Problemen met levering Exterioo

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
SWW
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2022 11:32

Problemen met levering Exterioo

Ongelezen bericht door SWW »

Op 20 augustus bij Exterioo Wateringen (Den Haag) bestelling geplaatst. Vriendelijk geholpen, goed advies in de winkel.
De bestelling zou op 18 oktober 2020 geleverd worden.

18 oktober 2022: Vooraf geen bericht ontvangen over levertijden etc. Telefonisch contact opgenomen met CustomersCare. Daar werd bevestigd dat de bestelling geleverd zou worden die dag, maar dat de levertijd ook daar niet bekend was. Ik zou teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd.

19 oktober 2022: Wederom gebeld, zou weer teruggebeld worden. Niet teruggebeld, ook geen reactie op mail.

20 oktober 2022: Wederom gebeld, zou weer teruggebeld worden. Ook nog steeds geen reactie op mails.

21 oktober 2022: Bezoek gebracht aan het filiaal waar we de set gekocht hebben. In eerste instantie leek het er op dat we volgens de betreffende dame aan het zeuren waren, maar bood uiteindelijk toch helpende hand. In het systeem stond geregistreerd dat het de 18e geleverd zou worden. Vond het ook vreemd dat het niet geleverd was. Zij heeft gebeld naar CuCa, waar zij te horen kreeg dat de bestelling niet betaald zou zijn. Dame bevestigde dat de bestelling bij aankoop direct volledig was betaald. Nieuwe afleverdatum werd gepland, woensdag 02 november. We zouden maandag 31 oktober of dinsdag 01 november een mail of SMS krijgen van de transporteur met de levertijd.

31 oktober en 01 november 2022: Geen enkele mail of SMS mbt de levering. Filiaal in Wateringen is op maandag en dinsdag gesloten, dus wederom met CuCa gebeld. Levering stond volgens hen ingepland voor 02 november. Tijd was ook bij hen niet bekend. We zouden hierover teruggebeld worden. Teruggebeld met de mededeling dat we later die werden gebeld als de tijd bekend was.
Om 17:00 uur nog steeds niet gebeld.

02 november 2022: Gehele dag thuis gebleven voor de levering. Gebeld naar CuCa dat ik teruggebeld zou worden over het tijdstip, maar dat dit niet gebeurd is. Er zoui contact worden opgenomen met transporteur en ik zou gebeld worden voor de tijd. Niet teruggebeld.
Gehele dag thuis gebleven, niets geleverd.
Eind van de middag weer naar het filiaal in Wateringen. Door de medewerkster is gebeld naar CuCa, waar zij bericht kreeg dat de bestelling niet geleverd zou worden omdat er niet betaald zou zijn.... Dit werd wederom direct gecorrigeerd dat niet niet het geval was en dat er nu al tot 2 keer toe geen levering heeft plaatsgevonden en alles betaald is.
Er werd gegarandeerd dat de bestelling op 8 november 2022 geleverd gaat worden en dat we zaterdag 05 november of maandag 7 november bericht zouden ontvangen mbt de tijd.

Maandag 07 november 16:00 uur: Gebeld met CuCa. De levering staat ingepland voor de 8e. CuCa zou gaan bellen met de transporteur voor de tijd en mij terugbellen én mailen ter bevestiging. Niet gebeurd, niet gebeld en niet gemaild.....

Dinsdag 08 november 2022:
CuCa gebeld met de vraag of het tijdstip van levering bekend is. Medewerker (zuchtend, kreunend en steunend aan de telefoon) geeft aan dat het bij het transportbedrijf bekend is en dat de tijd in de loop van de dag bekend is... Aangegeven dat ik er weinig vertrouwen in heb nav de voorgeschiedenis. Ik kreeg een telefoonnummer van het transportbedrijf, wat niet leek te bestaan.....

De showroom in Wateringen is op dinsdag gesloten, dus morgen ga ik deze maar eens bezoeken om mijn geld terug te krijgen.....
Jammer, want de meubels die Exterioo heeft taan zijn prachtig, we hadden er graag in het voorjaar nog een mooie loungeset gekocht, maar met deze ervaring wordt het in plaats van Exterioo nu ExteriNOOITmeer....

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Problemen met levering Exterioo

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Hopelijk lukt het u om uw geld terug te krijgen.

Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd staan de belangrijkste regels en wat u kunt doen.

Op https://customerservice.exterioo.nl/hc/ ... -indienen- staat hoe u een klacht kunt indienen. Daarna kunt u naar www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ voor ondersteuning (stap 2) of de geschillencommissie voor een bindend uitspraak (stap 3)

Ook kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.

Jack-R
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2023 09:04

Re: Problemen met levering Exterioo

Ongelezen bericht door Jack-R »

Goedemorgen,.
Zelfde issue, nu in Gent.
Ik hoop dat je resultaat hebt, dan kan ik daar ook mee aan de slag!

Plaats reactie