Meubelhoek Zeist

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
logistiek1
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 aug 2004 22:25

Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door logistiek1 »

Beste mensen,

Bankstel gekocht bij Meubelhoek te Zeist.
vanaf begin problemen poten ingescheurd na 3 maanden eindelijk vervangen. vervolgens leer slap van stoelen.
vervolgens de kussen slap nieuwe ontvangen na 3 maanden. na 2 dagen kussen een en al plooi ( oude kussen waren nog beter ) en nu verf verbleekt en onderlaag verf is toonbaar.

leverancier geeft niet thuis dus mensen loop meubelhoek even voorbij en koop bij een betrouwbare partij

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Gelukkig dat u wel geluisterd hebt naar de andere klachten die te vinden zijn over Meubelhoek Zeist. Vooral hun trage en verkeerde leveringen en de kwaliteit leer die nog wel eens discutabel is.
O nee, u heeft niet vooraf gekeken bij welke winkel u ging kopen. Wat wilt u dan met deze waarschuwing bereiken? Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen hier die zegt blij te zijn met de waarschuwing en ergens anders gaat kopen. Zo lang mensen pas achteraf gaan googelen is het waarschuwen tegen dovemansoren.

soraya1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2018 14:02

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door soraya1969 »

hallo ook ik ben slachtoffer van meubelhoek zeist
bank gekocht van 3000 euro en tafel van 1000
tafel was al kapot geleverd en ben er echt een jaar mee bezig geweest om een andere te krijgen
ze brengen die in het donker heel slim volgende dag kwamen we erachter dat er een flauwe deuk in detafel zat
maar de moed zakte me in de schoenen om nog weer contact te hebben met e.nu anderhalf jaar na aankoop is er 1 kussen in de bank die begint te scheuren .ze zeiden doodleuk ,geen garantie en dat na eerst 100 x gebeld sms en mail ze reageren nergens op .toen ik ging dreigen met advocaat belde hij me op pffffffff moe van wie nog meer ellende gehad met meubelhoek en hoe bestaat het dat deze mensen nooit zijn aangeklaagt voor oplichting het leer wat ons is beloofd is gewoon nep.HELP WAT NU

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door crazyme »

soraya1969 schreef:
ze brengen die in het donker heel slim volgende dag kwamen we erachter dat er een flauwe deuk in detafel zat
Opvallend. U moest het licht uit doen bij aflevering ?

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door Mark1992 »

soraya1969 schreef:hoe bestaat het dat deze mensen nooit zijn aangeklaagt voor oplichting
Waarschijnlijk omdat klanten, zoals u, die stap niet nemen? Er zijn geen random mensen die bedrijven "ineens'' gaan aanklagen. Dat zou toch echt moeten gebeuren door (oud)klanten zelf.

NietGeklopt
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 apr 2018 22:37

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door NietGeklopt »

Dag logistiek1 en soraya1969, Het is niet iedereen zijn/haar hobby op internet te hangen en berichten te sturen. U heeft de stap gedaan een topic of bericht te plaatsen, waarvan u het de moeite waard vond deze te delen, dat verdient applaus. soraya1969 misschien kunt u bij ConsuWijzer of bij de Consumentenbond kijken. Succes verder.

ktaleb69
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2009 11:42

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door ktaleb69 »

Ik heb in mei 2017 Meubelhoek Zeist bezocht en meubels gekocht ( 2 banken, dressoir, Tv meubel met 2 kasten, Salon Tafel, eettafel en 6 stoelen voor een totaal bedrag van 6000 euro, de meubels zouden gemaakt worden zoals het wat willen (laden indeling en hoogte van de kasten en tafels), de meubels zouden tussen sep en okt afgeleverd moeten worden, nou de meubels zijn in december pas geleverd, 2 maanden later dus! dressoir was helemaal anders gemaakt dan wij besteld en afgesproken hadden de pootjes van de kasten zijn op zeer verschillende hoogtes zijn gemaakt, en GEEN stoelen bij het eettafel! Die man zei dat we hebben geen stoelen besteld en dat staat niet op de bon!!!! Ik weet zeker 100% wat afgesproken was met die man ik ga toch niet een compleet set meubels bestellen zonder stoelen?!! op de handgeschreven bon was niet duidelijk alles wat we besteld hadden! het was mondeling afgesproken en toen die man heeft het tijdens onze aanwezigheid bij hun in de winkel telefonisch onze het opdracht doorgegeven aan degene die de meubels maakt (in engels taal gesproken) dus ik moest extra/dubbel betalen voor de stoel!! de stoelen waren na er lang wachten afgeleverd maar dan beschadigd en scheef en verkeerd gemaakt, maanden lang geprobeerd die man te bereiken, de stoelen te vervangen en de juist pootjes te laten plaatsen onder de tafels zonder succes! 5 maanden geleden was het ons gelukt om de beschadigde stoelen te wisselen, meegenomen naar huis! thuis de stoelen naast elkaar gezet en blijkt dat iedere 2 stoelen hebben een andere maat en vorm, de ene rugleuning is ovaal en graat de andere is rond en kleiner, pootjes zijn schuin en lijken niet op elkaar! weer geprobeerd met die man contact op te nemen over de stoelen en de pootjes zonder resultaat! iedere keer een andere verhaal en meer leugens en iets beloven en nooit na gekomen! dus we zijn nu 1,5 jaar verder en het probleem nog niet opgelost! ik moest erg vaak vanuit Roermond naar Zeist rijden om die man te kunnen pakken of de stoelen te wisselen zonder resultaat!!!! MESEN NIET IN ZEE GAAN MET MEUBELSHOEK ZEIST!!!!!!! ze zijn gewoon oplichters en leugenaar en verkopen rotzooi aan en komen hun afspraken niet na!!!!

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door BL2 »

Dus je woont in Roermond en je gaat winkelen in Zeist ?
België en Duitsland zijn ruim dichterbij.......

Dus je betaald een fors bedrag zonder factuur waarop staat wat er precies geleverd wordt. Dat is natuurlijk vragen om problemen.

Maar Meubelhoek Zeist moet natuurlijk de bestelde goederen leveren, tyd voor een rechtzaak.

Sanderanita
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2020 13:03

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door Sanderanita »

Ik heb ook problemen met meubelhoek.
Wie weet het email adres vañ meubelhoek

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door crazyme »

Sanderanita schreef:
09 jan 2020 13:06
Ik heb ook problemen met meubelhoek.
Wie weet het email adres vañ meubelhoek
Dat staat vast op uw aankoopbon.

Vatos locos
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2020 03:23

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door Vatos locos »

Goede dag
wij hebben een klacht. Op 17 december 2019 zijn wij wezen kijken voor een bed van 180x 220 we konden uit veel mogelijk heden kiezen en besloten we om onze keuze te maken. Om een bed te bestellen. Er moest een aanbetaling nodig zijn.
bed koste totaal €1500,- euro . Er was geen pin automaat in de winkel,wat wij erg vreemd vonden achteraf. We Moesten ook een aanbetaling doen van €1000,- moesten dat contant geven. De winkel bediende die sloot alles af en wist snel een pin automaat te vinden en bood ons aan om met haar mee te rijden in haar eigen auto. En wist snel een pin automaat te vinden. Zodat wij haar de aanbetaling konden doen. Van €1000,- euro kregen een mooie gele bon mee en moesten 12 weken wachten. Dus halverwege februari begin maart zouden ze ons bellen voor afspraak.ivm bezorging. We zitten nu op zo rond de 9 maart en had nog niks gehoord. We besloten om hun te gaan bellen en kregen de winkel bediende aan de telefoon. En vroeg hoe het er voor stond. En werden helemaal afgesnauwd. Dat we geduld moesten hebben. Naar mate zijn we op internet gaan zoeken en schrokken we van de berichten wat we tegen kwamen over de meubelhoek.
We zijn bang dat wij nu ook opgelicht zijn door deze mensen en willen iedereen alvast waarschuwen koop niks van deze mensen en trap niet op marktplaats in er staan veel advertenties op om te zorgen dat je binnen komt kijken.wat we niet snappen is dat die advertenties nog op marktplaats blijven en kunnen staan dus waarschuuuw iedereen voor deze mensen die ongestoord kunnen door gaan met deze praktijken en hun zakken vullen van vele gedupeerden.
Mvg

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door berndv »

Vatos locos schreef:
08 mar 2020 03:33
We zijn bang dat wij nu ook opgelicht zijn door deze mensen
ik lees niet zozeer dat ze mensen oplichten, niet in de letterlijke zin. Ik lees dat ze in de meeste gevallen dat er uiteindelijk wel geleverd is, maar dan beginnen de problemen.
Vatos locos schreef:
08 mar 2020 03:33
willen iedereen alvast waarschuwen koop niks van deze mensen en trap niet op marktplaats in er staan veel advertenties op om te zorgen dat je binnen komt kijken.wat we niet snappen is dat die advertenties nog op marktplaats blijven en kunnen staan dus waarschuuuw iedereen voor deze mensen die ongestoord kunnen door gaan met deze praktijken en hun zakken vullen van vele gedupeerden.
Wat heeft dit topic u gebracht? Dit topic staat ook al 2 jaar hier op het forum. Zo lang mensen zonder verder onderzoek direct kopen, kan je waarschuwen wat je wilt, dat wordt pas achteraf gelezen helaas.

HenkdeWeert
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2020 13:54

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door HenkdeWeert »

Deze mensen adverteren nu onder de noemer "Alles voor uw wooninrichting!" op Marktplaats.

Heb een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Vorig jaar augustus aldaar een bed aangeschaft. In de winkel wordt gesteld dat het bed in 6 tot 8 weken wordt geleverd. Later lees ik op de bon dat de verwachte levertijd plus/minus november is (welbewuste misleiding naar mijn smaak). Ergens in december ben ik gaan sms'en en bellen waar het bed nu toch blijft. Na veel proberen contact gekregen (Lees: geïrriteerd / boos inspreken op voicemail). Het bed is toen net na de kerst geleverd.

Bij het in elkaar zetten blijkt dat de lattenbodem niet past. Er is een verkeerde maat geleverd. Opnieuw proberen contact te krijgen. Pas een week of 3 / 4 later ben ik uiteindelijk terug gebeld. Er is toen toegezegd dat op zondag 9 februari de leverancier langs zal komen om het probleem vast te stellen en direct een oplossing te bieden. Gewacht tot 9 februari. Helaas kwam er op die dag niemand opdagen. Ook geen bericht of een telefoontje om een nieuwe afspraak te plannen. Niks .... Weer proberen contact te krijgen, maar tot op vandaag geen enkele reactie meer terug gekregen. Vandaag (nagenoeg 7 maanden later) maar besloten om bij een ander bedrijf 2 lattenbodems en poten te kopen voor ruim 350 euro.

Op Marktplaats werd voor het bestelde bed geadverteerd met een bedrag van circa 899 euro. In de winkel blijkt dat er dan geen voetenbankje en nachtkastjes bij zitten (wel op de foto!), dikker matras nodig is e.d. ... Dan is het bed opeens 1800 euro. Dan moet je contant een aanbetaling doen, ook bij aflevering moest ik contact betalen. Nu komt daar nog dik 350 bij wegens wanprestatie van dit bedrijf. Erg jammer allemaal ...

Op Marktplaats zie je vrijwel geen recensies. Ik snap nu ook waarom. Zij reageren alleen per telefoon als het nummer bij hun niet op de "Klachtenlijst" staat. Op deze wijze kun je ook niet een negatieve recensie plaatsen op Marktplaats.

Kortom: niet aanbevelenswaardig ...

desiree.van-dijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2020 23:10

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door desiree.van-dijk »

Ook wij zijn vreselijk gedupeerd door meubel hoek zeist. Al bijna een jaar geleden en wij wachten nog op onze meubels. Wij hebben 7000 euro betaald en wachten nog steeds op onze juiste meubels. Als iemand hier een zaak tegen gaat beginnen doen wij graag mee.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jun 2020 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Josevanesterik
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2020 19:29

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door Josevanesterik »

Hallo desiree
Wij hebben de zelfde ervaring en gaan daar zeker een zaak tegen beginnen wij weten namelijk waar ze nu zitten dus zijn met ons nog niet klaar hoe meer mensen hoe beter gr jose

J. Deltoer
Berichten: 3033
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf. Wat een belabberde klantenservice. Succes allemaal, en potentieel nieuwe klanten (daar hoor ik in ieder geval niet bij):
Bezint voor ge begint
en hou u gedeisd, voor ge koopt bij meubelhoek Zeist.

Scrappy007
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2021 23:02

Re: Meubelhoek Zeist

Ongelezen bericht door Scrappy007 »

Jose ik ben daar geweest en wilje mijn ervaring delen

Gesloten