Meubels Nieuwegein: niets ontvangen en slecht bereikbaar

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Butz

Meubels Nieuwegein: niets ontvangen en slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Butz »

In januari een bankstel besteld bij Meubels Nieuwegein en zou eind maart/begin juni geleverd worden, elke als je belt pakken ze niet aan of je word in het begin teruggebeld met elke keer een andere smoes.....toen in contact gekomen met andere gedupeerden waaruit bleek als je het krijgt dat je niet de kwaliteit krijgt waar je voor betaald hebt maar de goedkoopste uitvoering en wat binnen een paar weken al kapot gaat, ook sommige hebben een aanbetaling gedaan in dezelfde tijd als ik en die hebben ook nog steeds niets ontvangen en pakken geen telefoon meer op, wij hebben het nog geprobeerd door een vriendin van mij een afspraak te laten maken dat lukte maar toen wij voor de deur stonden deden ze niet open en werden we via de camera te woord gestaan na een uur kwam er iemand en zei ik heb geen sleutel en er is niemand dus stonden we in een steeg te praten het mocht niet voor de showroom, toen moesten we de bank komen halen maar ik had betaald voor bezorgen en dat deden ze niet toen heb ik te kennen gegeven dat de termijn van levering al lang voorbij was en mijn aanbetaling terug wil, nu gaan ze dreigen dat ik annuleringskosten en opslag moet gaan betalen. Ik ben gewoon mijn aanbetaling kwijt en geen bank daar lig ik mij wel bij neer maar ik vind wel dat andere mensen gewaarschuwd moeten worden.....ze hebben meerdere namen L.X Meubel / Luxa Meuebl en voorheen meubelhoek Zeist en op Marktplaats staan ze onder Gegarandeerd de laagste prijs

Seinhuis

Re: Meubels Nieuwegein: niets ontvangen en slecht bereikbaar

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering. Indien betaald met creditcard kan je ook bij hun beroep doen op aflevering garantie. Misschien kan www.juridischloket.nl je goed advies geven.

Suzan stuiver

Ongelezen bericht door Suzan stuiver »

Hoi met s.stuiver ik heb ook meubels uit Nieuwegein zou ook heel graag mijn geld terug willen zien en de rotzooi op halen van ze maar als je belt en heb ze eindelijk aan de lijn krijg je een grote mond en worst je geblokkeerd van ze maar mijn is ik heb een hoekbank van ze en 4 eet kamer stoelen na maanden bellen kon ik het uit eindelijk op halen thuis aan gekomen uit gepakt klopt de maat niet van de hoek bank geen kussen pas er in overal plooien je ziet de nieten gewoon zitten sluit nergens aan en een stuk valt elke keer eraf de leuningen van mijn stoelen kun je gewoon op en neer doen ze zeiden tegen mij dat ze niks terug namen en dat ik mijn geld maar terug moest halen bij rutte en dat ik toch geen poot heb om op te staan rechts winkel heeft ze aangetekende brief gestuurd om het op te lossen maar de eerste keer hebben ze Gebelt dat ze niks aan mevrouw stuiver verkocht hebben en de tweede brief hebben ze terug gestuurd naar de rechts winkel ik hoop dat jullie iet voor mij kunnen betekenen en voor al die mensen die op gelicht zijn door ze ze staan steeds onder een andere naam op faacebook markt plaats en marketplace groetjes s.stuiver

Sannietje

Ongelezen bericht door Sannietje »

Ze sturen brieven terug naar de rechtswinkel? Mooie boel dan. Hoe reageert de rechtswinkel hierop?
Anders dan is er geen andere keus dan met aankoopbewijs en/of foto's van de meubels aangifte doen.

Plaats reactie