LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volero: slechte service, onterechte doelgroepvergroting, kosten zijn voor klant

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
corina.vlemmix-pero
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2021 11:40

Volero: slechte service, onterechte doelgroepvergroting, kosten zijn voor klant

Ongelezen bericht door corina.vlemmix-pero »

Enorm slechte service.
Je bestelt een kleed in een bruine kleur categorie op de website. Je betaald netjes de verzendkosten. Blijkt de kleur niet te zijn zoals besteld, geeft de klantenservice aan dat zij zelf hebben besloten de kleur categorie bruin toe te voegen ipv wat de fabrikant aangeeft (enkel grijs) Echter zijn de retourkosten toch lekker weer voor de klant. Voor Volero een win/win situatie lijkt mij. Geen service maar wel onterechte doelgroepvergroting en de gemaakte kosten.... die zijn voor de klant. Ik zal Volero dan ook bij niemand aanraden. Heel slechte starre club.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Volero: slechte service, onterechte doelgroepvergroting, kosten zijn voor klant

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het is inderdaad slecht dat hun bepalen dat je een andere kleur misschien ook mooi vind. Retour kosten is wettelijk gezien voor rekening van de klant (zie https://www.thuiswinkel.org/consumenten ... te-betalen )

Aygulf
Berichten: 368
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Volero: slechte service, onterechte doelgroepvergroting, kosten zijn voor klant

Ongelezen bericht door Aygulf »

corina.vlemmix-pero schreef:
05 feb 2021 11:44
Enorm slechte service.
Je bestelt een kleed in een bruine kleur categorie op de website. Je betaald netjes de verzendkosten. Blijkt de kleur niet te zijn zoals besteld, geeft de klantenservice aan dat zij zelf hebben besloten de kleur categorie bruin toe te voegen ipv wat de fabrikant aangeeft (enkel grijs) Echter zijn de retourkosten toch lekker weer voor de klant. Voor Volero een win/win situatie lijkt mij. Geen service maar wel onterechte doelgroepvergroting en de gemaakte kosten.... die zijn voor de klant. Ik zal Volero dan ook bij niemand aanraden. Heel slechte starre club.
Hebt u nu bruin of grijs gekregen. Sommige kleuren zitten daar beetje tussenin en is op website nooit precies te zien. Voor de een is het grijsbruin en voor de ander bruingrijs.. En waarom is het een win win situatie voor Volero? Zij hebben er alleen maar gedoe van. Artikel laten komen (komt uit Duitsland), verpakken, door bezorgdienst op laten halen enz. en uiteindelijk geen verkoop.

Gesloten