LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service babydeals

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Fam. Den Hertog
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 sep 2013 20:29

Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Fam. Den Hertog »

Ben heel benieuwd of er nog meer slechte ervaringen zijn met dit bedrijf!! Baal ontzettend van hun onprofessionele houding! Claimen servicegericht en klantvriendelijk te zijn maar helaas deel ik dit niet!
Bij een lastige klant zou ik enigszins nog kunnen begrijpen dat je als bedrijf wat minder service bied maar onfatsoenlijk zijn gaat mij te ver!! Ik zou dit bedrijf aan niemand willen aanbevelen! En al helemaal niet door de houding van 'er zijn genoeg andere klanten dus je bent onbelangrijk voor ons!'

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Fam. Den Hertog schreef:Ben heel benieuwd of er nog meer slechte ervaringen zijn met dit bedrijf!! Baal ontzettend van hun onprofessionele houding! Claimen servicegericht en klantvriendelijk te zijn maar helaas deel ik dit niet!
Bij een lastige klant zou ik enigszins nog kunnen begrijpen dat je als bedrijf wat minder service bied maar onfatsoenlijk zijn gaat mij te ver!! Ik zou dit bedrijf aan niemand willen aanbevelen! En al helemaal niet door de houding van 'er zijn genoeg andere klanten dus je bent onbelangrijk voor ons!'
Ik denk dat het wel eens handig zou kunnen zijn iets uitgebreider te vertellen wat er gebeurd is.

josvereijken
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2013 16:43

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door josvereijken »

Beste Fleur,

Dit verhaal komt ons niet bekend voor, wij staan er juist om bekend dat we ons best doen om al onze klanten tevreden te houden. Zou je ons in een email naar [email protected] kunnen informeren waar dit over gaat?


Wij hopen een reactie.

Team Babydeals
Laatst gewijzigd door josvereijken op 14 nov 2013 23:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Prolix »

josvereijken schreef:Beste Fleur,

Dit verhaal komt ons niet bekend voor, wij staan er juist om bekend dat we ons best doen om al onze klanten tevreden te houden. Zou je ons in een email naar [email protected] kunnen informeren waar dit over gaat?

Overigens valt het ons wel op dat er op jou naam en email adres ontzettend veel klachten op deze website staan, wij komen bijna 600 resultaten tegen, met allerlei klachten en reacties tegen diverse bedrijven.

Wij hopen een reactie.

Team Babydeals
Wow...een Nepcareteam dat niet eens kan lezen en schrijven... GE-WEL-DIG!
Dat zegt inderdaad genoeg over de service...lol
Fam.DenHartog: succes

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Chocomelk »

josvereijken schreef:Beste Fleur,

Dit verhaal komt ons niet bekend voor, wij staan er juist om bekend dat we ons best doen om al onze klanten tevreden te houden. Zou je ons in een email naar [email protected] kunnen informeren waar dit over gaat?

Overigens valt het ons wel op dat er op jou naam en email adres ontzettend veel klachten op deze website staan, wij komen bijna 600 resultaten tegen, met allerlei klachten en reacties tegen diverse bedrijven.

Wij hopen een reactie.

Team Babydeals
Jij komt wel bijna 600 resultaten tegen van diverse bedrijven op deze website.........uhm
Fam. Den Hertog heeft nog maar 2 reacties hier geschreven en niet meer :!:

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Prolix »

dat komt omdat de Nepcare reageert op Fleur, terwijl TS de FamDenHartog is...

:shock:

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

josvereijken schreef:Beste Fleur,

Dit verhaal komt ons niet bekend voor, wij staan er juist om bekend dat we ons best doen om al onze klanten tevreden te houden. Zou je ons in een email naar [email protected] kunnen informeren waar dit over gaat?

Overigens valt het ons wel op dat er op jou naam en email adres ontzettend veel klachten op deze website staan, wij komen bijna 600 resultaten tegen, met allerlei klachten en reacties tegen diverse bedrijven.

Wij hopen een reactie.

Team Babydeals
:shock:
Beste 'Team Babydeals',

misschien tijd om eens naar een optiekzaak te gaan voor een nieuwe bril? Bij mij bent u van harte welkom! :lol: Sowieso heeft u duidelijk niet gezien wat ik voor berichten plaats, want ik heb slechts enkele malen (houd het op een keer of 2-3) daadwerkelijk een probleem gehad. Dat mijn gebruikersnaam voorkomt bij zoveel onderwerpen, wil slechts zeggen dat ik gereagéérd heb op berichten, niet dat ik ze geplaatst heb. Ik hoop van harte dat het hier niet het écht team van Babydeals betreft, want dit geeft voor mij al aan dat dit een zéér onprofessioneel bedrijf is dat blijkbaar liever klanten (ook al ben ik dat niet en zal ik dat nooit worden ook) persoonlijk aanvalt zonder zich in te lezen, dan dat het daadwerkelijk op klachten ingaat. :roll:

Dit was mijn reactie, en daar zult u het mee moeten doen.
Stelletje prutsers. :lol: :mrgreen:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door crazyme »

Webcare staat nog in de babyschoenen...

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Prolix »

babysokjes..ze kunnen duidelijk nog niet lopen :wink:

Fam. Den Hertog
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 sep 2013 20:29

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Fam. Den Hertog »

Wat erg Fleur! Dat zij jou zo onbeleefd aanspreken!
Maar dit is hun ding! Het ligt namelijk aan de ander!

Op mij gaan ze echt niet reageren want ze weten heus wel dat ze zich niet netjes gedragen hebben!
Ze hebben mij geblokkeerd op hun facebook site en al mijn reacties gewist waarin ik hun alleen verzoek om service te bieden! Ze doen net alsof het probleem bij mij lag! En ik onterecht hun zwart maak!
Ook de reacties van andere dat het idd aan hun lag, gebrek service werd geen gehoor aangegeven!
Gewoon delete knop , blokkeren en negeren was hun antwoord!
Ik heb overal screenshots van want kon eerst echt niet geloven dat een bedrijf zo doet!
Ik dacht aan een storing namelijk!!

Het verhaal in het kort, 2 bestellingen eerder gedaan en ging voor een 3e bestelling.
Dit artikel kon ik met korting aanschaffen via hun veiling facebooksite omdat ik degene was het met hoogste bod.
Er was nog een advertentie met een veiling van een kinderwagen, ik dacht laat mij deze delen op mijn fb pagina zodat vrienden ook mee kon bieden!
Echter Fb is soms wat traag dus eenmaal gedeeld was inmiddels de vraagprijs geboden!
Ik schreef aan mijn vrienden in dit gedeelde bericht 'laat maar het heeft geen zin meer!'
Op basis hierdoor werd ik genegeerd (bleek dagen later en dus geblokkeerd!), kreeg ik geen antwoord op mijn berichten meer (hun regels je moet na het winnen binnen 10 minuten reageren voor de betaallink)
Netjes gedaan dus, uur later weer dat ik nog niets gehoord had en of er storing was?
3 berichten later nog geen respons.Uren tussentijd.
Contact opgenomen via de originele site, ook geen respons.
Twee dagen later een openbaar bericht geplaast, gewoon netjes waarom ik nog geen bericht had en als ik het aankleedkussen niet mocht aanschaffen of ze dat dan even willen laten weten.
Eindelijk een reactie in de trant van 'je mag wel alleen jij hebt geen bericht gestuurd'
Nou dus wel! En ik schreef terug ik kan niet meer op de veilingsite. Ik zie jullie bericht alleen in mijn email! Opeens heel kort een reactie van 'mensen die steeds commentaar geven tussen biedingen ipv bieden die worden geblokkeerd en dat zijn onze regels'
Op mijn vraag terug alleen door deze opmerking een blokkade? En als we het dan over fatsoen hebben waarom laten jullie mij dat dan niet weten? Na al mijn berichten!
Hun reactie: geen! Alleen wederom een blokkade en nu op hun originele site!!!

Babydeals jullie mogen reageren hoor!
Maar heb van alle reacties van jullie, anderen die het ook belachelijk vonden en van mijn eigen reacties allemaal screenshots!
Dus zo is het gegaan en niet anders!!
En dat noem ik onprofessioneel! Zo ga je niet om met klanten!
Zeg dan gewoon 'we krijgen wel commentaar, wat ik echt wel kan begrijpen, en daarom staan we alleen biedingen toe! Ik was mij van geen kwaad bewust!
En dan het aankleedkussen aan een ander verkopen 1 dag later is ook echt niet netjes!
Zoals andere al aangaven: babydeals iets fatsoenlijker omgaan met je klanten en minder snel blokkeren!

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Nooooou moe, dit is toch te belachelijk voor woorden? Krijg net het volgende pb van babykraam, nadat ik ze gevraagd had waarom er zo'n rare reactie werd gegeven:

"Beste Fleur,
wij zouden het op prijs stellen ons te mailen over een eventuele klacht in plaats van deze op Tros Radar te zetten. Wij weten niet waar het over gaat, dan is het voor ons heel moeilijk om een klacht op te lossen. "

.... Wat?? Ik heb ze nu gevraagd om een reactie hier, waarin ze hun excuses aanbieden. En nogmaals uitgelegd dat het hoog tijd wordt dat ze begrijpend lezen gaan leren.

josvereijken
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2013 16:43

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door josvereijken »

Beste Fleur,


Mijn welgemeende excuses, ik heb gekeken naar het email adres boven het bericht en dat is inderdaad helemaal fout! Ik wil dit graag goed maken, ik stuur je een privé bericht hierover.

Nogmaals sorry voor de vergissing!

Team Babydeals.

Tanja Koen
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2013 00:27

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Tanja Koen »

Fleur pas maar op misschien wil Jos jou wel verrijken met een cadootje over 9 maanden :D

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Fleurop = Fleur up ! :wink:

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Prolix »

heel apart dat "Teambabysokjes" het webcareteam moet voorstellen en ook nog eens een privenaam gebruikt voor een account...

Babydeals
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2013 10:46

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Babydeals »

Fam. Den Hertog schreef:Wat erg Fleur! Dat zij jou zo onbeleefd aanspreken!
Maar dit is hun ding! Het ligt namelijk aan de ander!

Op mij gaan ze echt niet reageren want ze weten heus wel dat ze zich niet netjes gedragen hebben!
Ze hebben mij geblokkeerd op hun facebook site en al mijn reacties gewist waarin ik hun alleen verzoek om service te bieden! Ze doen net alsof het probleem bij mij lag! En ik onterecht hun zwart maak!
Ook de reacties van andere dat het idd aan hun lag, gebrek service werd geen gehoor aangegeven!
Gewoon delete knop , blokkeren en negeren was hun antwoord!
Ik heb overal screenshots van want kon eerst echt niet geloven dat een bedrijf zo doet!
Ik dacht aan een storing namelijk!!

Het verhaal in het kort, 2 bestellingen eerder gedaan en ging voor een 3e bestelling.
Dit artikel kon ik met korting aanschaffen via hun veiling facebooksite omdat ik degene was het met hoogste bod.
Er was nog een advertentie met een veiling van een kinderwagen, ik dacht laat mij deze delen op mijn fb pagina zodat vrienden ook mee kon bieden!
Echter Fb is soms wat traag dus eenmaal gedeeld was inmiddels de vraagprijs geboden!
Ik schreef aan mijn vrienden in dit gedeelde bericht 'laat maar het heeft geen zin meer!'
Op basis hierdoor werd ik genegeerd (bleek dagen later en dus geblokkeerd!), kreeg ik geen antwoord op mijn berichten meer (hun regels je moet na het winnen binnen 10 minuten reageren voor de betaallink)
Netjes gedaan dus, uur later weer dat ik nog niets gehoord had en of er storing was?
3 berichten later nog geen respons.Uren tussentijd.
Contact opgenomen via de originele site, ook geen respons.
Twee dagen later een openbaar bericht geplaast, gewoon netjes waarom ik nog geen bericht had en als ik het aankleedkussen niet mocht aanschaffen of ze dat dan even willen laten weten.
Eindelijk een reactie in de trant van 'je mag wel alleen jij hebt geen bericht gestuurd'
Nou dus wel! En ik schreef terug ik kan niet meer op de veilingsite. Ik zie jullie bericht alleen in mijn email! Opeens heel kort een reactie van 'mensen die steeds commentaar geven tussen biedingen ipv bieden die worden geblokkeerd en dat zijn onze regels'
Op mijn vraag terug alleen door deze opmerking een blokkade? En als we het dan over fatsoen hebben waarom laten jullie mij dat dan niet weten? Na al mijn berichten!
Hun reactie: geen! Alleen wederom een blokkade en nu op hun originele site!!!

Babydeals jullie mogen reageren hoor!
Maar heb van alle reacties van jullie, anderen die het ook belachelijk vonden en van mijn eigen reacties allemaal screenshots!
Dus zo is het gegaan en niet anders!!
En dat noem ik onprofessioneel! Zo ga je niet om met klanten!
Zeg dan gewoon 'we krijgen wel commentaar, wat ik echt wel kan begrijpen, en daarom staan we alleen biedingen toe! Ik was mij van geen kwaad bewust!
En dan het aankleedkussen aan een ander verkopen 1 dag later is ook echt niet netjes!
Zoals andere al aangaven: babydeals iets fatsoenlijker omgaan met je klanten en minder snel blokkeren!

Beste Fam. den Hertog,

Op onze Facebook veiling pagina hebben wij gedragsregels, om mee te kunnen bieden is het de bedoeling dat men zich aan deze regels houdt om de veilingen overzichtelijk te houden. Deze regels staan bij alle artikelen die we veilen. Bij meerdere malen een van deze regels te overtreden worden deze personen geblokkeerd en een blokkade kan niet meer opgeheven worden.


Of dit een kwestie voor Radar is laten wij verder in het midden.


Team Babydeals

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Prolix »

Als er een blokkade op kan, kan-ie er ook van af. Het is heel simpel.
Maar jullie reaktie laat wel zien dat fam DenHartog een goed punt heeft.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door crazyme »

Prolix schreef:Als er een blokkade op kan, kan-ie er ook van af. Het is heel simpel.
Maar jullie reaktie laat wel zien dat fam DenHartog een goed punt heeft.
De manier van communiceren van de klant laat ook te wensen over hoor.

Al met al begrijp ik nog niets van het probleem.

Fam. Den Hertog
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 sep 2013 20:29

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door Fam. Den Hertog »

Met alle respect crazyme maar kun je aangeven waarom mijn communicatie niet beleefd zou zijn?

Het probleem is simpel, als je bij een bedrijf zaken doet en opeens wordt je bestelling geannuleerd. Zonder bericht hiervan!
En na een paar dagen later na een openbaar bericht pas een reactie krijgt van dit bedrijf waar je een bestelling open hebt staan is in mijn ogen onbeschoft! En dan geen fatsoenlijke reactie maar een blokkade! Wederom zonder bericht hiervan!
En ik vind dit geen service van een bedrijf en al helemaal niet omdat ik een klant bent!
Zij hadden ook aan kunnen geven dat ik mijn opmerking moet verwijderen!
Het was slechts een opmerking! Geen zwart makerij!
Wat kan mij het schelen dat men de vraagprijs biedt! Moet men zelf weten!!

En als je dan echt je als bedrijf wil houden aan de regels (lees nog steeds constand opmerkingen, heb 1 opmerking gemaakt maargoed) vertel dan op z'n minst dat je mijn bestelling annuleerd! En mij blokkeerd!
Even goede vriende hun keuze! Ben ik klant ergens anders!

Maar slechte service is het wel en daar is dit forum voor!
Ik heb mijn klacht toch in 1e instantie vorige week bij hun neergelegd!
Zij reageren zelf niet! En daarbij ben ik benieuwd hoe andere dit bedrijf hebben ervaren!
Want ook hun reactie op Fleur vond ik bijzonder onprofessioneel te noemen!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service babydeals

Ongelezen bericht door crazyme »

Fam. Den Hertog schreef:Met alle respect crazyme maar kun je aangeven waarom mijn communicatie niet beleefd zou zijn?

Het probleem is simpel, als je bij een bedrijf zaken doet en opeens wordt je bestelling geannuleerd. Zonder bericht hiervan!
En na een paar dagen later na een openbaar bericht pas een reactie krijgt van dit bedrijf waar je een bestelling open hebt staan is in mijn ogen onbeschoft! En dan geen fatsoenlijke reactie maar een blokkade! Wederom zonder bericht hiervan!
En ik vind dit geen service van een bedrijf en al helemaal niet omdat ik een klant bent!
Zij hadden ook aan kunnen geven dat ik mijn opmerking moet verwijderen!
Het was slechts een opmerking! Geen zwart makerij!
Wat kan mij het schelen dat men de vraagprijs biedt! Moet men zelf weten!!

En als je dan echt je als bedrijf wil houden aan de regels (lees nog steeds constand opmerkingen, heb 1 opmerking gemaakt maargoed) vertel dan op z'n minst dat je mijn bestelling annuleerd! En mij blokkeerd!
Even goede vriende hun keuze! Ben ik klant ergens anders!

Maar slechte service is het wel en daar is dit forum voor!
Ik heb mijn klacht toch in 1e instantie vorige week bij hun neergelegd!
Zij reageren zelf niet! En daarbij ben ik benieuwd hoe andere dit bedrijf hebben ervaren!
Want ook hun reactie op Fleur vond ik bijzonder onprofessioneel te noemen!
Ik zeg nergens dat uw communicatie niet beleefd is.

U communiceert niet echt helder. Dat is niet rot bedoeld, maar ik kan mij voorstellen dat de lezer van uw berichten de draad kwijtraakt door alle taalfouten, uitroeptekens en niet relevante zaken.

Ook reageert u wel erg fel op zaken waar een ander zijn schouders over zal ophalen.

Zoals u zelf zegt : dan koop ik toch ergens anders...

Gesloten