LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Otto-badkamer meubel incompleet,foute facturen enz

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mw1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2012 19:36

Otto-badkamer meubel incompleet,foute facturen enz

Ongelezen bericht door mw1234 »

Op 12-11-11 bij Otto twee badkamermeubels besteld. Bij deze bestelling kreeg ik twee facturen met verschillende bedragen. Merkwaardig, via Klantenservice rechtgezet. Op 17-11-11 zag ik dat de bestelling aangemeld is bij Post NL, Rotterdam. Aangezien op 26-11-11 nog niet geleverd mailtje richting klantenservice. Merkwaardig antwoord op 28-11-11" In uw mail informeert u naar uw bestelling.
Deze is inmiddels naar u onderweg en u kunt hem binnenkort verwachten.
Deze komt echter uit een magazijn waar een iets langere levertijd voor geldt"
Geen duidelijkheid waarom zo lang in Rotterdam blijven staan. Levering echter pas op 02-12-11. Helaas niet juist, ontbrekende onderdelen: complete set schroeven enz zoals afgebeeld op instructie. Mail 04-12-11 naar Klantenservice. Antwoord 08-12-11 gaan het ontbrekende "onderdeel" bestellen. Meerdere onderdelen, maar goed. 20-12-11 mail naar Otto waar ontbrekende onderdeel blijft. 22-12-11 nog een mail. Factuur blijkt plotseling met 4 Euro te zijn verhoogd .27-12-11: Antwoord 1 levertijd duurt 2-4 weken. 2 weken zijn al om!
Mailtje 2 excuses 4Euro weer afgeboekt. Eerste week van januari door Otto gebeld met afspraak over aflevering. Deze gemaakt op 11-01-12. De dag ervoor zou ik tijdstip kunnen opvragen via Track en Trace. 10-01-12: helaas niets te zien op de site. Ga er uiteraard niet de hele dag voor thuis zitten. Blijken langs te zijn geweest op 11-01-12 precies in het half uurtje tijdens ophalen dochter van school (rest van de dag thuis gewerkt). Briefje in de bus volgende bezorging gaat geld kosten. Weer mail naar Otto: waarom betalen als jullie de informatie over bezorgtijden niet aanbieden. Antwoord Excuses voor ongemak - er hoeft niet apart betaald te worden. 18-01-12 nalevering ontvangen. Helaas, nog vier onderdelen ontbreken, waaronder handvaten, rails lade en wat schroeven. Scan gemaakt van instructie, ontbrekende onderdelen aangekruist en met nummer en al genoemd in mail naar Otto diezelfde dag. 23-01-12 mail Otto klacht is doorgezonden "naar de afdeling die erover gaat". 30-01-12 Telefoon Otto: de ontbrekende onderdelen worden deze week geleverd. Week om, uiteraard niets ontvangen. 08-02-12 dan eindelijk levering. Wij blij, kast kan in elkaar, rommel in de badkamer netjes opbergen. Maar helaas, twee onderdelen ontbreken nog. Weer mail richting klantenservice. 13-02-12 Mail Otto, met onder ander opmerking "Uw kopie met de aangegeven mankementen komt in behandeling bij de juiste personen". 21-02-12 nog geen bestelling ontvangen, dus mail naar Otto waar de twee ontbrekende onderdelen blijven. 22-02-12 mijn vrouw ontvangt telefoon van Otto met voorstel ontbrekende onderdelen op hun kosten bij HUBO oid te halen. Verhaal hoor ik na thuiskomst aan: onzinnig voorstel natuurlijk, railtjes voor lade, zonder maten enz. Zouden 23-02-12 terugbellen. En inderdaad, aangegeven dat voorstel klinklare onzin is en de vraag waarom al niet eerder besteld nav mail op 08-02-12. Geen duidelijk antwoord. Toezegging opnieuw bestellen bij leverancier. To be continued...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Otto-badkamer meubel incompleet,foute facturen enz

Ongelezen bericht door crazyme »

Wanneer je het volgende deel post, dan graag wat makkelijker leesbaar. Gewoon hier en daar een nieuwe alinea beginnen.

trommel11
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jan 2012 23:17

Re: Otto-badkamer meubel incompleet,foute facturen enz

Ongelezen bericht door trommel11 »

:lol:

Gesloten