LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teleurstellende nazorg meubelwinkel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Koksal
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2018 23:58

Teleurstellende nazorg meubelwinkel

Ongelezen bericht door Koksal »

Rofra home heeft schitterende meubels waar ik met volle vertrouwen mijn meubels heb gekocht. Vriendelijke verkopers, levering volgens afspraak. Top! We hebben 2 tal banken 2 fauteuils en een schitterende klok gekocht. inclusief een dure vlekken garantie op onze banken en fauteuils. Op advies van de verkoopster. Als er vlekken op de bank komen was het beter om rofra in te schakelen,zodat zij deze gingen schoonmaken. mooi dachten we. hoe zuinig je ook op je bank bent vlekken komen er zeker wel op.

Eind juni 2017 hebben we onze bestelling geplaatst. alles is vrij snel geleverd. Helaas was onze klok stuk geleverd meerdere stukken spiegels waren gebarsten en er zat een vlek op onze bank. De aardige heren van de opleverteam hebben hier foto's van gemaakt. service van rofra ingelicht. na veel gemail heen en weer zij we teruggebeld en er werd geadviseerd om deze schitterende klok op te hangen. de klok moest uit India komen ze hadden niks meer op voorraad. het kon wat langer duren. Zo ook gedaan. Over onze vlek op de bank hebben we niks meer vernomen. Meerdere malen hebben we foto's verstuurd. Nooit ontvangen gaven ze aan. Werkelijk waar meerdere mails heb ik verstuurd met foto's en de opleverteam had foto's gemaakt. Hoe dan???? 🤷‍♀️ ##@%^! uit frustratie heb ik de vlek zelf zitten schoonmaken. na lange wachten meer als een half jaar was er niks te bekennen van rofra. Uiteraard ben ik verder inkopen gaan doen. nieuwe stalampen nieuw karpet accesoires allemaal afgestemd op onze schitterdende klok. na ruim een jaar verder enorm veel gemail hebben we onze nieuwe klok binnengekregen. Tot onze schrik een totaal andere kleur als onze eerder geleverde klok. en deze past totaal niet in onze inrichting.. teruggestuurd opnieuw besteld weer verkeerde kleur. wat blijkt is dat de klok in deze kleur niet bestaat ??? heb deze toch echt thuis hangen.. 🤦‍♀️ ze kunnen deze niet leveren. ik als klant heb diverse oplossingen aangeboden. om de stukken spiegel te vervangen; deden ze niet. het hout op de klok beitsen in de wenge kleur. naar mijn idee is dat nu ook zo. Doen ze ook niet.. 😥 ow wat ik vergeten ben te vermelden. bij het laatste bezoek bij de 2e levering van de klok zouden ze mn banken gaan schoonmaken. want er zaten inmiddels diverse vlekken op. Aardige mr in huis gehad die enkel met een nagel borstel een aantal keer over de vlek heen is geweest. verder niks.. de kleine vlekken zitten er nog werkelijk waar op. vol verbazing heb ik naar zijn geborstel gekeken. 😑😑 dit moesten we af en toe doen want het verlourse stof kon pletten. snap ik. echter de vlekken zijn niet uit mijn bank gegaan. deze heb ik zelf weer lopen schoonmaken..😰😰 na hoop irritatie en teleurstelling en meerdere dagen vakantie te hebben opgenomen hebben we nog steeds geen oplossing.. Waar ik werkelijk waar van ben geschrokken is dat rofra nu zonder goedkeuring van ons een afspraak heeft ingepland om de klok op te halen en het bedrag te crediteren. Werkelijk waar ben keer op keer teleurgesteld in jullie service!!! klant vriendelijkheid na levering 0!; meedenken met klant ho maar. Nazorg een dikke vette 0!! zelf werk ik ook in de verkoop al ruim 10 jaar. toevallig dicht bij de showroom van rofra. reclame maak ik niet voor jullie. hoe jullie nazorg leveren is werkelijk waar niet te geloven. Mocht ik zo omgaan met onze klanten stond ik binnen de korste keren op straat. Ik als klant verwacht een goede oplossing. ik heb hier geen woorden meer voor .. :cry:

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Teleurstellende nazorg meubelwinkel

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Erg vervelend wat is je vraag? Je zit immers op een forum en niet op een review site.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Teleurstellende nazorg meubelwinkel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar eaarom hebt u die spullen dan geaccepteerd? Kapotte klok, kapotte spiegel, bank met vlek.

Ik had gezegd neem maar weer mee, hoef ik niet.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Teleurstellende nazorg meubelwinkel

Ongelezen bericht door crazyme »

Er spelen twee dingen :

De klok is stuk en hoewel ze geprobeerd hebben deze te vervangen is dat niet gelukt.
Repareren kost waarschijnlijk veel meer dan terugnemen, dus nemen ze de klok terug.
Dat u een heel interieur heeft uitgezocht bij die ene klok en dat allen die klok in uw interieur past geloof ik niet.

Verder heeft u een vlekkengaratie afgesloten welke ze niet nakomen. Ze zijn wel geweest, en hebben een poging ondernomen, maar zonder resultaat. Uiteraard moeten ze wel hun garantie leveren, desnoods een herstoffering of nieuwe bank.

Naar de geschillencommissie kunt u niet want het is geen cbw erkende woonwinkel.

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Teleurstellende nazorg meubelwinkel

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Wat een schitterend verhaal over schitterende meubels, een schitterende bank, en een schitterende klok !

Gesloten