LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats and Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kathy1978
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jan 2006 14:48

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Tja Seats and Sofas dan vraag je er ook om. Hele web staat vol met klachten en als je er dan nog binnen gaat dan ben je gewoon dom. Dat kan je wel stellen na zo veel jaren. Net als populiers, misschien iets minder berucht.
Ik heb een bankstel van de ikea sinds 2004, slaapbank karlstad. Slaapdeel is uittrekbaar en wordt alleen voor logeren gebruikt. De bank ziet er echtr uit als een normale bank. Nooit geen problemen, gaat dus al 12 jaar mee. Stof blijft mooi, en ik heb twee katten. Oja prijs van deze 2.5 sits was 950 euro maar dan heb ik er ook een volledig 2 persoons bed in zitten. En de karlstad wordt nog steeds gemaakt. Levering ikea en ik heb wat ervaring met keuken etc is correct.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Quark »

En toch bestaat het bedrijf al meer dan 20 jaar en heeft 22 grote winkels door heel Nederland. Dus het heeft wel een lange adem.

absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door absent »

kathy1978 schreef:Tja Seats and Sofas dan vraag je er ook om. Hele web staat vol met klachten en als je er dan nog binnen gaat dan ben je gewoon dom. Dat kan je wel stellen na zo veel jaren. Net als populiers, misschien iets minder berucht.
Ik heb een bankstel van de ikea sinds 2004, slaapbank karlstad. Slaapdeel is uittrekbaar en wordt alleen voor logeren gebruikt. De bank ziet er echtr uit als een normale bank. Nooit geen problemen, gaat dus al 12 jaar mee. Stof blijft mooi, en ik heb twee katten. Oja prijs van deze 2.5 sits was 950 euro maar dan heb ik er ook een volledig 2 persoons bed in zitten. En de karlstad wordt nog steeds gemaakt. Levering ikea en ik heb wat ervaring met keuken etc is correct.
Nee, sinds 2015 is de hele Karlstad-collectie weg. Te dinges. Ofzo.

G3rj4n
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2016 22:44

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door G3rj4n »

Onze ervaring,

Mijn vriendin en ik voor het eerst op zoek naar een bank in voor ons eigen eerste huis.

Onze eerste winkel die we bezochten was de Seat en Sofas in Oosterhout. Aan het begin vriendelijk welkom geheten.

Regelmatig kwam de desbetreffende verkoper ons vragen of hij ons kon helpen en liet ons redelijk rustig overal kijken.

Aan het einde na wat redelijk nog niet heel opdringerige gesprekken met de verkoper een mooie bank uitgezocht, alleen te duur gaven wij aan.

Wij totaal nog geen rekening mee gehouden dat de prijzen die Seats en Sofas laat zien in de folder maar gedeeltelijk kloppen. Want zodra je een andere kleur/stof wil of iets anders betaal je de hoofdprijs.
Je kan het misleidend noemen maar dat is een ander verhaal.

De bank was dus te duur, maar gelukkig kon de "ge-wel-dige" verkoper er wat aan doen! Na een eerste keer weg geweest te zijn kon er van de €1949,- wel €300 vanaf.
Bij het zien van de twijfel in onze ogen ging hij toch nog een keertje kijken of er niet wat gedaan kon worden en ja hoor binnen twee seconden dit keer. Als een "echte" verkoper kwam hij terug en schreef hij met grote cijfers €1000 euro op. Maar dan moesten we wel direct kiezen. Hij liet ons even alleen en dan zal die het wel horen.

Wij allebei versteld dat wij bijna 50% korting konden krijgen zonder überhaupt, maar over korting te beginnen. Gek is dit eigenlijk wat al hadden wij wel het geld om een voor ons wat duurdere bank te kopen hadden we dan niet die €949,- korting gehad?

Gelukkig was dit nog niet alles, wij vonden het lastig om zo snel te kiezen en gaven dit aan. Graag wilde wij eerst nog even verder kijken, alles laten bezinken en eventueel later op de dag terug komen.
Maar dit kon niet wij moesten direct kiezen anders gelden de aanbieding niet meer. Gek hoor éne moment nog bijna 50% korting volgende moment een rare opmerking bijna agressief over dat je het direct een keuze moet maken. Letterlijk de woorden "dan moeten jullie nu de aanbieding vergeten!", op een vreemde vervelende, minachtende toon.

Heel raar dat zo iets bestaat en dat men zo met klanten om kan gaan. Dit is het schoolvoorbeeld van hoe je NIET aan klantenbinding doet. Wij hadden de bank hoogst waarschijnlijk genomen als we niet zo hufterig behandeld waren en later op de dag terug konden komen.
Al met al lezen wij dan vanavond de recenties op het internet door en word het ons al snel duidelijk dat dit vaker voorkomt en iets niet heel onbekends is. vervolgens gek dat hier niks aan gedaan word.

Maar ook onze tip aan vrienden en familie zal zijn koop daar niet, het is maar een vreemde zaak. Met een rare manier van "verkopen".

Met vriendelijke groet,

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door berndv »

G3rj4n schreef:Regelmatig kwam de desbetreffende verkoper ons vragen of hij ons kon helpen en liet ons redelijk rustig overal kijken.

Aan het einde na wat redelijk nog niet heel opdringerige gesprekken met de verkoper een mooie bank uitgezocht, alleen te duur gaven wij aan.

Wij totaal nog geen rekening mee gehouden dat de prijzen die Seats en Sofas laat zien in de folder maar gedeeltelijk kloppen. Want zodra je een andere kleur/stof wil of iets anders betaal je de hoofdprijs.
Je kan het misleidend noemen maar dat is een ander verhaal.

De bank was dus te duur, maar gelukkig kon de "ge-wel-dige" verkoper er wat aan doen! Na een eerste keer weg geweest te zijn kon er van de €1949,- wel €300 vanaf.
Bij het zien van de twijfel in onze ogen ging hij toch nog een keertje kijken of er niet wat gedaan kon worden en ja hoor binnen twee seconden dit keer. Als een "echte" verkoper kwam hij terug en schreef hij met grote cijfers €1000 euro op. Maar dan moesten we wel direct kiezen. Hij liet ons even alleen en dan zal die het wel horen.

Wij allebei versteld dat wij bijna 50% korting konden krijgen zonder überhaupt, maar over korting te beginnen. Gek is dit eigenlijk wat al hadden wij wel het geld om een voor ons wat duurdere bank te kopen hadden we dan niet die €949,- korting gehad?

Gelukkig was dit nog niet alles, wij vonden het lastig om zo snel te kiezen en gaven dit aan. Graag wilde wij eerst nog even verder kijken, alles laten bezinken en eventueel later op de dag terug komen.
Maar dit kon niet wij moesten direct kiezen anders gelden de aanbieding niet meer. Gek hoor éne moment nog bijna 50% korting volgende moment een rare opmerking bijna agressief over dat je het direct een keuze moet maken. Letterlijk de woorden "dan moeten jullie nu de aanbieding vergeten!", op een vreemde vervelende, minachtende toon.

Heel raar dat zo iets bestaat en dat men zo met klanten om kan gaan. Dit is het schoolvoorbeeld van hoe je NIET aan klantenbinding doet. Wij hadden de bank hoogst waarschijnlijk genomen als we niet zo hufterig behandeld waren en later op de dag terug konden komen.
Al met al lezen wij dan vanavond de recenties op het internet door en word het ons al snel duidelijk dat dit vaker voorkomt en iets niet heel onbekends is. vervolgens gek dat hier niks aan gedaan word.
goh, eerste bank in de eerste woning? Voor het eerst kennisgemaakt met een verkoper? Ik lees in het verhaal inderdaad een ijverige verkoper die u een "gouden deal" heeft gedaan. Tja, zo gebeuren zaken soms in winkels. Dat is nog eens wat anders dan een simpele rozenschuiver.

Aan de andere kant, wees blij dat u doorgelopen bent, gezien dit topic begint het echte gezeur pas als de koop gesloten is.

OliverToast
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2017 18:16

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door OliverToast »

Ik kan me bij de grote groep aansluiten... Heb wel vaker op het forum rondgekeken of kwam hier via een link in een forum post terecht maar nog niet eerder een account aangemaakt. Tot vandaag... Mijn verhaal.

Hoe ironisch. Ik ben juist diegene die altijd programma's zoals Radar, Opgelicht en Kassa volgt maar ik heb toch een moment een black-out gehad en Seats and Sofas Megastores Den Haag binnengestapt om te kijken naar een opvolger voor mijn huidige bank.
Ik werk vlak bij de Megastores dus ik loop er vaak in de buurt...
Uiteraard gekeken in het foldertje en ik zag een mooie bank staan, mooi prijsje etc.
Eenmaal binnen staat de bank als lokkertje in de buurt van de ingang. Niet in de stof uit de folder maar een duurdere stof.
Het gaat om de Paris, hoek, met relax gedeelte.

Er wordt inderdaad op je ingepraat, ik had een leuke verkoopster die natuurlijk goed op mijn gevoel inspeelde...
Gegoochel met prijzen, het kwam even in mij op, waar staan die prijzen maar je gaat mee.
Ik heb de Paris besteld met hoek, relax gedeelte in Peru stof. Totaal bedrag: 3000 Euro. Ja, dat is een enorm bedrag.

Ik heb 200 Euro aanbetaald. De datum is 3 september 2016. En mij werd gezegd een levertijd van 12 tot 14 weken. Ik dacht, dat is ongeveer rond Sinterklaas, dat zou leuk zijn.
Uiteraard hoor ik niets. In december, de week voor kerst maar binnengestapt en nagevraagd. Er was nog niets bekend. Redelijk geïrriteerd verlaat ik het filiaal en ga terug naar mijn werk.

Een paar weken terug weer S&S binnengelopen en gezegd dat ik niets hoor en ze zullen wel even in het systeem kijken.
Ja hoor! Mijn bank is binnen! Dit was maandag 23 januari.
De dag erna een afspraak gemaakt met het vervoersbedrijf om de bank zaterdag j.l. te bezorgen.
Vrijdag j.l. naar S&S gegaan, nadat de afspraak voor bezorging definitief staat, om de bank te betalen.
Voor de zekerheid nog nagevraagd of de bank compleet klaar staat.

En nu komt het... De bank is NIET compleet. Er is een hoekstuk spoorloos...! Hoe kan dit?
Maandag, en dat is vandaag, zullen ze het me laten weten waar het missende stukje is.
Ik heb al zo lang moeten wachten en besloot S&S Maassluis te bellen of zij iets meer kunnen zien. Helaas niet. S&S Den Haag moet mij bellen.

Mijn vrienden stonden al vreemd te kijken dat ik de bank bij S&S besteld heb. "Jij, die altijd programma's als Radar en Opgelicht kijkt. Waarom ben je niet bij Hoogenboezem wezen kijken? Dat zit ook in de Megastores!"

Ik lees zoveel klachten over S&S en ik krijg steeds meer een rotgevoel.

Stel, mijn bank is compleet. Krijg ik de kwaliteit die ik behoor te krijgen?
Ik hoop niet dat ze een per boot geleverde goedkoop Chinees brouwsel in mijn maag splitsen. "Tikt u even de resterende 2800 Euro af. Veel plezier met uw aankoop bij S&S."

Ze hebben zich ook goed ingedekt.
Stel, mijn bank wordt niet geleverd en ik besluit om te annuleren (ik heb een engelengeduld maar ook dat raakt een keer op). Dat kost me initieel 30% van het aankoopbedrag! Maar nu de bank gedeeltelijk er al is, wordt dit 50%! Ik sta op het punt 1500 Euro te verbranden.

Vanmiddag ben ik nog bij S&S geweest en heb mijn ongenoegen geuit (ik ben beschaafd gebleven).
Naast de jongename die me al eerder te woord had gestaan, kwam er een kerel bij staan. Wellicht om haar bij te staan.
Hij zei nog "Ja, dit kan niet. Wij doen een stukje of 10 Paris per week en vervelend dat het net bij u fout gaat." Ja, natuurlijk...
Het huishoudpakket wat begin september nog werd weggelaten om wat aan de prijs te doen, werd vandaag weer van stal gehaald om mij een beetje gerust te stellen. "Nee! Ik wil eerst mijn bank! Dan kom ik wel een keer kijken voor dat pakket!" zei ik nog.

Morgen weer een dag. "Ze zijn er nog mee bezig, u hoort wellicht morgen meer". Dat kreeg ik als laatste mee...

OliverToast
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2017 18:16

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door OliverToast »

Er is een update.

Afgelopen avond zitten en nacht liggen piekeren wat te doen.
Vanochtend besloten toch te annuleren en ik heb gebeld. Ja, annuleren 30% maar is de bank compleet en ik ben bericht dat de bank compleet geleverd kan worden, dan is het 50%. Ik heb geantwoord dat ik het er niet bij laat zitten. De bank is niet compleet en ik ben niet bericht dat ie geleverd kan worden.
Het missende deel was overigens nog steeds "weg".

Intussen was mijn melding op klacht.nl ook doorgekomen (gisteren gedaan) en Seats and Sofas heeft (met een standaard tekst) geantwoord.
Hierop heb ik geantwoord dat bij annulering die 50% niet terecht is. Bank niet compleet, het is geen deellevering en ik ben nooit bericht over een levering. En ik ben ook al niet happy met die 30%.

Wat schetst mijn verbazing...
Ik ben gebeld door Seats and Sofas dat het missende deel in de loods is achtergebleven en naar Maassluis wordt gebracht. Het missende deel is dus gevonden.
Donderdag zal dat stuk bij de rest van de bank worden gezet. Waarom dit twee dagen duurt, mag Joost weten maar ja...
Ik hoor dus donderdag meer en ik had ook al aangegeven dat met alle meldingen en geklaag op Internet, ik graag wil zien of de bank is zoals ik deze voor ogen heb. De juiste stof, geen gebreken en compleet etc.

Ik blijf een vreemd gevoel houden. Sommige dingen zijn te toevallig.

OliverToast
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2017 18:16

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door OliverToast »

Ik ben gisteren niet gebeld. Maar zojuist wel door S&S Megastores Den Haag en het hoekdeel is gevonden en als ik het goed begrepen heb (ik moest het navragen) staat nu alles in Maassluis. De dame zei nog dat ik de bank eerst wil zien / inspecteren. Dat klopt.

Maar na alle verhalen, wil ik de bank niet meer. Ik heb eerder laten doorschemeren dat ik niet verder wilde en de boel achter me wil laten maar met zo min mogelijk kleerscheuren. Nu zou ik aan de 50% "boete" vastzitten wanneer ik zou annuleren.

Het kan natuurlijk geen kwaad om naar Maassluis te gaan en te gaan kijken maar ik ben bang dat dan druk op me uitgevoerd wordt.
Zal waarschijnlijk ook zo zijn wanneer ik niet binnen een bepaalde tijd kom kijken.
De dame aan de telefoon zei hier (gelukkig) niets over.

Ik weet even niet wat te doen. Help. Ik wil niet in dezelfde situatie belanden dat ik de bank thuis heb staan, betaald heb en de komende tijd mezelf vervloek wanneer allerlei gebreken naar boven komen.

Als het niet anders kan en ik 50% van het totaalbedrag moet gaan verbranden, dan moet het maar.
Na afloop zal ik wel een fles champagne openen en het ontbinden van het contract vieren.

Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Moneyman »

Laat je je nu niet een beetje téveel leiden door negatieve ervaringen van anderen? Om nou € 1.500,00 weg te gooien terwijl er nog helemaal iets aan de hand is lijkt me ook niet heel zinnig.

OliverToast
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2017 18:16

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door OliverToast »

Nou ja, wellicht laat ik me leiden of niet.

Het afgelopen weekend deze issue mee naar bed genomen en bij het opstaan. Zaterdagavond gezellig met vrienden en gelukkig kwam het niet ter sprake maar het knaagde bij me. En zo ook vanochtend op weg naar het werk en weer op het werk.

Ik heb de knoop doorgehakt. Ik heb geannuleerd. Ja, ik heb een enorm bedrag verbrand. Wat enorm triest is.
Ook triest is, dat ze haast hadden toen ik zei dat ik wilde annuleren.
Niet eens de moeite gedaan om nog een beetje klantvriendelijk over te komen. Ze wilden zo snel mogelijk mijn geld innen. Nou, veel plezier ermee.

Wat ik nog vreemd vond (of ik zoek er te veel achter) is dat aan het eind er nog een computerstoring was...
Het papierwerk is geregeld. Ik heb het zwart op wit staan dat de annuleringskosten voldaan zijn.
De medewerkster zei me nog dat ik nog een bevestiging per mail krijg...

Ik hoop dat hiermee de zaak is afgehandeld... Dit nooit meer...

Masterunix
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mar 2008 22:38

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Masterunix »

Ik heb in December een bankstel gekocht bij Seats en Sofa.

Toen ik thuis kwam ging ik op internet referenties lezen en toen kwam ik deze topic tegen. Ik schrok er heel erg van, maar ik heb toch besloten met mijn partner om gewoon op me af te laten komen zonder te annuleren (annuleren kost ook geld).

Aller eerst ... we werden meegesleurd in de verkoop praatjes van de medewerker van seats en sofa. Zeer mooie marketing verhaal en dat heeft ons over de streep getrokken. Uiteraard agressieve marketing, maar het is typisch Amerikaans, dus vind het eigenlijk wel grappig op de manier hoe zij de verkoop doen.

Wij hebben gekozen voor stof 4 en niet voor stof 1, dus hoge kwaliteit stof dus (volgens seats en sofa).

Onze aanbetaling hebben wij gedaan van 200 euro in de winkel, omdat ik niet meer bij had en dat vonden ze niet erg. Ik heb afgesproken dat ik in april de bank wilde hebben.

In december de winkel verlaten ...

Ondertussen ben ik vriendelijk gebeld dat mijn bank klaar stond in maassluis en dat ik hem kon ophalen ... ik heb verteld dat ik heb afgesproken dat ik hem wilde laten bezorgen ... dit was geen probleem kreeg een telefoon nummer van de bezorg dienst.

Bezorg dienst gebeld ... ook allemaal goed gegaan ... zeer vriendelijk personeel.

Uiteindelijk de bank binnen gekregen ... precies wat ik besteld had, werd bezorg op de datum zoals besproken en ik zie niets van chinese replica's.

Ik ben een zeer te vreden klant.

Wellicht komt het omdat ik geen Nederlander bent en niet zo veel te klagen hebt, maar daarnaast heb ik ook voor stof 4 gekozen en voor een duur model gekozen ... in totaal was ik 2500 euro kwijt inclusief korting.

Dus voor de gene die twijfelen ... laat je niet op naaien door mensen die negativiteit verspreiden op forums ... mensen die reviews geven zijn meestal altijd negatief anders ga je geen review geven.

Samenvatting:

- Personeel vriendelijk [Ja]
- Op tijd geleverd [Ja]
- Bank moet je zelf ophalen in maassluis [Niet waar, je kan het laten bezorgen kost 155 euro inclusief montage. Dit werd ook bij de verkoop verteld]
- Kwaliteit is goed [Ja]
- Veel geld vooruit betalen [Niet waar, wij hebben 200 euro afgesproken en was goed]
- Poten kloppen niet moet zelf gaatjes boren [Niet waar, de monteurs draaide de pootjes waar ze hoorde net als een makkelijke Ikea pakket]
- Men krijgt zoveel korting, omdat het chinese troep is of replica is [Niet waar. Ik kwam onze bank tegen op een Deense site in Kronen en omgerekend naar euro was dit precies 2500 euro. Dit is het zelfde bedrag wat ik heb betaald na korting. Eigenlijk geen korting dus. Je betaald voor wat je krijgt.]

En nee ik ben niet in dienst van seats en sofa en heb ook geen affiliatie met deze partij :)
Laatst gewijzigd door Masterunix op 09 apr 2017 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door berndv »

natuurlijk zullen er legio tevreden klanten zijn bij s&s, anders bestonden ze niet al zo lang, hoewel dat natuurlijk geen directe indicatie is, maar toch. Een bank verkopen is niet moeilijk. Die bank vervolgens leveren in de winkel en vervolgens via een dure vervoerder thuis laten bezorgen is ook niet moeilijk. Waar bedrijven als s&s op vastlopen is het aftersales traject. Stel dat de bank niet pas in april geleverd werd, maar al in februari, dan had u zelf voor opslag moeten zorgen of extra moeten betalen om de bank bij s&s in het magazijn te laten staan. Stel dat u zich wel had bedacht, was u opeens 30% van de aanschaf kwijt geweest. Stel dat u er volgende week achter komt dat 1 van de zittingen doorzakt, ziet u dan maar eens dat het juist en correct wordt hersteld.

Een doos schuiven is niet moeilijk, en als de inhoud van het pakket in orde is, kan iedereen stellen dat het een goede winkel is. Maar een goede winkel onderscheid zich in mijn ogen niet door een product te leveren conform de overeenkomst, een goede winkel onderscheidt zich naar mijn mening door problemen op te lossen en er voor de klant te zijn als er problemen zijn, en dat is nou net waar s&s niet goed in is.

BL2
Berichten: 4828
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door BL2 »

Dus Masterunix, kom over een jaar nog maar een met een review.......
Dan kunt u iets zeggen over zitconfort en kwaliteit. Een bankstel in deze prijsklasse moet toch echt 10 jaren mee gaan.
En verder ben je al wat genept met de zgn forse kortingsprijs, zoals je zelf al ontdekt hebt.
Ook vind ik persoonlijk dat bij een product van E 2500,00 de bezorging wel gratis had gemogen.
Nog nooit meegemaakt dat een bankstel, meubel enz. de bezorging niet inclusief was.

Verder was ik met zo'n budget nooit bij Seats en Sofas naar binnen gelopen, laat staan iets gekocht.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Quark »

Ik werk niet bij S&S, krijg al de rillingen als ik een keer hier binnen stap, maar heb toch 7 jaar zonder problemen op een door hun geleverde leren bank gezeten.

Ellen76
Berichten: 128
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:46

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Ellen76 »

wij zitten ook al dik 7 jaar op een s&f bankstel. Op de plekken waar de kinderen veel zitten (schuiven) en de hoek waar wij zelf veel zitten na is hij nog prima. Voor die 800 euro hebben wij een prima bank gehad. Ik moet wel zeggen als ik dit allemaal lees durf ik niet snel die gok weer te nemen....

Marjoleinabdoulaye
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2017 15:34

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Marjoleinabdoulaye »

Ik heb een bank van seats and sofa zes maanden en me kussens zakken in en heb elke keer als ik op mijn bank zit dan krijg ik rug pijn ik vindt dat seat and sofa oplichters zijn

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door crazyme »

Marjoleinabdoulaye schreef:Ik heb een bank van seats and sofa zes maanden en me kussens zakken in en heb elke keer als ik op mijn bank zit dan krijg ik rug pijn ik vindt dat seat and sofa oplichters zijn
De bank is de veroorzaker van uw rugpijn ?

En met welk argument verdedigt u de opmerking dat Seats en sofa's de boel oplichten ?
Dat is nogal een beschuldiging ! Weet u wel wat u zegt ?

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Quark »

Marjoleinabdoulaye schreef:Ik heb een bank van seats and sofa zes maanden en me kussens zakken in en heb elke keer als ik op mijn bank zit dan krijg ik rug pijn ik vindt dat seat and sofa oplichters zijn

Wat een rare ongefundeerde uitspraak, u hebt last van uw rug dus Seats and Sofa zijn oplichters ??

NIna90
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 jul 2017 20:21

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door NIna90 »

Ik en mijn vriendin gaan binnenkort samenwonen. Ik heb nu enkel mooie promoties gezien bij Seats and sofa. Maar ik lees nu hier zo van die verhalen en heb nu schrik om bij hun te gaan. Kan toch niet zo erg zijn:p

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Quark »

Niet om laten praten, als je iets ziet ga eerst even naar huis om een kop koffie te drinken en wil je het dan nog hebben ga dan terug. Er niet in trappen als ze zeggen dat het aanbod alleen geld als je gelijk beslist. Als je een week later weer komt kan je dezelfde korting bedingen dus dat is pure onzin.
En besluit je wat te kopen, zucht dan een paar keer diep en loop weg, de euro's vliegen er af en roepen ze je niet terug dan heb je de juiste prijs :D

Gesloten