LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
daronann
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 okt 2006 09:49

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door daronann »

Hallo sjoegel,
Bedankt voor je reactie. Wat ik kocht is een Arsenal op draaivoet met lederen bekleding en 2 motoren kostte 2149,-- euro en ging de 5e avond niet meer terug in zitstand (staat dus relaxstand). Is nu sinds 11 juni een sta in de weg in mijn woonkamer. Het zal best snel te repareren zijn, maar helaas is het servicebedrijf niet zo snel hoewel de verkoper van de fauteuil dit wel had toegezegd voor de koop (binnen 1 week). Helaas blijken de verkooppraatjes mooier dan de realiteit. Ik hoop nu dat de afspraak die is gemaakt voor a.s. dinsdag doorgaat èn dat de stoel inderdaad snel is gerepareerd zodat ik dan hopelijk jaren van deze stoel kan genieten want daar koopt een mens het voor. Toch?

Peter Euro
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2008 13:58

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Peter Euro »

De meubelman reageerde eerst niet op min klachten ik kwam er zelf niet uit en ben naar de klachtenbond gegaan. Wel dat hielp wel.

daronann
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 okt 2006 09:49

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door daronann »

Peter Euro wat triest toch dat je als klant zoveel moeite moet doen om zoiets normaals als service te krijgen. Wat fijn dat je via de klachtenbond wel bent geholpen. Het zou zonder al dat gedoe moeten kunnen! Hoop dat je nog lang kunt genieten ervan.

reggie36
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2008 12:40

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door reggie36 »

Als je 12 weken op je bank hebt gewacht en ze komen uiteindelijk en ze blijken de verkeerde opstelling te hebben gemaakt, hoe lang heeft de meubelzaak dan de tijd om dit op te lossen? Ik kan toch moeilijk weer 3 maanden wachten op een bank.En wie zegt dat hij dan wel goed is.
Ps Ik heb een aanbetaling gedaan, kan ik die terugeisen en ergens anders dan maar een bank uitzoeken.

Gr Reggie

honest
Berichten: 121
Lid geworden op: 22 dec 2005 16:15

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door honest »

De bezorging en de de service van montel/ fauteullerie. natuzzi mss dat ik er nog één vergeten ben wordt tegenwoordig gedaan door Piet Klerkx distributie omdat er zoveel problemen met de de meubelman zijn.
Ben een tijdje gedetacheerd geweest bij Klerkx en kan niet anders zeggen dan dat zij klachten serieus nemen en hun grootste best doen om dit op te lossen.

En inderdaad is het tegenwoordig allemaal in handen van de grote Ome Ben, echter bij Klerkx wordt nog niet het gehele beleid bepaalt door Ome Ben (gelukkig maar, anders was ik niet zo positief).

zwaantje 50
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2008 23:21

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door zwaantje 50 »

Zojuist heb ik kennis genomen van de problemen met Montel en De Meubelman. Vandaag een bezoek gebracht aan Montel. Uitstekend :D te woord gestaan. Zij vertelde over het Gouden Garantie Plan, een 5 jaar all-in garantie. Daar betaal je dan Euro 45,00 per zitplaats voor. Wie heeft daar ervaring mee? Voorkom je daarmee moeilijkheden zoals hiervoor beschreven?
Wie kan mij hierover meer vertellen?

Miran1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2008 13:33

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Miran1971 »

Een dure hoekbank met relax stoel gekocht bij Montel Alkmaar. Eindelijk, na 18 weken (i.p.v. de beloofde max. 12 weken), werd mijn set geleverd. De bank is prima evenals de stoel, echter bij het te betalen restantbedrag was een fout gemaakt en heb €100,= teveel betaald.
Dezelfde dag geweest bij het filiaal en gebeld; Geen probleem, excuses, het bedrag zou terug gestort worden.

Inmiddels ruim 7 weken verder, enorm veel telefoontjes (áls je al iemand te pakken kunt krijgen), mailtjes (welke inmiddels ook niet meer beantwoord worden), belletjes met het filiaal……..(beloftes over terugbellen en het oplossen)…. Drama!

Ik hoop dat ik ooit nog mijn teveel betaalde bedrag terug krijg, want zo’n moeilijk verhaal is dat van mij toch niet zou je denken.
Een schrale troost (NOT), als ik zo alle andere reacties lees over Montel, ben ik niet de enigste en zijn er velen met mij.

Misty 2
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:33

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Misty 2 »

Hoi,
Ook wij hebben problemen met Sanders/Meubelman

Wij zijn al bijna 10 maanden bezig om een tv-meubel kompleet te krijgen en komen niet verder.

Het zit zo:
20 oktober 2007 hebben we bij Sanders meubelstad een serie meubelen gekocht, die op 10 januari 2008 geleverd werden. Helaas was het tv meubel stuk dus die moest opnieuw besteld.
Er ging weer van alles mis, maar eindelijk op 4 juli 2008 kwam het meubel dan eindelijk.
Toen de monteurs het meubel in elkaar wilden zetten bleek dat er een sierplint en de scharnieren voor de deurtjes niet bij zaten. Monteur heeft meteen gebeld en het zou zo spoedig mogelijk nageleverd worden.
Na verschillende telefoontjes van onze kant, waarop we nooit terug werden gebeld en e-mail waarop we geen antwoord kregen en een AANGETEKENDE brief waarop de directie niet reageerd, hebben we 3 weken geleden toch nog een poging gewaagd om te bellen. Er werd beloofd dat we gebeld zouden worden en hoera,er belde iemand van Sanders die zei dat de sierplint er was, maar de scharnieren nog niet .
We hebben toen afgesproken dat die plint toch al wel bezorgd zou worden en hij zou dat doorgeven aan de afdeling die dat verzorgd.
Nu 3 weken later nog niks gehoord en we hebben vandaag weer gebeld.
Krijgen we te horen dat het weer een paar weken duurt , want er is niks binnen.
Vragen naar een leidinggevende heeft geen zin want die krijgen wij niet te pakken (ze regelen alles zelf daar,zeggen ze)

Dus een goede raad voor iedereen: KOOP alleen bij zaken dieniet met de meubelman samenwerken, dan bespaar je jezelf een hoop ellende

Ex-medewerkster MM
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2008 21:20

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Ex-medewerkster MM »

Beste gedupeerden van de Meubelman,

Ook ik ben een ex-medewerkster van de MM, afdeling service.Heb hiervoor trouwens geen opleiding genoten, heb wel veel geleerd in de praktijk over meubels en stoffen etc.

Wil mijn kennis en ervaringen wel op dit forum delen met jullie.
Het klopt dat er veel mis gaat bij leveringen en afhandeling van klachten door de MM. De MM behoort de klachten op te lossen van klanten van Sanders Meubelstad, Montel, Riant, Fauteuillerie (in mijn tijd, wellicht zijn er meer bedrijven inmiddels overgenomen).

De meubels worden afgeleverd door de afdeling expeditie/transport van de MM, te Eck & Wiel. Deze zijn alleen te bellen voor een aflevertijd wanneer de leverdatum al bekend is. Dit wordt via een computer gedaan, dus ordernummer bij de hand houden.

De afdeling service van de MM valt onder Nijman International en bevindt zich ook in het pand van Nijman Int.
Marconibaan 49
3439 MR Nieuwegein
030 2885455 (nummer Nijman Int.)
030-2892880 (faxnummer)
030 - 6014747 (algemeen nummer MM)

De organisatie is absoluut niet in orde bij de MM. Dit komt vooral door de directie van Nijman Int. (Dhr. Wim Pijper).
De afdeling service is een ondergeschoven kindje binnen het bedrijf, want klachten en vooral klachten naar tevredenheid oplossen kost (te) veel geld. Om die reden worden er vooral veel goedkope (veel parttime) medewerkers aangenomen. Een enkele medewerker hebben wel jarenlange ervaring in de woonbranche met name in de verkoop zelf, met de bijbehorende service na de verkoop. Deze mensen zijn gedwongen op kantoor te gaan werken op de afdeling service toen het hoofdkantoor besloot de service van alle winkels te centraliseren.
Na deze beslissing zijn er vele managers van de afdeling service de revue gepasseerd. Maar niemand kan aan de verwachtingen van de heer Pijper en zijn rechterhandjes (die graag witte voetjes bij hem halen) voldoen. Binnen no-time is er weer een andere manager c.q. directeur van de MM, die de troep van de voorganger kan opruimen, en weer een ander beleid gaat voeren. Dus voor de service-medewerkers (degene die het echte werk voor de klanten moeten doen) is het steeds weer aanpassen, elke keer weer een ander beleid uitvoeren met de bijbehorende regels. Dit komt zeker niet ten goede betreffende service verlenen en klachten oplossen. Tot zover voor nu over de MM.

Indien service niet goed wordt verleend door de MM en u van mening bent dat het lang genoeg heeft geduurd, bestaan er verschillende rechten, zoals een financiele tegemoetkoming, de mogelijkheid om de order te annuleren etc.
Mocht er door de MM niet thuis worden gegeven en u bent overtuigd van uw recht en gelijk, kunt u uw rechtsbijstand inschakelen, of uw zaak aanmelden bij de geschillencommissie wonen. www.sgc.nl

Mocht u een vraag hebben betreffende uw (s)lopende klacht bij de MM of over de gang van zaken bij de MM in de tijd dat ik er werkte, dan kunt u me mailen via deze pagina, of een bericht op dit forum achterlaten.

Succes en sterkte!

Miran1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2008 13:33

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Miran1971 »

Inmiddels is na ruim 2.5 maand mijn teveel betaalde €100,= terug gestort! Ik had het eigenlijk al opgegeven, want de communicatie, welke er in het begin wel was met Montel/de Meubelman, liep na een paar weken helemaal dood. Telefonisch was er niet meer doorheen te komen en de functie "U wordt terug gebeld" miste finaal zijn doel. Ook het filiaal kwam de beloofde bemiddelingen niet meer na.
Als een bedrijf de druk tijdelijk niet aankan, oké, maar stel klanten wel op de hoogte en blijf communicatie mogelijk houden. Een berichtje per mail of schriftelijk door een uitzendkracht moet kunnen bij zo'n grote organisatie.
Over het aantal verkopend personeel valt nl niet te klagen.

Ik ben benieuwd wanneer de klacht mbt mijn poef wordt opgelost (weeffouten geconstateerd door een medewerker, welke wel redelijk snel kwam). Inmiddels ook hier al maanden radiostilte over.
Jammer van zo,n bedrijf, want mijn overige aankopen voldoen absoluut, maar ik zal toch echt iedereen afraden bij dit bedrijf aankopen te doen.

Mede lotgenoten, strekte!

Neeltjel
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 02:57

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Neeltjel »

Kan iemand mij vertellen of Profijt ook een onderdeel van de meubelman is. Na alle vervelende ervaringen met Montel en de meubelman ben ik nu wel voorzichtig voordat ik iets koop.7

meubelverkoper
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 dec 2007 18:19

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door meubelverkoper »

Kan iemand mij vertellen of Profijt ook een onderdeel van de meubelman is. Na alle vervelende ervaringen met Montel en de meubelman ben ik nu wel voorzichtig voordat ik iets koop.
Profijt is niet van de dezelfde organisatie als de Meubelman. Hier heb je dus niets mee te maken.
Het is een franchiseformule bovendien, dus mogelijk overal een andere eigenaar.

Echter is het best wel een budgetwinkel, vraag mij af of de verkochte meubelen kwalitatief vergelijkbaar zijn met die van Montel. Denk het niet. Succes toch!

britt71
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 sep 2005 20:51

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door britt71 »

VOORDE MENSEN MET KLACHTEN OVER BIJVIETS WATNIET VOLDOENDE GELEVERD IS(GEEN KUSSENS GENOEG BIJEEN BANK BIJV)JE KAN JE BANKTERUGGEVEN EN JE GELD TERUG EISEN,ZE KOMEN NIETNA WATZEOP JE BON HEBBEN GEZET BIJV.
ZIN ZE VERPLICHT!
HEB HETZELFDE MEEGEMAAKT MET MONTEL,ECHT TE GEK VOOR WOORDEN HOE IK BEHANDELT BEN AAN DE TELEFOONDOOR MENEER ROBBEN,MAAR DAAR HADHIJ DE VERKEERDE GETROFFEN!!
HEB NU MIJN GELD TERUG,DUURDE WEL FF,MAARHAD NIET LANGER MOETEN DURENMENSEN,KOOP NIKS BIJ MONTEL,DE SERVICE ISECHT BELACHELIJK ALS ER KLACHTEN ZIJN,VOOR VRAGEN EN TIPS MAIL [email protected]

Klantenserviceman

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Klantenserviceman »

Dag lezers,

U kunt uw klachten het best electronisch melden via het emailadres [email protected]

U bent er op deze manier zeker van dat uw klacht op een serieuze en correcte manier in behandeling wordt genomen.

Vriendelijke groeten

De Klantenserviceman
Laatst gewijzigd door Klantenserviceman op 16 apr 2009 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

heuvel4
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 aug 2006 16:46

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door heuvel4 »

Ook wij hebben problemen met SANDERS MEUBELSTAD en de MEUBELMAN:
Augustus 2008 zijn de door ons bij Sanders Meubelstad in Leiderdorp gekochte 5 eetkamerstoelen, bezorgd.
Medio december 2008 zakken wij door twee stoelzittingen.
Na lang zeuren (er wordt nooit teruggebeld) is er een service-monteur
van de Meubelman langs geweest. Foto's gemaakt en een rapportje gemaakt. Horen nog wel hoe het verder gaat.
Na 2 maanden kunnen wij nog steeds maar op drie van de vijf stoelen zitten. Wat een service, nietwaar ?

Klantenserviceman

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Klantenserviceman »

Dag Heuvel 4,

ik vind het vervelend om te lezen dat uw klacht niet op een correcte manier wordt opgepakt. U verzoek u vriendelijk contact op te nemen met de manager van Klantenservice Sanders Meubelstad. Dit kan via het emailadres

[email protected]

Hij zal er persoonlijk voor zorgen dat uw klacht alsnog met de nodige aandacht wordt opgepakt.

Alvast bedankt voor uw moeite.
Laatst gewijzigd door Klantenserviceman op 16 apr 2009 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door 16again »

Opmerkelijk dat e-mail adres!
Normaal wordt in alle uitingen naar de consument toe verhult dat bedrijven van Ben Mandemakers zijn. De consument moet immers het gevoel hebben dat ie nog keus heeft....

Klantenserviceman

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door Klantenserviceman »

Een samenwerkingsverband op onderdelen binnen een branche is iets anders als eigenaar zijn van deze onderdelen. Hoe werkt anders Achmea? Volgens mij vallen hier diverse (bank-)verzekeraars onder, die allemaal financieel hun eigen broek op moeten houden. Zelfs de Rabobank speelt hierbij een rol. Dit wil niet zeggen dat Achmea van de Rabobank is. Zo ongeveer werkt het ook bij DMG. Alleen moet je wel alle ins en outs kennen om hier iets zinnigs over te zeggen.

Toch bedankt voor je reactie 16 again.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens mij is het marktaandeel van Achmea niet te vergelijken met dat van DMG in de keukenwereld.
Als ik 6 DMG keukenzaken naast elkaar zie op een meubelboulevard, vraag ik mij af of de NMA zit te slapen....

daniella241275
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 feb 2009 14:42

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Ongelezen bericht door daniella241275 »

Op 09/06/2007 hebben wij bij sanders in ekkersrijt meubels besteld, een gehele imboedel
Woonkamer,dus eettafel, salon tafel, bergkast, tv meubel, bijzettafeltje, 6 lederen eetkamer stoelen, lederen 2,5 zitbankstel plus twee fautails.

Op 25/10/2007 werden ze uiteindelijk geleverd, ruim 4 maanden later.

Was er helemaal blij mee, tot dat de eerste dingen voorvielen.

Eerst heb ik de service dienst moeten laten komen zat er een stik fout in de lederen eetkamerstoel.zat. een stikfout te ver van de naad neergezet en daarin zat een draad.
Hebben ze de draad doorgeknipt binnen gestopt en dat gaatje opgevuld,
Nouja oke was netjes gedaan.

Toen vonden we een plekje op de bank daar was de verf van het leder af..
Heeft de monteur weer gekleurd en opgelost.

De bergkast viel steeds het slot uit…
Ze zouden een nieuw slotje versturen nou dat keeg ik 4 maanden nadien eens thuis.
Intussen had ik weer gebeld , weer de monteur geweest heeft het slotje erin gelijmd
Lades gaan af en toe niet open of een gedeelte , heel af en toe ook normaal, maarja daar was niks te doen.

25/02/2008 zijn ze voor de salon tafel geweest.
Ik was aan het stoffen en bleef eraan hangen, gekeken en savonds mijn man nog wat beter
Omdat ik nog op mijn knieen kan vanwege mijn handicap
Nu bleek aan een zijde het zijdeel van het blad los te zitten dat hoorde je als je erop tikte en er bleken krammen uit te komen…wat met wat zwarte verf was verbloemd.
Tafel hebben ze meegenomen op 10/04/2008 en een andere neergezet
Zag al dat de kleur anders was dan de rest van de meubels.ook gelijk voor gebeld maarja dat was overmacht lag aan de verfbaden..werdt ik mee afgescheept
De salon tafel is de tegen het zwarte aan en de rest van de meubels althans wat het hoort te zijn is bruin met zwarte nerven.
Dus duidelijk verschil.
Nu blijkt ook het blad zwart te zijn en de poten het bruin – zwarte
Het tafelblad heeft nu al grijzige nerven dus de lak , verf gaat er af.

Op 16/10/2008 zijn de monteurs hier geweest om de eettafel.
Ik was aan het stofzuigen en kwam langs de tafelpoot en nu zag ik dat er een scheur van een
40cm zeker wel over de lengte richting van de tafelpoot zat.
De scheur stond ook helemaal open dat was ook duidelijk te voelen.
Dus op 16/10/2008 is de eettafel meegenomen en het is nu 14/01/2009 en nog steeds niet retour hier.
Ik liet aan de service monteur mijn klachten zien en hij vondt het werkelijk onaccatabel zei dat ik dat dus direct moest melden.
Dat het kleurverschil helemaal niet mag en ook om de kwaliteit van de meubelstukken
Dus gelijk telefonisch mijn klachten gemeld bij de service lijn.
Ze zouden het overleggen en zou terug gebeld worden.
Heb aangegeven dat ik het beu was en dat ik een nieuwe keuze wilde kwa meubels, dus deze houten meubeldelen inleveren en nieuwe meubels uitzoeken bij sanders desnoods

Een week later belde ze terug met de mededeling dat ze iemand wilde sturen van de fabriek.
Die moesten maar een passende oplossing zoeken
Komen er twee mannen van de service dienst van die firma,
Ze konden het wel spuiten, binnen of buiten..
Nou daar ben ik niet mee akkoord gegaan en die ene man hebben toen hun baas
De Hr.Henk Peters gebeld, nee alleen overspuiten was zijn reactie.
Toen heb ik deze man aan de telefoon gevragen om mijn verhaal uit te leggen.
Maar daar kreeg ik niet de kans voor en gilde alleen door mijn verhaal heen dat hij alleen spuiten, en verder niks.
Ik heb tegen de man gezegd dat ik hiermee niet akkoord ga er er verder mee ga..
Maar vindt ook vreemd dat sanders het mij laat uitzoeken met de fabriek , ik heb daar eigenlijk niks mee van doen. Heb deze meubels gekocht bij de firma sanders.
Nergens anders.
Nadat deze mannen weg waren weer de service dienst gebeld van sanders.
Dat ik niet akkoord ga met dit voorstel,
Dat was op 10/12/2008 foto´s hebben gemaakt van de meubelstukken en doorgemaild naar de
Service dienst , op 11/12-2008 kreeg ik een mail dat ze de foto ontvangen hebben maar pas na de feestdagen over terug komen.

Op 05/01/2009 heb ik weer contact opgenomen ofdat ze al iets wisten ervan.
Nee konden de foto’s niet bij de order vinden..nou ze zouden het uitzoeken en mijn zo spoedig mogelijk terug bellen.
Op 13/01/2009 belde ze dan terug met de medeling dat ze alleen de meubel delen konden spuiten ook omdat de meubels zijn dat een jaar, ja dat klopt nu intussen ik heb de melding gemaakt voor het jaar voorbij was, maar hun doen we lang over niet ik.
Heb gevragen ofdat ik de baas mocht spreken, nee kon niet maar zou worden terug gebeld op
14/01/2009 maar ik heb tot nu toe nog niks vernomen en het is nu 18.00
ik ben het ook werkelijk spug zat.

Bij de foto’s die wij gemaakt hebben is ook te zien was er nog mee mis is.
o.a.
tafelblad staat aan de punten zo’n 5mm omhoog vanaf men poten dus dat blad trekt krom.
Spleten tussen hout verbindingen , pen / gat verbindingen los
Lak beschadigen binnen in alsof de deurtjes klemmen maar dat is wel degelijk niet zo.
Bij pen/ gat verbinden hout opgestuikt, hout wat open gaat staan, een bolletje op het hout
Alsof daar ook weer een spijkertje of iets onder zit.
Panelen niet goed gespoten , zowel tv kast als bergkast.
Hoe de eetkamer tafel er nu uitziet kwa kleur weten we nog niet ofdat het nog niet terug hier is vanaf 16-10-2008 tot heden.
En dan de kleur verschillen het moet zijn bruin met zwart nerven , salon tafel is dus het blad zwart.
Lades van bergkast wat meestal niet fatsoenlijk opengaat.

Wij zijn maar samen hier aanwezig in het huishouden , geen kinderen dan zouden de meubels al vast niet meer recht op gestaan hebben.
Plus lig ik grotendeel van de dag en avonds al na het avond eten op bed vanwegen mijn handicap dus de meubelstukken worden hier niet eens gebruikt als in de meeste gezinnen.
Hele dagen en avonden dus.

Vindt echt de meubelstukken van zeer slecht kwaliteit, heb hier voor eiken meubels gehad daar kon je niet eens zien dat we ergens gezeten hadden.
En ben ook zeer zuinig op mijn spullen.
Heb er met mijn uitkering hard voor moeten sparen om nieuwe meubels te kunnen kopen
En daarom doet me dit gewoon erg zeer ook omdat sanders , geen service biedt en het allemaal maar wil afschuiven op de fabriek, die ook niet mee wil werken.

Het gaat dus alleen om de houten delen,

Salontafel, eettafel, bergkast, tv kast, en bijzettafeltje.

De stoelen en bank met twee fautails zijn erg naar onze zin.



15/01/2009 om 12.23 heeft er een man gebeld denk de baas waar ik om gevragen heb..
dat ze weer iemand wilde laten komen kijken van de service dienst hoe het eruit ziet
en hij zou ook kijken war mijn tafel gebleven was , dat die er ook aan wezig dan zou zijn.
Waarschijnlijk in week 6 dat er iemand komt neemt nog verder contact op met me

26-01-2009 weergebeld met sander zou deze week terug gebeld worden, tafel stond daar zeiden ze maar heeft geen afspraak gemaakt.

Vrijdag morgen om 10.30 weer gebeld, want had niks gehoord deze week.
Kreeg ik van de telefoniste weer het zelfde te horen alleen spuiten heeft de fabrikant gezegd
Dus ik zei nogmaals dat er iemand zou komen kijken van de service dienst , nee was haar antwoord iemand komt van de fabiek.
Die zijn al geweest en daar heb ik niks mee van doen.
Een man aan de telefoon gekregen..de tafel stond daar zei hij me .
Ja die hoort hier te staan!!!!!!
Hij zou me over een kwartier terug bellen, voor een afspraak te maken.

Hebben me terug beld nu komen ze 18 februari de tafel eerst brengen s´morgens en
Daarna komt er een service monteur
We wachten af



Vrijdag 13 februari, belde de heer Henk Peeters
Ofdat ik de tafel al had nee dus.
a.s woensdag zei ik.
Nu vroeg hij ofdat ik als de monteur kwam kijken hem liet bellen wat die man zijn bevindingen zijn.
Zouden ze samen een oplossing zoeken.
Hij had de brief en mijn foto´s daar liggen en begreep dat ik niet akoorrd ging met alleen spuiten.

Vanmorgen de 18de hebben ze de tafel terug gebracht , maar is aan zij-bovenkant blad
Beschadigd, verf niet gepakt , poot zit een deuk in en is opgevuld maar verf dekt daar ook niet..blad staat hol
Tafel is slechter terug gekomen dan hij is gegaan, schoeven waren kwijt hebben ze wat schoeven gezocht er ontbrak er eentje.
Zou worden nageleverd zeiden ze…

De service monteur is geweest..
Heeft foto´s gemaakt, heeft alles genoteerd,
Hij heeft de heer Henk Peeters terug gebeld
En nu wilde de man van de fabriek woensdag 4 maart zelf komen..
En het maken dicht maken verven etc.
Of wat er er dan van kan maken.
Volgens hem was dat mogelijk, hij heeft natuurlijk makkelijk praten het zijn niet zijn meubels,
Dadelijk ben ik weer weken verder en kan ik nergens meer aankloppen
Ik wil dus absoluut niet meer dat er aan de meubels gefrut wordt.
Het wordt alleen maar slechter,
Ik ben nu al vanaf okt 2007 ermee aan het strijden en ben dit meer dan zat.
Ik wordt van sanders service dienst naar de fabriek gestuurd over en weer.

Ik wil gewoon mijn of geld terug of een andere meubelkeuze!!
Van de bergkast, salontafel, eettafel,tv kast, telefoontafeltje.



wat vinden jullie nu..heb zojuist de brief weg gedaan naar de geschillencommissie

Gesloten