LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service door meubelzaak Heylen te Peer in België

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mupske
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2009 13:53

Slechte service door meubelzaak Heylen te Peer in België

Ongelezen bericht door mupske »

Wij hebben in maart 2010 onze meubels geleverd gekregen van Heylen in Peer, België. Wij hadden van iedereen altijd goede verhalen gehoord qua meubels en service. Nu kwamen wij eind 2011 erachter dat er scheuren in onze eettafel zitten. Via de telefoon kregen wij te horen, dat is waterschade. Na vele discussies heen en weer over de mail heb ik foto's verzonden van de schade. Wij zeggen het is de beschermlaag op het vineer dat gescheurt is en geen waterschade. Wij doen de tafel niet nat af en hun blijven volhouden het is uw fout. Na menig discussie hier weer over is er een service monteur geweest, hij keek en zei, waterschade uw fout. Nu kregen wij een rekening gepresenteerd van EUR 165,00 daar gingen wij niet mee akkoord. Het is niet onze fout, maar om vele discussies en ergernissen te voorkomen hebben we een compromis gevraagd. Nou ja eerst wilde we gewoon gratis, toen hun kwamen met het bedrag van EUR 82,50 zijn we akkoord gegaan. Maar nu zijn we erachter gekomen dat onze salontafel hetzelfde probleem krijgt. Maar om ergernissen te voorkomen en om weer te moeten vechten om aan te tonen dat het een ondeugdelijk product is hebben we besloten hier niets meer aan te doen. Wij zijn van mening dat de beschermlaag los laat van het vineer en dat daardoor scheuren in de bovenste laag onstaan, en niet in vineer. Het voelt als een laag kaarsvet dat over het vineer is gelegt ter bescherming. Het oogt witter waar het gescheurt is, net alsof je kaarsvet met je nagels ergens vanaf haalt. Ons tv meubel en onze dressoir zijn van dezelfde serie en hebben niet zo'n vettige beschermlaag en scheuren ook niet.

Door deze slechte service van Heylen geven wij hun de ijs en ijs koude douche.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Slechte service door meubelzaak Heylen te Peer in België

Ongelezen bericht door sephora30 »

Een eettafel die je niet nat af mag nemen :shock: :?:

Lekker fris :shock:

mupske
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2009 13:53

Re: Slechte service door meubelzaak Heylen te Peer in België

Ongelezen bericht door mupske »

ja volgens Heylen mag het niet, inderdaad lekker fris, alleen in de gebruikersvoorwaarden van hun staat dus wel dat ik het vochtig mag afnemen en de verkoper in de showroom zei ook vochtig afnemen en dit vineer is sterker dan echt massief eiken. Onze tafelpoten zijn massief, maar zo hadden we heel de tafel moeten nemen.
Maar de klantenservice zegt dat ik lieg als ik zeg dat de verkoper het bovenstaande heeft gezegd tegen ons. Ach ja, het is voor ons en vele andere die we hebben gesproken de eerste en laatste keer geweest dat wij iets gekocht hebben, en de mensen die eerst zo positief waren zijn nu ineens geschrokken want deze reactie kennen ze niet van hun en bedenken zich ook allemaal of ze daar nog iets gaan kopen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service door meubelzaak Heylen te Peer in België

Ongelezen bericht door crazyme »

Vochtig afnemen is goed
Nat afnemen is fout

Lijkt mij niet zo moeilijk.

mupske
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2009 13:53

Re: Slechte service door meubelzaak Heylen te Peer in België

Ongelezen bericht door mupske »

Sorry hoor, maar vocht blijft vocht, nat of vochtig. Natuurlijk moet je meubels niet zeiknat afnemen, maar met een natte/vochtige doek die je goed uitgewrongen hebt moet je toch gewoon je tafel af kunnen nemen.

Ik doe alle meubels exact hetzelfde af en waarom krijgen dan alleen de eettafel en de salontafel er op een paar plekjes problemen mee?

Gesloten