LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerlijk gezegd begrijp ik al heel lang heel erg goed waarom mijn nicht zo nodig in Oeganda moest gaan wonen.

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
14 feb 2020 08:40
Die bewuste email van zondagavond was niet bepaald de eerste email die hierover verzonden was, maar slechts de definitieve bevestiging. Maar ja, dát hoor je in de uitzending natuurlijk niet terug... :lol:
Ik blijf toch mijn bedenkingen houden bij het tijdstip waarop de mail werd verstuurd.

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik krijg wel vaker mails van bedrijven op 'bedenkelijke' momenten in het weekend. Er kan vast wel een reden voor zijn geweest dat Shurgard het zo heeft gedaan.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ben je als bedrijf dag en nacht en het hele weekend door bezig om de zaken zo goed mogelijk op orde te krijgen, krijg je dit gezeik weer over je heen :roll: Voor sommigen doe je het toch nooit goed - die zien toch wat ze willen zien.

Ik zou nog eens een blik werpen op de opsomming van alles wat er door Shurgard gedaan is ten behoeve van de gedupeerden. Wellicht geeft dat wat ruimte in de onderbuik.

angel1978
Berichten: 10935
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door angel1978 »

witte angora schreef:
14 feb 2020 09:30
Ik krijg wel vaker mails van bedrijven op 'bedenkelijke' momenten in het weekend. Er kan vast wel een reden voor zijn geweest dat Shurgard het zo heeft gedaan.
Mensen waren natuurlijk wel blij geweest als het op maandagmorgen om 5 uur was verstuurd of wellicht nog beter om 11 uur als iedereen aan het werk is.

:roll:

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
14 feb 2020 09:32
Ben je als bedrijf dag en nacht en het hele weekend door bezig om de zaken zo goed mogelijk op orde te krijgen, krijg je dit gezeik weer over je heen :roll: Voor sommigen doe je het toch nooit goed - die zien toch wat ze willen zien.

Ik zou nog eens een blik werpen op de opsomming van alles wat er door Shurgard gedaan is ten behoeve van de gedupeerden. Wellicht geeft dat wat ruimte in de onderbuik.
Werd de aannemer ook pas om zondagavond 21:30 geinformeerd? Of was die al eerder besteld?
Het is nu juist de discussie of dat ruimen ook "ten behoeve van de gedupeerden" is gebeurd.

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door Moneyman »

Die aannemer was al vanaf dag 1 ter plekke. Die is natuurlijk continu in het proces betrokken geweest.

En nee, natuurlijk is er niet ten behoeve van de gedupeerden geruimd. Rare stelling. Dat ruimen gebeurt uiteraard ten laste van de gedupeerden. Dat is ook helemaal niet de discussie.

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door witte angora »

16again schreef:
14 feb 2020 09:47
Werd de aannemer ook pas om zondagavond 21:30 geinformeerd? Of was die al eerder besteld?
Misschien wel.

Soms worden beslissingen op een laat moment genomen, waarna er direct op geacteerd moet worden. Vergeet niet dat de gemeente er behoorlijk druk op heeft gezet.

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
14 feb 2020 09:58
En nee, natuurlijk is er niet ten behoeve van de gedupeerden geruimd. Rare stelling.
Raar? niet meer dan een reactie op je bewering , dat Shurgard zoveel ten behoeve van de gedupeerden doet.
Moneyman schreef:
14 feb 2020 09:58
Dat ruimen gebeurt uiteraard ten laste van de gedupeerden. Dat is ook helemaal niet de discussie.
Waarom is dat ruimen ten laste van de gedupeerden? De rekening zal eerder naar een verzekering gaan

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nogmaals: probeer eens contextueel te lezen, scheelt een hoop ruis.
16again schreef:
14 feb 2020 10:19
Moneyman schreef:
14 feb 2020 09:58
En nee, natuurlijk is er niet ten behoeve van de gedupeerden geruimd. Rare stelling.
Raar? niet meer dan een reactie op je bewering , dat Shurgard zoveel ten behoeve van de gedupeerden doet.
Snap je werkelijk niet het verschil tussen "iets doen ten behoeve van" en "ruimen ten behoeve van"? Als je dat inderdaad niet snapt, heeft discussie geen nut.
16again schreef:
14 feb 2020 10:19
Moneyman schreef:
14 feb 2020 09:58
Dat ruimen gebeurt uiteraard ten laste van de gedupeerden. Dat is ook helemaal niet de discussie.
Waarom is dat ruimen ten laste van de gedupeerden? De rekening zal eerder naar een verzekering gaan
:roll: ken je maar één betekenis van "ten laste van"?

witte angora
Berichten: 30719
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Shurgard laat mensen niet kijken of er nog spullen te redden zijn na een grote brand

Ongelezen bericht door witte angora »

Ook al ben je verzekerd: bij schade schiet je er meestal bij in. Dat is toch niet zo moeilijk?

En... is Shurgard zelf dan niet gedupeerd?

Gesloten