LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sanders Meubel stad Bank drama

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Milenkovic
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2013 12:45

Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door Milenkovic »

Ik heb een probleem met de belabberde service van Sanders Meubelstad /Mandemakers groep

betreft 2 x slechte bank levering met schade
kunnen jullie mij adviseren wat te doen
ik heb een aangetekende brief gestuurd naar het hoofdkantoor betreffend dit probleem
ik zal hem hier posten zodat iedereen direct kan lezen wat er gaande is.

ik heb het idee dat dit niet afdoende is

tips zijn welkom

mvg

een mega teleurgestelde ex klant van Sanders Meubelstad
Laatst gewijzigd door Milenkovic op 15 jun 2013 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Milenkovic
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2013 12:45

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door Milenkovic »

de brief

T.a.v. Directie/Klantenservice Sander Meubel stad - DMG





Geachte Heer/Mevrouw,


Wij sturen u deze brief vanwege de teleurstellende behandeling die wij hebben mogen ontvangen van uw bedrijf.

Wij hebben in 10 november 2012 bij u een bankstel gekocht in uw filiaal te Utrecht . Hierop zat een levertijd van 10 weken.
Bij levering op 1 februari 2013, bleek dat deze bank vlekken had van de speciale protectie behandeling. Deze bank mochten we laten staan en er zou een nieuwe bank besteld worden.
Op 8 februari 2013 heeft men dit dan ook gedaan. Maar uiteraard moesten we weer 10 weken wachten.

24 april 2013 is de 2e bank geleverd . Helaas bij het naar binnen brengen van de kussens meteen geconstateerd dat ook hier wederom strepen op stonden en dat er zelfs een handafdruk op zat.

Nu waren we het wel beu(en dan druk ik mij mild uit). Laten we er duidelijk over zijn , de eerste keer is de bank niet nagelopen door de service dienst. Dan mag je er van uit gaan dat de tweede keer de service dienst dit niet weer vergeet. Niets is minder waar

Wij hebben met de makkelijke excuses geen genoegen genomen. We wilde niet weer 10 weken op een bank hoeven wachten en als wij dan voor onze rechten opkomen dan worden de telefonistes erg stug en onvriendelijk. De rollen worden bijna omgedraaid als zijnde dat wij de vlekken maken.
Het spijt ons erg, maar de service is uitermate slecht.

Uiteindelijk na veel vijven en zessen, is er met Dhr. Van Velzen afgesproken, na een belletje van zijn kant, een levering binnen 5 weken en een tegoedbon van 50 euro. Hij had de levertijd gecontroleerd met de fabrikant en was haalbaar.

Echter na 5 weken geen belletje of mailtje van jullie. Na 7 weken (10 juni 2013) zelf maar eens contact opgenomen. De telefoniste kan in het systeem niet zien dat de bank er al is. Mijn man vraagt om nog dezelfde dag gebeld te worden met antwoorden dan wel oplossing, want we zijn het nu rond uit zat. Terugbellen is blijkbaar erg lastig. Na ruim 24 uur is er eindelijk gebeld door uw bedrijf.
De bank stond spontaan klaar om te leveren. Maar nog steeds geen contact door Dhr. van Velzen, waar om gevraagd is.

We hebben aan de dame gemeld dat we geen planning willen maken totdat we een gesprek hebben gehad Dhr. van Velzen. Met name over zijn beloftes aan ons. Na enige tijd wordt er door Dhr. van Velzen gebeld.

Wanneer wij dan refereren aan het feit dat de afspraak binnen 5 weken leveren was en dat we dit zeer slecht vinden. Worden we voor leugenaar uit gemaakt, uiteraard niet met zoveel woorden. Maar het komt hier wel degelijk op neer. De 5 weken zou niet genoemd zijn en 7 weken was al best snel en we moesten daar al blij mee zijn. Dhr van Velzen vergeet alleen dat wij dus door een eenvoudige rekensom al 27 weken aan het wachten zijn op een bank.

Wij willen graag de bank, maar door de teleurstellende service willen we eigenlijk geen zaken doen met Sanders meubel. Wij vragen ons dan ook ten zeerste af of we de bank nog wel af willen nemen bij u . Het enige wat wij heel graag willen is SERVICE. Het bonnetje van 50 euro te besteden in uw eigen winkel, maakt de irritatie omtrent de service en het glashard uit maken voor leugenaar niet meer goed.

Zoals u begrijpt zijn wij absoluut niet tevreden. We wachten nu al 4,5 maanden extra op een bank zonder vlekken. Om u echter nog 1 kans te geven zou ik dan ook graag een fatsoenlijk voorstel tegemoet zien.




Met de hoop dat we binnenkort een bank zonder vlekken hebben staan.





Fam. Milenkovic

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Ik heb je brief doorgelezen en er staan een hoop frustraties in (hier en daar begrijpelijk) maar ik snap het doel van de brief niet, wat wil je nu? Je wilt dat hun met een voorstel naar jou toe komen? Uiteindelijk snap ik wel wat je wilt natuurlijk, je wilt korting. Maar geef dit dan aan dat je eventueel financieel gecompenseerd wil worden, en geef dan ook aan waar je tevreden mee bent. Je laat het nu wat in het midden hangen wat je wilt. In eerste instantie hebben ze een voorstel gedaan van een nieuwe bank en 50 euro tegoed, daar ben je toen mee akkoord gegaan. Daarnaast zeg je zelf: door de teleurstellende service willen wij eigenlijks geen zaken meer doen.. Eigenlijks, wil je het nu wel of niet? Je had bij de 2e foute bank moeten zeggen dat je wilt annuleren. Ze hebben nu een nieuwe bank voor je besteld, als deze goed is neem je hem, pak je de 50 euro en klaar. Is deze weer niet goed, annuleer je alles.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door Barman »

Jannes22 schreef:Ik heb je brief doorgelezen en er staan een hoop frustraties in (hier en daar begrijpelijk) maar ik snap het doel van de brief niet, wat wil je nu?
Dezelfde nieuwe bank, maar dan met meer korting en niet in de vorm van een tegoedbon.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door sjoegel »

Meer korting en meer service :? verklaarbaar dat ze bij sanders dan minder hard gaan lopen.

stefander1982
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 mei 2013 15:54

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door stefander1982 »

Service is wel erg slecht, want ik kan me voorstellen dat ze een keer een slechte bank leveren. Kan me zelfs voorstellen dat er voor een 2de maal een slechte bank geleverd wordt (wet van Murphy). Maar dat je dan niet in de 6de versnelling gaat voor je klant om ervoor te zorgen dat er binnen no time een nieuwe bank staat en daar een bloemetje, tegoedbon en wellicht nog iets leuks of lekkers bij doet?

Weet uit eigen ervaring dat wanneer een winkel echt wil, kan er binnen 2 weken een nieuwe bank staan. En een grote jongen als Sanders Meubelstad / Mandemakers krijgt dat zeker wel voor elkaar.

1 van de nadelen van grote winkels, je bent geen koning, je bent een nummer. Kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik kies dan toch echt voor de kleinere ondernemer. Persoonlijk, service gaat vaak veel verder want eigenaar/manager is echt betrokken en qua prijs scheelt het vaak niets.

Hoop dat je hier nog op een goede manier uit gaat komen en uiteindelijk nog plezier van je bank gaat hebben.

Milenkovic
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2013 12:45

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door Milenkovic »

Inmiddels derde bank geleverd gekregen, helaas deze kon gelijk weer ingepakt worden en retour. Weer strepen en een handafdruk. (was wel echt een andere bank, hand afdruk zat nu ergens anders)
Nu willen we de koop ontbinden, heb hier nul komma nul vertrouwen in.

stefander1982
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 mei 2013 15:54

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door stefander1982 »

Zou proberen of je de koop kunt ontbinden op basis van de levertijd?

Als de winkel CBW erkend is mag je de levertijd x 2 gebruiken om daadwerkelijk te leveren.
Zoals het er nu bij jouw naar uitziet gaat dat niet gehaald worden want je hebt nu nog steeds geen bank.

Sterkte in ieder geval en hou ons op de hoogte.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Sanders Meubel stad Bank drama

Ongelezen bericht door crazyme »

Milenkovic schreef:Inmiddels derde bank geleverd gekregen, helaas deze kon gelijk weer ingepakt worden en retour. Weer strepen en een handafdruk. (was wel echt een andere bank, hand afdruk zat nu ergens anders)
Nu willen we de koop ontbinden, heb hier nul komma nul vertrouwen in.
Dat kan ik mij voorstellen. Ze nemen niet eens de moeite om vooraf het nieuwe bankstel te inspecteren.

U wordt niet serieus genomen.

Gesloten