfraude van het O.M. dan is er toch wel iets aan de hand met de bestuurder van de BV. Soms hebben consumenten wel gelijk en bedrijven niet. Zie: https://www.abenslag.nl/site/assets/fil ... i_2018.pdf
Je hebt gelijk. Het verslag van de curator is inderdaad verhelderend. Foute boel.

witte angora
Berichten: 30768
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is opvallend dat het faillissement aangevraagd is door twee klanten die hun spullen niet geleverd kregen. Als Bruintje dat al niet kan trekken, is er wel heel weinig geld in kas.

Saar1957
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2018 22:06

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Saar1957 »

deze zaak met mandy is tot tevredenheid opgelost :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Meubel Outlet XL Venlo

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Outlet betekende rest handel en meestal kun je gewoon het beste niets aanbetalen en volledige bedrag bij foutloze aflevering....

Als ze weigeren blijven ze met deze meubels zitten, maar dat is niet ons probleem.
Outlet = ook outlet garantie en voorwaarden meestal.

Gesloten