Meubeloutlet maakt doorstart als Meubelgigant en geeft geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
witte angora

Re: Meubeloutlet maakt doorstart als Meubelgigant en geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door witte angora » 07 dec 2018 18:46

Jolan jolan schreef:
07 dec 2018 18:39
https://www.rechtspraak.nl/Organisatie- ... raude.aspx

Dit maakt alles duidelijk met wat voor types je te maken krijgt!!
Ze hebben dus niets geleerd van een eerdere veroordeling. Jammer.

Jolan jolan

Ongelezen bericht door Jolan jolan » 07 dec 2018 19:48

witte angora schreef:
07 dec 2018 18:46
Jolan jolan schreef:
07 dec 2018 18:39
https://www.rechtspraak.nl/Organisatie- ... raude.aspx

Dit maakt alles duidelijk met wat voor types je te maken krijgt!!
Ze hebben dus niets geleerd van een eerdere veroordeling. Jammer.

Dit soort heeft schijt en je ziet dat al aan hun eigen reacties op klachten.. als je al 2x eerder bent veroordeeld zou je toch denken dat je nu je klanten toch wel beter behandeld... ik zou het geld van hardwerkende mensen niet eens willen zo... om van te kotsen wat zij doen en dan zie je op klachtenkompas weer een of andere drol zeggen dat je 2 kanten van het verhaal moet kennen Terwijl diegene ook enkel maar hun leugens kent ... #KOTS

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 07 dec 2018 20:25

Vooral veel aandacht geven aan dit soort zaken en hopen dat het rechtssysteem nu eindelijk eens iets gaat doen aan dit soort praktijken.

P.Caris

Ongelezen bericht door P.Caris » 07 dec 2018 20:30

Ik zag de reactie staan op Klantenkompas Jolan Jolan.
Die komt ongetwijfeld weer uit de eigen gelederen, ik heb ook een vermoeden van wie. Uiteraard is het niet gepast om de naam van mijn vermoeden te noemen, maar laten we zo zeggen.......het is niet bepaald een erg slim persoon.
Deze schermt met een bouwkundig rapport, we hebben het gelezen..... 1,5 pagina gedicteerde onzin, want welke bouwkundige heeft het over Schranken van meubels? Ze gebruiken een norm die voor nieuwbouw geldt en dus ook niet relevant is.
Voorts hebben de proleten een akkoord van bevindingen over de staat van het pand getekend en na diverse inspecties met de makelaar aangegeven dat er geen gebreken waren. (De brief hierover van de makelaar is ook ingebracht in het door mij gevoerde kort geding op 21 -11 jl.)
In het vonnis maakt de rechter gehakt van hun tegen argumenten.
Voorts hebben ze dan ook nog eens de pech dat ik twee bouwkundigen en een architect in de familie heb.
Verder kregen de proleten 2 jaar lang een huurkorting van € 200,- per maand en voor de volgende 2 jaar een korting van € 100,- per maand omdat ze aangaven een sectionaalpoort te gaan plaatsen aan de achterzijde van het pand als tegemoetkoming (totaal dus € 7200,- voor een sectionaalpoort die duur geschat € 2500,- kost).
Verder reppen de proleten en deze zogenaamde “bezorgde burger op Klachtenkompas) er met geen woord over dat ze de opbrengst van de zonnepanelen op het compleet opnieuw gelegde en geïsoleerde dak in 2017 (kostprijs ruim € 36.000,-) lekker iedere maand in mindering op hun energieverbruik hebben.
Ik kan alles onderbouwen, aantonen etc. etc. en hoef me niet te hullen in leugens en blablablabla verhalen en heb ook geen anderen nodig die mij publiekelijk mooier af zouden moeten schilderen dan ik in werkelijkheid ben.
Wanneer je het vonnis leest van het plebs, weet je genoeg wat het voor volk is.
Laatst gewijzigd door P.Caris op 07 dec 2018 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 07 dec 2018 20:34

Is U P Caris soms de verhuurder?

P.Caris

Ongelezen bericht door P.Caris » 07 dec 2018 20:36

Ja, komkommertijd

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 07 dec 2018 22:10

Het duurt lang voor het kwartje bij komkommer opgezogen is.

P.Caris

Ongelezen bericht door P.Caris » 08 dec 2018 16:38

Geweldig, deze proleten laten op Klachtenkompas weten aan “bezorgde burger” in een bodemprocedure € 50.000,- te gaan vorderen.
Een kruiwagen schiet zelfs in de lach van dergelijke uitspraken, maar wederom schenden ze mijn privacy door mijn naam daar neer te kalken.
Ik verheug me op de dagvaarding voor deze bodemprocedure, maar of deze ooit op mijn deurmat valt betwijfel ik ten zeerste.
Helaas voor de proleten zal ook een bodemrechter, zoals ook de rechter in kort geding al in zijn vonnis schreef, hetzelfde oordelen als deze.
Maar nogmaals ............ wij komen zwaar bewapend en geladen met zoveel bewijs tegen deze proleten dat hun grote mond van verbazing niet open maar zelfs “dicht zal vallen”.
Een voorbeeld kunnen we allen al lezen in het vonnis tegen deze lieden in onderstaande link van de rechtbank Oost Brabant:
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... :2016:2939

P.Caris

Ongelezen bericht door P.Caris » 08 dec 2018 21:49

Aan “bezorgde burger” die schijnbaar alleen het lef heeft om op Klachtenkompas te dreigen in mijn richting:
“Wanneer je ook maar enig lef in je lijf hebt zet je je naam neer, spreek je me op dit forum aan en last but not least wanneer je in Tongerlo zou wonen schreef je Kinrooi op de juiste manier en niet als Kinrooij.
Voorts zou ik me als “bezorgde burger” zorgen maken dat dergelijke figuren het meer dan eens voor elkaar gekregen hebben om een hoop financiële ellende te veroorzaken bij veel mensen alsook eens wat uitspraken van rechters, curatoren uit faillissementen, veroordelingen en aangiftes te lezen die betrekking hebben op deze lieden.
Schaaf verder je kennis van het Nederlands schrijven eens bij en begin zinnen met een hoofdletter. Namen schrijven doe je ook met een hoofdletter. Zinnen niet zo lang maken en er wordt ook niet doorgerateld zonder punten en komma’s, dan is het zinsverband nl. weg.
Voor de vervolgcursus schrijven moet ik u helaas wel kosten in rekening brengen in de toekomst, ook ik moet nl. kunnen leven, aan mijn betalingsverplichtingen voldoen en eten. Met zulke huurders en een handicap is dat allemaal verdomd lastig.

@ jolan jolan: zou je met mij contact op willen nemen zodat we gegevens kunnen uitwisselen om onze zaken nog beter hard te maken voor Politie en Justitie?

Jolan jolan

Ongelezen bericht door Jolan jolan » 09 dec 2018 10:11

P.Caris schreef:
07 dec 2018 20:30
Ik zag de reactie staan op Klantenkompas Jolan Jolan.
Die komt ongetwijfeld weer uit de eigen gelederen, ik heb ook een vermoeden van wie. Uiteraard is het niet gepast om de naam van mijn vermoeden te noemen, maar laten we zo zeggen.......het is niet bepaald een erg slim persoon.
Deze schermt met een bouwkundig rapport, we hebben het gelezen..... 1,5 pagina gedicteerde onzin, want welke bouwkundige heeft het over Schranken van meubels? Ze gebruiken een norm die voor nieuwbouw geldt en dus ook niet relevant is.
Voorts hebben de proleten een akkoord van bevindingen over de staat van het pand getekend en na diverse inspecties met de makelaar aangegeven dat er geen gebreken waren. (De brief hierover van de makelaar is ook ingebracht in het door mij gevoerde kort geding op 21 -11 jl.)
In het vonnis maakt de rechter gehakt van hun tegen argumenten.
Voorts hebben ze dan ook nog eens de pech dat ik twee bouwkundigen en een architect in de familie heb.
Verder kregen de proleten 2 jaar lang een huurkorting van € 200,- per maand en voor de volgende 2 jaar een korting van € 100,- per maand omdat ze aangaven een sectionaalpoort te gaan plaatsen aan de achterzijde van het pand als tegemoetkoming (totaal dus € 7200,- voor een sectionaalpoort die duur geschat € 2500,- kost).
Verder reppen de proleten en deze zogenaamde “bezorgde burger op Klachtenkompas) er met geen woord over dat ze de opbrengst van de zonnepanelen op het compleet opnieuw gelegde en geïsoleerde dak in 2017 (kostprijs ruim € 36.000,-) lekker iedere maand in mindering op hun energieverbruik hebben.
Ik kan alles onderbouwen, aantonen etc. etc. en hoef me niet te hullen in leugens en blablablabla verhalen en heb ook geen anderen nodig die mij publiekelijk mooier af zouden moeten schilderen dan ik in werkelijkheid ben.
Wanneer je het vonnis leest van het plebs, weet je genoeg wat het voor volk is.

U hoeft tegenover niemand uitleg te geven want we weten inmiddels allemaal hoe deze tokkies zijn. Dreigen, intimideren en liegen is het enige wat ze kunnen.. een rechter veroordeeld niet zomaar, net als in mijn zaak... ze zijn veroordeeld en ook onze rechter maakte gehakt van ze. Ze hebben ook hier weer zitten liegen of dat het gedrukt stond... eerst zou ik een custom made bed hebben besteld (wat natuurlijk onzin is want iedereen kon dat bed bestellen via hun webwinkel) en vervolgens zou ik volgens deze leugenaars niet binnen 14 dagen hebben herroepen... DIKKE onzin en dat zag de rechter ook waardoor ze veroordeeld zijn om mij mijn aanbetaling plus kosten terug moeten betalen... tot op heden hebben ze nog maar 50 euro overgeboekt naar de deurwaarder en meer niet... intussen lopen ze overal te schreeuwen dat het opgelost is hahaha ik heb nog niet 1 cent op mijn bankrekening gekregen dus er is niks opgelost...

Ik las wel bij klachtenkompas dat die "bezorgde burger" u bedreigd, ik heb er een screenshot van gemaakt en adviseer u dat ook te doen zodat u altijd aangifte kunt doen tegen dit soort !!!! Ik ga de rechtbank nog maar eens aanschrijven binnenkort want de curator zal ook aangifte hebben gedaan inmiddels dus kunnen ze alles op 1 hoop meenemen in de veroordeling.

Ze kunnen hier gewoon niet mee weg komen en tot ik mijn geld heb, ga ik door... ik ben niet te intimideren helaas voor hun!!! Ook zij treffen ooit de verkeerde dus let the games begin !!

Jolan jolan

Ongelezen bericht door Jolan jolan » 09 dec 2018 10:24

P.Caris schreef:
08 dec 2018 21:49
Aan “bezorgde burger” die schijnbaar alleen het lef heeft om op Klachtenkompas te dreigen in mijn richting:
“Wanneer je ook maar enig lef in je lijf hebt zet je je naam neer, spreek je me op dit forum aan en last but not least wanneer je in Tongerlo zou wonen schreef je Kinrooi op de juiste manier en niet als Kinrooij.
Voorts zou ik me als “bezorgde burger” zorgen maken dat dergelijke figuren het meer dan eens voor elkaar gekregen hebben om een hoop financiële ellende te veroorzaken bij veel mensen alsook eens wat uitspraken van rechters, curatoren uit faillissementen, veroordelingen en aangiftes te lezen die betrekking hebben op deze lieden.
Schaaf verder je kennis van het Nederlands schrijven eens bij en begin zinnen met een hoofdletter. Namen schrijven doe je ook met een hoofdletter. Zinnen niet zo lang maken en er wordt ook niet doorgerateld zonder punten en komma’s, dan is het zinsverband nl. weg.
Voor de vervolgcursus schrijven moet ik u helaas wel kosten in rekening brengen in de toekomst, ook ik moet nl. kunnen leven, aan mijn betalingsverplichtingen voldoen en eten. Met zulke huurders en een handicap is dat allemaal verdomd lastig.

@ jolan jolan: zou je met mij contact op willen nemen zodat we gegevens kunnen uitwisselen om onze zaken nog beter hard te maken voor Politie en Justitie?
Ik lees het nu pas en heb geprobeerd een pb te sturen. Op een of andere manier lukte dat niet dus als ik je e-mail adres ofzo krijg zal ik je een bericht sturen en kunnen we vandeweek even bellen. Krachten bundelen is een perfect idee !!!!

P.Caris

Ongelezen bericht door P.Caris » 09 dec 2018 10:29

@jolan jolan, lees even mijn verzoek aan jou gericht in mijn laatste bericht a.u.b.?
Mijn mailadres is: [email protected]
Misschien kunnen we, wanneer we krachten gaan bundelen, ook nog aangifte gaan doen van oplichting.
Overigens had de mannelijke helft van dit criminele stel enige tijd geleden het lef om met nog een persoon hier op mijn prive adres mijn echtgenote te bedreigen terwijl ik niet thuis was. Hele kerels, die lafaards,om een vrouw of een invalide (die ik zelf helaas ben) te bedreigen.
Uiteraard is hiervan aangifte gedaan in zowel mijn woonland België alsook in Nederland.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 09 dec 2018 10:45

Jolan jolan schreef:
09 dec 2018 10:11
Ze kunnen hier gewoon niet mee weg komen
Toch komen slachtoffers regelmatig van een koude kermis thuis, vergis je daar niet in. 'Kale' kikkers enzovoorts.

Het feit dat je bepaalde rechten hebt, en dat die ook zijn toegekend, betekent nog niet per definitie dat je je recht ook krijgt. Blijf strijden, maar realiseer je wel dat het nog geen gelopen zaak is, en dat je nog maar moet afwachten wat het uiteindelijke resultaat zal zijn.

P.Caris

Ongelezen bericht door P.Caris » 09 dec 2018 10:58

@ witte angora, krijgen doe je je recht wel.......of het te halen valt is een andere zaak.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 09 dec 2018 11:01

Inderdaad. Een vonnis halen is niet zo moeilijk, je geld krijgen wel. Zeker bij dit soort lui.

Jolan jolan

Ongelezen bericht door Jolan jolan » 09 dec 2018 11:22

P.Caris schreef:
09 dec 2018 10:29
@jolan jolan, lees even mijn verzoek aan jou gericht in mijn laatste bericht a.u.b.?
Mijn mailadres is: [email protected]
Misschien kunnen we, wanneer we krachten gaan bundelen, ook nog aangifte gaan doen van oplichting.
Overigens had de mannelijke helft van dit criminele stel enige tijd geleden het lef om met nog een persoon hier op mijn prive adres mijn echtgenote te bedreigen terwijl ik niet thuis was. Hele kerels, die lafaards,om een vrouw of een invalide (die ik zelf helaas ben) te bedreigen.
Uiteraard is hiervan aangifte gedaan in zowel mijn woonland België alsook in Nederland.
Te gek voor woorden.. ik ken nog iemand die ze bedreigen.. ze gaan echt te ver... ze snappen ook niet dat recensies in het leven zijn geroepen om je "mening" te geven en om andere mensen te laten weten of het betrouwbaar is of niet... ze hebben totaal geen kaas gegeten van de wetgeving... ze chanteren en bedreigen er maar op los waarvan zij blijkbaar denken dat dat normaal is... het zijn een stel zwakzinnigen als ze denken overal maar mee weg te kunnen komen.

Ik ga je een mail sturen en dan bespreken we even hoe dit aan te pakken.

Jolan jolan

Ongelezen bericht door Jolan jolan » 09 dec 2018 11:38

witte angora schreef:
09 dec 2018 10:45
Jolan jolan schreef:
09 dec 2018 10:11
Ze kunnen hier gewoon niet mee weg komen
Toch komen slachtoffers regelmatig van een koude kermis thuis, vergis je daar niet in. 'Kale' kikkers enzovoorts.

Het feit dat je bepaalde rechten hebt, en dat die ook zijn toegekend, betekent nog niet per definitie dat je je recht ook krijgt. Blijf strijden, maar realiseer je wel dat het nog geen gelopen zaak is, en dat je nog maar moet afwachten wat het uiteindelijke resultaat zal zijn.
Helemaal met je eens.. daarom is het zo belangrijk om hier niet mee te stoppen want alles wat ze bij mensen kunnen aftroggelen gaat weer in eigen zakken en die mensen staan weer met lege handen... het ging bij mij in eerste instantie om 205 euro... hiervoor is niet 1 advocaat in te zetten want daar isnhet bedrag te laag voor... daarom heb ik zelf een incassobureau en deurwaarder ingezet en betaald... uiteraard wil ik mijn geld terug want ik heb geen geldboom, maar ik kon het er gewoon niet bij laten zitten (principieel) omdat ze dit veel vaker hebben gedaan en nog steeds doen. Ik heb er feitelijk meer geld in gestoken dan ik aanvankelijk aanbetaald heb... maar recht is recht en krom is krom... daarom bijt ik me er ook zo in vast. Wat zij doen KAN gewoon niet!!!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 09 dec 2018 12:22

Jolan jolan schreef:
09 dec 2018 11:22
ze hebben totaal geen kaas gegeten van de wetgeving...
Was het maar waar... ze hebben zoveel kaas gegeten van wetgeving dat ze precies de mazen van de wet kennen.

P.Caris

Ongelezen bericht door P.Caris » 09 dec 2018 12:51

@ Moneyman:
Ik wijt het meer aan gebrek aan daad- en mankracht bij Justitie dan aan de kennis van de wetgeving bij deze proleten. Ze zijn nog niet eens in staat om foutloos Nederlands, en om in fatsoenlijke A.B.N. zinnen te schrijven met gebruik van hoofdletters, leestekens, interpuncties alsook een juist gebruik van spelling en grammatica.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 09 dec 2018 12:53

P.Caris schreef:
09 dec 2018 12:51
@ Moneyman:
Ik wijt het meer aan gebrek aan daad- en mankracht bij Justitie dan aan de kennis van de wetgeving bij deze proleten. Ze zijn nog niet eens in staat om foutloos Nederlands, en om in fatsoenlijke A.B.N. zinnen te schrijven met gebruik van hoofdletters, leestekens, interpuncties alsook een juist gebruik van spelling en grammatica.
Geloof me, dat zegt niets. En ik heb nogal wat ervaring. Geen woord fatsoenlijk op papier krijgen betekent niet dat je niet exáct weet hoe je de dans moet ontspringen.

Plaats reactie