LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
JurreI
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2020 17:25

Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op

Ongelezen bericht door JurreI »

Op 30 september heb ik 4 jaloezieën besteld bij de GAMMA.

Aangezien mijn ramen van maat verschillen, heb ik gebruik gemaakt van de inkortservice van de GAMMA.

Tijdens het bestelproces van de 4 ingekorte jaloezieën kreeg ik bij iedere jaloezie een foto te zien van het product. Ieder product beschikte over 2 lamelbanden. Zie de afbeeldingen ter bewijs.
Echter betreft de levering 3x een jaloezie met 3 lamelbanden en 1x een jaloezie met 2 lamelbanden waardoor er een gek gezicht ontstaat in de woonkamer en dit wijkt dit af van mijn bestelling.

GAMMA bevestigd meerdere malen telefonisch dat ik/de consument niet kan weten dat de bestelde producten afwijken van de geleverde producten. Ondanks dat ik kan aantonen dat GAMMA niet mijn bestelde product levert, iets wat GAMMA ook niet ontkent en ik op meerdere manieren kan bewijzen. Willen zij dit niet kosteloos oplossen en bieden zij mij slechts een korting aan op het moment dat ik opnieuw mijn product bestel.

Iemand anders een slechte ervaring met GAMMA en tips hoe ik alsnog netjes kosteloos mijn bestelde producten geleverd krijg?
Bijlagen
Afbeelding bestelde producten.pdf
(237.08 KiB) 354 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik begrijp dat u dat niet mooi vind, maar er staat wel bij uw bestelling dat de afbeelding een indicatie is.
Daar kan natuurlijk bij het uiteindelijke product van af geweken worden.

16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op

Ongelezen bericht door 16again »

Is er een verklaring gegeven, waarom er een 3 lamelbanden heeft?
Iets als "vanaf 190 cm breedte worden ze met 3 geleverd"

Met inkorten krijg je er niet zomaar een band bij.
Kun je nog ergens productie datum achterhalen op sticker. Mogelijk is een van een oudere serie

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op

Ongelezen bericht door Lowieze »

16again schreef:
02 dec 2020 13:02
Is er een verklaring gegeven, waarom er een 3 lamelbanden heeft?
Iets als "vanaf 190 cm breedte worden ze met 3 geleverd"

Met inkorten krijg je er niet zomaar een band bij.
Kun je nog ergens productie datum achterhalen op sticker. Mogelijk is een van een oudere serie
Er zijn er 3 met 3 banden geleverd en eentje met 2 banden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op

Ongelezen bericht door crazyme »

JurreI schreef:
01 dec 2020 17:38
Tijdens het bestelproces van de 4 ingekorte jaloezieën kreeg ik bij iedere jaloezie een foto te zien van het product. Ieder product beschikte over 2 lamelbanden. Zie de afbeeldingen ter bewijs.
Er staat toch heel duidelijk bij dat de afbeelding een indicatie is. Jouw product wordt op maat gemaakt aan de hand van de door jou ingevoerde gegevens. En eerlijk gezegd : het is ook niet logisch om te verwachten dat online een afbeelding wordt gerenderd waar het product precies overeenkomt (kleur, maat, aantal lamellen, aantal banden, lamelbreedte enz enz)

Jouw maten :

79,8 breed
107,5 breed
80,5 breed
107,1 breed

Laat mij raden : 79,8 breed is voorzien van 2 banden ?

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Gamma levert een verkeerd product en lost het niet netjes op

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zie ik het goed dat er twee zijn van 107 cm breed en twee van (ongeveer) 80 cm? Dan neem ik aan dat die van 107 cm in de verschillende uitvoeringen is geleverd, met twee resp. drie ophangbanden. Dan vind ik dat Gamma zich niet kan verschuilen achter de smoes dat het geleverde product iets kan afwijken van de bestelling. Dezelfde breedte zou toch op dezelfde wijze uitgevoerd moeten worden.

Gesloten